abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9938258
Er is geen centraal Alanis topic. Dat is stom. Je hebt alleen maar topics van 'nieuwe CD hier' en 'nieuwe single daar'. Dat is te weinig. Alanis is namelijk een super zangeres. Ze schrijft heel erg mooie nummers, de muziek is gaaf, de teksten zijn goed en het mens kan gewoon super zingen. Vandaar dit topic: hier kun je Alanis verheerlijken, aanbidden en becommentariseren.

Ik heb nu 4 CD's van haar: Jagged Little Pill, Supposed Former Infatuation Junkie, Unplugged en Under Rug Swept.

Maar had ze niet ook nog voor Jagged Little Pill CD's gemaakt? En zijn die ook leuk?

pi_9938270
Nee. nvt.
O+. Ripley. O+.
pi_9938272
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar had ze niet ook nog voor Jagged Little Pill CD's gemaakt? En zijn die ook leuk?
ja en nee
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_9938282
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:33 schreef MuadDib het volgende:
ja en nee
Is dat hele andere muziek?
pi_9938293
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Is dat hele andere muziek?

Al haar muziek is kut.
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
  dinsdag 22 april 2003 @ 16:34:45 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_9938303
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar had ze niet ook nog voor Jagged Little Pill CD's gemaakt?
Volgens allmusic.com iig niet.
pi_9938345
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Volgens allmusic.com iig niet.

als je goed leest wel:
quote:
Morissette was born and raised in Ottawa, Canada. In her childhood, she began playing piano and writing songs. At the age of ten, she joined the cast of You Can't Do That on Television, a children's television program. Using money that she earned on the show, Morissette recorded an independent single, "Fate Stay With Me," which was released when she was ten. After leaving the show, she concentrated on a musical career, signing a music publishing contract when she was 14. The publishing contract led to a record deal with MCA Canada. In 1991, she moved to Toronto and released her debut album, Alanis.

Alanis was a collection of pop-oriented dance numbers and ballads that was successful in Canada, selling over 100,000 copies, and leading to a Juno Award for Most Promising Female Artist. However, no other country paid any attention to the record. In 1992, she released Now Is the Time, an album that closely resembled her debut. Like its predecessor, it was a success in Canada, even if it sold half of what Alanis did. Following the release of Now Is the Time, Morissette relocated to Los Angeles, where she met Glen Ballard in early 1994. Ballard had previously written Michael Jackson's hit "Man in the Mirror," produced Wilson Phillips' hit debut album, and worked with David Hasselhoff. Despite the duo's mainstream pop pedigree, they decided to pursue an edgier, alternative rock-oriented direction. The result was Jagged Little Pill, which was released on Maverick Records, Madonna's label.

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 22 april 2003 @ 16:37:13 #8
13973 ranja
image means nothing
pi_9938373
Voor Jagged little pill had ze volgens mij een paar pop/disco cd's gemaakt. Of die leuk zijn? Ik ken ze niet, maar ik denk alleen voor de verzamelaar...

Ik vind Jagged little pill eiegnlijk het enige leuke album van haar al heb ik er nu nog steeds last van dat ik die toendertijd te vaak heb gehoord. Head over feet vind ik het beste nummer...

quote:
You've already won me over in spite of me
Don't be alarmed if I fall head over feet
Don't be suprised if I love you for all that you are
I couldn't help it It's all your fault
  dinsdag 22 april 2003 @ 16:37:28 #9
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_9938377
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:36 schreef MuadDib het volgende:

[..]

als je goed leest wel:
[..]

Ah ok.

Wat is ze trouwens jong begonnen zeg!

pi_9938415
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:37 schreef ranja het volgende:
Voor Jagged little pill had ze volgens mij een paar pop/disco cd's gemaakt. Of die leuk zijn? Ik ken ze niet, maar ik denk alleen voor de verzamelaar...
Als er 100000 stuks van zijn verkocht dan zullen die er genoeg zijn... Maar het is dus wel anders dan wat ik nu van Alanis ken. Misschien wel leuk om een keer te horen.

Ik vind Forgiven trouwens het beste van Jagged Little Pill. Ironic heb ik te vaak gehoord, denk ik. En Head Over Feet is inderdaad ook erg goed.

dinsdag 22 april 2003 @ 16:41:56 #11
16474 LiquidGold
Kinderlokker in opleiding
pi_9938472
Ik heb ooit een paar van die oude nummers gedownload (kijk eens op www.lyricsheaven.net, daar staan vrijwel alle nummers van Alanis die ze ooit gemaakt heeft) maar tis echt

Terwijl ik de rest van haar altijd heel erg goed vind!

Van Wippen komt Snikken
pi_9938474
Ik vind Alanis ook nog steeds ok...
Ik heb die eerste 3 van de 4 albums, en vind de singletjes van de vierde ook zeker niet slecht...
Ik luister er nu niet meer veel naar allemaal, waarom weet ik niet...
Het werd toch een beetje saai die muziek, bij het tweede album vond ik het al wat minder, het derde "echte" album heb ik dan ook niet meer gekocht....
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  dinsdag 22 april 2003 @ 18:47:32 #13
46266 EmilyStrange
In strange we trust
pi_9941345
Ik vind Allanis een goeie zangeres en haar teksten zijn erg sterk. Ik heb alleen haar eerste cd, die ik echt super vind! De rest van haar cd's ken ik niet zo goed, maar die vind ik wel wat minder. Daar worden de nummers wat langzamer en treuriger op, dat is wel jammer.
Doei doei
  dinsdag 22 april 2003 @ 18:52:27 #14
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_9941454
4e cd vind ik wat minder

maar JLP en SFIJ zijn meesterwerken.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_9944620
Uninvited (van de City Of Angels soundtrack) is ook prachtig trouwens.
pi_9946668
Tsjek mijn ondertitel

Alanis Rulez!

Heb al haar cd's, véél cd-singles en nog een paar live nummers en uiteraard de feast on scraps dvd.. Mijn favoriete nummers zijn So Pure van SFIJ en Your house, het extra nummer op JLP...

dinsdag 22 april 2003 @ 22:01:56 #17
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_9946856
Soms wel leuk, alleeen vind ik het zoveel van hetzelfde...
Als ik een CD heb geluisterd kan ik er weer een maandje of wat tegenaan

Maar zeker niet slecht ofzo!

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 25 juli 2003 @ 19:44:54 #18
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_12018868
Ik vind het zo'n leuk mens ook. Als je d'r hoort praten op de Unplugged-CD (die trouwens ook is), dan zegt ze:
quote:
So this is, I think, officially the last song of tonight. And I just wanna thank you each for being really sweet and here. And I'd also like to thank everybody up here on stage with me. I really love you guys, thanks.
Het gaat me dan om dat dikgedrukte stukje. Hoe verzin je zo'n zin? Dankjewel dat jullie zo lief en hier waren. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar als het uit haar mond komt klinkt het zo acceptabel enzo he.
Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 20:38:58 #19
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12020154
Alanis = God!

voor de ongelovigen: kijk maar naar Dogma

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_12020212
AM = Ok.
pi_12020297
Heb alleen Jagged Little Pill
pi_12020475
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 20:44 schreef Leatherface het volgende:
Heb alleen Jagged Little Pill
Me2 + MTV Unplugged .

*stil*

*mooi*

pi_12020610
Ja, Alanis is oké.....Ik heb (denk ik) alle CD's.

* theofiel172 kijkt in de platenkast....

Under Rug Swept, Unplugged, Jagged Little Pill en Supposed Former Infatuation Junkie.

Ik vond haar eerst wel leuk, maar dat werd wat minder Zeker Feast On Scraps vind ik niks, maar dat zijn ook letterlijk 'scraps' .

Precious Illusions en de Unplugged versie van You Learn zijn mooi

vrijdag 25 juli 2003 @ 21:04:16 #24
46794 Berkery
Fat bastard
pi_12020753
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 25 juli 2003 @ 21:05:53 #25
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_12020787
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 21:04 schreef Berkery het volgende:
Alanis Morissette Lyric Generator
whehehe heeh

Terecht, wat kan dat wijf zeiken

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_12020826
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 21:04 schreef Berkery het volgende:
Alanis Morissette Lyric Generator
....Dus....
  vrijdag 25 juli 2003 @ 21:15:47 #27
46794 Berkery
Fat bastard
pi_12020987
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:37 schreef ranja het volgende:
Dit was ook de reden dat Canada als een van de laatste landen overstag ging voor Alanis. Ze kenden haar nog als top 40 zangeresje, en niemand in Canada kon geloven dat ze een serieuze plaat had gemaakt met echte muziek
No Dukes of Hazzard in the classroom
  zaterdag 26 juli 2003 @ 11:19:03 #28
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_12027972
Natuurlijk zat Alanis ook in South Park the Movie: Bigger, Larger and Uncut.

Alanis-trivia: hoe kwam ze in die film voor?

Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:18:09 #29
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_12478341
Zo te zien had dit beter het kleine Alanis Morissette is passé topic kunnen heten
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_12481262
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:18 schreef Vibromass het volgende:
Zo te zien had dit beter het kleine Alanis Morissette is passé topic kunnen heten
Als je de rest van de topics in een zo voegen dan zou deze wel acht paginas volhebben.
Maar het is alweer een tijdje geleden. Is ze bezig met iets nieuws? Album of iets dergelijks? Het concert vorig jaar was erg goed, en wel voor herhaling vatbaar .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_14980524
Wear it out, the way a three year old would do.
Melt it down, you're gonna have to eventually anyway.
The firetrucks are coming up around the bend.

Mijn favoriete Alanis-stukje .

pi_14982042
You live, you learn.
You love, you learn.
You cry, you learn.
You lose, you learn.
pi_14982583
How can you just throw words around like grieve and heal and mourn?
I feel fine, we may not have been born as awake as you were
It was much harder in those days we had paper routes up hill both ways.
We went from school to a job to a wife to instant parenthood

eeeeeeen

I wouldn't have sold myself short
I wouldn't have kept my eyes glued to the ground.
If I had've known my invisibility
would not make a difference
I would've run around screaming proudly at the top of my voice

.

It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_16327207
Goed, dames en heren! Hij komt er aan, het nieuwe album. Via via heb ik er wat van, zo ook de *mogelijke* voorkant. Dit kan natuurlijk gewoon gemaakt zijn door een fan, maar er is een kans dat dit hem is:

pi_16344858
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:43 schreef Massive het volgende:
Goed, dames en heren! Hij komt er aan, het nieuwe album. Via via heb ik er wat van, zo ook de *mogelijke* voorkant. Dit kan natuurlijk gewoon gemaakt zijn door een fan, maar er is een kans dat dit hem is:

[afbeelding]

So Called Clues?
pi_16344890
heb alle cd's

bruut wijffie

anger managment trainee

http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_16345015
Als het de echte cover is is het een mooie foto.
pi_16346073
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:25 schreef karoltje het volgende:

[..]

So Called Clues?

So Called Chaos. Het album komt in April uit, en de single "Everything" in Februari.
pi_16407851
Ben benieuwd...
Hoop dat dit album wat beter is dan Under Rug Swept, want die vond ik niet echt geweldig. De rest wel overigens !
pi_16407975
Under Rug Swept is zo ontzettend underrated. Geweldig gewoon.
pi_16439133
Tsja misschien is Under Rug Swept wel 'underrated' maar voor mij haalt het gewoon niet het niveau van bijvoorbeeld Supposed Former Infatuation Junkie. Das ook een geweldige plaat die echt wel ondergewaardeerd is... Maar al met al is Alanis helemaal ok!
pi_16439381
quote:
ALANIS MORISSETTE READY TO TAKE ON 'SO-CALLED CHAOS'
NEW STUDIO ALBUM TO BE RELEASED
APRIL 13

FIRST SINGLE AND VIDEO IS EVERYTHING

"I want to invite this so-called chaos that you think I dare not be"
--from the song "So-Called Chaos

ALANIS MORISSETTE will release her new album SO-CALLED CHAOS April 13 on Maverick Records. Co-produced by ALANIS, John Shanks and Tim Thorney, the album features 10 new songs written by ALANIS that set her free-flowing vocals, luminescent melodies and fervent introspection in a seamless mix of rock, pop, folk, electronic and Eastern stylings. The seven-time Grammy Award winner will shoot a video for the albums first single Everything-due out February 23.

SO-CALLED CHAOS marks ALANIS fourth Maverick studio album, following 2002s three million worldwide-seller, the critically acclaimed UNDER RUG SWEPT, which she also wrote and self-produced. SO-CALLED CHAOS also comes on the heels of FEAST ON SCRAPS, the combination DVD/CD package (released in late 2002) that contained eight songs that didn't make it onto UNDER RUG SWEPT.

This time around, MORISSETTE chose to share producing responsibilities. I had spent a few years rising to my own occasion in terms of wanting to see, out of curiosity, what producing a record on my own would be like, Morissette explains. Then once I tasted what that was like, I realized my favorite aspect of making a record was the writing of it. This way was so much more relaxing for me.

The sessions for SO-CALLED CHAOS--held primarily at Groove Masters studio in Santa Monica, California--featured performances from MORISSETTEs touring band (guitarists David Levita and Jason Orme; bassist Eric Avery; keyboardist Zac Rae; and drummer Blair Sinta) as well as some favorite associates of Shanks, including drummer Kenny Aronoff.

SO-CALLED CHAOS builds on elements from all of ALANIS albums: it moves from the rockers Eight Easy Steps and Excuses, to the mid-tempo, introspective pop songs Out Is Through and Everything, to songs like So-Called Chaos and Spineless, both of which combine emotionally gripping lyrics with adventurous soundscapes.

MORISSETTE is excited to take the songs from SO-CALLED CHAOS on the road. I am beside myself with anticipation to tour, she says. Im really excited to travel the world even more than I have over the last couple of years. In keeping with wanting my life to be a little bit more balanced, Id love to make it that Im touring whether I have a record out or not, and the tours themselves wont be breakneck year-and-a-half tours. I choose to balance everything out a little bit more. We also recorded 14 acoustic songs from the last five records--including this onewith the intention of releasing that mid year. I am inspired to balance my energy expenditure and my energy rejuventation, regardless of what it is that Im doing with my days.

The complete track listing for SO-CALLED CHAOS:
Eight Easy Steps
Out Is Through
Excuses
Doth I Protest Too Much
Knees Of My Bees
Not All Me
So-Called Chaos
This Grudge
Spineless
Everything

Dit vond ik op de site van Maverick. De foto hierboven is ook de voorkant van het album.

Ben benieuwd. Under Rug Swept vindt ik ook zeker een heel goed album, die absoluut niet onder doet aan SFIJ of JLP, er stonden alleen wat weinig tracks op. Helaas op het nieuwe album nog minder, 10 maar.

pi_16439673
Interessante info! Wel weinig 10 nrs, maar als ze goed zijn interesseert het aantal niet. Hoop dat ze met een tour snel deze kant op komt.
pi_16439834
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:48 schreef Mach1 het volgende:
Interessante info! Wel weinig 10 nrs, maar als ze goed zijn interesseert het aantal niet. Hoop dat ze met een tour snel deze kant op komt.
Alanis

Is wel jammer dat ze tegenwoordig alleen tourt in de grotere zalen, dus Ahoy' ed. Het eerste concert waar ik bij was, was in Vredenburg en dat was "knus" (belachelijk woord trouwens)....
Toen was ze ook nog niet zo "groot", zeg maar...
Het eerste concert in A'dam kon ik helaas niet naar toe

Dat concert in Utrecht was ook beter dan de latere in Ahoy' (persoonlijke mening), maar misschien was dat omdat het de eerste keer was.

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_16441547
Een world tour komt er dus weer aan, en ook hopelijk weer een bezoek aan Nederland .

Ook zijn er dus plannen voor een akoustisch album. Na het geweldige MTV Unplugged ben ik daar wel benieuwd naar .

pi_16442296
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:49 schreef Massive het volgende:
Ook zijn er dus plannen voor een akoustisch album. Na het geweldige MTV Unplugged ben ik daar wel benieuwd naar .
Oeh . Unplugged is geweldig!

En leuk, een nieuw album. Maar 10 tracks is wel erg karig hoor .

pi_16448880
Na Jagged Little Pill (het beste album ooit door een vrouwelijke artiest gemaakt) wel een beetje weg gezakt vind ik. Met als dieptepunt de verkrachting van het Beatles-nummer 'Dear Prudence' (mag toch hopen dat daar niet ook nog een studioversie van is) ...
pi_16463591
quote:
Het eerste concert in A'dam kon ik helaas niet naar toe
Ik was daar wel ! En het concert was geweldig. Had 'You oughta Know' wel eens op MTV gezien en de CD uiteindelijk kunnen kopen. Bijna niemand kende Alanis verder alhier. Uiteindelijk op een dinsdagavond vanaf een uur of 22:30u in de oude zaal van de Melkweg genoten van Alanis. Herinner mij dat ze opkwam in een hoerig bontjasje met rood kort haar en de hele zaal (plm. 500 man) keek elkaar aan van.....huh? Wie is dat?

Na twee nummers gooide ze die pruik (van dat was het) af en schudde ze haar haar los en die jas uit en rockte er op los. Was echt een gaaf concert !

Haar latere muziek kan me niet zo boeien, te langdradig, te overdreven maatschappelijk betrokken en overdone (maar dat is slechts mijn mening).

Take on the situation, but not the torment ...
pi_16471687
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:22 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

. Bijna niemand kende Alanis verder alhier.

Dat concert in Vredenburg, daar bedoel ik haar eerste concert mee. Dat was niet zo gek lang na A'dam. Ook toen was ze nog lang niet bekend. Ze heeft blijkbaar een tweede keer in Vredenburg gestaan (tussen de twee Ahoy' - concerten in, maar dat heb ik even gemist
pi_16474236
Ik heb alle cd's, leuk dat er een nieuwe uitkomt! Ben erg benieuwd...
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_16477719
Ik heb haar wel eens op pinkpop ('96?) zien optreden...ze zong bij vlagen vals, maar wel met bezieling...ik waardeer het wel....
Give me two weeks and I'm outta here 9 to 5, the world's biggest lie I'm packed on the train, I'm only half-awake...seems like I'm only half-alive I worked all day
pi_16487467
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 01:03 schreef Thingswesay het volgende:
Ik heb haar wel eens op pinkpop ('96?) zien optreden...ze zong bij vlagen vals, maar wel met bezieling...ik waardeer het wel....
Alanis zingt wel vaker vals hoor. All I Really Want (de openingstrack van Jagged Little Pill) is ook alles behalve mooi en zuiver gezongen te noemen .
Het heeft zo z'n charmes.
pi_16489804
Ik vind alles van Alanis eigenlijk wel aardig. Niet super irritant, lekker in het gehoor... URS is denk ik mijn favoriet.

So-called Chaos klinkt tot nu toe ook wel lekker moet ik zeggen. We zullen wel zien. De foto en cover zijn wel cool ook!

pi_16542066
op een site staan al mp3tjes van alle nummers (van de meeste maar 30 sec) .. Ik heb Eight Easy Steps en Everything al beluisterd ..en ik ben al helemaal verslaafd aan Eight Easy Steps. Met de rest probeer ik te wachten tot het album uit is...

wat stom dat er maar 10 nummers op staan zeg

zaterdag 24 januari 2004 @ 13:14:15 #55
71048 Tokay
makes your day!
pi_16542164
Ik heb deze week toevallig weer eens geluisterd naar Under Rug Swept. Ik vind Alanis heel erg okee. Ze heeft echt een totaal eigen geluid, en daar hou ik van.

(En haar achternaam wordt heel vaak fout geschreven, trouwens!)

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_16542176
quote:
I went to your house
Walked up the stairs
I Opened your door without ringing the bell
Walked down the hall
Into your room where I could smell you

And I shouldn't be here
Without permission
Shouldn't be here...

Would you forgive me love, if I danced in your shower?
Would you forgive me love, if I laid in your bed?
Would you forgive me love, if I stay all afternoon?

I took off my clothes
Put on your robe
Went through your drawers
And I found your cologne
Went down to the den
Found your cd's
And I played your JONI

And I shouldn't stay long
You might be home soon
Shouldn't stay long

Would you forgive me love, if I danced in your shower?
Would you forgive me love, if I laid in your bed?
Would you forgive me love, if I stay all afternoon?

I burned your incense
I ran a bath
I noticed a letter that sat on your desk
It said:
"Hello, love.
I love you so, love.
Meet me at midnight."

And no, it wasn't my writing
I'd better go soon
It wasn't my writing

So forgive me love if I cry in your shower
So forgive me love if I salked in your bed
So forgive me love if I cry all afternoon

, , .
  zaterdag 24 januari 2004 @ 13:28:09 #57
71048 Tokay
makes your day!
pi_16542462
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:14 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

, , .

Mooi zeg.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
pi_16546605
Wie heeft trouwens ook de dvd/cd combi Feast On Scraps?

Ik erger me nogal aan de geluidskwaliteit van de dvd, er wordt vaak gewisseld tussen het 'goede geluid' en 'geluid in de zaal'. Is dit herkenbaar?

Erg jammer wat het is een geweldige dvd verder!

pi_16546872
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:19 schreef Mach1 het volgende:
Wie heeft trouwens ook de dvd/cd combi Feast On Scraps?

Ik erger me nogal aan de geluidskwaliteit van de dvd, er wordt vaak gewisseld tussen het 'goede geluid' en 'geluid in de zaal'. Is dit herkenbaar?

Erg jammer wat het is een geweldige dvd verder!

Ja dat is herkenbaar en erg irritant, en ook gelijk de reden waarom ik de DVD 1 keer heb gekeken
pi_16547030
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:09 schreef TuuT het volgende:
op een site staan al mp3tjes van alle nummers (van de meeste maar 30 sec) .. Ik heb Eight Easy Steps en Everything al beluisterd ..en ik ben al helemaal verslaafd aan Eight Easy Steps. Met de rest probeer ik te wachten tot het album uit is...

wat stom dat er maar 10 nummers op staan zeg

Welke site????? Kan niks vinden
pi_16548693
Ik denk dat de DVD alleen leuk is als je er bij bent geweest, want voor de rest is hij wat slordig in elkaar gezet. Maar de backstage stukjes zijn wel hilarisch.
pi_16746788
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:35 schreef OutKast het volgende:
Welke site????? Kan niks vinden
sowwy ..beetje late reactie ..ik had de link niet geplaatst want ik dacht dat het niet mocht, maar het zijn hele kortje stukjes, dus ik denk dat het wel mag eigenlijk
hier staan ze:
http://www.alanis.0me.com/secret.html
  zaterdag 31 januari 2004 @ 18:55:29 #63
55831 Matthew_
Party up! Till you drop!:)
pi_16746804
ze zeggen dat mijn zus op haar lijkt
-|- Realiteit is een illusie die vrijkomt bij gebrek aan alchohol. -|- www.matthewsweb.tk neem eens een kijkje;) -|-
  maandag 16 februari 2004 @ 22:40:08 #64
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17240165
Komt ze weer met een nieuw album?

Ik vind Alanis inderdaad wel oké, ik heb alleen Suposed Former Infatuation Junkie (ofzoiets) van haar, en vind dat album

pi_17254654
Frappant: Alanis heeft haar weelderige bos haar afgeknipt. Het wordt echt een dertiger met dat korte, springerige kapsel.

En ze gaat een clubtour doen ivm So Called Chaos. En ze wou naar Nederland komen !

pi_17268450
Ben benieuwd! Laat maar komen die clubtour . zal dan wel wat moeilijker zijn om kaartjes te krijgen, maar dat zien we tegen die tijd wel weer....
Ben erg benieuwd naar het nieuwe album!
pi_17706542
Als je nu naar alanismorissette.com gaat hoor je een heel lang stuk van een nummer. Mooi hoor!

En op internet krijg ik het niet gevonden, of op pagina's in het frans ofzo, dat kan ik niet lezen. . Maar wat betekent die tekst op de cover van Supposed Former Infatuation Junkie? Waar slaat die tekst op?

Moral code upon
the premiess.
Please refrain from
  • Killing
  • Stealing
  • Lying
  • Sexual misconduction
  • Taking intoxicant
    Playing, music, singing

Wat volgens Google dan weer de volgende (totale) tekst oplevert:

Please Abide The Following Moral Code Upon The Premiess PLEASE REFRAIN FROM KILLING, STEALING, LYING, SEXUAL MISCONDUCT, TAKING INTOXICANTS, PLAYING, MUSIC, SINGING PLEASE DRESS RESPECTFULLY
  • pi_17869238
    En om te bewijzen dat Alanis wel humor heeft:

http://www.dragonsigh.net/users/timpics/TT/RaiseTheBar.wmv
    pi_17945969
    Ik zag vandaag de videoclip van het nieuwe nummer van Alanis op MTV! Zag er inderdaad wel ff heel anders uit. Wanneer komt het album nu precies uit?
    pi_17946142
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 20:59 schreef Mach1 het volgende:
    Ik zag vandaag de videoclip van het nieuwe nummer van Alanis op MTV! Zag er inderdaad wel ff heel anders uit. Wanneer komt het album nu precies uit?
    Weet je. Ik vind het nummer best wel saai. . De refreinen zijn best leuk, maar de coupletten vond ik tegenvallen. Okay, ik heb het nog maar 1x gehoord, maar ja.
    pi_17946161
    Knees on my Bees is wel geweldig!
    pi_17946347
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Weet je. Ik vind het nummer best wel saai. . De refreinen zijn best leuk, maar de coupletten vond ik tegenvallen. Okay, ik heb het nog maar 1x gehoord, maar ja.
    Ik heb het nummer zelfs nog maar half gehoord, de laatste helft ongeveer en moet zeggen dat het ook als saai op me overkwam. Moet ik er maar es wat vaker ernaar luisteren!
      zondag 28 maart 2004 @ 14:34:20 #74
    6536 dwerg
    chagrijn
    pi_18020795
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 20:59 schreef Mach1 het volgende:
    Ik zag vandaag de videoclip van het nieuwe nummer van Alanis op MTV!
    De clip zag er bijna hetzelfde uit als de clip van die vreselijke zomerhit Bonito.
    I intend to live forever, or die trying.
    pi_18021216
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 14:34 schreef dwerg het volgende:
    De clip zag er bijna hetzelfde uit als de clip van die vreselijke zomerhit Bonito.
    Bonito is niet leuk nee.

En nu ik Everything van Alanis wat vaker heb gehoord vind ik 't toch wel een leuk nummer. .
    pi_18021834
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 14:34 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ja! , Stom is dat zeg! En dan vond ik Bonito nog beter gemaakt, deze is zo overduidelijk nep.
    pi_18021846
    Maar die Bonito-man zie je in het begin ook lopen.
    pi_18128581
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 15:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Maar die Bonito-man zie je in het begin ook lopen.
    Die Juanes zou haar nieuwe lover zijn...
      vrijdag 2 april 2004 @ 15:33:12 #79
    6536 dwerg
    chagrijn
    pi_18132914
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2004 12:38 schreef snellejelle het volgende:
    Ik ken best wel een paar nummers van Juanes, maar geen Bonito. Dat was een single van Jarabe de Palo.
    I intend to live forever, or die trying.
      vrijdag 2 april 2004 @ 15:42:05 #80
    71048 Tokay
    makes your day!
    pi_18133152
    Wie heeft er een link naar een foto van Alanis met kort haar?
    Ben heel benieuwd hoe haar dat staat!
    pi_18133580
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2004 15:33 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik ken best wel een paar nummers van Juanes, maar geen Bonito. Dat was een single van Jarabe de Palo.
    Dan is dat misschien wel haar nwe vriend. Ze lijken allemaal op elkaar
    pi_18188467
    Vind het nummer 'Everything' wel aardig nu ik het vaker gehoord heb, de clip is inderdaad errug saai helaas!
      maandag 5 april 2004 @ 14:00:31 #83
    71048 Tokay
    makes your day!
    pi_18191891
    Heb Alanis inmiddels gezien met kort koppie.
    Staat haar wel frisser dan dat slome lange haar.
    Vond de clip van Everything wel okee hoor, en het nummer is ook leuk.
    pi_18192378
    Inmiddels vind ik Everything een geweldig nummer. Het is echt een groeiplaat. Ben benieuwd hoe de rest van So Called Chaos klinkt.
    pi_18200914
    quote:
    In a pre-planned, live sketch last
    night at The 2004 JUNO Awards, Canada's music awards, host Alanis Morissette
    made light of the recent Super Bowl controversy in the United States when she
    "exposed" herself on Canadian television. The songstress appeared on stage in
    a robe and stated that Canadians "live in a land where we still think the
    human body is beautiful and we're not afraid of the female breast."

Humor .
    pi_18209783
    Haha! heeft ze een soort pakje aan?
    pi_18212423
    quote:
    Op maandag 5 april 2004 14:00 schreef Tokay het volgende:
    Heb Alanis inmiddels gezien met kort koppie.
    Staat haar wel frisser dan dat slome lange haar.
    Vond de clip van Everything wel okee hoor, en het nummer is ook leuk.
    Yes, dat korte koppie staat veel beter
    pi_19042784
    Woehoe!

Deze week komt haar nwe album eindelijk uit!
    pi_19055080
    Ik heb net het nieuwe album 'gekocht'............. en ik moet zeggen geweldig!!!

Die gaat voorlopig niet uit de cd-speler!!
    pi_19060003
    Geweldig album kan niet anders zeggen
    Out Is Through is mn favo nummer en Everything moet echt bij je groeien ja
    Why are you wearing that stupid man suit?
    pi_19061071
    Out Is Through is een geweldig nummer. Prachtig. Zo catchy. Heerlijk.
    pi_19098144
    Kreeg een mail van Warner Music Benelux dat 'r cd morgen in de winkels ligt.
    Fighting for peace is like fucking for virginity
    pi_19098156
    alanis
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_19098205
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2004 12:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Ze gaat met Ryan Reynolds, die vent uit Van Wilder.
    pi_19101847
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2004 13:36 schreef socalledchaos het volgende:
    Kreeg een mail van Warner Music Benelux dat 'r cd morgen in de winkels ligt.
    Morgen? Mooi, heel erg mooi!
    pi_19108014
    Ja ik hoop dat het dit keer eens op tijd komt!
    pi_19116806
    Ik heb 'm beluisterd, maar waar kan je het album voor een redelijke rijs kopen? FRS heeft 'm voor 16 euro, wat voor hun natuurlijk al een goede prijs is maar dat ga ik echt niet betalen voor een CD met maar 10 nummers. Ik vind het al jammer dat veel artiesten maar 12 nummers op hun album stoppen (en veel durven de helft daarvan ook nog te vullen met crap), maar 10 nummers is toch echt veels te weinig? Zonde hoor, want ik weet dat Alanis best 80 minuten met goede muziek kan vullen.

Ik vind het ook nog steeds zonde van de voorkant van de CD. Ik heb voor deze cd ooit een veel betere cover gezien op een van haar officiele sites..

Maar het album - hoe kort dan ook - is wel geweldig! Forvoriet is op het moment Excuses. Beter dan ik verwacht had na Everything, niet dat dat een slecht nummer was maar niet echt supergeweldig (ook al vind ik dat nummer nu wel opeens beter klinken dan op de TV)
    pi_19128732
    Echt een geweldig album, heb 'm meteen gekocht! Zelf voor 16 euro, maakt me als het om Alanis gaat niets uit!

Excuses is inderdaad een mooi nummer, ik kende 'm al van concerten, was toen al mijn favoriet! So-called Chaos is ook mooi!
    pi_19128883
    Oeh, issie al uit?

Mooi!
      vrijdag 14 mei 2004 @ 19:51:49 #100
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_19132379
    So-Called Chaos is cool ja! Is die hier dus al uit? Mooi, snel kopen maar!

Btw, voor degenen die nog twijfelen, op www.vh1.com kun je hem streamen!
    pi_19132871
    Ik luister sinds vanmorge 10uur niks anders meer Hij's echt goed
    pi_19133176
    heeft Alanis er iets over gezegd waarom er zo weinig nummers op de cd staan?

wel leuk om te horen dat ze ook goede blije nummers kan maken, ipv de usual kwade nummers.
      vrijdag 14 mei 2004 @ 20:30:48 #103
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_19133322
    Ja ze heeft er inderdaad wat over gezegd. Het directe artikeltje kan ik zo één, twee, drie niet vinden, maar het heeft er mee te maken dat haar woede inderdaad wat getemperd is, en dat ze zich nu écht kon focussen op een kern, wat betreft haar muziek. Dus niet zoveel mogelijk op één plaat jammen, maar gewoon keuzes maken. Alleen de écht sterke nummers op de plaat, de rest; vette pech...

Zoiets dus...
    pi_19136707
    Schitterend Top plaat. Heerlijk in de stijl van Under Rug Swept. Dit is typisch zo'n album waar ik over drie a vier jaar nog steeds prima naar kan luisteren .
    pi_19155325
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2004 22:49 schreef Massive het volgende:
    Schitterend Top plaat. Heerlijk in de stijl van Under Rug Swept. Dit is typisch zo'n album waar ik over drie a vier jaar nog steeds prima naar kan luisteren .
    Helemaal mee eens. Behalve dat URS-ding. Dat vind ik niet. Nog niet, althans. Misschien als ik 'm vaker heb gehoord.

Is de SCC-versie van Everything anders dan de singleversie? Of lijkt dat maar?
    pi_19157029
    Mooie plaat! Jammer dat er maar zo weinig nrs op staan maar wel alleemaal goed.
    Let's plant a tree
    pi_19164735
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2004 21:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Is de SCC-versie van Everything anders dan de singleversie? Of lijkt dat maar?
    De single versie is 3:32 en op het album 4:38. Langer dus
    pi_19173039
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2004 21:55 schreef Vava het volgende:
    Ik vind het niet jammer dat er maar 10 nummers op staan. Het zijn namelijk 10 enorm sterke tracks. Het album staat van begin tot eind echt als een huis. In tegenstelling tot Supposed Former Infatuation Junkie; dat is een heel goed album, maar omdat er 17 tracks opstaan zijn die niet allemaal even goed. Ik ben nu op So-Called Chaos al helemaal verliefd, en dat na pas 3x luisteren. Geeneen zwak nummer staat er op. Eight Easy Steps is echt de perfecte opener (net als 21 Things op Under Rug Swept, maar dan nog beter). Everything is de perfecte sluiter.
    Echt, ik ben nu al helemaal verliefd op So-Called Chaos.
    pi_19179556
    Nou op SFJI staan ook geen slechte nummers, de een is wel minder dan de ander, maar dat is bij dit album ook zo vind ik. Sorry hoe goed de nummers ook zijn ik ga geen cd met 10 nummers kopen, of hij moet echt lekker goedkoop zijn. Dit is de eerste Alanis cd die ik niet koop.

Mijn favoriete cd heeft 16 absolute topnummers. Dan moeten de artiesten maar wat meer tijd aan een cd besteden, want een Alanis kan best zo'n 70 minuten vullen met goede muziek. Maar goed, veel artiesten hebben 12 nummers waarvan veel vullers zijn, dus dan is dit eigenlijk wel beter ja..
    pi_19179614
    Ligt het trouwens aan mij of lijkt het begin van een van de nummers op een b-kant van Under Rug Swept?
    pi_19188112
    quote:
    Op zondag 16 mei 2004 02:55 schreef AMFan het volgende:

[..]

De single versie is 3:32 en op het album 4:38. Langer dus
    De album versie is een stuk langer, en beter, ja! Gister was ze bij TOTP en es even meegelezen met 't boekje in mij hand! Ze slaat hele stukken over bij de single versie. Vandaar ook dat de albumversie veel beter is dus!

Het album is trouwens top! dit hele weekend en vandaag mijn discman niet uitgeweest en wel een keer of zes gehoord! Wel jammer dat er maar tien nummers op staan maar gewoon errug goed!
    pi_19188170
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2004 00:01 schreef Massive het volgende:
    Out Is Through is een geweldig nummer. Prachtig. Zo catchy. Heerlijk.
    Ja dat is op dit moment wel mijn favoriet! Samen met de albumversie van "Everything", die echt een stuk beter is dan de singleversie!
      maandag 17 mei 2004 @ 11:14:04 #113
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_19189848
    quote:
    Op zondag 16 mei 2004 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Ik vind het niet jammer dat er maar 10 nummers op staan. Het zijn namelijk 10 enorm sterke tracks. Het album staat van begin tot eind echt als een huis.
    Daar heb je wel gelijk in. Er staat niks op het album wat niet goed is.
    Let's plant a tree
    pi_19190164
    Ik zou haar deze nummers trouwens best wel een live willen horen zingen....
    Beetje jammer dat ze Nederland overslaat op haar (korte) Europse trip
    pi_19192575
    Ooh? Ze komt niet naar Nederland? Dat is erg zonde. Heb je een tourschema o.i.d?
    pi_19192983
    quote:
    Op maandag 17 mei 2004 13:28 schreef Massive het volgende:
    Ooh? Ze komt niet naar Nederland? Dat is erg zonde. Heb je een tourschema o.i.d?
    6/25 Aviero, Portugal Town Square
    6/27 Nice, France Palais Nikala
    6/28 Lyon, France Halle Toni Garnier
    6/30 Stuttgart, Germany Killesberg Amphitheatre
    7/1 Bonn, Germany Museumplatz
    7/2 Berlin, Germany Museumsinel
    7/4 Geneva, Switzerland
    7/5 Salzburg, Austria Arena
    7/7 Bologna, Italy Piazza
    7/8 Locarno, Switzerland Picolo Grande
    7/9 Milan, Italy Festival Bar
    7/10 Taomina, Italy Teatro Romano

bron:Alanis

Lekker is dat
    pi_19195687
    Wat een trut.
    pi_19196121
    Kut .
    pi_19197753
    Bonn is niet zover! Ik ga naar Bonn! Ben al eens eerder naar Alanis in Bonn geweest en het is prima te doen hoor. Wil ik wel meteen nog een keertje, want dit wordt mijn 13e concert, meteen de 14e erachteraan!

Ik vind het een geweldige plaat!

Not all me is op dit moment mijn favoriet!
    pi_19197820
    Trouwens: het eind van Excuses is hetzelfde als het eind van ' No pressure over Cappucino' dat nummer voor Wade haar tweelingbroer, echt wel mooi!
      Lieve Belg maandag 17 mei 2004 @ 17:09:15 #121
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_19198239
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2004 21:55 schreef Vava het volgende:
    agree
    vanmiddag tijdens een 3 uur durende pauze cd gaan halen en het is een zalige cd. idd maar 10 nummers, maar het zijn verdomme 10 zéér goede nummers
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2004 20:25 schreef TuuT het volgende:
    heeft Alanis er iets over gezegd waarom er zo weinig nummers op de cd staan?

wel leuk om te horen dat ze ook goede blije nummers kan maken, ipv de usual kwade nummers.
    er staan ook een paar filmpjes op de cd, toch zo'n goeie 100 mb, zo moet je je muziek al een groot stuk inkorten

[ Bericht 28% gewijzigd door Jump op 17-05-2004 18:49:48 (laatste quote) ]
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_19211117
    quote:
    Op maandag 17 mei 2004 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Wat een trut.
    Defenitely, ik vind het ook een naaistreek! Terwijl Nederland altijd heel lief voor haar was
    pi_19212855
    quote:
    Op maandag 17 mei 2004 16:51 schreef socalledchaos het volgende:
    Trouwens: het eind van Excuses is hetzelfde als het eind van ' No pressure over Cappucino' dat nummer voor Wade haar tweelingbroer, echt wel mooi!
    Alleen het eind? Ik vindt heel het nummer ERG veel op NPOC lijken. Met een vleugje "Heart of the house"....

Ik denk overigens dat dit mijn minst favoriete album van Alanis is. Ook de vormgeving, bluegh, het lijkt wel een TMF cd....en ja, voor mij maakt dat uit.

Het is weer zo onwijs hetzelfde. Nee, ze had wel iets meer een andere koers mogen varen. Niet dat het slecht is, maar ik heb het idee dat ze van alle vorige cd's mix-ups heeft gemaakt van songs. Het lijkt allemaal teveel op eerdere songs....
      vrijdag 28 mei 2004 @ 00:11:30 #124
    2658 The Unforgiven
    Pure Awareness
    pi_19461739
    ach.. gedownload en ik vindt het wel lekker... de dvd koop ik wel... al hoop ik dat deze keer dan de handy cam opnames er niet zijn :-/
    Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
    pi_19484258
    Ik heb m ook gedownload, en vind het een errug goed album! Dit is voor mij de tweede Alanis cd die ik niet gekocht heb, maar als ik URS of SCC (over een tijdje) voor een zacht prijsje zie liggen neem ik m zo mee...

Echt balen dat ze niet naar nederland toe komt!!! Ik wil Alanis graag eens live aanschouwen!
    pi_19519472
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2004 11:01 schreef OutKast het volgende:

[..]

Alleen het eind? Ik vindt heel het nummer ERG veel op NPOC lijken. Met een vleugje "Heart of the house"....

Ik denk overigens dat dit mijn minst favoriete album van Alanis is. Ook de vormgeving, bluegh, het lijkt wel een TMF cd....en ja, voor mij maakt dat uit.

Het is weer zo onwijs hetzelfde. Nee, ze had wel iets meer een andere koers mogen varen. Niet dat het slecht is, maar ik heb het idee dat ze van alle vorige cd's mix-ups heeft gemaakt van songs. Het lijkt allemaal teveel op eerdere songs....
    Nee joh, NPOC is echt een rustig nummer en excuses helemaal niet........ tenminste dat vind ik..
      maandag 14 juni 2004 @ 19:07:53 #127
    45460 Pearly
    Mi Na Pritpangi
    pi_19888086
    Ik vind This Grudge mooi. Het heeft een mooi muziekje.

Eight Easy Steps is een lekker nummer! Zo ook So-Called Chaos .....
    Gave cd !!!
    Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
    pi_19958960
    Alanis is top!!!!!
      donderdag 5 augustus 2004 @ 01:02:26 #129
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_21066440
    ik was wat aan het surfen over alanis websites en vond de nieuwe clip van haar. dat is niet "out is through" maar "eight easy steps" en die clip is zooooo gaaf. het geeft een overzicht van alle alanisperiodes in haar leven (8 steps) door middel van clipps en homevideos, maar dan op een speciale manier: de alanisjes in die clips en homevideos zingen allemaal eight easy steps

zie:

http://www.unprodigalalanis.com/8%20Easy%20Steps.mpg

!
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_24080666
    Volgend jaar komt er:
    - Een re-issue van Jagged Little Pill, omdat hij alweer 10 jaar oud is. Bij deze re-issue komen er extra nieuwe akoustische tracks
    - Een Greatest Hits album.
    - http://www.alanis.com/main.html en dan "News"
    En ik zelf hoop stiekem op een akoustische tour .
      donderdag 10 februari 2005 @ 14:38:06 #131
    71048 Tokay
    makes your day!
    pi_25023615
    Heb gisteren So Called Choas gekocht. Ja, laat, ik weet het.
    Ik heb nu al haar cd's, behalve de Unplugged cd, en haar vroegere werk.
    Luister er op dit moment naar en het klinkt heel goed, Eight Easy Steps is een lekkere openingstrack.

Ze komt overigens voor een optreden naar Ahoy'...
    Kaartverkoop is begonnen.

Singer-songwriter Alanis Morissette staat op dinsdag 19 april voor een eenmalig concert in Ahoy’ Rotterdam. Morissette start haar Europese tour dit voorjaar naar aanleiding van de release van haar laatste album So-Called Chaos uit 2004. Daarnaast is de Canadese zangeres te zien als een van de hoofdacts op Dauwpop dat op Hemelvaartsdag (5 mei) plaatsvindt in Hellendoorn.

Sinds haar doorbraak in 1995 is Alanis Morissette een van de toonaangevende singer-songwriters in de hedendaagse muziek. Haar album Jagged Little Pill uit 1995 bracht een aaneengesloten serie hits voort, waaronder ’You Oughta Know’, ’Hand In My Pocket’ en ’Ironic’ en verkocht maar liefst 30 miljoen exemplaren wereldwijd. Dit succes maakte Jagged Little Pill tot de best verkochte plaat aller tijden van een vrouwelijke artiest.

bron: www.perssupport.anp.nl
    pi_25026453
    ik kan maar geen genoeg krijgen van de unplugged cd o+ o+
    vooral king of pain, vind ik erg mooi
    alanis is okay
    pi_25064310
    De Unplugged cd is zeker nog de moeite waard Tokay!!!
    pi_25065068
    Ik vind van Unpluggend 'Uninvited' ook helemaal geweldig!
      vrijdag 4 maart 2005 @ 23:10:19 #135
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_25371631
    edit...

[ Bericht 95% gewijzigd door scanman01 op 05-03-2005 01:21:36 ]
    My soul is painted like the wings of butterflies
      zaterdag 5 maart 2005 @ 00:28:28 #136
    20619 Type
    O positief...
    pi_25373291
    Alanis Morisette ben ik een tijdje helemaal gek op geweest, ik heb 2 albums van haar (maar) en ik hou soms van de muziek. Ik zit tegenwoordig in een heel andere tak, maar de energie die in haar muziek zit is geweldig.

Jagged Little Pill is mijn favo album.
    "Dance music is just that same silly beat over and over again
    and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
    -Liam Gallagher, Oasis
    pi_25374424
    ik ga naar dauwpop
    alanis ook!
    dag
      zaterdag 5 maart 2005 @ 01:15:18 #138
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_25374462
    Vandaag nog Dogma gekeken.
    Alanis Morissette is by far de gaafste god in een film ever!

En Jagged Little Pill is ook mijn favo
    "Dat is echt ontzettend zielig" ©
      woensdag 20 april 2005 @ 12:01:41 #139
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_26370945
    Gisteren concert geweest en ik ben er geweest. Het was top. Maar nu wat info die in dit topic past.

De échte fans wisten het misschien al, maar voor mij was het allemaal nieuwe info. Op de acoestische re-release van Jagged Little Pill na dan.

Het schijnt dat er dit jaar nog een greatest hits album van Alanis uitkomt, waarop wellicht ook liedjes zullen komen te staan die ze als tiener heeft geschreven. Dat kan nog interessant zijn.

Tevens komt er volgend jaar een nieuwe plaat, die wat exotischer zal gaan klinken. Dat ze graag een bezig bijtje is, blijkt wel; ze wil ook een paar boeken schrijven. Een soort plakboek met foto's en songteksten, een boek met inzichten en wijsheden die ze in de loop der jaren heeft verzameld.

Bron: Mojo's music magazine
    pi_28778032
    Goed, de Jagged Little Pill Acoustic is al lang en breed te downloaden, vanaf maandag te koop en de eerste single (denk ik), Hand In My Pocket, is al vaak op de radio geweest. Wat vindt men ervan?

Ik ben enthousiast. . Het haalt het niet bij de echte JLP, natuurlijk, maar toch. Dat ze Your House met instrumenten heeft opgenomen kan ik alleen maar toejuichen en de nummers zijn meestal wel positief veranderd. Alleen jammer dat ze in You Learn mijn favoriet Alanis lyric aller tijden (the firetrucks are coming up around the bend) veel minder tof zingt dan op JLP en MTV Unplugged. Maar ach.

Ik ga 'm kopen!
      woensdag 13 juli 2005 @ 19:39:45 #141
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_28778301
    Woei, maandag te koop dus? Ik ga hem zeker kopen. Alanis glijdt er altijd wel in bij mij.

Ik luister nooit radio, dus ik vrees dat ik Hand In My Pocket gemist heb. Cool dat Your House er ook opstaat!
      donderdag 21 juli 2005 @ 18:58:16 #142
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_29017297
    Gekocht! Het klinkt zeker verrassend goed. Wel heel erg gelikt, maar dat is niet zo erg. Het rustige tempo vind ik wel lekker. En ik ben verliefd op de strijkerpartijen in All I Really Want, lekker Oosters sfeertje.

Zei ze ook niet dat haar nieuwe album wat exotischer zou worden? Ik ben benieuwd!
    pi_29017451
    Alanis Morissette maakt vette muziek.
      donderdag 21 juli 2005 @ 19:50:33 #144
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_29018609
    alanis
      donderdag 21 juli 2005 @ 19:53:06 #145
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_29018667
    die nieuwe plaat is werkelijk een drama als alles zo klinkt als Hand in my pocket. Jeetje wat doet dat afbreuk aan het origineel wat wel heel goed is...
    pi_29018798
    quote:
    Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef peaceman het volgende:
    die nieuwe plaat is werkelijk een drama als alles zo klinkt als Hand in my pocket. Jeetje wat doet dat afbreuk aan het origineel wat wel heel goed is...
    Oneens. Ik vind het een werkelijk prachtige versie.
      donderdag 21 juli 2005 @ 19:59:00 #147
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_29018831
    quote:
    Op donderdag 21 juli 2005 19:57 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Oneens. Ik vind het een werkelijk prachtige versie.
    Ik vind m echt afgrijselijk...nee dan het origineel... dat was wel een goede plaat. Is de rest van die cd ook zo?
      donderdag 21 juli 2005 @ 20:10:22 #148
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_29019168
    De teksten zijn hetzelfde, de arrangementen zijn ietsjes anders. Akoestisch, vrij, leuk!
    pi_29019223
    quote:
    Op donderdag 21 juli 2005 20:10 schreef MadGuy het volgende:
    De teksten zijn hetzelfde, de arrangementen zijn ietsjes anders. Akoestisch, vrij, leuk!
    De teksten zijn niet helemaal hetzelfde. .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 21 juli 2005 @ 20:14:05 #150
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_29019271
    Oh ja, damn!
      donderdag 21 juli 2005 @ 20:49:09 #151
    106894 PekingDuck
    Doeterniettoe
    pi_29020181
    Ze is inderdaad erg goed . Een soort nieuwe Sheryl Crow ofzo...
    http://www.last.fm/user/Teije
    CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
      donderdag 21 juli 2005 @ 20:50:46 #152
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_29020229
    quote:
    Op donderdag 21 juli 2005 20:49 schreef PekingDuck het volgende:
    pi_29020247
    quote:

No way! Wat een belediging...
      donderdag 21 juli 2005 @ 22:12:56 #154
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_29022678
    quote:
    pi_29045602
    Ja. Het werdt ook wel tijd dat Sheryl vervangen werd door een nieuwe artiest .

Hoe dan ook, ik vind de akoustische plaat echt heel erg mooi. Alanis is een artiest waarin je de veranderingen door de jaren heel erg goed in kan zien. Ik ben ook wel benieuwd naar een nieuwe plaat, zeker als 'ie exotisch wordt.
    pi_29045991
    quote:
    Op vrijdag 22 juli 2005 17:53 schreef Massive het volgende:
    Ja. Het werdt ook wel tijd dat Sheryl vervangen werd door een nieuwe artiest .

Hoe dan ook, ik vind de akoustische plaat echt heel erg mooi. Alanis is een artiest waarin je de veranderingen door de jaren heel erg goed in kan zien. Ik ben ook wel benieuwd naar een nieuwe plaat, zeker als 'ie exotisch wordt.

Ja, zeker, ook zij wordt een jaartje ouder. Maar ik begrijp wat je bedoeld.
      vrijdag 22 juli 2005 @ 18:58:51 #157
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_29047189
    quote:
    Op vrijdag 22 juli 2005 18:10 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Ja, zeker, ook zij wordt een jaartje ouder. Maar ik begrijp wat je bedoeld.
    Ze heeft wel weer mooi lang haar op de cover. Beter dan dat korte!
    pi_29047297
    quote:
    Op vrijdag 22 juli 2005 18:58 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Brunettes. Lang haar.
    pi_29047500
    quote:
    Op vrijdag 22 juli 2005 18:58 schreef MadGuy het volgende:
    Oeh, mooi dat je dat zegt. Ik vond dat korte haar namelijk erg mooi. De foto's bij SCC zijn echt heel hip, vind ik. Vooral die waar ze in die schommel zit. .
      vrijdag 22 juli 2005 @ 19:48:34 #160
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_29048314
    Die was wel hip ja, maar tijdens optredens werd het raar. Lang haar is toch leuker!
    pi_30172561
    Het Best Of album komt op 8 november uit en gaat "The Collection" heten, waarschijnlijk.

En Alanis opent drie shows voor The Rolling Stones. Netjes . En ze heeft "Crazy" van Seal gecovered voor een reclame, dus hopelijk lekt de volledige MP3 daarvan ergens uit.
    pi_30172653
    maakt ze nog muziek eigenlijk?
    Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
    Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
    journalist: niet scheel?
    pi_30173441
    Nee. Ze heeft nog geprobeerd chefkok te worden, maar dat is mislukt. Inmiddels leeft ze als crack hoer ergens in Dallas. Maar ze opent nog wel voor The Rolling Stones!

Anders lees je het topic even .
    pi_30173498
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 18:14 schreef Massive het volgende:
    Nee. Ze heeft nog geprobeerd chefkok te worden, maar dat is mislukt. Inmiddels leeft ze als crack hoer ergens in Dallas. Maar ze opent nog wel voor The Rolling Stones!

Anders lees je het topic even .
    Nou, ik bedoel dus niet die reklamejingles die al langs zijn gekomen en ook niet het oudere werk. Gewoon nieuw, fris geluid
    pi_30173622
    So Called Chaos kwam vorig jaar uit. En naast de akoustische versie van Jagged Little Pill die net uit is, komt volgend jaar een nieuwe, 'exotische' plaat uit.
    pi_30173655
    da's waar, ik zal het nog een keer lezen
      donderdag 1 september 2005 @ 19:17:42 #167
    121125 Gimmick
    I am vomit vomiting
    pi_30175221
    Eigenlijk is Supposed Former Infatuation Junkie een hele goede plaat. Staan een paar fantastische nummers op. Daarna ben haar een beetje uit het oog verloren, al blijf ik altijd wel een beetje verliefd.
    I am a black hole shitting into the void
    pi_30269517
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 17:44 schreef Massive het volgende:
    Het Best Of album komt op 8 november uit en gaat "The Collection" heten, waarschijnlijk.

En Alanis opent drie shows voor The Rolling Stones. Netjes . En ze heeft "Crazy" van Seal gecovered voor een reclame, dus hopelijk lekt de volledige MP3 daarvan ergens uit.
    Hij is al uitgelekt .
    Ik heb 'm via AU.
    ijs_beer fan!
    pi_30269571
    Welke nummers staan er eigenlijk op? Staat er iets nieuws op?
    pi_30269975
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 21:00 schreef MadGuy het volgende:
    Welke nummers staan er eigenlijk op? Staat er iets nieuws op?
    Ik weet niet of je doelde op mijn post? Maar ik bedoelde dus dat ik crazy via AU had.

Wat er op die best of cd weet volgens mij nog niemand (of ik loop achter).
    je kunt wel al een pre-order plaatsen op amazon.

Als het goed is is de officiele naam voor het album "The collection you oughta know" .
    Als ik naar de prijs kijk (bijna 19$) Hoop ik dat er wat extra's bij zit voor dat geld .
    ijs_beer fan!
    pi_30270133
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 17:44 schreef Massive het volgende:
    Nog een x makkelijk geld verdienen. Al betwijfel ik of ze veel geld zal verdienen aan dat accoustische album, wie koopt nou.
    pi_30270228
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 21:19 schreef Luni het volgende:
    Nog een x makkelijk geld verdienen. Al betwijfel ik of ze veel geld zal verdienen aan dat accoustische album, wie koopt nou.
    Hij staat op 20 in de album top 100. Ik had niet verwacht dat het album zo hoog zou komen. .
    pi_30270294
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 21:14 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik weet niet of je doelde op mijn post? Maar ik bedoelde dus dat ik crazy via AU had.

Wat er op die best of cd weet volgens mij nog niemand (of ik loop achter).
    je kunt wel al een pre-order plaatsen op amazon.

Als het goed is is de officiele naam voor het album "The collection you oughta know" .
    Als ik naar de prijs kijk (bijna 19$) Hoop ik dat er wat extra's bij zit voor dat geld .
    Oh aha!

Ik ben benieuwd. Als er niet veel nieuws bij zit vind ik het niet al te interessant denk ik...
    pi_30270373
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 21:25 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Oh aha!

Ik ben benieuwd. Als er niet veel nieuws bij zit vind ik het niet al te interessant denk ik...
    Ik hoop op wat nieuws (unreleased o.i.d).
    Zo niet koop ik 'm toch wel haha. staat mooi bij de rest van me collectie .
    Misschien dat ze is iets met dr oude werk doet? (doel op "alanis" en "now is the time") maar, ik betwijfel het.
    ijs_beer fan!
    pi_30780812
    Hmmhmm, ik weet niet zo goed wat ik met Crazy aanmoet. Ik vond het van Seal al geen leuk nummer, dus dat werkt niet mee. Bovendien vind ik dat Alanis het voor een groot gedeelte erg saai en ongeïnspireerd zingt, het klinkt haast als een moetje. En de muziek is gewoon echt saai. Maar misschien moet het groeien.

Je hoort ook in Crazy trouwens wel die Oosterse invloeden enzo, die vind ik wel tof.
    pi_30783874
    Oosterse invloeden vind ik altijd wel tof, daarom ben ik ook verliefd op All I Really Want op de akoestische plaat, waar het nog meer naar voren komt.

Crazy heb ik nog niet gehoord, maar ik luister niet zo vaak naar de radio. Wat jammer dat juist zij een cover doet en ook nog geen eigen draai eraan geeft, zoals ik verneem. Maar we zullen het eerst eens gaan luisteren voordat ik er een oordeel over vel.
    pi_30809431
    Ik krijg de laatste tijd steeds meer het gevoel bij haar dat ze zich inhoudt, ook weer bij deze cover... Veel te lief, en ik ben echt al gek van haar muziek sinds het begin (lees JLP), maar dit ook weer. Beetje gemiste kans...
    pi_30818310
    Het is inderdaad té gelikt voor Alanis, Numbie... Jammer!

Haar volgende plaat wordt volgens Alanis exotischer. Hopelijk pakt ze daarvoor weer eens flink uit!!
    pi_30946239
    Had iemand deze al gepost?:

Track selection:
    1. Crazy [new track]
    2. You Oughta Know (The Jimmy The Saint Blend Clean Version)
    3. Hands Clean (Radio Edit)
    4. Hand In My Pocket (Radio Edit) [Jagged Little Pill, Acoustic version]
    5. 8 Easy Steps (Radio Mix)
    6. You Learn
    7. Sister Blister
    8. So Unsexy (Vancouver Sessions)
    9. Simple Together
    10. Everything (Clean Radio Edit)
    11. Head Over Feet
    12. Princes Familiar [studio]
    13. Ironic
    14. Uninvited [from the film City Of Angels]
    15. Still [from the film Dogma]
    16. Mercy
    17. That I Would Be Good [from MTV Unplugged]
    18. Let’s Do It (Let’s Fall In Love) [from the film De-Lovely]
    19. Thank You

===

Ik vind het wel leuk dat er wat andere versies op staan, maar goed het blijft natuurlijk een compilatie en daar heb ik bijna altijd een hekel aan. Crazy vind ik nog steeds saai, saai, saai.
    pi_30957215
    Leuk van de originele Uninvited, Still en wat remixen enzo, maar ik wacht wel tot 'ie in de aanbieding is (en dat duurt tegenwoordig met Alanis Cd's niet zo lang).
    pi_30957770
    Inderdaad, ook mijn idee. Die studioversie wil ik wel hebben. Misschien in de tussentijd even een torrent opsnaaien. Misschien is die er al...
      vrijdag 11 november 2005 @ 02:48:15 #182
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32169106
    greaaaat
    pi_32279845
    Let's do it is echt een geweldig nummer
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_32280717
    Ze was vanmorgen bij de BBC. Best leuk interview. Maar weinig inhoudelijk.
    pi_32308489
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef MadGuy het volgende:
    Track selection:
    1. Crazy [new track]
    2. You Oughta Know (The Jimmy The Saint Blend Clean Version)
    3. Hands Clean (Radio Edit)
    4. Hand In My Pocket (Radio Edit) [Jagged Little Pill, Acoustic version]
    5. 8 Easy Steps (Radio Mix)
    6. You Learn
    7. Sister Blister
    8. So Unsexy (Vancouver Sessions)
    9. Simple Together
    10. Everything (Clean Radio Edit)
    11. Head Over Feet
    12. Princes Familiar [studio]
    13. Ironic
    14. Uninvited [from the film City Of Angels]
    15. Still [from the film Dogma]
    16. Mercy
    17. That I Would Be Good [from MTV Unplugged]
    18. Let’s Do It (Let’s Fall In Love) [from the film De-Lovely]
    19. Thank You
    Wat is dat voor rare tracklist trouwens de cd die in de winkels ligt is heel anders. En die van mijn "gekochte" versie ook.
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_32309581
    Dan zullen ze wel iets veranderd hebben in de tussentijd. Deze was al een hele tijd geleden door mij gepost, ver voor de release.

Maar wat is nu de échte tracklist?
    pi_32312525
    quote:
    Thank U (Supposed Former Infatuation Junkie)
    Head Over Feet (Jagged Little Pill)
    Eight Easy Steps (So-Called Chaos)
    Everything (So-Called Chaos)
    Crazy (new track)
    Ironic (Jagged Little Pill)
    Princes Familiar (MTV Unplugged)
    You Learn (Jagged Little Pill)
    Simple Together (Feast On Scraps)
    You Oughta Know (Jagged Little Pill)
    That I Would Be Good (Supposed Former Infatuation Junkie)
    Sister Blister (Feast On Scraps)
    Hands Clean (Under Rug Swept)
    Mercy (The Prayer Cycle)
    Still (Dogma)
    Uninvited(City of Angels)
    Let's Do It, Let's Fall In Love (De-Lovely)
    Hand In My Pocket (Jagged Little Pill)
    pi_32459064
    Oee, op http://www.alanis.com/collection/ kun je gratis en legaal een akoestische versie van So Unsexy downloaden! Goeie kwaliteit, en nog steeds een lekker nummer!
    pi_32459801
    Dank je voor de tracklist en de tip, Mr.Happ-E!
    pi_32460118
    Graag gedaan
    pi_32711142
    "Nothing smells as bad as a wet The Cheat "

Oh ja, on topic:

Alanis Morissette has revealed that she is to return to
    the studio in January to record her first album of new
    material since 2004’s So-Called Chaos. Mike Elizondo,
    one of the producers behind Fiona Apple’s triumphant
    Extraordinary Machine, will be manning the controls.
    It follows a year of spring cleaning for the artist,
    culminating in the release of her first retrospective,
    The Collection – “a sorbet cleansing the palate between
    entrées” – which charted this week at #44 in the UK
    albums chart.

Following completion of the as-yet untitled album,
    Morissette plans to turn her hand to more film projects,
    building on her previous movie and TV roles in Dogma,
    Sex & The City and Curb Your Enthusiasm. “Taking on a
    movie role becomes this huge ordeal in terms of the time
    required, and it means carving six months out of every
    year," she says. “It is just so much easier for me to go
    in the studio and write a song, or go on tour. So for
    2006 the first half is going to be about writing and
    making a new record, and after that 6 months, I will be
    ready to go and focus on film in a more committed way.”

.
    pi_32711531
    En het zou een meer exotische plaat gaan worden. Ik ben dus benieuwd!
    pi_32729439
    Alanis heeft ook een liedje voor de nieuwe film The Chronicles of Narnia gedaan. Snel! Snel! Want dit liedje is op deze site alleen maar de komende 72 uur te beluisteren.

Het heet 'Wunderkind'. Mooi liedje, maar ik vind het niet echt Narniaans...
    pi_33054064
    Weet iemand waar je die Vancouver sessions liedjes kunt vinden? Ik keek nadat ik legaal So Unsexy had geluisterd even op eMule of er meer van die Vancouver dingen waren, wat dus het geval is. Kan ik legaal aan die dingen komen? Ik vind ze wel leuk namelijk!
      woensdag 14 december 2005 @ 09:18:59 #195
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_33064996
    Ik heb de Special Edition van The Collection gekocht. Op de bonus dvd staat een docu van ongeveer een uur. Van Jagged Little Pill tot nu. Dat was al de moeite waard en natuurlijk de tracks zoals Still, Mercy etc.
    could you just [i]not[/i] breathe?
    pi_33078729
    Staan er ook extra liedjes op de SE?
      donderdag 15 december 2005 @ 07:31:23 #197
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_33094208
    nee, maar wel wat "never before seen performances, photographs and footage".
    pi_33665423
    jaaah en ik sta op die dvd !

met het concert in rotterdam, heeel snel...

en dat meisje dat alanis omhelst en helemaal ingezoomd is en huilt is een vriendin van me (alanisfan ook)
    pi_33679058
    Ik ben verliefd op Mercy. .
    pi_33680822
    Whoa! Er is een akoustische versie van Jagged Little Pil uit? Godkolere, ik leef onder een steen . The Collection heb ik dan weer wél en ben helemaal verliefd op Let's do it .
    pi_33686624
    Ik moet The Collection nog steeds kopen.
    pi_33984020
    Bij de weg, zingt Alanis het woord 'Wunderkind' niet een beetje verkeerd qua uitspraak, of heb ik het verkeerd begrepen?
    pi_33994378
    Hoop dat op dat nieuwe album, dat dan dit jaar moet uitkomen, eindelijk weer wat echte Alanis liedjes staan (a la JLP, SFIJ). Had de laatste tijd steeds meer het gevoel dat ze in herhaling viel: de melodieën, de teksten, het leek alsof ik het allemaal al een keer gehoord had bij haar... Moet de collection ook nog in huis halen.
    pi_33994462
    Je hebt er wel een beetje gelijk in, Numbie. Ik kreeg dat gevoel heel erg met Wunderkind. Mooi liedje, maar wel meer van hetzelfde. Ze zou een wat exotischere sound laten horen, meldde ze rond de tijd van haar concert in Ahoy. Ik ben benieuwd!
      vrijdag 6 april 2007 @ 18:03:26 #205
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
      vrijdag 6 april 2007 @ 18:37:56 #206
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_48087104
    Hilarisch inderdaad.

Het wordt trouwens tijd dat we iets over een nieuw album horen. Of niet?
    pi_48166203
    Haha sterk!
    pi_54610407
    Vreselijk mooi nieuw nummer, helaas komt de nieuwe CD pas begin 2008 uit :
    http://nl.youtube.com/watch?v=Amv6tg_Khi4
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      woensdag 14 november 2007 @ 20:43:27 #209
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_54610430
    Komt ze nu met een accapella-cd van haar plaat Jagged Little Pill?
      woensdag 14 november 2007 @ 20:43:39 #210
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_54610436
    Ik heb haar live gezien in de Melkweg heel lang geleden.

Wereldartieste.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      woensdag 14 november 2007 @ 20:45:12 #211
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_54610486
    Dat nummer dat Misstique noemt:

En de cd komt in Februari pas uit. .
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_54673189
    Ik hoorde van de week toch een wangedrocht op de radio... heeft een of andere dance formatie 'Uninvited' gecovered! Ik bedoel, come on! Het klonk meer als een stervend rund die zn kop nog uit zn hol moet halen, jezus wat zonde zeg om dat nummer zo te verneuken.

Die van Alanis is echt 1 van mn favoriete nummers!!!
    Tralalalaaa
    pi_55746620
    Ik vind dat Alanis de laatste tijd maar laffe en - kom op zeg! - saaie muziek maakt. Maar daar schijt verandering in te komen als we de bloggers van arjanwrites.com moeten geloven:

quote:
    A few weeks ago I got a call from one of my producers Guy Sigsworth saying that he’d nearly finished the project he, and his colleague Andy Page, have been working on for the majority of 2007 - the brand new Alanis Morissette album ‘Flavors of Entanglement’. Guy asked if I would pop over to his studio to have an album playback and share my thoughts. I was really excited, partly because I didn’t really know what to expect.

When ‘Jagged Little Pill’ came out in 1995 I was 14, and it swiftly became one of the most important albums for me alongside Joni Mitchell’s ‘Blue’ and Tori Amos’ ‘Little Earthquakes’. I loved their honesty, their melodies and their strength. Skip forward to Autumn 2006 and I was working with Guy on ‘Winter’s Coming’, the closing song for my debut Temposhark album. Alanis had just approached him to see if he’d be interested in collaborating.

One year on, I arrive at Guy’s studio in West London. He reminds me that by now they’ve produced and co-written well over twenty songs! In this one afternoon I hear 22 songs in total, and as each song went by, it was like falling in love with Alanis all over again.

Four highlights for me were ‘Citizen Of The Planet’ which starts off with intriguing lyrics that twist and turn around a captivating melody before hurtling into one of the best choruses of her career - it’s just MASSIVE and her voice cuts right through you... Another gem called ‘Madness’ is spell binding in its beauty, and actually a really long song at over six minutes if I remember correctly, but unusually it didn’t feel long at all! I could’ve listened to that one over and over again...

‘Straitjacket’ is another powerful track that has stuck in my head, with genius lyrics and great melodic hooks... whilst my favourite of all the songs is called ‘Torch’. It’s just the most touching, almost devastating, dedication to the end of a relationship and the things you miss most about your day-to-day life with a partner.

And it was on hearing ‘Torch’, that I remembered why Alanis is such an important voice. She is so good at channelling her subconscious, those true thoughts most people hide. She can take those deeply private emotions and translate them in a simple, easy-to-relate-to way; putting into words what so many of us feel. This new collection of songs takes you on a serious emotional journey, across many highs and lows, and is possibly her best song writing since ‘Jagged Little Pill’ and 'Supposed Former Infatuation Junkie'. It’s just so easy to connect with – the end of a relationship, the value of childhood friends, complicated family ties and all kinds of emotional ‘entanglements’.

Having heard these new songs, the first thing that struck me was Alanis’ voice. It seriously took my breath away. She sounds invigorated and consistently on top form. The diversity of her voice really comes across in what must be some of her best vocal performances recorded. In some songs it just sounds like she’s flying, the vocals are spot on! And the song writing really delivers – the lyrics are fresh and the melodies take a whole new direction.

As you'd expect from Mr Sigsworth, the production and arrangements are so unique, no-one else could make music sound this beautifully compelling. The wall-of-guitars in one track is like nothng I've ever heard. I bet that someone like Metallica or Marilyn Manson will be calling Guy up next to get that exact sound! There’s an epic quality to many of the tracks, making them perfect for film soundtracks - one even sounded a bit like a James Bond '007' theme tune! Any of the 20+ songs that don't end up on the final album tracklisting must find a good home on soundtracks, they're all worthy of maximum exposure.

‘Flavors of Entanglement’ is without a doubt a career highlight. It was almost like a new discovery for me, or a re-discovery, of a voice that had been such a big influence on the teenage me. In the same way that Madonna’s ‘Ray Of Light’ with William Orbit delivered us a new perspective of Madonna, Guy’s and Alanis’ meeting of minds has produced a fresh, classy, gutsy and uplifting masterpiece that will stand the test of time.

‘Flavors Of Entanglement’ will be released in Spring 2008 on Warner. Alanis Morissette will be performing new songs from the album on her USA live tour from January 25th until March 18th 2008 with Match Box 20, for full dates and ticket info, visit www.alanis.com or her MySpace (which is where the photo for this review came from).

Learn more about the music of Guy Sigsworth at his MySpace or entry at Wikipedia. Have a listen to Guy's previous band project Frou Frou. Plus, read a behind the scenes interview with Guy and Andy about 'Flavors' at Arbiter.co.uk
    pi_55767025
    Album komt zeker niet voor winter '08 uit denk ik. Hoor alleen maar berichten vanuit kamp Alanis terwijl de platenmaatschappij zwijgt... Meestal is het toch andersom.
      vrijdag 4 januari 2008 @ 11:38:13 #215
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_55767400
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 14:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
    Ik hoorde van de week toch een wangedrocht op de radio... heeft een of andere dance formatie 'Uninvited' gecovered! Ik bedoel, come on! Het klonk meer als een stervend rund die zn kop nog uit zn hol moet halen, jezus wat zonde zeg om dat nummer zo te verneuken.

Die van Alanis is echt 1 van mn favoriete nummers!!!
    ha, terwijl ik dit lees komt hij langs op de radio.
    ik vind 'm maar zozo, het origineel is beter
      zondag 13 januari 2008 @ 13:04:03 #216
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_56003378
    Mmmm, misschien moet ik het nog vaker horen, maar op het eerste gehoor niet echt indrukwekkend. Jammer
    pi_56027237
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 13:04 schreef MadGuy het volgende:
    http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1374477128

Eerste single en video van het nieuwe album.
    Die link werkt niet meer, hehe.
    Op you tube werken de linkjes naar underneath ook niet meer (due to a copyright claim by Warner Music Group ).

Ik vind de nieuwe single niet echt bijzonder, maar ik vind de singles meestal de mindere nummers van dr albums.
    Ben wel benieuwd naar de rest .
    ijs_beer fan!
    pi_56027258
    Oh, deze werkt nog wel underneath
    ijs_beer fan!
    pi_56043748
    Ook niet meer inmiddels...

Was dat trouwens niet een single voor een OST / verzamelaar van vorig jaar? Staat me iets van bij dat ik'm al eerder had gezien...
      zaterdag 19 januari 2008 @ 13:44:03 #221
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_56152179
    Het nummer lijkt wel eentje die het niet heeft kunnen redden op "Under rug swept". Het is geen verkeerd nummer maar ook niet niet top.
    Alanis heeft gewoon pech dat haar eerste album gelijk een ongeloofelijk topalbum was.
      zondag 20 januari 2008 @ 10:48:33 #222
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_56172449
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef HuubTuub het volgende:
    Alanis heeft gewoon pech dat haar eerste album gelijk een ongeloofelijk topalbum was.
    Misschien kan ze die dan nog eens uitbrengen in een andere uitvoering
      zondag 20 januari 2008 @ 14:22:21 #223
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_56177374
    Met uitsluitend begeleiding op accordeon en tuba.
    pi_56192957
    Ik ben gewoon heel benieuwd waarmee ze nu op de proppen komt... Als het echt meer dance-/wereld-achtig is geworden zoals ze zei dan gaat ze echt een hoop fans verliezen. Die meid moet gewoon weer lekekr gaan rocken...
    pi_56195443
    Ik denk dat ze al een hoop fans kwijt is hoor...
    pi_57348735
    Nieuwe cd gaat definitief 16 mei komen! Flavors Of Entanglement heet de nieuwe plaat en met het Pinkpop optreden er vlak na een mooi Alanis moment dit voorjaar
    pi_57348857
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 12:14 schreef Numbie het volgende:
    Nieuwe cd gaat definitief 16 mei komen! Flavors Of Entanglement heet de nieuwe plaat en met het Pinkpop optreden er vlak na een mooi Alanis moment dit voorjaar
    twee weken voor pinkpop, mooi gepland
      zaterdag 10 mei 2008 @ 14:28:24 #228
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_58593839
    Vanmorgen kaartjes gehaald voor haar condert in de HMH. .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 18:46:09 #229
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_58597447
    ja, wij ook.
    Al die duffe kneuzen hier voor Doe Maar stonden een beetje te stressen. Dus toen maar thuis via Ticketmaster. Het ging zowaar en ook nog snel ook.
      zondag 25 mei 2008 @ 12:39:55 #230
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_58895903
    Het nieuwe album is inmiddels lang en breed gelekt? Wat vinden we ervan?

Ik vind dat we nog steeds niet de Oughta Know Alanis terug hebben en dat ook niet kunnen verwachten. MAAR! Opener Citizen of the Planet en Versions of Violence vind erg fijne nummers. Straightjacket is iets nieuws voor Alanis, heel poppy. Maar wel grappig, al is de tekst soms een beetje .

Over het algemeen vind ik hem beter geproduceerd dan So-Called Chaos.
      maandag 26 mei 2008 @ 21:30:52 #231
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_58927614
    Ik vind er veel goeie nummers op zitten, vooral Not As We vind ik een juweeltje. .
    pi_58928299
    quote:
    Op maandag 26 mei 2008 21:30 schreef Misstique het volgende:
    Ik vind er veel goeie nummers op zitten, vooral Not As We vind ik een juweeltje. .
    Mee eens! Maar ik heb wel een enorm zwak voor Alanis ofzo, vind het gewoon al mooi als ze uberhaupt zingt, welk nummer dan ook
    Alanis
    Dance like nobody's watching, work like you don´t need the money and love like you've never been hurt
    pi_58950960
    Dacht dat het album pas deze week zou uitkomen Wel mooie muziek, ik heb Jagged Little Pill en daarna ben ik haar een beetje kwijtgeraakt, maar die single vind ik wel weer top!
      woensdag 28 mei 2008 @ 20:49:34 #234
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_58972304
    Het album boeit inderdaad meer dan So-Called Chaos. Nu nog een paar keer goed gaan luisteren met de teksten erbij, die hopelijk weer in het boekje staan. Alanis is namelijk ster in het af en toe onverstaanbaar wauwelen van haar teksten.
      zaterdag 31 mei 2008 @ 00:30:45 #235
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_59025294
    Zit net een beetje naar haar nieuwe album te luisteren. Idd wel beter dan So-Called Chaos. Vind het best wel een leuk album. Ook al luister ik niet met echt veel aandacht nog naar. Maar ik Moratorium heerlijk, doet een beetje drum n bass aan.
    Ik vind het wel goed dat ze niet telkens de zelfde sound aan houdt. Wordt saai. Zolang ze niet poppy wordt. Dan zou ze voor mij af doen.
    Seen it all done it all, can't remember most of it
      zondag 1 juni 2008 @ 22:15:10 #236
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_59057153
    Heeft iemand de special edition kunnen vinden in de NL`se winkels? Het is een 2-cd met 5 bonustracks.
    pi_59057170
    Ze is fukking dik geworden zeg
    I feel kinda Locrian today
      zondag 1 juni 2008 @ 22:32:49 #238
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_59057523
    Zo nou tis maar goed dat de kaartverkoop al voor Pinkpop gestart was want als je dat op tv gezien hebt knap je echt wel af als je dr wat aan vond al.
    Wat een dramatisch optreden op Pinkpop zeg...
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_59057653
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 22:16 schreef starla het volgende:
    Ze is fukking dik geworden zeg
    vond ik ook
      maandag 2 juni 2008 @ 12:21:01 #240
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_59066273
    Ik was erbij op Pinkpop. Haar stem was goed, al maakte ze maar weinig contact met het publiek. En wat heeft ze met die drummer? Ze zaten daar hevig te drooggeilen op elkaar of zo...

Ook een oud hoofd heeft ze tegenwoordig zeg!
      maandag 2 juni 2008 @ 12:27:43 #241
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_59066394
    quote:
    Op maandag 26 mei 2008 21:30 schreef Misstique het volgende:
    Inderdaad, dat vind ik ook een geweldig nummer.
    pi_59089040
    'Tapes' vind ik prachtig.
    Tralalalaaa
      dinsdag 3 juni 2008 @ 19:02:56 #243
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_59097035

Alanis en Dame Edna bij Graham Norton.
      dinsdag 3 juni 2008 @ 19:16:35 #244
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_59097347
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 22:32 schreef oh-oh het volgende:
    Zo nou tis maar goed dat de kaartverkoop al voor Pinkpop gestart was want als je dat op tv gezien hebt knap je echt wel af als je dr wat aan vond al.
    Wat een dramatisch optreden op Pinkpop zeg...
    Was je er bij?
    Ik vond het niet dramatisch hoor... Was best goed zelfs.
    Interactie met het publiek was er niet veel, maar ach, dat is gewoon niet bij alle artiesten zo.
    En hoe ze er tegenwoordig uit ziet, kan mij geen reet schelen. Zolang haar stem nog maar goed was en dat klonk prima.
    pi_59124014
    Ik heb het ook alleen op TV gezien van Pinkpop, en het kwam gewoon allemaal nogal vreemd over. Vooral die zwierige dansjes tijdens Mortuarium. Natuurlijk is het op TV altijd 10x minder leuk dan als je er zelf bij bent, maar toch, ik vond het raar, er klopte iets niet.
    Maar ik heb dan ook weer bij zoveel dingen gelezen dat mensen helemaal kippenvel kregen van de oude nummers enzo, en dan denk ik, het zal wel komen doordat je het alleen op TV zag.
    Moet wel zeggen dat de nieuwe CD me compleet niets doet. Ik weet niet wat het is, maar ik vind 'm echt saai. Binnenkort maar weer 's Jagged Little Pill opzetten, daar word ik wel weer vrolijk van.
    pi_59126938
    oud,dik, maar nog steeds supergoed!
    leuk ook hoe der verjaardag op pinkpop geviert werd
    De enige echte.
    pi_59157772
    D'r nieuwe plaat is gewoon weer een fijne donkere plaat zoals we van haar gewend zijn, alleen in een moderner jasje gestoken. Citizin Of The Planet en Versions Of Violence zijn wat dat betreft echt heerlijke platen...
    pi_59157905
    Mijn meest gedraaide nummer tot nu toe is denk ik madness (van de bonus cd)
    Ik vind het echt een leuk album, hij verveelt me totaal niet. Voor de rest ben ik een met numbie

Trouwens @ TomTom dat zwierige dansje (dat draaien bedoel je neem ik aan?) doet ze al zo lang als ik me kan herinneren
    ijs_beer fan!
      donderdag 5 juni 2008 @ 23:10:01 #249
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_59158068
    Ik vond het allemaal echt erg nep en passieloos overkomen.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_59202424
    Ik vond het optreden op pinkpop ook vrij matig (op uninvited na dan). Toch maar even het nieuwe album geluisterd. Er staan vrij goede nummers op en ik vind m zowieso beter dan haar laatste 2 albums. Favoriete nummers op dit moment : tapes en versions of violence.
      zaterdag 7 juni 2008 @ 21:28:41 #251
    191019 Benigoi
    --FR1908--
    pi_59203402
    Aanstaande vrijdag in HMH nog steeds niet uitverkocht.
    Zal toch niet alleen aan gelijktijdig Nederland-Frankrijk liggen?
    Ik ben er bij in ieder geval..ben benieuwd
    pi_59288619
    Heb net een kaartje gekocht voor vrijdag. Ben erg benieuwd. Nieuwe cd vind ik wel goed klinken. Lieve, onschuldige is er wel vanaf...
    Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
    pi_59298363
    quote:
    Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef Benigoi het volgende:
    Aanstaande vrijdag in HMH nog steeds niet uitverkocht.
    Zal toch niet alleen aan gelijktijdig Nederland-Frankrijk liggen?
    Ik ben er bij in ieder geval..ben benieuwd
    Maar veel wel hoor; helemaal na de wedstrijd van maandag. Denk dat daardoor toch veel mannelijke fans thuis zullen blijven... Beetje jammer.
      woensdag 11 juni 2008 @ 18:51:05 #254
    191019 Benigoi
    --FR1908--
    pi_59312643
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 09:59 schreef Numbie het volgende:

[..]

Maar veel wel hoor; helemaal na de wedstrijd van maandag. Denk dat daardoor toch veel mannelijke fans thuis zullen blijven... Beetje jammer.
    Kom net tot de ontdekking dat Bon Jovi tegelijk in die lelijke betonbak ernaast speelt.
    Lekker dan..parkeren weer een drama.
      woensdag 11 juni 2008 @ 19:47:57 #255
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_59314497
    Ik kom gewoon lekker met ov dan maar. Hoe laat begin Alanis? Rond 9 uur ofzo? Of later?
      woensdag 11 juni 2008 @ 20:29:30 #256
    191019 Benigoi
    --FR1908--
    pi_59315846
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 19:47 schreef Hopey het volgende:
    Ik kom gewoon lekker met ov dan maar. Hoe laat begin Alanis? Rond 9 uur ofzo? Of later?
    Datum: 13-06-2008
    Aanvang: 20.00 uur
    Deuren open: 18.30 uur

Voorprogramma:
    Liam

Zal idd wel 9 uur zijn denk ik.
    pi_59315922
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 18:51 schreef Benigoi het volgende:

[..]

Kom net tot de ontdekking dat Bon Jovi tegelijk in die lelijke betonbak ernaast speelt.
    Lekker dan..parkeren weer een drama.
    Damn.. dat is wel balen.
      zaterdag 14 juni 2008 @ 00:10:36 #258
    191019 Benigoi
    --FR1908--
    pi_59379708
    Net terug.
    Was weer top!
    Interactie met het publiek niet echt geweldig maar dat maakt verder niet uit,stem en muziek stonden als een huis.
    En wat kan ze geweldig rondjes draaien :-)
    Blijft toch wel apart 2 concerten naast elkaar met buiten 1000en oranje geklede Bon Jovi fans.
      zaterdag 14 juni 2008 @ 00:21:32 #259
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_59379994
    Net ook terug. Iemand setlist?
    Mijn eerste concert van haar. Echt top. Ze is live echt goed gewoon.
    Af en toe stond de muziek een beetje te schel. Interactie met publiek was ook zo min mogelijk.
    Publiek zelf vond ik maar zo zo. Een beetje tammetjes. Alhoewel er meegeblert werd met de hits. Dat was af en toe een beetje kippevel. Ze is inderdaad wat molliger geworden.. she is enjoying the good life But who gives a damn..
    pi_59380691
    Ook net terug. Ik vond het goed, maar niet geweldig, had er iets meer van verwacht.
    En ik vind het jammer dat ze zo enorm bewust bezig is om géén spastische bewegingen te maken zoals ze gewoon was te doen (ze klampte haar handen steeds vast). Dat hoorde bij haar en ik heb het idee dat ze daardoor ook iets geremder is in haar optreden.
      FOK!fotograaf zaterdag 14 juni 2008 @ 08:09:37 #261
    36170 Buurvrouw_Rietman
    Papa van Sara en Merel!
    pi_59382836
    Wij gaan 10 augustus naar Alanis tijdens de Lokerse feesten. Ik heb er zin in ben wel benieuwd, ik vond wat ik op de beelden van Pinkpop zag wel erg goed.
    Joe Hoe Hoei Hoei
    B-Seen Fotografie.nl
      dinsdag 17 juni 2008 @ 20:49:42 #262
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_59470239
    Ik was er ook bij afgelopen vrijdag.
    Was mijn 2e Alanis concert!
    Heb de nieuwe cd (die met de 5 bonustracks) ook sinds vandaag in huis!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_59514039
    Eerste nummer op nieuwe album is VET ! !!
    Laat je spullen maar hier staan ze staan hier best. Loop even mee met de stewardess...
    pi_59514195
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 11:54 schreef E-vert het volgende:
    van wat ik op pinkpop gezien heb, vond ik haar ook erg VET.
    Maar dat kwam goed uit, want het vulde dat lege podium zo lekker
    Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
      donderdag 19 juni 2008 @ 21:57:04 #265
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_59532653
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 11:54 schreef E-vert het volgende:

2e nr. ook!
    pi_59533534
    Underneath gaat het niet redden op de NL'se radio denk ik... Heb'm nog maar schaars gehoord. Erg jammer, want het is wel weer een heerlijke track.
    Wat moet de tweede single dan maar worden vinden jullie? Zelf denk ik aan Not As We of Torch. Schitterende balades
      vrijdag 20 juni 2008 @ 23:42:57 #267
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_59566436
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Numbie het volgende:
    Underneath gaat het niet redden op de NL'se radio denk ik... Heb'm nog maar schaars gehoord. Erg jammer, want het is wel weer een heerlijke track.
    Wat moet de tweede single dan maar worden vinden jullie? Zelf denk ik aan Not As We of Torch. Schitterende balades
    Not as we lijkt me een goede 2 singel maar eerlijke gezegd boeit dat Nederlandse succes in de hitlijsten me totaal niet!
    pi_111387533
    Kick
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_111387567
    waarom
    pi_111387575
    quote:
    0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:53 schreef DrDentz het volgende:
    waarom
    Omdat ie dicht was en er weer mensen willen posten
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_111387595
    En omdat er in augustus een nieuwe plaat komt :)
    pi_111388331
    En over een paar dagen een nieuwe single. http://www.metrolyrics.co(...)-guardian-lyric-vid/

Hier te beluisteren.

Nieuwe album gaat Havoc and Bright Lights heten. Met een tour erbij. In Nederland staat ze op bospop.
    Zelf ga ik naar Berlijn 10 juli ^O^.
    ijs_beer fan!
      woensdag 11 februari 2015 @ 20:49:15 #273
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_149582367
    quote:
    19s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Omdat ie dicht was en er weer mensen willen posten
    Drukte hier inderdaad.

Taylor Hawkins _O_ Maar goed dat ie daar weg is gehaald.
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 mei 2016 @ 16:59:35 #274
    862 Arcee
    Look closer
    pi_162039869
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 31 juli 2020 @ 22:07:27 #275
    29278 crew  Nizno
    Versie 4.4
    pi_194345604
    verzoekbump
    Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 juli 2020 @ 22:11:56 #276
    862 Arcee
    Look closer
    pi_194345673
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      zaterdag 7 november 2020 @ 22:58:17 #277
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_196125857
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 22:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm, altijd meer een type gevonden waarvan ik dacht, dat lijkt mij nu iemand om eens een goed gesprek mee te hebben.
    Waar zou je het dan met haar over hebben?
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
    pi_196125906
    quote:
    6s.gif Op zaterdag 7 november 2020 22:58 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Waar zou je het dan met haar over hebben?
    Ik zou haar eerst even vragen hoe het komt dat ze tegenwoordig zo op Annabel Nanninga lijkt. :@

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')