Heb een half jaar geleden een stuk gelezen in de regionale krant over hem bij Bergen (uit Noord-Holland), volgens mij, waar hij in het 4e elftal oid speelde. Weet niet helemaal zeker of het over hem ging, maar tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:56 schreef egoTRON het volgende:
Weet iemand wat Glenn Helder tegenwoordig doet? (behalve een beetje drummen i.s.m. een dj op diverse feestjes)
Ousmane "Papa" Sanou is via Kozakken Boys bij een Belgische club beland. Weet even niet meer welke.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
*kickje*
Waar speelt die Sanou tegenwoordig..(ex Willem II en Sparta).. ik vond het altijd een goede spits..
En Michael Renfurm.. was ik ook altijd fan van..
Die vechtpartij was bij FC Hilversum, dat was niet normaal meer wat daar gebeurdequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ousmane "Papa" Sanou is via Kozakken Boys bij een Belgische club beland. Weet even niet meer welke.
Maikel Renfurm speelt voor Haaglandia en werd onlangs na een flinke vechtpartij een tijdje geschorst door de KNVB. John de Wolf is daar zijn trainer, zijn teammaatje keeper Victor Kros kreeg ook een fikse schorsing.
Heeft eerst bij Sedan gespeeld, later bij Den Haag getekend (nooit gespeeld overigens), en vervolgens verdwenen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:01 schreef WaStEd het volgende:
Hoe is het met Oulida afgelopen ? Oogappeltje van Cruyff..
a la van Gobbel Oud voetbalprof Van Gobbel spoorloosquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heeft eerst bij Sedan gespeeld, later bij Den Haag getekend (nooit gespeeld overigens), en vervolgens verdwenen.
Roda thuis volgens mij. De tering.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:25 schreef Yeahinho het volgende:
Victor Kros, wát een voetbalgod is dat!!
Zelfs van ongevaarlijke schoten maakte ie nog doelpunten.
Wel jammer voor em dat ie de doelman was.
Ik zag laatst hier in Amsterdam een scootertje van de gemeente rijden, met zo'n melkertbaan, zo'n stadswacht erop... Weet voor 90% zeker dat het Glenn Helder was, met die kale spitse kop van hem...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb een half jaar geleden een stuk gelezen in de regionale krant over hem bij Bergen (uit Noord-Holland), volgens mij, waar hij in het 4e elftal oid speelde. Weet niet helemaal zeker of het over hem ging, maar toch![]()
Uit het niets is ie er weer!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:25 schreef Yeahinho het volgende:
Victor Kros, wát een voetbalgod is dat!!
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3645&Itemid=424 voor de mooie reacties ook!quote:Victor Kros duikt op bij XerxesDZB
Victor Kros, voormalig talent bij Sparta Rotterdam en vorig seizoen spelend voor Cambuur Leeuwarden, speelt volgend seizoen voor de zaterdagafdeling van XerxesDZB. De keeper kreeg bij Cambuur Leeuwarden geen nieuw contract meer aangeboden.
Ja nu wil ik ook weten wie het is...quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:18 schreef Babylonia het volgende:
Edit: Kutkick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |