Ik ben bang dat als je Streetrod compleet laten remaken dat je een beetje een NFSU2 cloon krijgt.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
IS vind ik een beetje een groot woord!
Het is pas een alpha versie, ze hebben geen idee hoe en wat en het hele project staat zo goed als stil en de graphics van wat ik er tot dusver van gezien heb was <<understatement>> niet echt veel soeps
Niet zeuren over gratis dingen. Maak het dan zelf.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:26 schreef -Xerxes- het volgende:
IS vind ik een beetje een groot woord!
Het is pas een alpha versie, ze hebben geen idee hoe en wat en het hele project staat zo goed als stil en de graphics van wat ik er tot dusver van gezien heb was <<understatement>> niet echt veel soeps
Viking Child! eindelijk iemand gevonden die het ook speel(de)quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:14 schreef Denni5 het volgende:
Ik heb sinds kort Viking Child weer opgegraven, mooi spelletje
Ik zoek ook nog een ander dos spel, sidescrolling puzzles oplossen in egypte, bij de chinese muur, de maya's etc, speelde ik vroeger altijd, maar ik weet niet meer hoe dat heet
Nee, Golden Axe ken ik nog wel, ik speelde altijd met die dwerg met zn bijl, die heb ik vroeger al uitgespeeldquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
Viking Child! eindelijk iemand gevonden die het ook speel(de)
Is de game die jij bedoeld misschien golden axe?
Die heb ik nog nooit gespeeld. De orginele Wolfenstein 3D wel.quote:
Ja, het is een vervolg, maar je zou het ook een expansion kunnen noemen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:38 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gespeeld. De orginele Wolfenstein 3D wel.
Meer van het zelfde of niet?
Ja, ik wist van het bestaan af, maar ik ben er nooit aan begonnen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, het is een vervolg, maar je zou het ook een expansion kunnen noemen.
Als je Wolf3D geweldig vond, vind je deze ook top.
[afbeelding]
Keen 4
Heb 'm net voor het eerst sinds jaren weer opgestart.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ja, ik wist van het bestaan af, maar ik ben er nooit aan begonnen.
Het leek mij niet echt dramatisch anders dan Wolf3D.
quote:
The Secret of the Ancient Empires, door The Learning Company. De nieuwere 1.01 versie heet gewoon Secret of the Ancient Empires. Je kunt 'm vinden bij The Underdogs.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:40 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Nee, Golden Axe ken ik nog wel, ik speelde altijd met die dwerg met zn bijl, die heb ik vroeger al uitgespeeld
in mn herinnering was de titel iets met een c, maar ik heb m op nog geen enkele site teruggevonden...
daar had je zo'n registratie code voor nodig weet ik nog en als je die niet intypte dan kreeg je na een paar meter rijden scheurenin je raam (dus je auto was kapotquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:58 schreef MaZz_ het volgende:
Denni5, volgens mij ben jij mijn cloon of andersomvoor je keuze voor games
Keen 6 in de ruimte was ook geniaal
en het geheime level in keen 1
Die titel komt me heel bekend voor, dat zou hem best wel eens kunnen zijn!quote:Op zondag 30 januari 2005 12:54 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
The Secret of the Ancient Empires, door The Learning Company. De nieuwere 1.01 versie heet gewoon Secret of the Ancient Empires. Je kunt 'm vinden bij The Underdogs.
Alleen die screenshot van Keen4 brengt me al in een nostalgische bui... zo'n beetje t eerste spel wat ik ooit speelde, alweer zo'n 15 jaar geleden... zuchtquote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, het is een vervolg, maar je zou het ook een expansion kunnen noemen.
Als je Wolf3D geweldig vond, vind je deze ook top.
[afbeelding]
Keen 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |