Geloof me, dat wil je nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja nu wil ik ook weten wie het is...
Die werd nog even genoemd in de VI vandaag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef Parafernalia het volgende:
André Stafleu
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die werd nog even genoemd in de VI vandaag.
Is in China geweest of zit er nog. Was ook in het verleden trainer van SC Feyenoord. Alleen is ie een nogal innemende persoonlijkheid, zullen we maar zeggen. Serieus probleem.quote:
Hoe bedoel je? Te aardig?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is in China geweest of zit er nog. Was ook in het verleden trainer van SC Feyenoord. Alleen is ie een nogal innemende persoonlijkheid, zullen we maar zeggen. Serieus probleem.
Die is volgens mij nu voetbalmakelaar. In datzelfde rijtje: Willem Korsten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:19 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond laatst een topshot van Louis Laros.
Dat vond ik altijd wel een held.
Momenteel speelt Talan Futsal bij bij FFS uit Vegelinsoord, spelend in Heerenveen. Daarnaast is hij jeugdtrainer bij sc Heerenveenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:28 schreef Public_NME het volgende:
Jeffrey Talan?
Waar traint hij nu eigenlijk. EBOH?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:55 schreef skunkator het volgende:
Virgil Breetveld is nu trainer van de Zaterdag 1 Sc Reeland
Het heet weer EMMA. Dus wat dat aan gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
SC Reeland, vervelende fusieclub. Zonde van Emma.
Glenn Helder slaapt tegenwoordig in een auto van een vriend hoorde ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zag laatst hier in Amsterdam een scootertje van de gemeente rijden, met zo'n melkertbaan, zo'n stadswacht erop... Weet voor 90% zeker dat het Glenn Helder was, met die kale spitse kop van hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |