Maar veel wel hoor; helemaal na de wedstrijd van maandag. Denk dat daardoor toch veel mannelijke fans thuis zullen blijven... Beetje jammer.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef Benigoi het volgende:
Aanstaande vrijdag in HMH nog steeds niet uitverkocht.
Zal toch niet alleen aan gelijktijdig Nederland-Frankrijk liggen?
Ik ben er bij in ieder geval..ben benieuwd
Kom net tot de ontdekking dat Bon Jovi tegelijk in die lelijke betonbak ernaast speelt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:59 schreef Numbie het volgende:
[..]
Maar veel wel hoor; helemaal na de wedstrijd van maandag. Denk dat daardoor toch veel mannelijke fans thuis zullen blijven... Beetje jammer.
Datum: 13-06-2008quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:47 schreef Hopey het volgende:
Ik kom gewoon lekker met ov dan maar. Hoe laat begin Alanis? Rond 9 uur ofzo? Of later?
Damn.. dat is wel balen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:51 schreef Benigoi het volgende:
[..]
Kom net tot de ontdekking dat Bon Jovi tegelijk in die lelijke betonbak ernaast speelt.
Lekker dan..parkeren weer een drama.
van wat ik op pinkpop gezien heb, vond ik haar ook erg VET.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:54 schreef E-vert het volgende:
Eerste nummer op nieuwe album is VET ! !!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:54 schreef E-vert het volgende:
Eerste nummer op nieuwe album is VET ! !!
Not as we lijkt me een goede 2 singel maar eerlijke gezegd boeit dat Nederlandse succes in de hitlijsten me totaal niet!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Numbie het volgende:
Underneath gaat het niet redden op de NL'se radio denk ik... Heb'm nog maar schaars gehoord. Erg jammer, want het is wel weer een heerlijke track.
Wat moet de tweede single dan maar worden vinden jullie? Zelf denk ik aan Not As We of Torch. Schitterende balades
Omdat ie dicht was en er weer mensen willen postenquote:
Drukte hier inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat ie dicht was en er weer mensen willen posten
Waar zou je het dan met haar over hebben?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, altijd meer een type gevonden waarvan ik dacht, dat lijkt mij nu iemand om eens een goed gesprek mee te hebben.
Ik zou haar eerst even vragen hoe het komt dat ze tegenwoordig zo op Annabel Nanninga lijkt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zou je het dan met haar over hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |