quote:Takka wie ?
Op donderdag 24 april 2003 17:50 schreef PogueMahone het volgende:
Takfumi Ogura is weer opgedoken...Hij speelt op proef bij FC Utrecht
Nog n0o0o0o0o0o0it van gehoord
mjah Utrecht daar noem je ook wat
In de J-League speelde hij Nagoya Grampus Eight, JEF United, Tokyo Verdy en Consadole Sapporo.
wat oude ajacieden...
en speelt Blinker nog bij Sparta?
quote:traint mee met ajax2
Op zondag 27 april 2003 14:32 schreef PogueMahone het volgende:
Tijanni Babangida ->
quote:Blinker nog bij Sparta ja. Tijjani Babangida zat in het Verre Oosten, op huurbasis. Kan dat ie inmiddels weer terug is.
Op zondag 27 april 2003 14:32 schreef PogueMahone het volgende:
Robert Gehring -> AFC
Eli Louenapessy -> door Udinese verhuurd aan een Zwitserse 2e divisieclub
Andrzej Rudy -> trainer in Polen
Menno Willems -> Haarlem
Donny Huysen -> amateurclubje?
Dan Petersen -> Japan
Mendel Witzenhausen -> FC Hilversum
Caspar Nelis -> FC Omniworld
Cristopher Kanu ->
Sergio de Windt ->
Tijanni Babangida ->
Andrei Demtschenko -> Metalurg Saporischjawat oude ajacieden...
en speelt Blinker nog bij Sparta?
Chris Kanu is als laatste gesignaleerd bij enkele trainingen van TOP Oss en zal nu waarschijnlijk ergens in Londen bij zijn broer logeren.
Donny Huysen speelde 2 seizoenen terug bij FC Lisse, maar is daar inmiddels weg zie ik...
Sergio de Windt heeft vorig seizoen afgemaakt bij Haarlem, nu is ie clubloos.
[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 27-04-2003 15:28]
quote:Deze blijft open.
Op maandag 26 mei 2003 14:25 schreef PogueMahone het volgende:
deze op slot doen dan? of die andere?
quote:Asmus: DOVO
Waar hangen Elroy Asmus, Costakis Costa en Srjdan Obradovic, drie legendarische FC Utrecht-voetballers, toch uit?
Carnevale (Vroeger AS Roma)
Carreca (Napoli)
Schillaci (Ster van Italie '90)
Prince Polly (Sparta)
Loggy (Willem II)
quote:Scillachi is naar Japan gegaan als ik me niet vergis, en zal er ondertussen wel mee gestopt zijn...
Op maandag 26 mei 2003 15:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat doen deze legendarische spitsen vandaag de dag nog?Carnevale (Vroeger AS Roma)
Carreca (Napoli)
Prince Polly (Sparta)
Loggy (Willem II)
quote:Hij zou ergens trainer of scout worden, maar ik heb al lang niks meer van hem gehoord
Op maandag 26 mei 2003 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:Scillachi is naar Japan gegaan als ik me niet vergis, en zal er ondertussen wel mee gestopt zijn...
quote:Donny Huysen zit tegenwoordig in de handel hehehehehe
Op zondag 27 april 2003 15:13 schreef methodmich het volgende:[..]
Donny Huysen speelde 2 seizoenen terug bij FC Lisse, maar is daar inmiddels weg zie ik...
Sergio de Windt heeft vorig seizoen afgemaakt bij Haarlem, nu is ie clubloos.
EN Sergio de Windt was slechts op proef bij Haarlem, maar daar was hij zelfs te slecht voor....
quote:Allemaal gestopt en genieten van hun vrije tijd... Dave Loggie zal wel caféhouder zijn denk ik.
Op maandag 26 mei 2003 15:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat doen deze legendarische spitsen vandaag de dag nog?Carnevale (Vroeger AS Roma)
Carreca (Napoli)
Prince Polly (Sparta)
Loggy (Willem II)
quote:hehehe, zou wel helemaal kunnen kloppen denk ik.
Op maandag 26 mei 2003 17:20 schreef methodmich het volgende:Allemaal gestopt en genieten van hun vrije tijd... Dave Loggie zal wel caféhouder zijn denk ik.
Zat Carnevale trouwens niet vast vanwege cocaine of zoiets?
quote:David is al heel lang terug afgekeurt bij AZ, helaas want laatste seizoen speelde hij uitstekent als laatste man.
Op maandag 26 mei 2003 17:20 schreef methodmich het volgende:[..]
Allemaal gestopt en genieten van hun vrije tijd... Dave Loggie zal wel caféhouder zijn denk ik.
Sergio de Windt is halverwege het seizoen 2001 / 2002 al vertrokken bij Juventus.
quote:Speelde Babangida niet bij het Turkse genclebirligi ?
Op zondag 27 april 2003 15:13 schreef methodmich het volgende:[..]
Blinker nog bij Sparta ja. Tijjani Babangida zat in het Verre Oosten, op huurbasis. Kan dat ie inmiddels weer terug is.
quote:Dat was in het jaar voor Vitesse... 2000 / 2001 dus. 2001 / 2002 naar Vitesse en vorig seizoen was ie in het Verre Oosten.
Op woensdag 2 juli 2003 11:43 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:[..]
Speelde Babangida niet bij het Turkse genclebirligi ?
quote:Ow, ok, ik loop dus een beetje achter
Op woensdag 2 juli 2003 11:56 schreef methodmich het volgende:[..]
Dat was in het jaar voor Vitesse... 2000 / 2001 dus. 2001 / 2002 naar Vitesse en vorig seizoen was ie in het Verre Oosten.
en Aurelio Vidmar (ex-Feyenoord) is er een tijd terug mee gekapt
Wie weet waar John Nieuwenburg uithangt? Moeten we een zoekactie starten of weet iemand wat hij op dit moment uitvoert
quote:Hij is nog steeds officieel ajacied en volgens mij heeft hij nog steeds een blessure
Op donderdag 30 oktober 2003 17:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Eindelijk gevondenWie weet waar John Nieuwenburg uithangt? Moeten we een zoekactie starten of weet iemand wat hij op dit moment uitvoert
quote:Vlaovic volgens mij nog altijd bij Panathinaikos.
Op zaterdag 15 november 2003 19:53 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Christopher Wreh
Goran Vlaovic
Wreh speelt in Saudi-Arabië of de V.A.E. Ergens in de woestijn dus, voor een bak geld.
Hij speelde bij Southampton en vond em best wel goed
quote:Anelka schopt er elke week 4 in bij City. nauwelijks vergeten lijkt me.
Op zondag 16 november 2003 16:18 schreef MrLazy het volgende:
George Weah en Nicolas Anelka.
Grote voetballers,maar krijgen veel te weinig aandacht.
Weah is wel al gestopt,maar ja.
quote:Zit sinds het seizoen 2002 / 2003 bij Atletico Catania, in de Serie B.
Op zaterdag 22 november 2003 18:01 schreef Thetallguy het volgende:
Luis Oliveira, de Belgische Braziliaan, op vi.nl staat dat ie speler is van Como maar weet iemand of ie nog speelt daar want zn laatst gespeelde wedstrijd volgens hun is op 27/5/2001 geweest
quote:Die is in de VS gaan spelen. Ik weet niet of ie nog speelt.
Op zaterdag 22 november 2003 18:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Wat is er met Alain Sutter gebeurt? Laatste wat ik me kan herinneren is dat die bij Nurnberg speelde
quote:Rai is destijds teruggekeerd naar Brazilië en volgens mij al weer even gestopt.
Op zaterdag 22 november 2003 19:46 schreef MrLazy het volgende:
RAI,de middenvelder geweest van PSG.
En waar is Leonardo naartoe ?
Leonardo is na PSG naar Milan gegaan, vandaar naar Brazilië terug (ik dacht Flamengo) en toen verrassend weer naar Milan. Inmiddels is ie gestopt en zit hij in de directie bij AC Milan.
quote:Finidi traint mee met Real Mallorca
Op zaterdag 22 november 2003 23:06 schreef Suijk het volgende:
En waar is Finidi tegenwoordig?
19/11/2003 16:20
Finidi George is terug op Mallorca. De Nigeriaanse aanvaller meldde zich bij Real Mallorca, waar hij de komende maand meetraint in de hoop er een contract te verdienen.
Voorzitter Mateu Alemany verwelkomde de oud-Ajacied. 'Het is fijn dat hij is teruggekeerd, want hij is niet alleen een fantastische speler, maar ook een geweldig mens. De komende maand zal een tijd worden om te kijken hoe zijn fysieke staat is én om te kijken of hij vanaf januari deel kan uitmaken van de selectie.'
Finidi speelde al eerder bij Real, in het seizoen 2000/01. Destijds was de huidige coach Luis Aragonés er ook werkzaam. Bovendien kent Finidi de Argentijn nog van zijn periode bij Real Betis Sevilla, waar Aragonés ook al twee jaar zijn trainer was.
'Ik ben blij weer terug te zijn in Mallorca, want het is een club die me altijd goed heeft behandeld', verklaarde Finidi op de website van Real Mallorca. 'Ik ben mentaal sterk genoeg om de fysieke strijd aan te gaan.'
bron www.vi.nl
quote:Aha. Hopelijk dus binnenkort weer ergens te bewonderen op de velden!
Op zaterdag 22 november 2003 23:11 schreef The_Coach het volgende:<knip>
quote:Villareál?
Op zaterdag 22 november 2003 23:24 schreef Maikel1 het volgende:
niet een voetbalgod of zo
maar was is die riquelme eigenlijk die vorig jaar door barcelona is gekocht?
quote:Geen idee, hij speelde een aantal jaar in Japan en ik dacht daarna in Frankrijk. Club weet ik niet...
Op zondag 23 november 2003 00:26 schreef bergkampf het volgende:
Waar is Tarik Ulida (geen idee of je het zo schrijft) gebleven? speelde als spits midden jaren 90 bij Ajax
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 23-11-2003 03:06]
quote:Tarik Oulida ging na Ajax naar Sevilla en van daaruit naar Nagoya Grampus Eight in Japan. In 2002/2003 speelde hij voor Sedan, inmiddels is hij weer in Japan, bij een gepromoveerde club waar ik de naam niet van weet. Hij is overigens geen spits, maar (linker)middenvelder.
Waar is Tarik Ulida (geen idee of je het zo schrijft) gebleven? speelde als spits midden jaren 90 bij Ajax
quote:Zou heel goed kunnen. In Brazilië is dat niet heel raar. Sergio en Wamberto waren ook al op hun 15e getrouwd en vader, geloof ik.
Op zaterdag 22 november 2003 22:35 schreef PogueMahone het volgende:
Rai was toch op zijn 32ste opa?
quote:Keeper van Marokko toch?
Op dinsdag 2 december 2003 15:26 schreef PogueMahone het volgende:
Kent iemand Driss Benzekri nog?
quote:Nog steeds bij een Marokkaans team onder de lat. Goeie doelman.
Op dinsdag 2 december 2003 15:26 schreef PogueMahone het volgende:
Kent iemand Driss Benzekri nog?
Tegenwoordig de smaakmaker in Aachen.
quote:Na een mislukt Grieks avontuur... Maar goed, hij speelt lekker samen met Eric "de Mol" van der Luer.
Op woensdag 3 december 2003 11:36 schreef zjroentje het volgende:
Karlheinz Pflipsen, het laatste grote talent dat van de Bokelberg kwam.Tegenwoordig de smaakmaker in Aachen.
quote:Al enige jaren gestopt. Hij heeft nog bij de amateurs van Unitas gebald, weet niet of ie dat nog doet.
Op woensdag 3 december 2003 17:17 schreef Merson het volgende:
Waar is Sonny Silooy?
quote:Sonny is trainer van AJAX D3. Hele aardige kerel, maar toen we met ADO'20 D1 van hun wonnen (hun eerste verliespartij!) liep 'ie weg zonder een hand te geven... Snap er geen klote van!
Op woensdag 3 december 2003 17:17 schreef Merson het volgende:
Waar is Sonny Silooy?
Meer recent: Speelt Oulida nog in Frankrijk , meen Sochaux, of is hij alweer terug naar Japan
quote:Zie enkele posts hoger.
Op donderdag 4 december 2003 11:37 schreef sqlsmurft het volgende:
Je hoort nog altijd van die verhalen over Abe, Cruijf etc maar nooit meer over Bep Bakhuys. De man van de vliegende kopballen.
jammerMeer recent: Speelt Oulida nog in Frankrijk , meen Sochaux, of is hij alweer terug naar Japan
quote:Tammer bij Zwart-Wit '28, samen met Romeo Wouden.
Op donderdag 4 december 2003 11:41 schreef BobRooney het volgende:
Waar is Eric Tammer gebleven...en Leroy Echteld...
Echteld zat ooit bij Omniworld, maar nu?
quote:psv zat er ooit aan te denken hem naar Eindhoven te halen
Ronaldo's eerbetoon aan Ivan Zamorano
SANTIAGO DE CHILE, 25 december 2003 15:55 - Ivan Zamorano, misschien wel de beste Chileense voetballer uit de geschiedenis, nam deze week afscheid. Voor 50.000 toeschouwers werd in het nationale stadion in Santiago de Chile een speciale afschdeidswedstrijd gehouden voor de voormalige vedette van onder meer Real Madrid. Speciaal voor de gelegenheid waren verschillende Zuid-Amerikaanse coryfeeën op komen draven. De bekendste was Ronaldo, die er een vliegreis van 15 uur voor over had om zijn collega te eren.
''Zamorano verdient dit eerbetoon volledig'', sprak de Braziliaan na afloop. ''Hij heeft zijn leven aan voetbal gewijd. Het was een emotioneel moment om iedereen voor hem te zien klappen. Ik hoop dat mijn afscheid ooit zo mooi zal zijn als dat van hem.''De inmiddels 36-jarige Zamorano kende vier geweldige jaren bij Real Madrid. Van 1992 tot en met 1996 scoorde hij in 137 competitiewedstrijden 76 keer. Daarna speelde hij nog 4,5 seizoen bij Inter, waar hij in 101 duels 25 keer tot scoren kwam. Verder kwam hij in 69 interlands voor Chili tot 35 treffers
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:17 schreef kmaestro het volgende:
De titel zegt het al een beetje. Discussier hier over de voetballers die uit beeld zijn verdwenen en waarvan je wilt weten hoe het nu met ze is, en waar ze spelen enz.TS begint: Jeffrey Talan ?
Waar is die heen, kvond hem wel een goeie voetballer....P.S. Sorry als er al zo'n topic bestaat, ik kon er geen vinden....
Jeffrey Talan werkt nog steeds bij SC Heerenveen maar dan in de 'staf' for whatever that means... wat ie doet weet ik dus niet precies maar hij werkt er nog wel, alleen niet meer als voetballer (dat werd door z'n blessure's namelijk nagenoeg onmogelijk... erg jammer als je begin 30 bent). En ja, hij is getrouwd met een vrouwke uit Vroomshoop, toevallig een de dochter van mijn overburen .
quote:Zit toch bij Turkiyemspor in Amsterdam ?
Op donderdag 4 december 2003 19:07 schreef methodmich het volgende:Echteld zat ooit bij Omniworld, maar nu?
quote:bij ADO den Haaag toch ?
Scoorde bij zijn debuut in oranje 4x !!
Weliswaar in 1905 maar toch ....
quote:Was voor het Bosman-arrest
Op vrijdag 30 januari 2004 15:48 schreef PogueMahone het volgende:
ik denk dat hij intussen transfervrij in de kist is terechtgekomen
quote:Was vrij recent nog in Portugal. Dit jaar geloof ik transfervrij weggestuurd, zit nu ergens bij de zondagamateurs als ik me niet vergis.
Op vrijdag 30 januari 2004 12:05 schreef Doekes het volgende:
En waar is Michel van de Broek (ex-Haarlem) gebleven?
quote:ligt ergens in de goot...
Op vrijdag 30 januari 2004 13:37 schreef Sloggi het volgende:
Ullrich van Gobbel
quote:Zou een leuke dekmantel kunnen zijn.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Uli heeft een Surinaamse kruidenzaak in Rotterdam.
quote:Hugo Borst heeft er nog enkele columns over geschreven. Uli droeg een lang gewaad.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:56 schreef zjroentje het volgende:[..]
Zou een leuke dekmantel kunnen zijn.
Zie ook: http://www.geocities.com/bergweg_rotterdam/linksbw.html
[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 30-01-2004 17:58]
quote:Dat was een redelijke verdediger geen voetbalgod
Op vrijdag 30 januari 2004 13:37 schreef Sloggi het volgende:
Ullrich van Gobbel
quote:canal + ??
Op zaterdag 31 januari 2004 19:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Net weer een prachtig stukje gezien over Jozef Kiprich, ondanks dat het een Feyenoorder was heb ik altijd bewondering gehad voor die vent. Hij leek zo traag als dikke stront, maar liep menigeen eruit
Hij had trouwens ook een lekkere debuut wedstrijd !!!
quote:Yup
Op zaterdag 31 januari 2004 20:58 schreef Bjoro het volgende:canal + ??
Hij had trouwens ook een lekkere debuut wedstrijd !!!
quote:Volgens mij is hij op proef geweest in Portugal, maar heeft hij geen contract af kunnen dwingen. Hij speelt nu bij DOVO (zaterdagamateurs).
Op vrijdag 30 januari 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:[..]
Was vrij recent nog in Portugal. Dit jaar geloof ik transfervrij weggestuurd, zit nu ergens bij de zondagamateurs als ik me niet vergis.
quote:Hij heeft wel in Portugal gespeeld, ik zal nog even nazoeken waar. Ik dacht União Madeira of Rio Ave.
Op woensdag 4 februari 2004 10:04 schreef Doekes het volgende:[..]
Volgens mij is hij op proef geweest in Portugal, maar heeft hij geen contract af kunnen dwingen. Hij speelt nu bij DOVO (zaterdagamateurs).
quote:Nee. Vorig seizoen is hij weggekickt bij Hilversum, speelt nu bij DWS in de bodem van de eerste klasse A op zondag.
Op vrijdag 30 januari 2004 08:45 schreef Bjoro het volgende:[..]
Zit toch bij Turkiyemspor in Amsterdam ?
quote:Ja echt vaag toen was dat nog helemaal ter sprake dat hij eventueel naar Ado den Haag zou komen
Op vrijdag 30 januari 2004 11:44 schreef Bjoro het volgende:[..]
bij ADO den Haaag toch ?
Tarik Oulida, net als Toda van uit de Japanse J-League, Savreeda en Simons zijn trouwens ook mooie aanwinsten
Geen échte helden, wel leuke namen.
Maar da's offtopic
Maar hoe dan ook, genoeg offtopic zo
quote:Ton is volgens mij assistent bij Utrecht geweest, maar volgens mij doet hij nu iets anders bij Utrecht
Op donderdag 5 februari 2004 23:36 schreef popolon het volgende:Ton Duchatinier (vergeef me de spelling)
quote:Ton Pattinama is coach van Deltasport Vlaardingen, met vorig seizoen Cor Lems als assistent en Bart Latuheru, Warry van Wattum, Bekri Bajraktaraj, Michel Langerak, Virgil Breetveld, Roël Liefden, Steve Goossen en Jerry Simons in de gelederen.
Op donderdag 5 februari 2004 23:36 schreef popolon het volgende:
Rini Plasmans.
Ton Pattinama.
Ton Duchatinier (vergeef me de spelling)
Michel van de Korput.Geen échte helden, wel leuke namen.
2 x zien spelen tegen ASWH, prachtig.
maar hij komt terug hoor
quote:Was toch trainer bij AFC in amsterdam de club van Jack v Gelder ???
Op vrijdag 6 februari 2004 10:12 schreef PogueMahone het volgende:[..]
Ton is volgens mij assistent bij Utrecht geweest, maar volgens mij doet hij nu iets anders bij Utrecht
quote:kan ook wel hoor
Op vrijdag 6 februari 2004 17:10 schreef Bjoro het volgende:[..]
Was toch trainer bij AFC in amsterdam de club van Jack v Gelder ???
Speelde bij Wattenscheid. Waar hangt die kerel nu in godsnaam uit?
quote:Uit Togo... Ik zal eens zoeken. Volgens de seizoengids van Der Kicker van 99/00 is ie die zomer uit Wattenscheid vertrokken samen met Heidenreich, Kohn, Korobka, Schumann en Simeonov. Helaas: Ziel unbekannt. In latere gidsen vind ik hem niet terug.
Op maandag 9 februari 2004 14:49 schreef zjroentje het volgende:
Soulymansane of zoiets.Speelde bij Wattenscheid. Waar hangt die kerel nu in godsnaam uit?
quote:Ook bij Sparta toch ???
Op maandag 9 februari 2004 14:55 schreef Doekes het volgende:
Wie kent Jan Roelofs nog? Hij heeft volgens mij in de jaren tachtig bij Vitesse gespeeld.
En wat dan te denken van Roelf Jan Tiktak !
quote:De website van Wattenscheid geeft ook niks.
Op maandag 9 februari 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:[..]
Uit Togo... Ik zal eens zoeken. Volgens de seizoengids van Der Kicker van 99/00 is ie die zomer uit Wattenscheid vertrokken samen met Heidenreich, Kohn, Korobka, Schumann en Simeonov. Helaas: Ziel unbekannt. In latere gidsen vind ik hem niet terug.
Die spelen me ook in een klasse zeg. Regionalliga Nord. Staan me wat roemruchte clubs in. Dynamo Dresden, Rot Weiss Essen, Sankt Pauli, Uerdingen.
quote:Die is volgens mij na een blessure niet meer echt teruggekomen.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:54 schreef BobRooney het volgende:
Laros, Louis heet ie geloof ik...what ever happend to him
quote:idd, afgekeurd
Op dinsdag 10 februari 2004 15:23 schreef Doekes het volgende:[..]
Die is volgens mij na een blessure niet meer echt teruggekomen.
quote:volgens deze site speelt hij nu voor Zamalek, in Egypte is dat volgens mij...
Op maandag 9 februari 2004 21:20 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Hazem Emam van de Graapschap. Kwam een keertje van Udinese toen ze een "samenwerkingsverband" hadden.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:32 schreef PogueMahone het volgende:[..]
volgens deze site speelt hij nu voor Zamalek, in Egypte is dat volgens mij...
Paar jaar geleden won hij één of andere wedstrijd van Beckham en nog wat toppers. Moesten ze dribbelen, passen en schieten enzo.
quote:Verder zoeken leverde op dat hij van 1961 is. Grote kans dus dat hij inmiddels zijn schoenen in Lomé aan de wilgen heeft gehangen.
Op dinsdag 10 februari 2004 12:18 schreef zjroentje het volgende:[..]
De website van Wattenscheid geeft ook niks.
Die spelen me ook in een klasse zeg. Regionalliga Nord. Staan me wat roemruchte clubs in. Dynamo Dresden, Rot Weiss Essen, Sankt Pauli, Uerdingen.
quote:Sagnowski of iets in die richting
Op woensdag 11 februari 2004 19:26 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Heette die Pool niet Mariusz nog wat?
Dmitri Khoklov
Ovidiu Stinga
Boudewijn Pahlplatz
Yuri Nikiforov
waar zijn deze kerels
quote:veel oud Dordrecht ??
Op vrijdag 6 februari 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:[..]
Ton Pattinama is coach van Deltasport Vlaardingen, met vorig seizoen Cor Lems als assistent en Bart Latuheru, Warry van Wattum, Bekri Bajraktaraj, Michel Langerak, Virgil Breetveld, Roël Liefden, Steve Goossen en Jerry Simons in de gelederen.
2 x zien spelen tegen ASWH, prachtig.
quote:Khoklov is dacht ik weer terug in Rusland, Dinamo Moskou ofzoiets,
Op woensdag 11 februari 2004 22:19 schreef ActaniA het volgende:[..]
Sagnowski of iets in die richting
Dmitri Khoklov
Ovidiu Stinga
Boudewijn Pahlplatz
Yuri Nikiforovwaar zijn deze kerels
en die Pool van Feyenoord heet Marek Saganowski (heeft ook nog iets met HSV te maken, geloof ik)
quote:Daar heeft hij ook nog op een blauwe maandag gespeeld inderdaad.
Op donderdag 12 februari 2004 10:43 schreef PogueMahone het volgende:
en die Pool van Feyenoord heet Marek Saganowski (heeft ook nog iets met HSV te maken, geloof ik)
73 minuten welteverstaan.
quote:En daar speelt ie nog steeds.
Op donderdag 12 februari 2004 10:43 schreef PogueMahone het volgende:
Pahlplatz speelde een paar jaar terug bij Quick '20 (dacht ik)
quote:En SVV vooral.
Op woensdag 11 februari 2004 22:20 schreef ActaniA het volgende:[..]
veel oud Dordrecht ??
Peter Rufai
Dwight Blackson
Jeroen Boere (die zal wel niet meer hebben gevoetbald nadat ie in Japan een vork in zn oog kreeg?)
Ab Plugboer
Romeo Wouden
Andre Wasiman
Zo'n neger die de pannen van het dak speelde in de Europa cup tegen Twente eind jaren negentig, bij een Scandinavisch clubje, dacht Lillestrom...Ousmane oid
Warry van Wattum
Clyde Wijhard
Geoffrey Claeys
Denis Kliouev
Virgil Breetveld
Toine Rorije
Vroegah hadden de voetballers nog echte cultnamen...en die van Dordt helemaal!
edit: zie hierboven dat Warry en Virgil in ieder geval al beantwoord zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Erasmusch op 17-02-2004 22:42]
quote:Ab is nu nog trainer van fc Omniworld (zo. hoofdklasse A), volgend seizoen traint hij de A1 van fc Volendam.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:40 schreef Erasmusch het volgende:
Kan zijn dat er al een aantal zijn langsgekomen, aber doch:...
Ab Plugboer
...
quote:Mamadou Diallo.
Kan zijn dat er al een aantal zijn langsgekomen, aber doch:Zo'n neger die de pannen van het dak speelde in de Europa cup tegen Twente eind jaren negentig, bij een Scandinavisch clubje, dacht Lillestrom...Ousmane oid
quote:Rufai is teruggekeerd naar Nigeria. Jeroen Boere heeft nog een tijd in China gespeeld, waar hij idd een oog verloor. Wouden zat bij Zwart-Wit '28, maar die club is failliet. Claeys zit bij Moeskroen dacht ik, Rorije speelt ergens in het noorden / oosten bij de amateurs, Kliouev is via Schalke weer in Rusland terecht gekomen, Clyde Wijnhard speelt voor het Portugese Beira Mar.
Kan zijn dat er al een aantal zijn langsgekomen, aber doch:Peter Rufai
Dwight Blackson
Jeroen Boere (die zal wel niet meer hebben gevoetbald nadat ie in Japan een vork in zn oog kreeg?)
Ab Plugboer
Romeo Wouden
Andre Wasiman
Zo'n neger die de pannen van het dak speelde in de Europa cup tegen Twente eind jaren negentig, bij een Scandinavisch clubje, dacht Lillestrom...Ousmane oid
Warry van Wattum
Clyde Wijhard
Geoffrey Claeys
Denis Kliouev
Virgil Breetveld
Toine Rorije
quote:Bij de VV Heerde, 4e klasse G zondagamateurs.
Op woensdag 18 februari 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:[..]
Rorije speelt ergens in het noorden / oosten bij de amateurs
quote:coach u21 van engeland
Op donderdag 19 februari 2004 15:56 schreef snaz het volgende:david platt
quote:Trainer van Achilles'12 Hengelo, 1e klasse zondag. Nou ja, min of meer dan, want afgelopen jaar zijn z'n beide zoontjes verongelukt, dus hij is er een tijd tussenuit geweest. Hij begint geloof ik langzaamaan weer met trainingen geven.
Op donderdag 19 februari 2004 15:56 schreef snaz het volgende:
waar zijn:
boerebach
quote:Chedric Seedorf is weggestuurd bij NAC, Jurgen Seedorf zat als laatste bij De Graafschap. Zullen nu wel ergens in de hoofdklasse spelen. Neef Stefano zit bij NAC.
Op donderdag 19 februari 2004 15:56 schreef snaz het volgende:
waar zijn:
boerebach
neefjes/broertjes van seedorf? eentje bij real en 1 bij inter geloof ik??
langerak
en hoe heette die ene dikke neger die bij Veendam speelde?
david platt
Michel Langerak zit bij Deltasport Vlaardingen.
Dikke neger van Veendam... Bedoel je Armand MacAndrew? Die is er nog.
Patrick Kluivert, niemand weet het nog, maar hij zal een grote voetbal-legende worden. Zeer triest dat hij nu door deze shit gaat bij barca, oranje en de pers
Emma de club van de familie van der Gijp. Bestaat dus ook al niet meer ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
SC Reeland, vervelende fusieclub. Zonde van Emma.
Asprilla heeft gisteren zijn debuut gemaakt voor Estudiantes de La Plata. In de 2e helft gewisseld door Bilardo.quote:Op zondag 27 april 2003 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
Wat doet Asprillia (goed geschreven??)vandaag de dag
PingPong.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:24 schreef PingPong het volgende:
[..]
Asprilla heeft gisteren zijn debuut gemaakt voor Estudiantes de La Plata. In de 2e helft gewisseld door Bilardo.
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:25 schreef tong80 het volgende:
PingPong.
We hebben hier een mooi nieuw programma van Wilfried de Jong. Ging vorige week over hetr Argentijnse voetbal. Schitterende beleving.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:39 schreef PingPong het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pablo 'Vitamina' Sanchez is spelmaker bij Rosario Central.
Salas was gisteren de grote man bij River Plate.
Burruchaga traint Arsenal (Argentinië).
Leuke competitie!
Ik wou 'm net gaan posten hier!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:39 schreef PingPong het volgende:
Pablo 'Vitamina' Sanchez is spelmaker bij Rosario Central.
nee die andere, hij speelt er al een paar jaar niet meer.quote:Op donderdag 19 februari 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Dikke neger van Veendam... Bedoel je Armand MacAndrew? Die is er nog.
Hennie Meyer?quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:49 schreef snaz het volgende:
[..]
nee die andere, hij speelt er al een paar jaar niet meer.
juist ja hij, wat is er met hem gebeurdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:15 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hennie Meyer?
Yup, hij kreeg laatst nog een rode kaart wegens hands ver buiten de 16, Cruijff kan tevreden zijnquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:58 schreef methodmich het volgende:
Busquets is toen naar een kleinere club gegaan, ik dacht Lleida. Of ie nog steeds speelt?
Juan zit als het goed is bij Getafe.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:11 schreef JeroenV het volgende:
Mariano Juan. Jarenlang Ajax' duurste speler, maar heeft maar een paar wedstrijden op het veld mogen staan. Wat doet hij nu?
Die won vorig jaar bijna de Copa Libertadores met São Caetano uit Brazilië.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:59 schreef snaz het volgende:
[..]
juist ja hij, wat is er met hem gebeurd
en wat is er met Somalia gebeurd, de grote gevaar in de 16 volgens de NOS
Dat is Rio Ave geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 4 februari 2004 10:04 schreef Doekes het volgende:<p>[..]<p>Volgens mij is hij op proef geweest in Portugal, maar heeft hij geen contract af kunnen dwingen. Hij speelt nu bij DOVO (zaterdagamateurs).<hr></blockquote>Hij heeft wel in Portugal gespeeld, ik zal nog even nazoeken waar. Ik dacht União Madeira of Rio Ave.
Hennie Meijer gaat volgend seizoen SV Weesp coachen....quote:Op maandag 8 maart 2004 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hennie Meiier is assistent bij .... Veendam geloof ik ne Stormvogels Telstar!
Wat is er gebeurt met de man die nooit omviel? Ivan Gabrich?
Harry heeft een videotheek in Deventer en speelde/speelt bij kakclub Koninklijke UDquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:28 schreef snaz het volgende:
En Mark Decheiver, hij is ook ineens verdwenen
oja klopt jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Heet de beste man niet Harry
Kijk eens twee posts boven je.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:31 schreef travelman het volgende:
We vroegen ons af waar die leuke, kleine dribbelaar toch gebleven is. Op vi.nl komen ze ook niet verder dan seizoen 2001/02
Weet iemand waar Tiijani is ???
je kan hem in ieder geval even bellenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:30 schreef zjroentje het volgende:
Kouba, die Tsjechische doelman. Zag hem gisteren weer langskomen in verband met de regelementswijzigingen van de FIFA.
Wat is er met hem gebeurd naar die EK finale?
quote:Petr Kouba
Squad No: 1
Date of birth: 01/28/1969
Place of birth: Praha
Height in cm: 185
Weight in kg: 82
Country: CR
Appearances for Sparta (total/league): 275/155
Goals scored for Sparta (total/league): 2/1
Total league appearances: 239
Total league goals scored: 1
Debut for Sparta: 1991
Previous teams: FK Jablonec 97, Žižkov, Kaiserslautern, La Coruna, Sparta, Bohemians
Rubin Kazan speelde een paar maandjes geleden nog een oefenwedstrijdje tegen ADO DH, zal Ajoepov vast ook wel bij hebben gezeten dan, maar die cyrillische namen op het shirt lezen wat lastigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:54 schreef PogueMahone het volgende:
Voor wie zich afvraagt waar Denis Kloujev (ex-Feyenoord) en Ansar Ajoupov (ex-Twente) uithangen, kan ik melden dat Kloujev bij Terek Grozny en Ajoupov bij degradatiekandidaat Roebin Kazan speelt
ik heb het gegoogled van een zwart-wit '28 site...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Van Gastel toch naar NIVO Sparta?
En Veen mocht willen dat ze nog in de hoofdklasse zaten!
Die is in een maaltijd veranderd en opgegeten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er met Raviolli (Ofzoiets) gebeurd ?
Klopt, bij een paar Britse clubs en het laatste jaar dat ie nog speelde was 03/04 bij Perugia.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:32 schreef raptorix het volgende:
Ravanelli heeft nog tijdje in engeland gespeeld volgens mij.
Was leraar bij ons op school als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Roelof Jan Tiktak ?
Chaly (zonder r)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Charly Jones speelde als talentje ooit eens een wedstrijd bij Feijenoord in het eerste tegen ik dacht AZ, in het jaar dat Koeman er speelde. Waar hangt die tegenwoordig uit?
Ik heb laatst nog iets over em gelezen.. geen idee bij welke club en in welk land, maar het aantal doelpunten dat ie daar maakte viel me in positieve zin op geloof ik me nog te herinnerenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Chaly (zonder r)
Heeft ook nog bij ons een jaar eredivisie meegedaan.. Is daarna steeds verder afgezakt.. Oss.. Fortuna
Ik zag het al staan in dit topic, in een post uit 2003. Maar hij zit er nog steeds dus?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
Witzenhausen speelt bij FC Hilversum
Dit zit nu in het bestuur van QPR. Volgens mij is ie ook deels eigenaar. Mooie voetballer was datquote:
Als hij nou gewoon die auto verkoopt waar hij in woonde....quote:
Heeft in Brazilië een prima loopbaan als middenvelder gekend. Werd international. Mislukte nog twee keer min of meer in Europa. Poseerde naakt voor een homoblad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:43 schreef Nega het volgende:
Vampeta. Tijdje bij PSV nog.
Televisiepresentator in Portugal.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Ik weet niet of ie al is geweest, maar de Dani van Ajax?
Onze Marcos speelt bij Goias in Brazilië.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft in Brazilië een prima loopbaan als middenvelder gekend. Werd international. Mislukte nog twee keer min of meer in Europa. Poseerde naakt voor een homoblad.
Nu gestopt denk ik, maar kan dat hij nog ergens speelt.
Heb een half jaar geleden een stuk gelezen in de regionale krant over hem bij Bergen (uit Noord-Holland), volgens mij, waar hij in het 4e elftal oid speelde. Weet niet helemaal zeker of het over hem ging, maar tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:56 schreef egoTRON het volgende:
Weet iemand wat Glenn Helder tegenwoordig doet? (behalve een beetje drummen i.s.m. een dj op diverse feestjes)
Ousmane "Papa" Sanou is via Kozakken Boys bij een Belgische club beland. Weet even niet meer welke.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
*kickje*
Waar speelt die Sanou tegenwoordig..(ex Willem II en Sparta).. ik vond het altijd een goede spits..
En Michael Renfurm.. was ik ook altijd fan van..
Die vechtpartij was bij FC Hilversum, dat was niet normaal meer wat daar gebeurdequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ousmane "Papa" Sanou is via Kozakken Boys bij een Belgische club beland. Weet even niet meer welke.
Maikel Renfurm speelt voor Haaglandia en werd onlangs na een flinke vechtpartij een tijdje geschorst door de KNVB. John de Wolf is daar zijn trainer, zijn teammaatje keeper Victor Kros kreeg ook een fikse schorsing.
Heeft eerst bij Sedan gespeeld, later bij Den Haag getekend (nooit gespeeld overigens), en vervolgens verdwenen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:01 schreef WaStEd het volgende:
Hoe is het met Oulida afgelopen ? Oogappeltje van Cruyff..
a la van Gobbel Oud voetbalprof Van Gobbel spoorloosquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heeft eerst bij Sedan gespeeld, later bij Den Haag getekend (nooit gespeeld overigens), en vervolgens verdwenen.
Roda thuis volgens mij. De tering.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:25 schreef Yeahinho het volgende:
Victor Kros, wát een voetbalgod is dat!!
Zelfs van ongevaarlijke schoten maakte ie nog doelpunten.
Wel jammer voor em dat ie de doelman was.
Ik zag laatst hier in Amsterdam een scootertje van de gemeente rijden, met zo'n melkertbaan, zo'n stadswacht erop... Weet voor 90% zeker dat het Glenn Helder was, met die kale spitse kop van hem...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb een half jaar geleden een stuk gelezen in de regionale krant over hem bij Bergen (uit Noord-Holland), volgens mij, waar hij in het 4e elftal oid speelde. Weet niet helemaal zeker of het over hem ging, maar toch![]()
Uit het niets is ie er weer!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:25 schreef Yeahinho het volgende:
Victor Kros, wát een voetbalgod is dat!!
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3645&Itemid=424 voor de mooie reacties ook!quote:Victor Kros duikt op bij XerxesDZB
Victor Kros, voormalig talent bij Sparta Rotterdam en vorig seizoen spelend voor Cambuur Leeuwarden, speelt volgend seizoen voor de zaterdagafdeling van XerxesDZB. De keeper kreeg bij Cambuur Leeuwarden geen nieuw contract meer aangeboden.
Ja nu wil ik ook weten wie het is...quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:18 schreef Babylonia het volgende:
Edit: Kutkick.
Geloof me, dat wil je nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja nu wil ik ook weten wie het is...
Die werd nog even genoemd in de VI vandaag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef Parafernalia het volgende:
André Stafleu
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die werd nog even genoemd in de VI vandaag.
Is in China geweest of zit er nog. Was ook in het verleden trainer van SC Feyenoord. Alleen is ie een nogal innemende persoonlijkheid, zullen we maar zeggen. Serieus probleem.quote:
Hoe bedoel je? Te aardig?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is in China geweest of zit er nog. Was ook in het verleden trainer van SC Feyenoord. Alleen is ie een nogal innemende persoonlijkheid, zullen we maar zeggen. Serieus probleem.
Die is volgens mij nu voetbalmakelaar. In datzelfde rijtje: Willem Korsten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:19 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond laatst een topshot van Louis Laros.
Dat vond ik altijd wel een held.
Momenteel speelt Talan Futsal bij bij FFS uit Vegelinsoord, spelend in Heerenveen. Daarnaast is hij jeugdtrainer bij sc Heerenveenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:28 schreef Public_NME het volgende:
Jeffrey Talan?
Waar traint hij nu eigenlijk. EBOH?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:55 schreef skunkator het volgende:
Virgil Breetveld is nu trainer van de Zaterdag 1 Sc Reeland
Het heet weer EMMA. Dus wat dat aan gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
SC Reeland, vervelende fusieclub. Zonde van Emma.
Glenn Helder slaapt tegenwoordig in een auto van een vriend hoorde ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zag laatst hier in Amsterdam een scootertje van de gemeente rijden, met zo'n melkertbaan, zo'n stadswacht erop... Weet voor 90% zeker dat het Glenn Helder was, met die kale spitse kop van hem...
Hahaha!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 03:21 schreef TehNilz het volgende:
[..]
Glenn Helder slaapt tegenwoordig in een auto van een vriend hoorde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |