FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Topsnelheid (foto van je snelheidsmeter) Deel 2!
Kreatordinsdag 4 maart 2003 @ 19:46
Fipo uit deel 1:
quote:
Wat voor auto heb je en wat is de topsnelheid, en heb je hier een foto van? Zo nee, heb je een uitdaging

Ik trap af:

Nissan Almera 1.4 pulsar

topsnelheid in zijn 4 ...


En hier weer verder. .
mutziedinsdag 4 maart 2003 @ 20:01
[quote]
Op dinsdag 4 maart 2003 19:46 schreef Kreator het volgende:
Fipo uit deel 1:
[..]

En hier weer verder. .

Heb geen foto's... Maar het was 230 p/u in een Opel Kadett GSI 2.0i16v

Chilly_Jilliedinsdag 4 maart 2003 @ 20:02
Knap hoor met die snelheid een foto maken
Madnessydinsdag 4 maart 2003 @ 20:05
knap hoor zo`n foto maken
gewoon shoppen
mjah
top : 165 in cadet 1.4 ofzo
blekurrrdinsdag 4 maart 2003 @ 20:15
http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/flatout.html

hier staan er +/- 100.... vet mooi vooral die porsches, bmw's en mercedessen

Darknezzdinsdag 4 maart 2003 @ 22:39
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 20:02 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Knap hoor met die snelheid een foto maken
Doe ja natuurlijk ook niet zelf...
mrhoodiesdinsdag 4 maart 2003 @ 22:42
Helaas geen foto. Maar in de Daihatsu Cuore 0.8 heb ik voor de wind heuveltje af 150 gehaald! Zou trouwens niet veilig zijn, met die snelheid een foto maken. Alles begint te schudden...
CreativeMinddinsdag 4 maart 2003 @ 22:42
Tjah van die nieuwe grote wagens snappen wij ook wel dat die de 190 wel halen....
Het is pas echt bikkel als je je Renaultje 4 tot de 180 blaast zonder dat we de grafkrans hoeven te bestellen.
Herkauwerdinsdag 4 maart 2003 @ 22:53
hmm...nee dank je....ga toch maar niet proberen om een foto te maken met 240 op mijn motor..........
En met mijn auto, tja...175/180 op de lange duur is ook niet echt een foto waard.

Maar toch wel leuke foto's af en toe

blackie007woensdag 5 maart 2003 @ 08:21
Ik heb helaas geen foto kunnen maken, maar op de e42 richting Trier (Duitsland) 210, met een Mazda 626 1.8 Glx.
LiQuiD_007woensdag 5 maart 2003 @ 13:16
quote:
[b] BLABLA bergaf BLABLA A 657 BLABLA wind mee BLA "geen foto"
dat willen we dus niet hier, we willen pics
(kzal er zelf vanavond 1 tje inzetten, waarschijnlijk (als het rustig is) +/- 230 (Audi A4 2.5 TDI Quattro)
steve-a17woensdag 5 maart 2003 @ 21:10
heb er geen foto van. vorig weekend op terug weg van parijs. 192 op de teller. nissan micra 1.3 16v ( bergje af :Den toen werd ie begrenst en kreeg ie ff geen benzine ) heb er wel 1 van 1 op de nederlandse snelweg zalik van de week ff cnnen. 172 op de a4
CreativeMindzondag 23 maart 2003 @ 20:05
Daihatsu Charade TX 1.3 injectie 16v uit '91:

150 jeej

Jofunu-kunzondag 23 maart 2003 @ 20:38
Mijn Ford Escort 1300L uit 84 ging laatst wel 165! Das 15 meer dan m'n laatste meting! En 't was nog op een rechte weg ook..
Public Enemyzondag 23 maart 2003 @ 20:46
VW Golf 1.6

VW Passat TDI

Foto's door mij genomen, ik zat niet achter het stuur. Er volgen binnenkort meer

GenesiZzondag 23 maart 2003 @ 23:57
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:05 schreef CreativeMind het volgende:
Daihatsu Charade TX 1.3 injectie 16v uit '91:
[afbeelding]

150 jeej


Sohe. Daar ga ik met mijn dai. charade 1.0 ts nog overheen uit '88. Ik heb de 165/170 op teller gehaald. Pics volgen. Mayby maak ik er morgen wel 1tje.
heijxmaandag 24 maart 2003 @ 00:05
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:46 schreef Public Enemy het volgende:
VW Golf 1.6
Ik heb een Golf II 1.6 zonder katalysator, met 75 pk dus, op 190 gekregen.

Wel gesmokkeld hoor..
De N13/A13 bij Mesocco in Zwitserland bergaf in 4 tot de begrenzer @ 168, opschakelen naar 5 en je komt door de luchtweerstand heen. (tot het weer vlak wordt...)

mijn tdi tellerfoto staat in het eerste topic en op de tuftufclub

BodyCountmaandag 24 maart 2003 @ 00:16
zal ik binnenkort ff maken, maar oude model Opel Astra Station 1.8

Op Benzine: 210km/h
op LPG: 200km/h

Topsnelheid met de nieuwe Astra Station 1.8i
Benzine / LPG: 180km/h ( aangezien hij nog geen maand oud is redelijk ingehouden )

Topsnelheid in de Nissan 200SX: 225km/h ( 1,8 Turbo )
Topsnelheid Astra Coupe 2,2: 230km/h evenals de Astra OPC ( zelfde motor alleen dan met TC aan/uit knop )

#ANONIEMmaandag 24 maart 2003 @ 13:43
195 km/h in een kadett 1.4S uit '90

in duitsland achter een BMW aan (slipstream)

em als een op de weg!

slashmemaandag 24 maart 2003 @ 14:20
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:43 schreef BroesWillems het volgende:
195 km/h in een kadett 1.4S uit '90
Wat zal je dashbord gekraakt hebben zeg.... en een E-kadett met goede wegligging
#ANONIEMmaandag 24 maart 2003 @ 14:24
quote:
Op maandag 24 maart 2003 14:20 schreef slashme het volgende:

[..]

Wat zal je dashbord gekraakt hebben zeg.... en een E-kadett met goede wegligging


<- ik steek hier 1 duim op en door de trilling lijken het er 2
George_Bushmaandag 24 maart 2003 @ 15:44
Mietjes.

Ultimoramaandag 24 maart 2003 @ 15:49
[quote]Op maandag 24 maart 2003 15:44 schreef George_Bush het volgende:
Mietjes.

[afbeelding]
[/quote


LOL http://www.e39.de./topten/pics/m5_e34.jpg better luck next time

-PassY-maandag 24 maart 2003 @ 16:36
geen foto (misschien binnenkort mocht ik in een bepaald land zijn )

maar mijn renault megane break 1.9 dTi rijdt 185 op zijn top. wel getest al, geen foto nog.

Public Enemymaandag 24 maart 2003 @ 17:15
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:43 schreef BroesWillems het volgende:
195 km/h in een kadett 1.4S uit '90

in duitsland achter een BMW aan (slipstream)

em als een op de weg!


Foto ??, anders graag niets posten.
#ANONIEMdinsdag 25 maart 2003 @ 11:43
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:15 schreef Public Enemy het volgende:

[..]

Foto ??, anders graag niets posten.


nee sorry geen camera bij me, en met zo'n snelheid ben ik echt niet van plan om met mn andere hand een foto te maken....
vosssdinsdag 25 maart 2003 @ 11:45
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:43 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

nee sorry geen camera bij me, en met zo'n snelheid ben ik echt niet van plan om met mn andere hand een foto te maken....


Waarom dat niet, als je een of andere slet langs je hebt zitten en het ritme waarmee ze je pijpt is te hoog/te laag help je haar toch ook een handje!
CreativeMinddinsdag 25 maart 2003 @ 12:12
quote:
Op zondag 23 maart 2003 23:57 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Sohe. Daar ga ik met mijn dai. charade 1.0 ts nog overheen uit '88. Ik heb de 165/170 op teller gehaald. Pics volgen. Mayby maak ik er morgen wel 1tje.


Dat is z'n top ook niet. Alleen harder was even niet verantwoord hier.
basjeP24dinsdag 25 maart 2003 @ 12:47
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom dat niet, als je een of andere slet langs je hebt zitten en het ritme waarmee ze je pijpt is te hoog/te laag help je haar toch ook een handje!


AmEn ...... de wijze heer heeft gesproken, dit soort rare opmerkingen als "ik kan geen camera vastpakken". bah
Heldeskdinsdag 25 maart 2003 @ 12:52
Hier nog een dikke top Toyota Starlet 1.0 xl '88 157 kmh.
Ja ja.
Jerommeke4dinsdag 25 maart 2003 @ 12:55
quote:
Op maandag 24 maart 2003 15:44 schreef George_Bush het volgende:
Mietjes.

[afbeelding]


He Bush.. was dat met je eigen B52 Stelath bommenwerper
Kreatordinsdag 25 maart 2003 @ 12:56
foto's graag ipv chatten.
vosssdonderdag 27 maart 2003 @ 14:00
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 12:56 schreef Kreator het volgende:
foto's graag ipv chatten.
wat een dooddoener

jij weet ook hoe je topics omzeep moet helpen zeg!

Broodjepoepdinsdag 1 april 2003 @ 10:46
was niet mijn auto maar goed ree er wel in Mitsubishi spacestar 1.8 190 toch wel netjes voor een 1.8 motortje op de site staat dat ie maar 180 kan?
-Eddow-maandag 21 april 2003 @ 21:42
Peugeot 205 1.4i

En ik had nog ietwat over

Dr_Flashmaandag 21 april 2003 @ 21:53
quote:
Op maandag 24 maart 2003 15:44 schreef George_Bush het volgende:
Mietjes.

[afbeelding]


Fotosoep? Of rollenbank?
Xtreemmaandag 21 april 2003 @ 21:57
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Fotosoep? Of rollenbank?


autobahn of Nordsleife
NiGeLaToRmaandag 21 april 2003 @ 22:02

Duitse autobahn, Honda Accord 2.0. Ik ben net door de 220km/u gegaan, maar check de toeren.. harder wilde ik niet

[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 21-04-2003 22:03]

killerbmaandag 21 april 2003 @ 22:03
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:42 schreef -Eddow- het volgende:
Peugeot 205 1.4i

[afbeelding]

En ik had nog ietwat over


Dat kan beter . Ik zal het morgen even posten. Ik heb een XS uit 91. In duitsland ff op de staart getrapt
-Eddow-maandag 21 april 2003 @ 22:13
Ja dat geloof ik best maar er moest weer es zo nodig iemand inhalen..
waardoor ik weer moest afremmen
killerbdinsdag 22 april 2003 @ 11:38
en het bewijs

En dat met een 1.4i

B4rondinsdag 22 april 2003 @ 11:48
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
[afbeelding]

Duitse autobahn, Honda Accord 2.0. Ik ben net door de 220km/u gegaan, maar check de toeren.. harder wilde ik niet


mooie snelheid zonder het rood te raken

nais

Drazdinsdag 22 april 2003 @ 11:58
Haha 215 met een Swift 1.3

(wel een GTi)

Zie onder m'n naam link hier.

Grotere foto heb ik nog ergens thuis.
Toerenteller stond tussen het gele en het rode

NiGeLaToRdinsdag 22 april 2003 @ 16:35
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 11:48 schreef B4ron het volgende:

[..]

mooie snelheid zonder het rood te raken

nais


Ellende met dat model auto is dat ie bijna los van de grond komt boven de 200.. dus kon amder sturen. Ook trilde het best wel zoals je op de foto kan zien. Een fikse Golf, Passat, Mercedes, Audi of BMW red dat makkelijk (die haalde me steeds in ).
Zooidinsdag 22 april 2003 @ 17:05
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:35 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ellende met dat model auto is dat ie bijna los van de grond komt boven de 200.. dus kon amder sturen. Ook trilde het best wel zoals je op de foto kan zien. Een fikse Golf, Passat, Mercedes, Audi of BMW red dat makkelijk (die haalde me steeds in ).


Geheel offtopic:

Reageer ff op het topic in V/A mbt de tapestreamer aangezien ik je niet op een andere manier te pakken kan krijgen....

slashyoudinsdag 22 april 2003 @ 17:16
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:42 schreef -Eddow- het volgende:
Peugeot 205 1.4i

[afbeelding]

En ik had nog ietwat over


jij hebt nog weinig km's op je 205-je zeg.
Kuukwoensdag 23 april 2003 @ 02:16
quote:
Op maandag 24 maart 2003 15:44 schreef George_Bush het volgende:
Mietjes.

[afbeelding]


Vind het trouwens wel vreemd dat de verbruik-teller nog in het midden staat... met zo'n snelheid en zoveel toeren staat die helemaal rechts.
Vol verbruik. Bij mijn BMW in ieder geval wel...
fetcherwoensdag 23 april 2003 @ 06:41
quote:
Op woensdag 23 april 2003 02:16 schreef Kuuk het volgende:

[..]

Vind het trouwens wel vreemd dat de verbruik-teller nog in het midden staat... met zo'n snelheid en zoveel toeren staat die helemaal rechts.
Vol verbruik. Bij mijn BMW in ieder geval wel...


Dat is geen verbruiksmeter maar volgens mij een oliedrukmeter ofzo.
In de M modellen zit geen verbruiksmeter
killerbwoensdag 23 april 2003 @ 11:18
Die verbruiksmeters zijn wel verschrikkelijk irritant. Dat ding zwiept de hele tijd heen en weer
JWDwoensdag 23 april 2003 @ 12:19
quote:
Op woensdag 23 april 2003 02:16 schreef Kuuk het volgende:

[..]

Vind het trouwens wel vreemd dat de verbruik-teller nog in het midden staat... met zo'n snelheid en zoveel toeren staat die helemaal rechts.
Vol verbruik. Bij mijn BMW in ieder geval wel...


Alle BMW M series (buiten de SMG) hebben daar een olietemperatuur meter zitten.


Natuurlijk niet de topsnelheid maar wel bij -18 C over een zwaar besneeuwde autobahn met +/- 170 km/h.
Don't try this at home, en zeker niet zonder sneeuwbanden en 4x4

P.s. voor mensen die dit toch willen proberen, blijf in 1 baan !! Uit het spoor gaan zet je auto binnen 2 seconden achterstevoren (met een beetje sneeuw).
Ik heb het niet zelf meegemaakt maar op die bewuste avond in Duitsland heb ik menig dikke Mercedes achterstevoren zien gaan.

killerbwoensdag 23 april 2003 @ 14:11
Dat je dat durft met 170 door de sneeuw . Komt nog bij dat het ook niet echt veilig voor je medeweggebruikers is, als je met 170 aan het glijden komt kun je nogal wat andere auto's meenemen.
JWDwoensdag 23 april 2003 @ 14:27
Mwah... om 23.00u 's avonds op een zondag is het bijna leeg op de Autobahn, daarnaast waren de meeste automobilisten binnen gebleven vanwege de sneeuw.
En het was ook nog eens op een vierbaansweg.
Dus wat dat betreft was het helemaal niet zo gek hoor, en ik kan aardig met mijn auto omgaan al zeg ik het zelf.
Het allerleukste aan onze oosterburen vind ik dat ze de linkerbaan netjes vrijhouden voor 'gekken' zoals ik, nauwelijks bestuurders die het nodig vinden om met 80 volledig links te blijven rijden.
Daar kunnen we in NL nog wat van leren.
killerbwoensdag 23 april 2003 @ 15:29
Nouja zolang je alleen jezelf in de vangrail parkeert maakt het niet uit natuurlijk . Er moet alleen echt niks misgaan want je bent nergens met sneeuw en die snelheid, ookal heb je 6 wielaandrijving en ben je micheal schumacher. (dat was eigenlijk mijn punt).

En in Duitsland is het wel relax rijden ja. Ben er maandag nog geweest toevallig (zie pic een stukje terug).

ook_gekwoensdag 23 april 2003 @ 15:43
quote:
Op woensdag 23 april 2003 14:27 schreef JWD het volgende:
Mwah... om 23.00u 's avonds op een zondag is het bijna leeg op de Autobahn, daarnaast waren de meeste automobilisten binnen gebleven vanwege de sneeuw.
En het was ook nog eens op een vierbaansweg.
Dus wat dat betreft was het helemaal niet zo gek hoor, en ik kan aardig met mijn auto omgaan al zeg ik het zelf.
Het allerleukste aan onze oosterburen vind ik dat ze de linkerbaan netjes vrijhouden voor 'gekken' zoals ik, nauwelijks bestuurders die het nodig vinden om met 80 volledig links te blijven rijden.
Daar kunnen we in NL nog wat van leren.
Ik wil wel een meer rijden bij de oosterburen in je Renault Sport Spider

Maar wat je zegt. Daar is de linker baan leeg. Daar komen alleen de gekken die over de 200 rijden.

jwstoopwoensdag 23 april 2003 @ 16:04
quote:
Op woensdag 23 april 2003 14:27 schreef JWD het volgende:
Mwah... om 23.00u 's avonds op een zondag is het bijna leeg op de Autobahn, daarnaast waren de meeste automobilisten binnen gebleven vanwege de sneeuw.
En het was ook nog eens op een vierbaansweg.
Dus wat dat betreft was het helemaal niet zo gek hoor, en ik kan aardig met mijn auto omgaan al zeg ik het zelf.
Het allerleukste aan onze oosterburen vind ik dat ze de linkerbaan netjes vrijhouden voor 'gekken' zoals ik, nauwelijks bestuurders die het nodig vinden om met 80 volledig links te blijven rijden.
Daar kunnen we in NL nog wat van leren.
dat zegt 90% van de idioten in een gevaar op de weg ook....

Maarja boeien, k ben geen morraalridder en rij ook wel eens heel soms te hard

JWDwoensdag 23 april 2003 @ 16:12
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:04 schreef jwstoop het volgende:

[..]

dat zegt 90% van de idioten in een gevaar op de weg ook....

Maarja boeien, k ben geen morraalridder en rij ook wel eens heel soms te hard


Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...
GizartFRLwoensdag 23 april 2003 @ 16:13
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:12 schreef JWD het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...


Een ongeluk blijft toch in een klein hoekje zitten.
Blommetjewoensdag 23 april 2003 @ 16:16
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:12 schreef JWD het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...


dat maakt een lantaarnpaal niks uit hoor! Die gaat echt niet voor je opzij
JWDwoensdag 23 april 2003 @ 16:21
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:13 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Een ongeluk blijft toch in een klein hoekje zitten.


Klopt, maar je hebt mensen die er net iets beter op kunnen anticiperen dan de gemiddelde weg gebruiker...
Klinkt mischien arrogant maar op een circuit leer je aardig wat over de verschillende dingen die met een auto mogelijk- en niet mogelijk zijn.
Het is natuurlijk niet zo dat een beetje coureur nooit een ongeluk krijgt (ze rijden meestal wat harder ) maar ze maken toch een grotere kans om in een noodsituatie er zonder kleerscheuren vanaf te komen.

P.s. ging deze thread niet over topsnelheden ofzo ?

GizartFRLwoensdag 23 april 2003 @ 16:24
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:21 schreef JWD het volgende:

[..]


P.s. ging deze thread niet over topsnelheden ofzo ?


Klopt

zodra ik een digicam heb wil ik het wel eens proberen met mijn 205/405jes

FluxC5woensdag 23 april 2003 @ 21:28
Op mijn brommer ga ik dus ECHT GEEN foto maken als ik 95/100 rijdt.
-Eddow-woensdag 1 december 2004 @ 16:57
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:24 schreef GizartFRL het volgende:
En?
trance40woensdag 1 december 2004 @ 18:10
quote:
Op woensdag 23 april 2003 21:28 schreef FluxC5 het volgende:
Op mijn brommer ga ik dus ECHT GEEN foto maken als ik 95/100 rijdt.
Daar heb je ook geen tijd voor. Met die snelheid moet je constant elk schroefje aan draaien anders flikkert dat barrel uit elkaar. Ze zijn daar niet helemaal op gemaakt namelijk
Remonwoensdag 1 december 2004 @ 18:26
230 êcht wel!

oke, oke 220+ met toeren over alleen de snelweg hield op.



voor de duidenlijkheid met aflezen
Joostvewoensdag 1 december 2004 @ 23:55
CITROEN SAXO VTS 16V
ook_gekdonderdag 2 december 2004 @ 00:06

Volvo station bak van Ballebek in duitsland. Dit is een diesel. We hebben harder gereden nog.
Je kan ook zien dat we nog een zooi toeren over hadden.

Op dit moment waren we in achtervolging van een BMW 645. Echter hebben we deze nooit in weten te halen

Het model was toen nog niet uit.
Rietvaerderdonderdag 2 december 2004 @ 08:15


Steve-Odonderdag 2 december 2004 @ 10:29
geeneens een wheelie
tuut84donderdag 2 december 2004 @ 10:33
ik vorige week nog met m'n golf 1.3 155 km/h ik denk dat hij mischien nog net door kan lopen tot de 160 km/h
renkiedonderdag 2 december 2004 @ 10:47
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 13:16 schreef LiQuiD_007 het volgende:


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[b] BLABLA bergaf BLABLA A 657 BLABLA wind mee BLA "geen foto"
--------------------------------------------------------------------------------

dat willen we dus niet hier, we willen pics
(kzal er zelf vanavond 1 tje inzetten, waarschijnlijk (als het rustig is) +/- 230 (Audi A4 2.5 TDI Quattro)




Mr BlaBla himselve, bijna 2 jaar later en nog geen foto
Xtreemdonderdag 2 december 2004 @ 10:58
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:47 schreef renkie het volgende:

[..]

Mr BlaBla himselve, bijna 2 jaar later en nog geen foto



'k heb bijna 2 jaar geleden 'n stukkie met 'm in zijn leon gereden.... 230 in de A4 van papa geloof ik bij hem wel
en hij post hier al ruim 'n jaar niet/nauwelijks
Nerdmansdonderdag 2 december 2004 @ 11:33
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]




Lega-Norddonderdag 2 december 2004 @ 22:07
quote:
Op woensdag 23 april 2003 16:12 schreef JWD het volgende:
Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...


ThaFreak beweerde toch die ook te hebben, naast zijn vele andere beweringen die twijfelachtig waren.
Rietvaerderdonderdag 2 december 2004 @ 22:41
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:29 schreef Steve-O het volgende:
geeneens een wheelie

Jij bent toch niet zo'n ventje die bij een overdruk tankstation aan motorrijders vraagt of ze een wheelie willen maken he... ?
Rietvaerderdonderdag 2 december 2004 @ 22:42
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:33 schreef Nerdmans het volgende:

[..]



Ben ik niet hoor trouwens
jeroen-heeft-koffie-nodigdonderdag 2 december 2004 @ 22:48
Ok, met de Twingo, 1.2 L

In boekje staat topsnelheid 150 km. Gehaald 185 !!!
Scheepschroefzaterdag 4 december 2004 @ 16:26
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:48 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
Ok, met de Twingo, 1.2 L

In boekje staat topsnelheid 150 km. Gehaald 185 !!!
192

Bergaf, en levensgevaarlijk!
Nerdmanszondag 5 december 2004 @ 02:05
199 ofzo... de snelweg was net iets te kort.....
Volgende keer wordt het een 200+ foto



ow ja renault laguna 1.8 uit '94

[ Bericht 10% gewijzigd door Nerdmans op 05-12-2004 19:04:49 ]
alsemzondag 5 december 2004 @ 02:13
quote:
Op woensdag 23 april 2003 12:19 schreef JWD het volgende:
vorig jaar kwam ik terug van wintersport,begon het te sneeuwen, en er waren er ook van die mongolen, nog een jaguar s-type de vangrail in zien knallen en veel andere ongelukken op een weg van maar een aantal kilometer..
Nerdmanszondag 5 december 2004 @ 02:16
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ben ik niet hoor trouwens
ThaFreakzondag 5 december 2004 @ 02:20
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:07 schreef Lega-Nord het volgende:

[..]

ThaFreak beweerde toch die ook te hebben, naast zijn vele andere beweringen die twijfelachtig waren.
heey als je niet weet waar je over praat hou eve je bek dicht ja
Catch22-zondag 5 december 2004 @ 02:55
geen pic, maar mijn record is 220 in een BMW 120d
aKrazondag 5 december 2004 @ 03:12
Zelf gereden:
Geen foto (alleen film maar geen zin om te cutten) bij de hand maar 243 KM/u in een Nissan 350Z...

Mee gereden:
320KM/u+ in een Ferrari 360 Spider F1 (geruis damn hey ... je kon elkaar NIET verstaan!) op de autobahn met mijn vader van wintersport

(Zelf wel iets van 280 met die Ferrari gereden in Nederland, maar dat was maar een paar keer als inhaalactie @ opgefokte Golfjes...)

jeroen-heeft-koffie-nodigzondag 5 december 2004 @ 10:53
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:26 schreef Scheepschroef het volgende:

[..]

192

Bergaf, en levensgevaarlijk!
hoezo levensgevaarlijk? wij trouwens ook bergaf(heuvel) in euhm duitsland volgens mij
-Eddow-zondag 5 december 2004 @ 12:53
Volgens mij heeft het topic : Topsnelheid (FOTO van je snelheidsmeter) Deel 2
Remonzondag 5 december 2004 @ 16:24
quote:
Op zondag 5 december 2004 12:53 schreef -Eddow- het volgende:
Volgens mij heeft het topic : Topsnelheid (FOTO van je snelheidsmeter) Deel 2
filmpje ook goed?
dangerous_davezondag 5 december 2004 @ 16:30


Audi A4 1.8 20v
-Eddow-zondag 5 december 2004 @ 16:32
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:24 schreef Remon het volgende:

[..]

filmpje ook goed?
Tuurlijk
Nerdmansmaandag 6 december 2004 @ 11:48
Vorige topic:

Topsnelheid (foto van je snelheidsmeter)
rudedeltadudemaandag 6 december 2004 @ 12:11
Zal binnenkort wel ff een fotootje van de teller van mijn italiaanse delta integrale plaatsen... dan kunnen jullie verder je mond houden over de Duitse stugheid, ok?
Just.an.Illusiondinsdag 7 december 2004 @ 14:47


Ford Escort 1.8i 16V uit 1996.
Gumballsdinsdag 7 december 2004 @ 15:52


in een 525tds exe, maar hij ging 215km/h, moest net af remmen:(




in mijn c180 bj 95, maar nu loopt ie 210km/h
ninja-modwoensdag 8 december 2004 @ 01:04


Ik had nog ietsje over
Tommy_Kuklinskiwoensdag 8 december 2004 @ 02:08
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:04 schreef ninja-mod het volgende:
[afbeelding]

Ik had nog ietsje over
welke slechte game is dat, dan?
DJ_WBwoensdag 8 december 2004 @ 07:59


moet maar eens nieuwe gaan maken
Rietvaerderwoensdag 8 december 2004 @ 08:04



1299woensdag 8 december 2004 @ 11:52
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken
Wow wat is dat voor auto die onderste?
Sloperwoensdag 8 december 2004 @ 16:22
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken
flat out met de airco aan?
Nerdmanswoensdag 8 december 2004 @ 17:35
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef 1299 het volgende:

[..]

Wow wat is dat voor auto die onderste?
ik gok een type R civic
marruuukwoensdag 8 december 2004 @ 20:05
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef 1299 het volgende:

[..]

Wow wat is dat voor auto die onderste?
wat is er zo wow aan die
Sloperwoensdag 8 december 2004 @ 22:37
redline begint bij 8k rpm en bij 5,5k rpm rij ie al ruim 180, kan je nagaan wat hij bij 8k rijdt.
Catch22-woensdag 8 december 2004 @ 22:42
1:3 ?
Joostvewoensdag 8 december 2004 @ 23:26
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken
als je voortaan nou ff erbij zet welke auto's dit zijn
BazzoSwoensdag 8 december 2004 @ 23:32
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef Sloper het volgende:
redline begint bij 8k rpm en bij 5,5k rpm rij ie al ruim 180, kan je nagaan wat hij bij 8k rijdt.
260/270 ongeveer?
Hugsterdonderdag 9 december 2004 @ 01:05
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef BazzoS het volgende:

[..]

260/270 ongeveer?
Nee 235 km/h, het is een Civic Type R
Remondonderdag 9 december 2004 @ 03:18
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Tuurlijk
ik heb der 2 van 230+ alleen kan ik ze nergens kwijt
Catch22-donderdag 9 december 2004 @ 03:27
mail ze maar naar weg ,pleur ik ze online
Remondonderdag 9 december 2004 @ 03:28
quote:
Op donderdag 9 december 2004 03:27 schreef Catch22- het volgende:
mail ze maar naar "weg" ,pleur ik ze online
de 1e is de deur uit!
maar de laatste en grootste wil dus niet. of je heb ze nu 3x :S
IIg bedankt voor de hulp!

[ Bericht 7% gewijzigd door Remon op 09-12-2004 04:20:41 ]
DJ_WBdonderdag 9 december 2004 @ 07:50
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

ik gok een type R civic


andere range rover
sangerdonderdag 9 december 2004 @ 08:31
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?
mighty_mytedonderdag 9 december 2004 @ 08:51
ik haalde laatst 200 in mijn VW Jetta uit '91 met 2,7 ton op de teller.
we hebben het hier over een 1.6 met carbu.

volgens het boekje gaat hij 160, maar ik haal normaal met gemak 175.
dit was bergaf op de autobahn.
rare auto.
mighty_mytedonderdag 9 december 2004 @ 08:51
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?
lees de FAQ
Just.an.Illusiondonderdag 9 december 2004 @ 10:58
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?
1. Upload je foto naar webspace (lees daarvoor inderdaad de FAQ, dat ga ik niet helemaal uitleggen).
2. Als je dat al kunt: doe dat dus en zet de url van het plaatje als volgt neer:

[img] url plaatje [/img]

aan elkaar vast helemaal.
Scheepschroefdonderdag 9 december 2004 @ 14:31
quote:
Op zondag 5 december 2004 10:53 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:

[..]

hoezo levensgevaarlijk? wij trouwens ook bergaf(heuvel) in euhm duitsland volgens mij
Zat in de slipstream van een BMW, als er dan opeens wegwerkzaamheden zijn onderaan de heuvel dan realiseer je je hoeveel beter de remmen van z'on auto zijn.
Remondonderdag 9 december 2004 @ 19:52
Filmpje 1 (9,2mb)
Filmpje 2 (5,5mb)
sniper20donderdag 9 december 2004 @ 21:09


Met mijn Golfje op de autobahn
Catch22-donderdag 9 december 2004 @ 21:13
quote:
Op donderdag 9 december 2004 03:28 schreef Remon het volgende:

[..]

de 1e is de deur uit!
maar de laatste en grootste wil dus niet. of je heb ze nu 3x :S
IIg bedankt voor de hulp!
dat waren filmpjes makker, daar heb ik ff geen ruimte voor
Remonzaterdag 11 december 2004 @ 02:00
230 echtwel!

[ Bericht 15% gewijzigd door Remon op 11-12-2004 02:06:35 ]
Scheepschroefzaterdag 11 december 2004 @ 13:10
M'n topsnelheid achter het stuur is trouwens 225, m'n topsnelheid in een voertuig op de grond is 397 km/h
RaTzzaterdag 11 december 2004 @ 16:42
Geen foto helaas, maar wel zelf een keer 260 km/u gereden in een EVO VIII op de Autobahn
Joostvezondag 12 december 2004 @ 14:49
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:10 schreef Scheepschroef het volgende:
M'n topsnelheid achter het stuur is trouwens 225, m'n topsnelheid in een voertuig op de grond is 397 km/h
vertel? een wat te snelle landing van met een vliegtuig? of met een F16 lekker lang door gereden bij de start?
Scheepschroefzondag 12 december 2004 @ 15:48
Nee, het was geen vliegtuig, alhoewel, technisch gezien bevond ik me misschien net niet op de grond.



(Ding kan trouwens +500)
Rietvaerderzondag 12 december 2004 @ 15:50
Aparte snelheidsmeter heb jij
GiSHzondag 12 december 2004 @ 16:49

(in duitsland)
Joostvezondag 12 december 2004 @ 16:54
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:48 schreef Scheepschroef het volgende:
Nee, het was geen vliegtuig, alhoewel, technisch gezien bevond ik me misschien net niet op de grond.

[afbeelding]

(Ding kan trouwens +500)
lijkt me heel gaaf

over het plaatje hier boven, ik neem aan dat dit een VW beetle is?
Daffodil31LEmaandag 13 december 2004 @ 17:55
Hier:



Vervangauto tijdens reparatie aan m'n eigen vliegend tapijt.
Foto is teller van een Citroën BX 19D uit 1987. De auto is bijna helemaal op, maar haalt toch nog de 160. Trilt wel als een bezetene.

Foto gemaakt op de A58 Tilburg-Eindhoven, ter hoogte van Oirschot ongeveer...
GWDmaandag 13 december 2004 @ 18:56
+/- 280km/u 530d E61 Chiptuned, foto van de teller maken wordt een beetje loos omdat hij ervanaf loopt ... aan de andere kant ook wel leuk trouwens, zal ik binnenkort even doen
GWDmaandag 13 december 2004 @ 19:07
quote:
Op woensdag 23 april 2003 21:28 schreef FluxC5 het volgende:
Watje ... op mijn crosser ga ik staan met 140 zonder handen ... pissen als het moet
Tommy_Kuklinskimaandag 13 december 2004 @ 19:20
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier:

[afbeelding]

Vervangauto tijdens reparatie aan m'n eigen vliegend tapijt.
Foto is teller van een Citroën BX 19D uit 1987. De auto is bijna helemaal op, maar haalt toch nog de 160. Trilt wel als een bezetene.

Foto gemaakt op de A58 Tilburg-Eindhoven, ter hoogte van Oirschot ongeveer...
Oirschot

TheOneAndOnlymaandag 13 december 2004 @ 19:27
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Oirschot

daar waar ze vaak staan te controleren
-Xerxes-maandag 13 december 2004 @ 19:28
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Oirschot

Jammer dat Wheelcentre daar niet meer zit; was altijd lache met Marco
Daffodil31LEmaandag 13 december 2004 @ 19:29
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

daar waar ze vaak staan te controleren
Maar toen dus niet. Toen stonden ze bij Tilburg wortel te schieten.

En dan nog... Belgische nummerplaten.
Kluupkluupmaandag 13 december 2004 @ 21:49
3381 km/h met een mini
yupmaandag 13 december 2004 @ 21:56
190 km/u op teller van Mitsubishi Space Wagon 2.0 GLXi. Dit was op gas. Op benzine moet 200 km/u mogelijk zijn.

2.0i 16v 133 pk.

A4 Schiphol-Amsterdam racer

Voor de leken: de A4 heeft geen trajectcontrole (nog niet) en geen flitsers. Iig tot Hoofddorp niet en terug van Hoofddorp-Amsterdam ook niet.

Het is een 5 baans weg (spitsstrook heb je erbij) en als het 's avonds is dan is het gewoon knallen met die ballen.
Scheepschroefmaandag 13 december 2004 @ 22:45
Hmmm, snelste dat ik ooit gewaagd heb op de NL snelwegen is toch echt precies 169 km/h
Joostvedinsdag 14 december 2004 @ 11:38
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef yup het volgende:
190 km/u op teller van Mitsubishi Space Wagon 2.0 GLXi. Dit was op gas. Op benzine moet 200 km/u mogelijk zijn.

2.0i 16v 133 pk.

A4 Schiphol-Amsterdam racer

Voor de leken: de A4 heeft geen trajectcontrole (nog niet) en geen flitsers. Iig tot Hoofddorp niet en terug van Hoofddorp-Amsterdam ook niet.

Het is een 5 baans weg (spitsstrook heb je erbij) en als het 's avonds is dan is het gewoon knallen met die ballen.
Juistem
geniet er nog maar even van, wie weet wat ze binnenkort weer gaan verzinnen
dr.draydinsdag 14 december 2004 @ 17:00


Zondag gereden in mijn Mazda 323 1.3 uit 1987 op de A7 richting Hoorn
quilitydinsdag 14 december 2004 @ 20:54


Opel Vectra 1.6i uit 1991, tempratuur meter is daar kapot...
Heb em ook wel eens op 180 gehad
Hugsterzaterdag 18 december 2004 @ 00:44
Nog lang niet op top maar aardig onderweg



Alcyonezaterdag 18 december 2004 @ 09:30
Duikvlucht richting grond:




Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.

Ik walg van jullie allemaal.
D-Devilzaterdag 18 december 2004 @ 10:52
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken
Zet je airco uit, dat scheelt in vermogen .
morezaterdag 18 december 2004 @ 10:55
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Duikvlucht richting grond:

[afbeelding]


Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.

Ik walg van jullie allemaal.
Ik mag toch hopen dat de bijrijder die foto's gemaakt heeft.
StefanPzaterdag 18 december 2004 @ 13:50


Niet echt, ik ben blijven steken op 260 omdat de zekering voor de begrenzer er nog in zat en ik sowieso niet harder durfde
pAinzaterdag 18 december 2004 @ 14:01
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:05 schreef marruuuk het volgende:

[..]

wat is er zo wow aan die
Toerental .
Juggernautzaterdag 18 december 2004 @ 14:04
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:

Ik walg van jullie allemaal.
boeh huillie
estrangedzaterdag 18 december 2004 @ 14:05


ergens in duitsland een tijdje geleden
Tallzzaterdag 18 december 2004 @ 14:17
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Duikvlucht richting grond:

[afbeelding]


Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.

Ik walg van jullie allemaal.
Beste meneer Balkenende wij hebben het wetsvoorstel om gevaarlijke kleurters een psychologische test te laten doen zodat ze geen foto's maken als ze 220 km/u rijden!
Five_Aceszaterdag 18 december 2004 @ 14:31
260 km/u in de M3, meer kan wel (zou 285 moeten kunnen volgens de geleerden), maar ik vond het eigenlijk al hard zat. En nee dan laat ik niet even los om foto's te maken
Rietvaerderzaterdag 18 december 2004 @ 14:33
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.

Ik walg van jullie allemaal.
Stel je voor, je rijdt 120km/h en je moet niesen, dan rijd je dus 120km/h met een seconde je ogen dicht, wat betekent dat je wel 2 meter met je ogen dicht zit te rijden, is dat niet gevaarlijk?
Tommy_Kuklinskizaterdag 18 december 2004 @ 14:35
Opzich zie ik het nut om met een hoge snelheid je kilometer teller te fotograveren ook niet.
MAAAR ik vind het wel leuk om te zien
Rietvaerderzaterdag 18 december 2004 @ 14:39
Als het nou nog eens echt hoge snelheden waren zou ik zeggen ok
Xtreemzaterdag 18 december 2004 @ 14:42
En het verschilt natuurlijk ook per auto...
160 in 'n caddy is een grotere prestatie dan 220 in een 530d....

180 in m'n ma's excel vond ik VEEL enger dan 205 in 'n A6.........
D-Devilzaterdag 18 december 2004 @ 16:12
Mijn corsa tipt net de 200 aan, dus ik mag niet klagen. Heb in een audi van het werk wel al 220 kunnen rijden A4 station 2.5 V6 TDI. en met iemand mee in een VR6 245 totdat de toerenbegrenzer insloeg.
Alcyonezaterdag 18 december 2004 @ 16:15
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:04 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

boeh huillie
haha

dommie
D-Devilzaterdag 18 december 2004 @ 16:17
Ik wist dat ik ergens een foto moest hebben ervan..





Audi A4 station 2.5 V6 TDI dus.
#ANONIEMzaterdag 18 december 2004 @ 16:22
Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder >
Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ),

maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h
Tommy_Kuklinskizaterdag 18 december 2004 @ 17:16
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:22 schreef Estolan het volgende:
Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder >
Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ),

maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h
Dat lijkt me serieus eng in een 200SX
ook_gekzaterdag 18 december 2004 @ 18:18
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:44 schreef Hugster het volgende:
Nog lang niet op top maar aardig onderweg

[afbeelding]

Hahah wat kansloos zeg. Je hebt er met photo shop een ferrari paardje in gemaakt
scoll0nzaterdag 18 december 2004 @ 19:38
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Stel je voor, je rijdt 120km/h en je moet niesen, dan rijd je dus 120km/h met een seconde je ogen dicht, wat betekent dat je wel 2 meter met je ogen dicht zit te rijden, is dat niet gevaarlijk?
Jij kan niet rekenen

120 km/h is +- 30 m/s dus 1 sec ogen dicht is 30 meter ogen dicht.


bovendien vind ik dat ze motorrijden zowieso moeten verbieden
#ANONIEMzaterdag 18 december 2004 @ 21:01
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat lijkt me serieus eng in een 200SX
geen id, dat merken we dan wel
Scheepschroefzaterdag 18 december 2004 @ 22:35
En als dat niet gaat een close ratio versnellingsbak erin?
Nec341izondag 19 december 2004 @ 00:57
opel tigra 1.4 automaat, 195 in duitsland had nog iets over, niet veel. moest remmen voor iemand die 170 reed op de linkerbaan
Alcyonezondag 19 december 2004 @ 01:48
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef scoll0n het volgende:

[..]

Jij kan niet rekenen

120 km/h is +- 30 m/s dus 1 sec ogen dicht is 30 meter ogen dicht.


Bovendien vind ik dat ze motorrijden zowieso moeten verbieden
Dat gaat wel een beetje ver. Als motorrijder ben je als slachtoffer wel in een slechte positie, maar vergeet niet dat een motorrijder zich daar erg bewust van is. Je kan niet zomaar iets verbieden, als het tot nu toe prima acceptabel en legaal is geweest.

Net als bij de automobilisten is er een harde rotte kern die er niks van snapt en alleen volgas geeft. De rest moet je niet lastig vallen, maak liever die rotte kern bewust.
Youpzondag 19 december 2004 @ 03:14
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef scoll0n het volgende:

[..]

Jij kan niet rekenen

120 km/h is +- 30 m/s dus 1 sec ogen dicht is 30 meter ogen dicht.


bovendien vind ik dat ze motorrijden zowieso moeten verbieden
'harry'
Riotzondag 19 december 2004 @ 11:05
Met mijn Golf 2.8vr6 uit '92 haal ik de 230 ook nog wel.
best knap vind ik met meer aals 200.000 op de teller.
Zal eens een keer een foto (laten) maken lijkt me ook wel lache.
D-Devilzondag 19 december 2004 @ 11:47
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hahah wat kansloos zeg. Je hebt er met photo shop een ferrari paardje in gemaakt


Kansloos bij ferrari doen ze dat namelijk al fabriek af. .
Ultimorazondag 19 december 2004 @ 15:11
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:47 schreef D-Devil het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kansloos bij ferrari doen ze dat namelijk al fabriek af. .
deze heeft een mijlenteller
Captain_Chaoszondag 19 december 2004 @ 15:52
Vrooaaaarrrrrr !



Ik denk wel 93 1/2 !
ook_gekzondag 19 december 2004 @ 16:56
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:47 schreef D-Devil het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kansloos bij ferrari doen ze dat namelijk al fabriek af. .
wist ik maar ik wilde jullie effe pesten
Rietvaerderzondag 19 december 2004 @ 17:55
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef scoll0n het volgende:
Jij kan niet rekenen
Dat klopt, heb ik ook niet gezegd dat ik dat wel kan

Owja? Waarom moeten ze motorrijden verbieden?
Sport_Lifezondag 19 december 2004 @ 18:42
Toen ik een maand geleden in Duitsland ging rotsklimmen heb ik de 15 jaar oude Mazda 323 van de vader van een vriend eens flink opgejaagd.. 170 km/h en ik kon nog harder, maar dat vond ik een beetje riskant.. Het stuur trilde bijna uit mn klauwen en mn bijrijder vond het niet zo heel erg veilig wat ik aan het doen was .
Maar t schoot wel op .
Vinnievwzondag 19 december 2004 @ 21:28
Gister met de Benz van mn pa de 140 aangetikt in Duitsland, had nog gas over maar de motor maakte wel erg veel toeren. 4 man erin, vlakke weg. (Het is een 220D W123, 0-100 in 30 sec ), ik heb nog wel een foto als het goed is.
renkiemaandag 20 december 2004 @ 08:31
Goh, veel mensen hebben hier een bril nodig...

Topsnelheid ( foto van je snelheidsmeter) Deel 2!
Captain_Chaosmaandag 20 december 2004 @ 08:41
quote:
Op maandag 20 december 2004 08:31 schreef renkie het volgende:
Goh, veel mensen hebben hier een bril nodig...

Topsnelheid ( foto van je snelheidsmeter) Deel 2!
Als ik 93 1/2 rijd heb ik alle hens aan dek nodig om te sturen hoor
#ANONIEMmaandag 20 december 2004 @ 09:09

Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder >
Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ),

maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h
ook_gekmaandag 20 december 2004 @ 09:19
quote:
Op maandag 20 december 2004 09:09 schreef Estolan het volgende:
[afbeelding]
Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder >
Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ),

maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h
Ja leuk maar die foto zegt niks. En leuk dat er een heel verhaal bij staat dat hij wellicht wel 300 kan. Maar we willen gewoon een foto zien van de snelheid die op dat moment gereden word. En bij jou staat die gewoon nog op 0KM
t0nmaandag 20 december 2004 @ 09:34
quote:
Op zondag 12 december 2004 16:49 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
(in duitsland)
die toerenteller...
coolnmaandag 20 december 2004 @ 11:08
276 km/h in een Porsche 996 Carerra 2 op de terugweg vanaf de beurs in Essen, Duitsland.


(fioto gemaakt op 265)
Ultimoramaandag 20 december 2004 @ 11:11
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:08 schreef cooln het volgende:
276 km/h in een Porsche 996 Carerra 2 op de terugweg vanaf de beurs in Essen, Duitsland.

[afbeelding]
(fioto gemaakt op 265)
volgens mij had ik een foto van een bekende dat de teller nog wat verder stond
-calimero-maandag 20 december 2004 @ 11:21
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vrooaaaarrrrrr !

[afbeelding]

Ik denk wel 93 1/2 !
Haha vet!! teminste een echte auto! Laro rulezz! En een reserve wiel op je motorkap ook!
#ANONIEMmaandag 20 december 2004 @ 22:45
quote:
Op maandag 20 december 2004 09:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja leuk maar die foto zegt niks. En leuk dat er een heel verhaal bij staat dat hij wellicht wel 300 kan. Maar we willen gewoon een foto zien van de snelheid die op dat moment gereden word. En bij jou staat die gewoon nog op 0KM
Oja? vage Topicnaam dan

Topsnelheid (foto van je snelheidsmeter)

Btw hij staat uit. DUH dat hij op 0 staat.
Nerdmansdinsdag 21 december 2004 @ 08:59
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:45 schreef Estolan het volgende:

[..]

Oja? vage Topicnaam dan

Topsnelheid (foto van je snelheidsmeter)

Btw hij staat uit. DUH dat hij op 0 staat.
OP eens lezen dan.
Het hoeft niet de teller uit hoor, een mooie 240 doen we ook al wel voor
kikoooooodinsdag 21 december 2004 @ 21:54
Flatout filmpie

Focus 1.8 tddi wagon.
180 km/u, zn absolute top Net gereden op de A37 hoogeveen-emmen

Tjek ook t nummer op de radio

Sorry voor de slechte kwaliteit, opgenomen met mn telefoon
slashyoudinsdag 21 december 2004 @ 21:59
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
Sorry voor de slechte kwaliteit, opgenomen met mn telefoon
WAT een slechte kwaliteit!!
kikoooooodinsdag 21 december 2004 @ 22:03
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:59 schreef slashyou het volgende:

[..]

WAT een slechte kwaliteit!!
sorry
t gaat om t idee

Ik beweeg, stuur met 1 hand @ 180 km/u
filmpie ziet er op de telefoon wel redelijk uit, maar worden op de pc altijd een stuk minder
Vinnievwdinsdag 21 december 2004 @ 23:49


Afgelopen zaterdag in Duitsland.. Top is iets van 140, foto genomen om en nabij de 125.
Sport_Lifedinsdag 21 december 2004 @ 23:50
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Vinnievw het volgende:
[afbeelding]

Afgelopen zaterdag in Duitsland.. Top is iets van 140, foto genomen om en nabij de 125.
Oei wat hard .
yupdinsdag 21 december 2004 @ 23:55
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Vinnievw het volgende:
[afbeelding]

Afgelopen zaterdag in Duitsland.. Top is iets van 140, foto genomen om en nabij de 125.
Zeker diesel.
Tommy_Kuklinskidinsdag 21 december 2004 @ 23:56
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Oei wat hard .
idd..
In nederland had hij een flinke bekeuring gehad
Vinnievwdinsdag 21 december 2004 @ 23:56
Jaja, alle 65PK's aan het werk! Is een diesel ja. 220D type W123.
Scheepschroefwoensdag 22 december 2004 @ 00:42
Hmmm, met m'n moeders agila 1.0 (driecilinder) ga ik ook niet harder dan 140 ;-(

Met m'n pa z'n 2.2dCi wel gewoon 200, doe mij dan maar diesel
heijxwoensdag 22 december 2004 @ 01:40
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:05 schreef Riot het volgende:
Met mijn Golf 2.8vr6 uit '92 haal ik de 230 ook nog wel.
best knap vind ik met meer aals 200.000 op de teller.
Zal eens een keer een foto (laten) maken lijkt me ook wel lache.
Ook Golf III, een TDI 90 met toen 217.000 op de teller. Het waren overigens maar 193 èchte kmh...

IbuprofeNwoensdag 22 december 2004 @ 01:44
Hmmm ik heb alleen maar een scooter dus mijn teller gaat niet verder dan 40
rudedeltadudewoensdag 22 december 2004 @ 01:45
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef Vinnievw het volgende:
Jaja, alle 65PK's aan het werk! Is een diesel ja. 220D type W123.
Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor!
j22flyingdownwindwoensdag 22 december 2004 @ 01:54
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:45 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor!
Die woog waarschijnlijk geen 1500kg
heijxwoensdag 22 december 2004 @ 01:56
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:45 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor!
Een W123 220D is dan ook geen autOOTJE.
Fulcrum_Xwoensdag 22 december 2004 @ 10:30
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:05 schreef Riot het volgende:
Met mijn Golf 2.8vr6 uit '92 haal ik de 230 ook nog wel.
best knap vind ik met meer aals 200.000 op de teller.
Zal eens een keer een foto (laten) maken lijkt me ook wel lache.
jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de teller

maar daar ga ik geen foto van maken want dan houd ik liever het stuur vast met 2 handen
slashmewoensdag 22 december 2004 @ 11:07
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:30 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de teller
190 meters per uur? of 190 keer pompen per uur?
yupwoensdag 22 december 2004 @ 20:16
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:30 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de teller

maar daar ga ik geen foto van maken want dan houd ik liever het stuur vast met 2 handen
Hangt af van overbrengingsverhoudingen enzo.

Alfa 33 1.7i 16v heeft relatief korte bakverhoudingen, relatief laag top voor 133 pk, maar kan een VR6 makkelijk tot de 200 bijbenen of zelfs voorblijven. Natuurlijk na de 200 is het bye bye 33.
1299woensdag 22 december 2004 @ 22:25
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:16 schreef yup het volgende:

[..]

Hangt af van overbrengingsverhoudingen enzo.

Alfa 33 1.7i 16v heeft relatief korte bakverhoudingen, relatief laag top voor 133 pk, maar kan een VR6 makkelijk tot de 200 bijbenen of zelfs voorblijven. Natuurlijk na de 200 is het bye bye 33.
Tegen een Golf VR6 kan je het echt shaken hoor. Ook onder de 100. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 0 - 100 sprint. En het koppel e.d.
alsemdonderdag 23 december 2004 @ 10:30
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:08 schreef cooln het volgende:
276 km/h in een Porsche 996 Carerra 2 op de terugweg vanaf de beurs in Essen, Duitsland.

[afbeelding]
(fioto gemaakt op 265)
die dingen zijn echt ziek, ik heb een keer 290 gereden in een carrera4 996
jeuckendonderdag 23 december 2004 @ 11:23
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:25 schreef 1299 het volgende:

[..]

Tegen een Golf VR6 kan je het echt shaken hoor. Ook onder de 100. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 0 - 100 sprint. En het koppel e.d.
Gequote voor nadruk.
ddxvrijdag 24 december 2004 @ 18:39


nog niet op top
max wat ik gereden heb (in deze auto) was 254 op gps
teller loopt alleen niet verder dan 260
Vinnievwzaterdag 25 december 2004 @ 16:21
Das best snel, wat voor Seat is het precies?
ddxzaterdag 25 december 2004 @ 17:18

-calimero-zaterdag 25 december 2004 @ 21:27
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:25 schreef 1299 het volgende:

[..]

Tegen een Golf VR6 kan je het echt shaken hoor. Ook onder de 100. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 0 - 100 sprint. En het koppel e.d.
Owjee, we krijgen hier toch niet van die trieste figuren die een kutgolfje rijden en denken dat ze door de geluidsbarriere kunnen he... daar zijn er al iets te veel van op de weg
ook_gekzaterdag 25 december 2004 @ 21:32
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:27 schreef -calimero- het volgende:

[..]

Owjee, we krijgen hier toch niet van die trieste figuren die een kutgolfje rijden en denken dat ze door de geluidsbarriere kunnen he... daar zijn er al iets te veel van op de weg
een VR6 gaat toch ook door de geluidsbarriere?
-Muse-zaterdag 25 december 2004 @ 21:35
Mijn fiets ook
lottumracingdinsdag 28 december 2004 @ 10:31
ik knip wel als ik stil sta, van mij eigen design tellerplaten....

ninja-moddinsdag 28 december 2004 @ 17:45
zeer smaakvol!
mistermaniacdinsdag 28 december 2004 @ 22:00
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:31 schreef lottumracing het volgende:
ik knip wel als ik stil sta, van mij eigen design tellerplaten....

[afbeelding]
welke auto?
Theunowoensdag 29 december 2004 @ 09:00
[offtopic]

En waarvan en hoe heb je ze gemaakt ?

[/offtopic]
lottumracingwoensdag 29 december 2004 @ 12:42
ik heb ze voor mijn 323f gemaakt, gewoon met PSP en Photoshop ontworpen(deels gejat)....en daarna op overhead sheets uitgeprint...2 maal....zodat het zwarte niet te erg doorschijnt.....ik heb ook de verliuchting aangepast die normaal standaard lillik groen is....
InTrePidIvitywoensdag 29 december 2004 @ 12:48
Alleen dat ColdAsIce vind ik een beetje jammer...
lottumracingwoensdag 29 december 2004 @ 12:55
das mijn sig....coldasice....vandaar
Five_Aceswoensdag 29 december 2004 @ 13:11
Vind het wel wat hebben, is weer eens wat anders als de <insert color> tellerplaten. Niet dat ik het bij mij zou doen overigens.
Tozzwoensdag 29 december 2004 @ 14:29


180 km/h. Opel Kadett 1.3i op de A6
Record ligt op 185 met windje mee heuveltje af, maar toen had ik helaas geen foon.
lottumracingwoensdag 29 december 2004 @ 16:18
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 16:21 schreef Vinnievw het volgende:
Das best snel, wat voor Seat is het precies?
dan sjek je de nummerplaat....ja ik weet het...dat stond er net nog niet....maar dan vind je...

SEAT
LEON 1.8 20V.T CUPRA R
MOT.AMK 1781CC 154KW
05/02 - 00/00
-calimero-woensdag 29 december 2004 @ 16:23
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:18 schreef lottumracing het volgende:

[..]

dan sjek je de nummerplaat....ja ik weet het...dat stond er net nog niet....maar dan vind je...

SEAT
LEON 1.8 20V.T CUPRA R
MOT.AMK 1781CC 154KW
05/02 - 00/00
En waar vindt je die info dan?
lottumracingwoensdag 29 december 2004 @ 16:32
op www.heuts.nl dan online winkel...daarna kun je een nummerplaat invoeren en krijg je de info te zien.....werkt ook bij ingevoerde autos....
ddxwoensdag 29 december 2004 @ 19:16
154KW is trouwens origineel
is inmiddels 260Pk/360Nm
Vinnievwwoensdag 29 december 2004 @ 20:13
Ik heb het ook opgezocht, maar ik wist zn nummer plaat nog niet toen ik dat postte.
Konijnwoensdag 29 december 2004 @ 21:42
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:29 schreef Tozz het volgende:
[afbeelding]

180 km/h. Opel Kadett 1.3i op de A6
Record ligt op 185 met windje mee heuveltje af, maar toen had ik helaas geen foon.
Ik heb 1 keer 180 km/h per uur gehaald met mijn corsa 1.2 uit 1988.
Zal wel een flinke teller afwijking zijn maar het was wel grappig. Het leek net alsof de auto ging ontploffen
Hugo_Bossvrijdag 31 december 2004 @ 08:26
[quote]Op dinsdag 21 december 2004 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
Flatout filmpie

Focus 1.8 tddi wagon.
180 km/u, zn absolute top Net gereden op de A37 hoogeveen-emmen

Tjek ook t nummer op de radio

Sorry voor de slechte kwaliteit, opgenomen met mn telefoon
[/quote

HaHaHa, dat nummer op de radio!! ] Meesterlijk (dat je niet ff een ander nummer opzet met één hand aan het stuur en 180 op de teller )
1299vrijdag 31 december 2004 @ 14:35
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:27 schreef -calimero- het volgende:

[..]

Owjee, we krijgen hier toch niet van die trieste figuren die een kutgolfje rijden en denken dat ze door de geluidsbarriere kunnen he... daar zijn er al iets te veel van op de weg
Hahaah, ik vind golfjes zelf ook spuuglelijk en zou er nooit eentje kopen. Sterker nog ik zou er niet eens dood in gevonden willen worden.

Dat neemt niet weg dat in deze situatie de golf gewoon veel sneller is.

Zelf rij ik een Mitsubishi Colt GTi die met de sprint naar de 100 de VR6 ongeveer wel bijhoud
Solitariasvrijdag 31 december 2004 @ 14:38
Op de fiets



Nu jullie weer .................
sniper20vrijdag 31 december 2004 @ 18:50
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:35 schreef 1299 het volgende:

Zelf rij ik een Mitsubishi Colt GTi die met de sprint naar de 100 de VR6 ongeveer wel bijhoud
Ok, maar het gaat hier om topsnelheid. Post maar is een foto van je topsnelheid van je Colt GTI
die hoger is dan een Golf VR6
GiSHvrijdag 31 december 2004 @ 18:58
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:38 schreef Solitarias het volgende:
Op de fiets

[afbeelding]

Nu jullie weer .................
ja sure!!
Joostvevrijdag 31 december 2004 @ 20:56
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:38 schreef Solitarias het volgende:
Op de fiets

[afbeelding]

Nu jullie weer .................
die dingen zijn nogal snel te misleiden he
mistermaniaczaterdag 1 januari 2005 @ 12:19
Bandenmaat op 999 zetten en dan fietsen
Crashcatzondag 2 januari 2005 @ 00:30


In Duitsland in mijn 206CC met open dak. Wooeiiiii
Alleen die olietemp. he..
Riotzondag 2 januari 2005 @ 09:50
quote:
Op zondag 2 januari 2005 00:30 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]

In Duitsland in mijn 206CC met open dak. Wooeiiiii
Alleen die olietemp. he..
De teller uit, da's netjes.
Helemaal met het dak open.
Dat verklaart ook wel die olietemp. denk ik.
bolkedebeerzondag 2 januari 2005 @ 10:57
topsnelheid BMW 320 D

Daarna liep ie nog iets op naar de 212, maar toen was de koek op. Ergens is de wagen begrensd, want deze snelheid was in een mum van tijd bereikt. Ter info; dit is de 100 Kw-versie van de 320D
1299zondag 2 januari 2005 @ 16:03
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:50 schreef sniper20 het volgende:

[..]

Ok, maar het gaat hier om topsnelheid. Post maar is een foto van je topsnelheid van je Colt GTI
die hoger is dan een Golf VR6
Lol das nogal onmogelijk met veel minder cilinderinhoud en minder pk's

Plus dat de versnellingsbak geen hoge eindversnelling heeft. Harder dan 210 / 215 gaat hij niet. Maar kijk ook even naar de nieuwprijs. Voor het geld wat die vr6 extra kost kan ik er makkelijk een turbo op montoren en dan is het dag dag golfje.
kikoooooozondag 2 januari 2005 @ 16:30
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:03 schreef 1299 het volgende:

[..]

Lol das nogal onmogelijk met veel minder cilinderinhoud en minder pk's

Plus dat de versnellingsbak geen hoge eindversnelling heeft. Harder dan 210 / 215 gaat hij niet. Maar kijk ook even naar de nieuwprijs. Voor het geld wat die vr6 extra kost kan ik er makkelijk een turbo op montoren en dan is het dag dag golfje.
Alleen ziet ie er dan nog steeds niet uit
kikoooooozondag 2 januari 2005 @ 16:31
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 08:26 schreef Hugo_Boss het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 december 2004 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
Flatout filmpie

Focus 1.8 tddi wagon.
180 km/u, zn absolute top Net gereden op de A37 hoogeveen-emmen

Tjek ook t nummer op de radio

Sorry voor de slechte kwaliteit, opgenomen met mn telefoon
[/quote

HaHaHa, dat nummer op de radio!! ] Meesterlijk (dat je niet ff een ander nummer opzet met één hand aan het stuur en 180 op de teller )
Fulcrum_Xzondag 2 januari 2005 @ 16:53
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Alleen ziet ie er dan nog steeds niet uit
golf wel dan
kikoooooozondag 2 januari 2005 @ 18:39
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:53 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

golf wel dan
beter dan die colt
Mashi-Marozondag 2 januari 2005 @ 19:23
quote:
Op zondag 2 januari 2005 00:30 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]

In Duitsland in mijn 206CC met open dak. Wooeiiiii
Alleen die olietemp. he..
Zo zo open dak zijn je haren er niet van afgewaaid???
yupzondag 2 januari 2005 @ 21:53
Baksteen op wielen Mitsubishi Space Wagon van 1998 met 2.0 16v SOHC heb ik 199 op de teller mee kunnen halen, kon echt wel harder, maar het verkeer liet niet toe... Dit was met benzine...

Verder vandaag nog met die baksteen 190 met G3 gas gereden...

Jammer dat ik geen cameraphone heb en onze digicam is kapot
BloodhoundFromHellzondag 2 januari 2005 @ 22:08


hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden.
ook_gekzondag 2 januari 2005 @ 22:58
had ik nou niet achter jou gedacht BloodhoundFromHell
alkizondag 2 januari 2005 @ 23:10
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]

hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden.
Je hebt nu een volle tank miss heeft dat er ook nog mee te maken
Crashcatmaandag 3 januari 2005 @ 01:06
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:23 schreef Mashi-Maro het volgende:

[..]

Zo zo open dak zijn je haren er niet van afgewaaid???
Haren?! Welke haren? Eigenlijk zit ik in de CC meer afgeschermd dan de Slk, z4, s2000 of een Miata.
Dat zijn meer de echte roadsters.
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]

hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden.
1.3 D. 180kml/u
Techniek van tegenwoordig..
Riotmaandag 3 januari 2005 @ 16:28
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]

hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden.
En een redelijk toerental ook nog.
Zo kan je makkelijk tientallen of zelf honderden kilometers blijven rijden.
Zeker met zo'n diesel
1299maandag 3 januari 2005 @ 20:13
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

beter dan die colt
Gold en opgewaarde koektrommel met de rondingen van een baksteen. Die colt is tenminste zeldzaam en ziet er nog eens gelikt uit ook. Plus dat die jappen tenminste degelijk zijn.
heijxdinsdag 4 januari 2005 @ 02:51
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:28 schreef Riot het volgende:

[..]

En een redelijk toerental ook nog.
Zo kan je makkelijk tientallen of zelf honderden kilometers blijven rijden.
Zeker met zo'n diesel
Ik vind het rijkelijk veel toeren voor een diesel. De mijne zit pas bij 206 op 4300 rpm, ook in vijf.
Tijd voor een zesbak, BHFH.
Mashi-Marodinsdag 4 januari 2005 @ 14:42
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:06 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Haren?! Welke haren? Eigenlijk zit ik in de CC meer afgeschermd dan de Slk, z4, s2000 of een Miata.
Dat zijn meer de echte roadsters.
[..]


Door een windscherm? hoebedoel je
dat de Slk enzo meer de roadsters zijn??
1.3 D. 180kml/u
Techniek van tegenwoordig..
yupdinsdag 4 januari 2005 @ 15:41
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:06 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Haren?! Welke haren? Eigenlijk zit ik in de CC meer afgeschermd dan de Slk, z4, s2000 of een Miata.
Dat zijn meer de echte roadsters.
[..]

1.3 D. 180kml/u
Techniek van tegenwoordig..
De tellerafwijking van tegenwoordig
alsemdinsdag 4 januari 2005 @ 15:58
mijn pa krijgt vrijdag een mistubishi outlander, met een 2.0 turbo motor erin, ze zeggen dat de topsnelheid op 250 ligt, dat gaan we eff uitproberen
1299dinsdag 4 januari 2005 @ 16:06
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:58 schreef alsem het volgende:
mijn pa krijgt vrijdag een mistubishi outlander, met een 2.0 turbo motor erin, ze zeggen dat de topsnelheid op 250 ligt, dat gaan we eff uitproberen
Probeer liever 220
yupdinsdag 4 januari 2005 @ 16:13
Haha wat zijn we weer grappig.

Een outlander die 250 haalt, dan heb je dus effe 300 pk ofzo nodig.

Ik denk dat 220 ofzo haalbaarder is...
Viper_74dinsdag 4 januari 2005 @ 16:15
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef 1299 het volgende:

[..]

Probeer liever 220
Wordt ie getrokken door een bmw X5 dan
Riotdinsdag 4 januari 2005 @ 16:27
Je hebt echt geen 300 pk nodig om 250 te halen.
Ligt meer aan PK/Gewicht verhouding.
Maar met een outlander kan je het idd wel shaken die 250
yupdinsdag 4 januari 2005 @ 17:04
Met een outlander wel
1299dinsdag 4 januari 2005 @ 17:05
Die outlander weegt meer dan 1500KG.. en dan met 200PK haal je nooit geen 250. 220 is max volgens de specs.
yupdinsdag 4 januari 2005 @ 20:07
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:05 schreef 1299 het volgende:
Die outlander weegt meer dan 1500KG.. en dan met 200PK haal je nooit geen 250. 220 is max volgens de specs.
Dat hoef je mij niet te vertellen.

Mijn antwoord was op dit:
quote:
Je hebt echt geen 300 pk nodig om 250 te halen.
In een outlander dus wel.
BloodhoundFromHelldinsdag 4 januari 2005 @ 20:18
met die snelheden maakt het gewicht overigens niks meer uit. Het is puur de stroomlijn die telt.
yupdinsdag 4 januari 2005 @ 23:17
Met die snelheden maakt gewicht WEL wat uit.

Een A8 met 2 ton en 150 pk zal een lager top hebben dan een Kadett met 150 pk en 1 ton. Omdat de Kadett lichter is zal hij zijn gewicht kunnen doorsleuren door de wind heen, de A8 is te zwaar om dan harder te kunnen.

Maar in de praktijk maakt 100-300 kilo meestal niks uit. Maar verschillen van 500+ kilo's merk je weldegelijk in de topsnelheid.
BloodhoundFromHelldinsdag 4 januari 2005 @ 23:28
dat klopt dus niet, op die snelheden doet gewicht er totaal niet meer toe, bija alle weerstand is luchtweerstand ,die kwadratisch toeneemt. Gewicht en rolweerstand zijn te verwaarlozen invloeden.
BloodhoundFromHelldinsdag 4 januari 2005 @ 23:32
lees dit artikel maar eens: http://www.streetdreams.nl/tech/aerodynamica.html
Tommy_Kuklinskidinsdag 4 januari 2005 @ 23:51
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat klopt dus niet, op die snelheden doet gewicht er totaal niet meer toe, bija alle weerstand is luchtweerstand ,die kwadratisch toeneemt. Gewicht en rolweerstand zijn te verwaarlozen invloeden.
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lees dit artikel maar eens: http://www.streetdreams.nl/tech/aerodynamica.html
Dat is allemaal leuk en aardig maar een A8 met 150 pk (en dito koppel) haalt echt de 250 niet.
yupdinsdag 4 januari 2005 @ 23:55
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat klopt dus niet, op die snelheden doet gewicht er totaal niet meer toe, bija alle weerstand is luchtweerstand ,die kwadratisch toeneemt. Gewicht en rolweerstand zijn te verwaarlozen invloeden.
Rolweerstand te verwaarlozen?

Dacht het niet piet. Gooi eens wat brede banden (en dan bedoel ik echt breed) MET DEZELFDE DIAMETER onder je Panda, moet je niet ineens opkijken als ie 5-10 km/u minder snel kan...
BloodhoundFromHellwoensdag 5 januari 2005 @ 00:07
Verwaarlozen is wellicht ook wat overdreven, zeker bij lagere snelheden, maar waar het om gaat is dat de luchtweerstand IN TEGENSTELLING TOT de rolweerstand en andere weerstanden kwadratisch toeneemt, dus naarmate de snelheid hoger wordt een naar verhouding steeds frotere rol speelt. bij snelheden van 200+ is de luchtweerstand misschien wel 90% van de totale weerstand die een auto ondervindt.

Ik quote even uit het artikel:
quote:
De luchtweerstand speelt vooral bij hogere snelheden en in ieder geval boven de 80 km/h een belangrijke rol. Bij verdubbeling van de snelheid wordt de luchtweerstand vier maal zo groot, dus het kwadraat. Verdrievoudig je de snelheid dan wordt de luchtweerstand negen keer zo groot. Dat geldt niet voor andere weerstanden zoals de rolweerstand en de transmissieweerstand.

Een gemakkelijk bewijs daarvan kun je zelf leveren: als je je hand bij 40 km/h uit het raam steekt en je doet het daarna bij 120 km/h, dan merk je (niet zo precies misschien) dan de luchtstroom een negen keer zo grote kracht uitoefent. Dat kost brandstof en motorvermogen en heeft ook invloed op de topsnelheid. Heb je bij 50 km/h bijvoorbeeld 4 kW nodig om de luchtweerstand te overwinnen, dan is er bij 150 km/h, 64 kW nodig. Er moet dus heel wat extra benzine verbrand worden om dit extra vermogen te ontwikkelen.
yupwoensdag 5 januari 2005 @ 00:15
Je hebt wel gelijk eigenlijk

Een Calibra met 2.0i 115 pk kan 205.

Een Vectra met 2.0i 115 pk kan 198.

Beide zelfde 5 bak met zelfde overbrengingen, beide 0-100 ong. 10 seconden.

Calibra weegt 1220 kilo, Vectra weegt 1070 kilo... Toch is de Calibra sneller.
DIAwoensdag 5 januari 2005 @ 00:35
yup heeft dat ook niet met de overbrenging-inspuiting en koppel enz te maken..... :S
yupwoensdag 5 januari 2005 @ 00:48
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef DIA het volgende:
yup heeft dat ook niet met de overbrenging-inspuiting en koppel enz te maken..... :S
Zelfde motor, zelfde electronica, zelfde bak. Oh ja zelfde koppel en pk's (DUHH precies hetzelfde motor).
Xtreemwoensdag 5 januari 2005 @ 13:43

BHFH die de rest de slim af is!
Om nog maar 'n duit in het zakje te doen:
Waarom denk je dat de G55 AMG (toch niet misselijk) met de aerodynamica van 'n tuinhuis begrensd is op 210
1299woensdag 5 januari 2005 @ 14:06
Wat ik me afvraag: maakt het nog uit of je je auto verlaagd? Ik bedoel gaat de lucht en anders niet onderdoor wat en met verlagen bovenlangs gaat?
Repeatwoensdag 5 januari 2005 @ 15:00
Gewicht is niet van belang op de snelheid van een auto. Omdat auto's traag zijn willen ze gewoon hun weg vervolgen en worden alleen maar afgeremd door de wind en banden ed. De motor hoeft dus alleen voor een kracht te zorgen die die lucht- en rolweerstand opheft. Als je 2 dezelfde auto's hebt, met dezelfde luchtweerstand ed, en 1 helemaal volgiet met beton en de ander niet zouden ze in theorie dus even hard moeten gaan, omdat de motor bij allebei de auto's evenveel weerstand moet opheffen, het enige probleem is dat bij een zware auto de snelheid niet bereikt wordt, door verkeerde overbrengingsverhoudingen en te weinig trekkracht voor dat gewicht ed.

Hier op fok ook nog eens een uitgebreide discussie over gevoerd, maar dat kan ik met de brakke search niet vinden
1299woensdag 5 januari 2005 @ 15:14
Ja het klopt wel. Want als ik meer mensen meeneem in mijn auto is de topsnelheid gewoon hetzelfde. Alleen trekt hij wel een stuk minder snel op.

Volgens mijn is de topsnelheid wel lager als je omhoog moet rijden of niet?
odebeijerwoensdag 5 januari 2005 @ 16:21
Volgens mij ging het hier om FOTO's. Niet om een welles nietus discussie
heijxwoensdag 5 januari 2005 @ 21:23
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:55 schreef yup het volgende:

[..]

Rolweerstand te verwaarlozen?

Dacht het niet piet. Gooi eens wat brede banden (en dan bedoel ik echt breed) MET DEZELFDE DIAMETER onder je Panda, moet je niet ineens opkijken als ie 5-10 km/u minder snel kan...
Breed = frontaal oppervlak = luchtweerstand.
Crashcatwoensdag 5 januari 2005 @ 22:54
Met onze een van onze vroegere auto lukte het niet eens de 220 te bereiken.
Was toendertijd een Grand Voyager LE met een v6 erin en zwaar dat ie was .
Nerdmansdonderdag 6 januari 2005 @ 20:04
Psssst plaats eens gewoon foto's !
alsemdonderdag 6 januari 2005 @ 20:23
de mitsubishi spacewagon die we nu hebben heeft al 220 gehaald iig, dus de outlander zal vast wel iets sneller zijn..
edit: het wordt toch een 2.4 liter zonder turbo.
deze zal een topsnelheid hebben van 119 mph
eff omrekenen: 191.511936 km per uur.. (whehe toch iets anders dan de dealer zei, wat een slome kutbak trouwens.. die spacewagon die we nu hebben is veel beter eerlijk gezecht..)
Bron:http://www.newcarnet.co.uk/NCN_18387_indepth.html?serialno=18387

(nog een edit)
De spacewagon 2.4 gdi waar 220 mee is gehaald kan volgens deze site maar 118 mph (omgerekend: 189.902592 kmph, 220 was dan ook in luxemburg bergaf, wind mee volgensmij..), dus deze nieuwe auto kan dus als je de waarde van de oude eraf trekt voor 20.000 euro, 1 mph harder.. :S
http://www.autoplanetuk.com/vehiclePages/9/90152_p.htm


de 2.0 turbo komt trouwens binnenkort pas uit en zal een topsnelheid van 137 mph hebben
ook eff omrekenen: 220.480128 kmph, (30 lager dan die grote bek van de dealer..)
Bron:http://www.automobilemag.(...)04/0411_mitsu_paris/

[ Bericht 20% gewijzigd door alsem op 06-01-2005 20:30:30 ]
Repeatdonderdag 6 januari 2005 @ 20:43
Je moet ook niet naar dealers luisteren Gewoon in de folder kijken

Een beetje autoliefhebber weet er minstens net zo veel van als zon verkoper, zeker als je je er even in gaat verdiepen voordat je erheen gaat
BloodhoundFromHelldonderdag 6 januari 2005 @ 20:55
Ik heb het linkje van dit topic overige maar gemaild naar Koos Spee , mailde me zowaar terug dat hij zeker gaat uitzoeken of er juridische stappen kunnen worden genomen. Nu ben ik geen fan van dhr Spee, maar ik zie dat veel users hier wel aardig asociaal weggedrag vertonen!
M5donderdag 6 januari 2005 @ 21:07
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb het linkje van dit topic overige maar gemaild naar Koos Spee , mailde me zowaar terug dat hij zeker gaat uitzoeken of er juridische stappen kunnen worden genomen. Nu ben ik geen fan van dhr Spee, maar ik zie dat veel users hier wel aardig asociaal weggedrag vertonen!
je valt er zelf ook onder met je panda die 190 op de klok heeft staan. erg veel geloof ik er niet van wat je hier post.
Domidonderdag 6 januari 2005 @ 22:02
en toch ga je er op in
yupdonderdag 6 januari 2005 @ 22:15
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef alsem het volgende:
de mitsubishi spacewagon die we nu hebben heeft al 220 gehaald iig, dus de outlander zal vast wel iets sneller zijn..
edit: het wordt toch een 2.4 liter zonder turbo.
deze zal een topsnelheid hebben van 119 mph
eff omrekenen: 191.511936 km per uur.. (whehe toch iets anders dan de dealer zei, wat een slome kutbak trouwens.. die spacewagon die we nu hebben is veel beter eerlijk gezecht..)
Bron:http://www.newcarnet.co.uk/NCN_18387_indepth.html?serialno=18387

(nog een edit)
De spacewagon 2.4 gdi waar 220 mee is gehaald kan volgens deze site maar 118 mph (omgerekend: 189.902592 kmph, 220 was dan ook in luxemburg bergaf, wind mee volgensmij..), dus deze nieuwe auto kan dus als je de waarde van de oude eraf trekt voor 20.000 euro, 1 mph harder.. :S
http://www.autoplanetuk.com/vehiclePages/9/90152_p.htm


de 2.0 turbo komt trouwens binnenkort pas uit en zal een topsnelheid van 137 mph hebben
ook eff omrekenen: 220.480128 kmph, (30 lager dan die grote bek van de dealer..)
Bron:http://www.automobilemag.(...)04/0411_mitsu_paris/
Ait space wagon

Wij hebben van '98, 2.0i 16v sohc 133 pk... Haalt op benzine (LPG G3/benzine kan je kiezen) 199 (gas over) op de teller
j22flyingdownwindvrijdag 7 januari 2005 @ 10:35
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:41 schreef yup het volgende:

[..]

De tellerafwijking van tegenwoordig
j22flyingdownwindvrijdag 7 januari 2005 @ 10:42
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 13:43 schreef Xtreem het volgende:

BHFH die de rest de slim af is!
Om nog maar 'n duit in het zakje te doen:
Waarom denk je dat de G55 AMG (toch niet misselijk) met de aerodynamica van 'n tuinhuis begrensd is op 210
Zonder begrenzer loopt ie >260 km/h
Als je dan die vieze pandi van BHFH inhaalt waait ie met heel 't zootje de berm in
Xtreemvrijdag 7 januari 2005 @ 22:34
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]

Zonder begrenzer loopt ie >260 km/h
Als je dan die vieze pandi van BHFH inhaalt waait ie met heel 't zootje de berm in

loopt dat tuinhuis 260?!?!
GrotePiervrijdag 7 januari 2005 @ 23:47
276 KM/H op mijn Yamaha YZF R6
yupzaterdag 8 januari 2005 @ 00:40
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]

Zonder begrenzer loopt ie >260 km/h
Als je dan die vieze pandi van BHFH inhaalt waait ie met heel 't zootje de berm in
:
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:14 schreef yup het volgende:
Ik vloog ooit met 275km op de teller in een 850csi een uitvoegende citroen bx fiat pinda voorbij. Die citroen roestende blik op wielen bleef meteen op de vluchtstrook staan. Hij zocht zijn verschillende stukken blik weer bijelkaar want de helft van het blikwerk was eraf gewaaid.

En van schrik was ie zijn sandalen ook nog kwijt geraakt. Die lagen ergens onder de bijrijder stoel.


Crashcatzaterdag 8 januari 2005 @ 23:59
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 00:40 schreef yup het volgende:

[..]

:
[..]

Kentarozondag 9 januari 2005 @ 00:30
235 in mijn Seat dieseltje



en 305 in Pa zijn Audi RS6



Allebei op de A4
yupzondag 9 januari 2005 @ 00:33
Kentaro u are tha man

A4 roeleert laten we hopen dat het ZO BLIJFT.

(woon in Amsterdam A4 is 5 minuten van me weg, ring A10 op Den-Haag/Utrecht+Schiphol volgen kom je vanzelf op de A4 )
Crashcatzondag 9 januari 2005 @ 01:29
quote:
Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef Kentaro het volgende:
235 in mijn Seat dieseltje

[afbeelding]
Wat voor een diesel hebben Seat's tegenwoordig.
Ik heb helemaal geen tijd meer om alle infofacts over auto's bij te houden.
yupzondag 9 januari 2005 @ 01:31
1.9 TDi met 150 pk denk ik... (TDi van VW dus want Seat is van VW).
Crashcatzondag 9 januari 2005 @ 01:33
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:31 schreef yup het volgende:
1.9 TDi met 150 pk denk ik... (TDi van VW dus want Seat is van VW).
Dat Seat van de vag-groep is weet ik nog wel, maar ik was vergeten dat ie klote diesels nu al 150pk hebben .
Misschien moet ik ook maar proberen een diesel in mijn CC te lepelen.
yupzondag 9 januari 2005 @ 01:36
BMW heeft 120d met 163 pk bijv...

Wil je echt extreem moet je BMW's 535d hebben... 3.0 inlijn 6 twinturbo met 272 pk en 560 nm
Crashcatzondag 9 januari 2005 @ 02:00
Waar is de v12 diesel van BMW gebleven dan? 4 a 500 pk met 800 nm toch .
Of was dat een studiemodel.

Wat voor mitshi heb je eigenlijk?
Mashi-Marozondag 9 januari 2005 @ 02:04
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Dat Seat van de vag-groep is weet ik nog wel, maar ik was vergeten dat ie klote diesels nu al 150pk hebben .
Misschien moet ik ook maar proberen een diesel in mijn CC te lepelen.
Succes
yupzondag 9 januari 2005 @ 02:34
quote:
Op zondag 9 januari 2005 02:00 schreef Crashcat het volgende:
Waar is de v12 diesel van BMW gebleven dan? 4 a 500 pk met 800 nm toch .
Of was dat een studiemodel.

Wat voor mitshi heb je eigenlijk?
BMW heeft nooit V12 diesel in productie gehad (helaas).

De koning in Europa qua cylindertal = 333 pk ofzo V10 TDi van VW.

Mitsu is niet vna mij

Is een Space Wagon ( ) van 1998 met 2.0i 16v SOHC 133 pk (van me pa dus )
Catch22-zondag 9 januari 2005 @ 03:51
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:36 schreef yup het volgende:
BMW heeft 120d met 163 pk bijv...

Wil je echt extreem moet je BMW's 535d hebben... 3.0 inlijn 6 twinturbo met 272 pk en 560 nm
ik heb die 120d flatout gehad, 230 ofzo fijne diesel kan ik melden

de uno wil maar 155 oid
Kentarozondag 9 januari 2005 @ 12:56
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:31 schreef yup het volgende:
1.9 TDi met 150 pk denk ik... (TDi van VW dus want Seat is van VW).
Klopt, het is een 1.9 TDI van 150 pk gechipt naar 180 pk
Riotzondag 9 januari 2005 @ 13:37
quote:
Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef Kentaro het volgende:
235 in mijn Seat dieseltje

[afbeelding]

en 305 in Pa zijn Audi RS6

[afbeelding]

Allebei op de A4
RESPECT.
Dik 300 waaw ik ben nog nooit boven de 250 uit geweest.
Nog best te doen in zo'n audi denk ik.
En er was toen nog geen traject controle op de A4 neem ik aan
Kentarozondag 9 januari 2005 @ 13:40
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:37 schreef Riot het volgende:

[..]

RESPECT.
Dik 300 waaw ik ben nog nooit boven de 250 uit geweest.
Nog best te doen in zo'n audi denk ik.
En er was toen nog geen traject controle op de A4 neem ik aan
de trajectcontrole is alleen richting den haag maar nee, die foto is van anderhalf jaar terug. De audi is inmiddels weer weg
Nerdmanszondag 9 januari 2005 @ 15:51
en dicht