Been there, done those.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:15 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
http://www.agdinteractive.com/
Remakes met speech van Kings Quest 1 en 2 en een remake in de maak van Quest for Glory 2.
Gratis te downloaden en legaal, veel plezier ermee
Ziet er heel goed uit , die ga ik zekers downloaden.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maniac Mansion 1 is grafisch en qua geluid nu een tikkeltje opgepoetst door een paar fanatieke adventure freaks.
TTD werkt wel op XP!quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:57 schreef menesis het volgende:
- TransportTycoonDeluxe! (waarom werkt dat nou weer niet op XP!?). Het blijft gewoon geweldig om alles helemaal in de hand te hebben! En die muziek is ook
- Outrun (dos versie) soms. Gewoon weer even kijken of ik mijn oude record kan verbreken! Tis gewoon verslavend
- En gta1. Vooral met multiplayer: dikke lol!
Gta1 is idd tof!quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:57 schreef menesis het volgende:
- TransportTycoonDeluxe! (waarom werkt dat nou weer niet op XP!?). Het blijft gewoon geweldig om alles helemaal in de hand te hebben! En die muziek is ook
- Outrun (dos versie) soms. Gewoon weer even kijken of ik mijn oude record kan verbreken! Tis gewoon verslavend
- En gta1. Vooral met multiplayer: dikke lol!
De add-on Poseidon is ook zeker de moeite waardquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:18 schreef Frollo het volgende:
Twee maanden geleden het vier jaar oude Zeus: Master of Olympus uit de budgetbak gevist, en sindsdien niks anders meer gespeeld
Lijkt me ook. Hopelijk wandel ik daar ook nog eens tegenaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:41 schreef Retuobak het volgende:
De add-on Poseidon is ook zeker de moeite waard
Dat is toch gewoon SMB DX maar dan zonder extra\'s?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
over 10 dagen Super Mario Bros. op de GBA, dan issie in Nederland uit (over 9 dagen + 1 dag voor de bestelling)
*sweeet*
heelemaal mee eensquote:Op donderdag 23 september 2004 12:54 schreef MaZz_ het volgende:
Counterstrike bijvoorbeeld is misschien een paar jaar oud, maar echt 'retro' zoals de orginele pacman, commander keen, snarf, supaplex, mario 1? Na
Haha commander Keen, daar heb ik lang niet over nagedacht...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
heelemaal mee eens
ik ben weliswaar pas 19 maar spellen als commander keen en captain comic en supaplex (meesterlijk) heb ik vroeger veel gespeeld
Captain Comic!!! Wat een UBERspel. Gameplay super! Ik speel die nog steeds weleens met DosBox (google, zoek op: "Dosbox" .. duhquote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef mschol het volgende:
...
heelemaal mee eens
ik ben weliswaar pas 19 maar spellen als commander keen en captain comic en supaplex (meesterlijk) heb ik vroeger veel gespeeld
eh..... dlquote:Op woensdag 29 september 2004 14:35 schreef vdo28 het volgende:
Jammer dat ik al die oude spelletjes niet meer heb![]()
Daar zou ik nog wel eens een remake van willen zienquote:Op zondag 16 januari 2005 18:15 schreef MaZz_ het volgende:
Verder is Streetrod ook super vet nog :] Oldskoel wagen opvoeren en racen
Die is er ook genaamd Street Rod 3quote:Op zondag 16 januari 2005 18:45 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel eens een remake van willen zien
Viking Child heb ik op m'n Atari Lynx handheld. Vrij langzaam spel maar wel grappig.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:15 schreef MaZz_ het volgende:
Misschien kent iemand Viking Child wel? Was vroeger m'n favo game.. maar echt al héél lang niet meer gespeeld, helaas.
IS vind ik een beetje een groot woordquote:Op zondag 16 januari 2005 19:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die is er ook genaamd Street Rod 3
http://www.streetrod3.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |