Ik zelf:
* Day of The Tentacle
* Sam & Max: Hit the Road
* North & South ( binnenkort toernooi )
* Kingpin
* Monkey Island 2
* Conquest of The New World
quote:Met een dosbox of??
Op dinsdag 6 mei 2003 20:33 schreef bijtje_182 het volgende:
commander keen 1 tot en met hoever da wel nie gaat
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:34 schreef JAFNN het volgende:
House off the deadom mijn muis te trainen
Verder moet ik nog heel wat SNES games spelen, ze liggen al klaar (Super Metroid, Illusion of Time, Secret of Evermore, etc)
Kheb het alleen te druk met nieuwe Games
quote:En je hebt natuurlijk ook een NES en Zelda origineel liggen?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:40 schreef Mike-D het volgende:
Ow btw, zelda 1 met nes emulator speel ik ook weer flink
quote:Jep, maar mn NES is defect
Op dinsdag 6 mei 2003 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En je hebt natuurlijk ook een NES en Zelda origineel liggen?
quote:Wel Zelda op de SNES
Op dinsdag 6 mei 2003 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En je hebt natuurlijk ook een NES en Zelda origineel liggen?
quote:Die speel ik op de GBA
Op dinsdag 6 mei 2003 22:04 schreef thaduck het volgende:[..]
Wel Zelda op de SNES
Maar probeer het een beetje aan te vullen, als je een oude game speelt waarom doe je dit nog? Wat is er zo leuk aan dat spel waardoor je het nu nog speelt of steeds weer naar terugkeert Geef eventueel een korte beschrijving van het spel met wat screenshots.
Simpele opsommingtopics hebben we al genoeg.
quote:Uitleg waarom ik ze nog speel:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:32 schreef Mike-D het volgende:
Hoe ouder hoe beterIk zelf:
* Day of The Tentacle
* Sam & Max: Hit the Road
* North & South ( binnenkort toernooi)
* Kingpin
* Monkey Island 2
* Conquest of The New World
* Day of The Tentacle & Sam n Max Hit the Road
Geweldige adventures. Humor ten top Het hele spel door blijf ik lachen ook al heb ik ze allebei al tientalle keren uitgespeeld. Ze blijven gewoon helemaal te gek.
* North & South
1 Van de eerste spellen die ik op jonge leeftijd speelde. Erg verslavend. Veldslagen zijn erg tof. En tja, uitgedaagd nu door de broer van mn vriendin dus ik ben weer flink aan het oefenen voor het komende toernooi
* Kingpin: Life of Crime
Nogsteeds de beste shoot m up.. lekker hard, veel schelden.. sicke humor.. Cypress Hill muziek op de achtergrond.. duister sfeertje.. punk ass maniacs.. mjah, gewoon geweldig
* Monkey Island 2
Tja, gewoon een enorm goede adventure met wederom een goede dosis humor
* Conquest Of The New World
Beter dan settlers of wat dan ook in die stijl.. Goede veldslagen, veel opties.
Ow en tnx dat het topic weer open is
quote:OMG , wat een machtig spel is/was dat
* North & South
Ik heb een tijdje geleden ports of call (?) weer eens gespeeld , best geinig spelltje nog steeds
quote:Centraal Verzamel en Reparatie topic, deel 4
Op dinsdag 6 mei 2003 20:42 schreef Mike-D het volgende:[..]
Jep, maar mn NES is defect
![]()
- Starcraft
Blijft gewoon goed. Ik moet alleen uitkijken dat ik me niet te veel laat beïnvloeden door Warcraft III en derhalve in Starcraft te kleine legertjes bouw...
- Civilization III (niet eens zo heel oud, maar enfin)
Blijft gewoon goed en is elke keer weer anders als je op een random map speelt.
- verder:
Ik heb de Doom-modscene heel lang niet in de gaten gehouden, maar heb eigenlijk wel weer zin om een paar leveltjes te downloaden.
Het is gewoon onwijs cool, en dit spel mag zich terecht een shooter noemen.
Railrood tycoon 2
Gewoon leuk om af en toe te kijken of je nog veel geld kan verdienen.
En eigenlijk zoek ik ook nog transport tycoon. maar die ben ik kwijt (helaas)
Dit blijft een briljant spel! Zelf de meest onmogelijke tracks bouwen en dan maar zien te overleven...
Er zijn trouwens nog steeds zeer actieve competities op internet te vinden...
quote:Ow men dat heb ik vroeger veel gespeeld!
Op donderdag 8 mei 2003 17:26 schreef Tackleberry het volgende:
Stunts (ook wel 4D Stuntdriving genaamd)Dit blijft een briljant spel! Zelf de meest onmogelijke tracks bouwen en dan maar zien te overleven...
Er zijn trouwens nog steeds zeer actieve competities op internet te vinden...
heb een tijdje hitman geprobeert maar daar moet je bij nadenken, een spelltje is voor mij verstand op 0 en spelen maar
quote:Is dat dat spelletje waarbij je met lopende banden en kettingen moet proberen om een basket bal van de ene naar de andere kant moet krijgen?
Op donderdag 8 mei 2003 18:34 schreef Disorder het volgende:
Op dit moment T.I.M. (The Incredible Machine). Lekker knutselen met huis-tuin-en-keuken spullen.
quote:Jup
Op donderdag 8 mei 2003 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Is dat dat spelletje waarbij je met lopende banden en kettingen moet proberen om een basket bal van de ene naar de andere kant moet krijgen?
Syndicate !!!
Jagged alliance 2 ook nog wel eens heel af en toe, maar das te linear
quote:Oeh, jij brengt mij op ideëen. Verkeerde ideëen, want dat worden dan weer veel slapeloze nachten
Op donderdag 8 mei 2003 20:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Zo nu en dan gaat de P233 (en die is eingelijk al veel te snel ~:-( ) aan voor wat x-com UFO defense (of UFO enemy unknown) en x-com terror from the deep.
quote:Ow men, ik ga kijken of ik die nog ergens kan kopen! Die waren ZO onwijs goed!
Op vrijdag 9 mei 2003 11:19 schreef berkenwoude het volgende:
Double dragon 2 nes
Blijft een geweldig concept, al die banen bouwen en steeds sneller proberen te rijden.. wat wil je nou nog meer
En ook Transport Tycoon doe ik nog regelmatig
quote:Gewoon lekker simpel even meppen en toch lol hebben.
Op vrijdag 9 mei 2003 12:37 schreef Mike-D het volgende:[..]
Ow men, ik ga kijken of ik die nog ergens kan kopen! Die waren ZO onwijs goed!
![]()
Mijn harde schijf is laatst kapot gegaan, maar gelukkig had ik mijn savegames gebackupped!! (was ook het enige waar ik een backup van had)
quote:Er is in commander keen ook op zijn horloge een pong versie, die heb ik niet zo heel lang geleden nog een keer gedaan.
Op woensdag 7 mei 2003 14:32 schreef droedel het volgende:
Ik betrap mezelf nog wel eens op het spelen van Pong.Da's pas retro maar wel lachuh met zijn tweeen
Verdeer heb ik vrij recent colonization, alle civilization varianten en simcity 2000 nog wel gespeeld.
quote:Ja ik ook laatste tijd veel MSX spellen, mijn msx is ook kaduuk
Op vrijdag 9 mei 2003 11:25 schreef MSXUser het volgende:
Regelmatig speel ik nog oude MSX spellen (helaas wel via een emulator, omdat de FDD van m'n MSX nog steeds kaduuk is.
Voorheen speelde ik veel adventures, tegenwoordig zijn het veelal shoot-em-ups als Nemesis (Gradius), Space Manbow, Aleste (1, 2, Gaiden) of een actie/puzzelspelletje als Kings Valley, Quarth, Puyopuyo, Gorby's Pipeline, Psycho World,...
quote:Yie ar Kung Fu 2, Kings Valley, Antartica, en met zo'n indiaantje een boom omhoog springen. AAAAAAAAAAAAH Ik wil weer 10 zijn.(toen dan)
Op maandag 12 mei 2003 11:37 schreef Pilldriver het volgende:[..]
Ja ik ook laatste tijd veel MSX spellen, mijn msx is ook kaduuk
Vooral Yie Ar Kung Fu 2, de voorloper van MK zeg maar
ports of call
a-train
f16 combat pilot
interceptor
wings of fury
pinball dreams
pinball fantasies
speedball ii
rick dangerous (1 & 2)
super cars (1 & 2)
turricain 2
whirlwind snooker
sim city (de eerste)
pirates
populous
kick off
lemmings
north and south
operation stealth
golden axe
chuckie egg
centurion
detroit
team yankee
theme park
ceasar
skidmarks
e.v.a.
Return to Castle Wolfenstein
Get the Bunny (lol)
Soldier of Fortune
Doom II
Descent III
Sonic 3, Golden axe Warrior (SMS). Eigenlijk alle (vooral Sega)platforms nog wel ns..Megadrive, Mega-CD, Saturn, oude pc games etc.
quote:* ill_Bill battlespire nog speelt!
Op maandag 26 januari 2004 16:34 schreef AsschenSukar het volgende:
Elderscrolls Arena en Daggerfall
Op het oude bakkie verder nog:
Colonization
One Must Fall 2097
Dungeon Keeper
Duke Nukem 3d
Diablo
Rollercoaster Tycoon.
Misschien eens CIV I op zoeken, pure nostalgie allemaal natuurlijk maar toch blijft het leuk (gameplay is alles )
One must fall heb ik ook nog een tijd gespeeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Graanschuur op 28-01-2004 04:08]
* Beluga vind nog steeds dat Sid Meier een multiplayer variant moet uitbrengen.
Verder Transport tycoon deluxe (maar doet et niet op XP bak
Civilization II (tijdloos)
Silent hunter (superspanned beetje japanse vliegdekschepen de zee in boren en dan rennen voor de destroyers!)
Armor alley (gevonden op de mac in 1990, super! )
anno1602 (omdat anno1503 nog geen multiplayer optie heeft)
fragiel allegiances (briljant gebalanceerd spel)
* Beluga is nogal een liefhebber van oude strategy games
quote:STUNTS, briljant... kan daar nu nog aan komen? is dat te downloaden?
Op zaterdag 10 mei 2003 16:49 schreef Jape het volgende:
Ook Stunts!Blijft een geweldig concept, al die banen bouwen en steeds sneller proberen te rijden.. wat wil je nou nog meer
En ook Transport Tycoon doe ik nog regelmatig
Dat geluid is subliem.
Voor de rest:
VIC-20:
Gorf
Omega Race
Radar Ratrace
Arcadia
Jetpack
Choplifter
Spiders from Mars
Skyhawk
Vectrex:
Mine Storm
Web Warp
Scramble
Star Ship
(en meer zodra ik ze heb )
Arcade:
Defender/Stargate
Galaga
Jumping Jack
Scramble
Pacman
Frogger
Star Wars
Robotron
Outrun
Atari Lynx:
Bijna alles
Game Gear:
Voornamelijk Sonic
LCD/VFD spelletjes:
G&W Donkey Kong II
G&W Donkey Kong Junior
Liwaco Cracksmen
Casio Astro Chicken
Casio Western bar
Gakken Circus
Bandai Frisky Tom
Bandai Hamburger Shop
Entex Galaxian 2
Mego Mini-Vid break free
Amiga:
Hybris
Genetic Species
Shadow of the Beast
Flood
Rick Dangerous
Pinball Dreams
Lotus turbo challenge 2
Speedball 2
Super cars 2
Chuck Rock
Indy 500
Cannon Fodder
Shufflepuck Café
Wings of Fury
Starglider II
Ik heb nog veel meer oude spellen, maar deze speel ik het meest. Ik ben er vast nog veel vergeten
ik speelde ongeveer 10 jaar geleden ook WINTER. zon wintersport spel. langlaufen/skieen/bobsleen... weet iemand of en hoe ik hier nog aan kan komen?
Ik weet zelf ook niet waarom,maar ik betrap mezelf steeds weer opnieuw.....
quote:met een werkende versie van micromachines 1
Op maandag 9 februari 2004 18:38 schreef Adjathar het volgende:
Dit is wel een goede abandonware site: http://csr.oli.tudelft.nl/ondervereniging/xtc/
quote:haha, ik dacht.. Adjathar.. die naam kwam me al bekend voor
Dit is wel een goede abandonware site: http://csr.oli.tudelft.nl/ondervereniging/xtc/
oja, en Stunts staat op die site
quote:betere:
Bombjack is ook leuk, ook daarvoor heb ik een aardig record, geloof ergens rond de 430.000.
En uiteraard Puzzle Bobble 1 op mijn SNK-MVS kast. mijn record 4.300.000 (maat van mij heeft 20.000.000 dus ik weet dat het niet veel voorsteld).
rolling thunder.. over moeilijke spellen gesproken. 1 hit = dood
Nou daar komt ie!
Leisure Suite Larry 1
Civilization
Colonization
Keen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 en dreams
Settlers 1 en 2 (niet echt oud maar ja)
Duke Nukem 1, 2 enz.
Pinball fantasies
Raptor
Ben er zat van, speel zoveel spelletjes.
Nieuwe aanwinst is een nieuwe NES, dus dan heb ik die spellen ook weer. Tres KEWL!8-)
quote:Ja en om de vragen aan het begin over te slaan ff ALT X drukken
Op dinsdag 17 februari 2004 21:03 schreef Redmer het volgende:
Leisure Suite Larry 1
Verder speel ik nog elke dag retor spellen. Retro is voor mij alles dat voor 1990 op de markt kwam dus geen Quake of dat soort spul. Speel vaak op m'n Magnavox of Atari. Verder heb ik nog een Commodore 64 , 128 en VIC20 staan , een Atari 2600 , Philips Videopac , Atari Pong, Amiga 500, IBM PC XT 5150 , NES , GB , Atari 520ST , Sinclair Spectrum , Philips MSX. Voor elk systeem ook de nodige software soms een beetje teveel (Commodore 64 9845 Diskettes 61 Casettes en 18 Cardridges :S )
En nog een hele zooi handhelds. En een Jamma Kabinet (Arcade Machine) wat ik ooit ergens op de kop heb getikt met oa. Galaga en PacMan. Alleen is het een beetje lastig om telkens printplaten te wisselen Dus ik hoop nog ergens een originele Galaga te kunnen vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Classic-PC op 18-02-2004 18:30]
quote:die is zoooooooooooooooooooooooo cool
Op dinsdag 6 mei 2003 22:04 schreef thaduck het volgende:[..]
Wel Zelda op de SNES
quote:me to, starcraft rules!
Op donderdag 19 februari 2004 12:50 schreef SeraPh het volgende:STARCRAFT
Nostalgisch.quote:Op dinsdag 6 mei 2003 22:13 schreef Heron_Ymus het volgende:
Quake 1
Check http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=3178quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:34 schreef mschol het volgende:
niet regelmatig maar ben de laatste paar dagen in een 'retro' roes geraakt en speel duis eigenlijk allerlei dos games als commander keen, sim city 1, etc etc...
ben alleen nog op zoek naar captain comic... die kan ik nergens meer vinden...
quote:May 21, 2004
It’s done! The latest adventure game from LucasFan Games is available now! Its name: Maniac Mansion Deluxe! After eight months of making we are proud to announce a 256-colour remake of the mother of all point & click-adventures! With its improved SCUMM-interface, digital sound effects and continuous background music it’s the best Maniac Mansion ever made! Get your copy today!
die heb ik hier op een 286 staanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:34 schreef Knoxville1985 het volgende:
![]()
Supaplex
![]()
![]()
red alert of de echte 2 dus tiberian sun??quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:52 schreef _Flea_ het volgende:
Oh en C&C2 maar dat is nog niet echt oud.
Wow, echt goed gemaakt zeg die Maniac Mansion, nog steeds een van de beste adventures ooit (en de meest complexe, met oplossingen afhankelijk van welke karakters je hebt gekozen).quote:Op maandag 31 mei 2004 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maniac Mansion 1 is grafisch en qua geluid nu een tikkeltje opgepoetst door een paar fanatieke adventure freaks. Blijkbaar hebben ze toestemming gekregen van LucasArts gekregen om het spel opnieuw in een DeLuxe jasje te steken. Aangezien het gewoon gratis te downloaden is...
Er is niks aan de manier van spelen veranderd, dus alles wat de game vroeger qua "puzzelelement" bevatte is gewoon hetzelfde gebleven, maar het is een stukje aangenamer om er naar te kijken
[
[afbeelding]
http://people.freenet.de/lucasfangames/maniac/games_eng.htm
Tis alweer een tijdje geleden dat ik een goeie adventure heb gespeeld. Toch fijn dat ze deze games nog vrij distribueren...
Oja, en nu weer verder met Monkey Island 3 en 4 & Sam & Max
Best triest eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Was gister de hele dag zoet met Space Invaders
sonic3d ?? was er dan al eerder een sonic voor de pcquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:32 schreef DJJoris het volgende:
Sonic3D en Panzer Dragoon speel ik nog regelmatig op mijn oude bakkie.
Verder speel ik nog wel regelmatig Duckhunt
Wat recentere games als Sonic Adventure speel ik ook nog regelmatig
JA! ^0^ vooral die duck shootquote:Op maandag 31 mei 2004 16:33 schreef webfreaky het volgende:
wacky weels
Die zijn jammer genoeg nergens meer te koop of te downloadenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:25 schreef SLASH het volgende:
Broken Sword 1 +2![]()
http://www.agdinteractive.com/quote:Op zondag 6 juni 2004 14:09 schreef =HellFire= het volgende:
Veel Sierra adventures, vanaf '89 tot euh 1993.
Been there, done those.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:15 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
http://www.agdinteractive.com/
Remakes met speech van Kings Quest 1 en 2 en een remake in de maak van Quest for Glory 2.
Gratis te downloaden en legaal, veel plezier ermee
Ziet er heel goed uit , die ga ik zekers downloaden.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maniac Mansion 1 is grafisch en qua geluid nu een tikkeltje opgepoetst door een paar fanatieke adventure freaks.
TTD werkt wel op XP!quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:57 schreef menesis het volgende:
- TransportTycoonDeluxe! (waarom werkt dat nou weer niet op XP!?). Het blijft gewoon geweldig om alles helemaal in de hand te hebben! En die muziek is ook
- Outrun (dos versie) soms. Gewoon weer even kijken of ik mijn oude record kan verbreken! Tis gewoon verslavend
- En gta1. Vooral met multiplayer: dikke lol!
Gta1 is idd tof!quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:57 schreef menesis het volgende:
- TransportTycoonDeluxe! (waarom werkt dat nou weer niet op XP!?). Het blijft gewoon geweldig om alles helemaal in de hand te hebben! En die muziek is ook
- Outrun (dos versie) soms. Gewoon weer even kijken of ik mijn oude record kan verbreken! Tis gewoon verslavend
- En gta1. Vooral met multiplayer: dikke lol!
De add-on Poseidon is ook zeker de moeite waardquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:18 schreef Frollo het volgende:
Twee maanden geleden het vier jaar oude Zeus: Master of Olympus uit de budgetbak gevist, en sindsdien niks anders meer gespeeld
Lijkt me ook. Hopelijk wandel ik daar ook nog eens tegenaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:41 schreef Retuobak het volgende:
De add-on Poseidon is ook zeker de moeite waard
Dat is toch gewoon SMB DX maar dan zonder extra\'s?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
over 10 dagen Super Mario Bros. op de GBA, dan issie in Nederland uit (over 9 dagen + 1 dag voor de bestelling)
*sweeet*
heelemaal mee eensquote:Op donderdag 23 september 2004 12:54 schreef MaZz_ het volgende:
Counterstrike bijvoorbeeld is misschien een paar jaar oud, maar echt 'retro' zoals de orginele pacman, commander keen, snarf, supaplex, mario 1? Na
Haha commander Keen, daar heb ik lang niet over nagedacht...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
heelemaal mee eens
ik ben weliswaar pas 19 maar spellen als commander keen en captain comic en supaplex (meesterlijk) heb ik vroeger veel gespeeld
Captain Comic!!! Wat een UBERspel. Gameplay super! Ik speel die nog steeds weleens met DosBox (google, zoek op: "Dosbox" .. duhquote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef mschol het volgende:
...
heelemaal mee eens
ik ben weliswaar pas 19 maar spellen als commander keen en captain comic en supaplex (meesterlijk) heb ik vroeger veel gespeeld
eh..... dlquote:Op woensdag 29 september 2004 14:35 schreef vdo28 het volgende:
Jammer dat ik al die oude spelletjes niet meer heb![]()
Daar zou ik nog wel eens een remake van willen zienquote:Op zondag 16 januari 2005 18:15 schreef MaZz_ het volgende:
Verder is Streetrod ook super vet nog :] Oldskoel wagen opvoeren en racen
Die is er ook genaamd Street Rod 3quote:Op zondag 16 januari 2005 18:45 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel eens een remake van willen zien
Viking Child heb ik op m'n Atari Lynx handheld. Vrij langzaam spel maar wel grappig.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:15 schreef MaZz_ het volgende:
Misschien kent iemand Viking Child wel? Was vroeger m'n favo game.. maar echt al héél lang niet meer gespeeld, helaas.
IS vind ik een beetje een groot woordquote:Op zondag 16 januari 2005 19:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die is er ook genaamd Street Rod 3
http://www.streetrod3.com/
Ik ben bang dat als je Streetrod compleet laten remaken dat je een beetje een NFSU2 cloon krijgt.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
IS vind ik een beetje een groot woord!
Het is pas een alpha versie, ze hebben geen idee hoe en wat en het hele project staat zo goed als stil en de graphics van wat ik er tot dusver van gezien heb was <<understatement>> niet echt veel soeps
Niet zeuren over gratis dingen. Maak het dan zelf.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:26 schreef -Xerxes- het volgende:
IS vind ik een beetje een groot woord!
Het is pas een alpha versie, ze hebben geen idee hoe en wat en het hele project staat zo goed als stil en de graphics van wat ik er tot dusver van gezien heb was <<understatement>> niet echt veel soeps
Viking Child! eindelijk iemand gevonden die het ook speel(de)quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:14 schreef Denni5 het volgende:
Ik heb sinds kort Viking Child weer opgegraven, mooi spelletje
Ik zoek ook nog een ander dos spel, sidescrolling puzzles oplossen in egypte, bij de chinese muur, de maya's etc, speelde ik vroeger altijd, maar ik weet niet meer hoe dat heet
Nee, Golden Axe ken ik nog wel, ik speelde altijd met die dwerg met zn bijl, die heb ik vroeger al uitgespeeldquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Viking Child! eindelijk iemand gevonden die het ook speel(de)
Is de game die jij bedoeld misschien golden axe?
Die heb ik nog nooit gespeeld. De orginele Wolfenstein 3D wel.quote:
Ja, het is een vervolg, maar je zou het ook een expansion kunnen noemen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:38 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gespeeld. De orginele Wolfenstein 3D wel.
Meer van het zelfde of niet?
Ja, ik wist van het bestaan af, maar ik ben er nooit aan begonnen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, het is een vervolg, maar je zou het ook een expansion kunnen noemen.
Als je Wolf3D geweldig vond, vind je deze ook top.
[afbeelding]
Keen 4
Heb 'm net voor het eerst sinds jaren weer opgestart.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ja, ik wist van het bestaan af, maar ik ben er nooit aan begonnen.
Het leek mij niet echt dramatisch anders dan Wolf3D.
quote:
The Secret of the Ancient Empires, door The Learning Company. De nieuwere 1.01 versie heet gewoon Secret of the Ancient Empires. Je kunt 'm vinden bij The Underdogs.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:40 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Nee, Golden Axe ken ik nog wel, ik speelde altijd met die dwerg met zn bijl, die heb ik vroeger al uitgespeeld
in mn herinnering was de titel iets met een c, maar ik heb m op nog geen enkele site teruggevonden...
daar had je zo'n registratie code voor nodig weet ik nog en als je die niet intypte dan kreeg je na een paar meter rijden scheurenin je raam (dus je auto was kapotquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:58 schreef MaZz_ het volgende:
Denni5, volgens mij ben jij mijn cloon of andersomvoor je keuze voor games
Keen 6 in de ruimte was ook geniaal
en het geheime level in keen 1
Die titel komt me heel bekend voor, dat zou hem best wel eens kunnen zijn!quote:Op zondag 30 januari 2005 12:54 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
The Secret of the Ancient Empires, door The Learning Company. De nieuwere 1.01 versie heet gewoon Secret of the Ancient Empires. Je kunt 'm vinden bij The Underdogs.
Alleen die screenshot van Keen4 brengt me al in een nostalgische bui... zo'n beetje t eerste spel wat ik ooit speelde, alweer zo'n 15 jaar geleden... zuchtquote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, het is een vervolg, maar je zou het ook een expansion kunnen noemen.
Als je Wolf3D geweldig vond, vind je deze ook top.
[afbeelding]
Keen 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |