Die is in een maaltijd veranderd en opgegeten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er met Raviolli (Ofzoiets) gebeurd ?
Klopt, bij een paar Britse clubs en het laatste jaar dat ie nog speelde was 03/04 bij Perugia.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:32 schreef raptorix het volgende:
Ravanelli heeft nog tijdje in engeland gespeeld volgens mij.
Was leraar bij ons op school als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Roelof Jan Tiktak ?
Chaly (zonder r)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Charly Jones speelde als talentje ooit eens een wedstrijd bij Feijenoord in het eerste tegen ik dacht AZ, in het jaar dat Koeman er speelde. Waar hangt die tegenwoordig uit?
Ik heb laatst nog iets over em gelezen.. geen idee bij welke club en in welk land, maar het aantal doelpunten dat ie daar maakte viel me in positieve zin op geloof ik me nog te herinnerenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Chaly (zonder r)
Heeft ook nog bij ons een jaar eredivisie meegedaan.. Is daarna steeds verder afgezakt.. Oss.. Fortuna
Ik zag het al staan in dit topic, in een post uit 2003. Maar hij zit er nog steeds dus?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
Witzenhausen speelt bij FC Hilversum
Dit zit nu in het bestuur van QPR. Volgens mij is ie ook deels eigenaar. Mooie voetballer was datquote:
Als hij nou gewoon die auto verkoopt waar hij in woonde....quote:
Heeft in Brazilië een prima loopbaan als middenvelder gekend. Werd international. Mislukte nog twee keer min of meer in Europa. Poseerde naakt voor een homoblad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:43 schreef Nega het volgende:
Vampeta. Tijdje bij PSV nog.
Televisiepresentator in Portugal.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Ik weet niet of ie al is geweest, maar de Dani van Ajax?
Onze Marcos speelt bij Goias in Brazilië.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft in Brazilië een prima loopbaan als middenvelder gekend. Werd international. Mislukte nog twee keer min of meer in Europa. Poseerde naakt voor een homoblad.
Nu gestopt denk ik, maar kan dat hij nog ergens speelt.
Heb een half jaar geleden een stuk gelezen in de regionale krant over hem bij Bergen (uit Noord-Holland), volgens mij, waar hij in het 4e elftal oid speelde. Weet niet helemaal zeker of het over hem ging, maar tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:56 schreef egoTRON het volgende:
Weet iemand wat Glenn Helder tegenwoordig doet? (behalve een beetje drummen i.s.m. een dj op diverse feestjes)
Ousmane "Papa" Sanou is via Kozakken Boys bij een Belgische club beland. Weet even niet meer welke.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
*kickje*
Waar speelt die Sanou tegenwoordig..(ex Willem II en Sparta).. ik vond het altijd een goede spits..
En Michael Renfurm.. was ik ook altijd fan van..
Die vechtpartij was bij FC Hilversum, dat was niet normaal meer wat daar gebeurdequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ousmane "Papa" Sanou is via Kozakken Boys bij een Belgische club beland. Weet even niet meer welke.
Maikel Renfurm speelt voor Haaglandia en werd onlangs na een flinke vechtpartij een tijdje geschorst door de KNVB. John de Wolf is daar zijn trainer, zijn teammaatje keeper Victor Kros kreeg ook een fikse schorsing.
Heeft eerst bij Sedan gespeeld, later bij Den Haag getekend (nooit gespeeld overigens), en vervolgens verdwenen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:01 schreef WaStEd het volgende:
Hoe is het met Oulida afgelopen ? Oogappeltje van Cruyff..
a la van Gobbel Oud voetbalprof Van Gobbel spoorloosquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heeft eerst bij Sedan gespeeld, later bij Den Haag getekend (nooit gespeeld overigens), en vervolgens verdwenen.
Roda thuis volgens mij. De tering.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:25 schreef Yeahinho het volgende:
Victor Kros, wát een voetbalgod is dat!!
Zelfs van ongevaarlijke schoten maakte ie nog doelpunten.
Wel jammer voor em dat ie de doelman was.
Ik zag laatst hier in Amsterdam een scootertje van de gemeente rijden, met zo'n melkertbaan, zo'n stadswacht erop... Weet voor 90% zeker dat het Glenn Helder was, met die kale spitse kop van hem...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb een half jaar geleden een stuk gelezen in de regionale krant over hem bij Bergen (uit Noord-Holland), volgens mij, waar hij in het 4e elftal oid speelde. Weet niet helemaal zeker of het over hem ging, maar toch![]()
Uit het niets is ie er weer!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:25 schreef Yeahinho het volgende:
Victor Kros, wát een voetbalgod is dat!!
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3645&Itemid=424 voor de mooie reacties ook!quote:Victor Kros duikt op bij XerxesDZB
Victor Kros, voormalig talent bij Sparta Rotterdam en vorig seizoen spelend voor Cambuur Leeuwarden, speelt volgend seizoen voor de zaterdagafdeling van XerxesDZB. De keeper kreeg bij Cambuur Leeuwarden geen nieuw contract meer aangeboden.
Ja nu wil ik ook weten wie het is...quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:18 schreef Babylonia het volgende:
Edit: Kutkick.
Geloof me, dat wil je nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja nu wil ik ook weten wie het is...
Die werd nog even genoemd in de VI vandaag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef Parafernalia het volgende:
André Stafleu
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die werd nog even genoemd in de VI vandaag.
Is in China geweest of zit er nog. Was ook in het verleden trainer van SC Feyenoord. Alleen is ie een nogal innemende persoonlijkheid, zullen we maar zeggen. Serieus probleem.quote:
Hoe bedoel je? Te aardig?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is in China geweest of zit er nog. Was ook in het verleden trainer van SC Feyenoord. Alleen is ie een nogal innemende persoonlijkheid, zullen we maar zeggen. Serieus probleem.
Die is volgens mij nu voetbalmakelaar. In datzelfde rijtje: Willem Korsten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:19 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond laatst een topshot van Louis Laros.
Dat vond ik altijd wel een held.
Momenteel speelt Talan Futsal bij bij FFS uit Vegelinsoord, spelend in Heerenveen. Daarnaast is hij jeugdtrainer bij sc Heerenveenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:28 schreef Public_NME het volgende:
Jeffrey Talan?
Waar traint hij nu eigenlijk. EBOH?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:55 schreef skunkator het volgende:
Virgil Breetveld is nu trainer van de Zaterdag 1 Sc Reeland
Het heet weer EMMA. Dus wat dat aan gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
SC Reeland, vervelende fusieclub. Zonde van Emma.
Glenn Helder slaapt tegenwoordig in een auto van een vriend hoorde ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zag laatst hier in Amsterdam een scootertje van de gemeente rijden, met zo'n melkertbaan, zo'n stadswacht erop... Weet voor 90% zeker dat het Glenn Helder was, met die kale spitse kop van hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |