Haha deze dusquote:Ik heb in ieder geval een schijthekel aan liedjes als Ai Se Te Eu Pego, Balada, Da Bop weet ik veel.
#25 in NL top 40.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ik weet niet of het telt als grote hit, maar 'Het Goede Doel - Alles Geprobeerd' kan ik geen genoeg van krijgen, die outro..
Die was het inderdaad:quote:
Ik raak er in een depressie vanquote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was het inderdaad:
En deze vind ik inderdaad ook leukAlleen dat filmpje
Ik had het nog nooit gezien, wat vreselijk.
Ik word er helemaal vrolijk van.
En dan kom je zelf met kutmuziek aanzettenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik raak er in een depressie van![]()
Doe mij maar muziek van Beyoncé, Rihanna, Keri Hilson, Jay-Z, Kanye West, Jessie J, Will.i.am, Rick Ross, JLo
Hoewel ik van dit alles ook niet alles geweldig vind![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:42 schreef Seam het volgende:
[..]
En dan kom je zelf met kutmuziek aanzetten
inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
De enige uit dat rijtje die ik leuk vind is Will.i.am., tenmiste Black Eyed Peas dan.
Maar smaken verschillen
Vind jij.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:42 schreef Seam het volgende:
[..]
En dan kom je zelf met kutmuziek aanzetten
Die bovenste is wel leuk,quote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog even terug gegaan in de tijd, naar 2001 en heb gekeken welke nummers uit die lijst ik leuk vind.
Bijvoorbeeld. Misschien zijn er wel nog meer, maar daarvan herken ik niet 1,2,3 de titel en artiest.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog even terug gegaan in de tijd, naar 2001
Dat is een kutplaat. Een van de ergste nummers aller tijden, zet gelijk de radio af als ik dat gedrocht hoorquote:
Ik ken hem niet eens, gelukkig..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat is een kutplaat. Een van de ergste nummers aller tijden, zet gelijk de radio af als ik dat gedrocht hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2001 09:44 schreef Arcee het volgende:
Er wordt veel geklaagd over Top 40 muziek en dat 't allemaal maar niks is...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:14 schreef Djeez het volgende:
Dat is een kutplaat. Een van de ergste nummers aller tijden, zet gelijk de radio af als ik dat gedrocht hoor![]()
![]()
En daar is dit topic nou voor, Djeez.quote:Op dinsdag 16 januari 2001 09:44 schreef Arcee het volgende:
maar er zijn vast ook wel grote hits die je wèl heel goed vond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |