Kreator | dinsdag 4 maart 2003 @ 19:46 |
Fipo uit deel 1:quote:En hier weer verder. ![]() | |
mutzie | dinsdag 4 maart 2003 @ 20:01 |
[quote] Op dinsdag 4 maart 2003 19:46 schreef Kreator het volgende: Fipo uit deel 1: [..] En hier weer verder. Heb geen foto's... Maar het was 230 p/u in een Opel Kadett GSI 2.0i16v | |
Chilly_Jillie | dinsdag 4 maart 2003 @ 20:02 |
Knap hoor met die snelheid een foto maken ![]() | |
Madnessy | dinsdag 4 maart 2003 @ 20:05 |
knap hoor zo`n foto maken ![]() gewoon shoppen mjah top : 165 in cadet 1.4 ofzo ![]() | |
blekurrr | dinsdag 4 maart 2003 @ 20:15 |
http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/flatout.html hier staan er +/- 100.... vet mooi vooral die porsches, bmw's en mercedessen | |
Darknezz | dinsdag 4 maart 2003 @ 22:39 |
quote:Doe ja natuurlijk ook niet zelf... ![]() | |
mrhoodies | dinsdag 4 maart 2003 @ 22:42 |
Helaas geen foto. Maar in de Daihatsu Cuore 0.8 heb ik voor de wind heuveltje af 150 gehaald! Zou trouwens niet veilig zijn, met die snelheid een foto maken. Alles begint te schudden... ![]() | |
CreativeMind | dinsdag 4 maart 2003 @ 22:42 |
Tjah van die nieuwe grote wagens snappen wij ook wel dat die de 190 wel halen.... Het is pas echt bikkel als je je Renaultje 4 tot de 180 blaast zonder dat we de grafkrans hoeven te bestellen. | |
Herkauwer | dinsdag 4 maart 2003 @ 22:53 |
hmm...nee dank je....ga toch maar niet proberen om een foto te maken met 240 op mijn motor.......... En met mijn auto, tja...175/180 op de lange duur is ook niet echt een foto waard. Maar toch wel leuke foto's af en toe | |
blackie007 | woensdag 5 maart 2003 @ 08:21 |
Ik heb helaas geen foto kunnen maken, maar op de e42 richting Trier (Duitsland) 210, met een Mazda 626 1.8 Glx. | |
LiQuiD_007 | woensdag 5 maart 2003 @ 13:16 |
quote:dat willen we dus niet hier, we willen pics (kzal er zelf vanavond 1 tje inzetten, waarschijnlijk (als het rustig is) +/- 230 (Audi A4 2.5 TDI Quattro) | |
steve-a17 | woensdag 5 maart 2003 @ 21:10 |
heb er geen foto van. vorig weekend op terug weg van parijs. 192 op de teller. nissan micra 1.3 16v ( bergje af :Den toen werd ie begrenst en kreeg ie ff geen benzine ![]() | |
CreativeMind | zondag 23 maart 2003 @ 20:05 |
Daihatsu Charade TX 1.3 injectie 16v uit '91:![]() 150 jeej | |
Jofunu-kun | zondag 23 maart 2003 @ 20:38 |
Mijn Ford Escort 1300L uit 84 ging laatst wel 165! Das 15 meer dan m'n laatste meting! En 't was nog op een rechte weg ook.. | |
Public Enemy | zondag 23 maart 2003 @ 20:46 |
VW Golf 1.6 VW Passat TDI Foto's door mij genomen, ik zat niet achter het stuur. Er volgen binnenkort meer | |
GenesiZ | zondag 23 maart 2003 @ 23:57 |
quote:Sohe. Daar ga ik met mijn dai. charade 1.0 ts nog overheen uit '88. Ik heb de 165/170 op teller gehaald. Pics volgen. Mayby maak ik er morgen wel 1tje. | |
heijx | maandag 24 maart 2003 @ 00:05 |
quote:Ik heb een Golf II 1.6 zonder katalysator, met 75 pk dus, op 190 gekregen. ![]() Wel gesmokkeld hoor.. mijn tdi tellerfoto staat in het eerste topic en op de tuftufclub | |
BodyCount | maandag 24 maart 2003 @ 00:16 |
zal ik binnenkort ff maken, maar oude model Opel Astra Station 1.8 Op Benzine: 210km/h Topsnelheid met de nieuwe Astra Station 1.8i Topsnelheid in de Nissan 200SX: 225km/h ( 1,8 Turbo ) | |
#ANONIEM | maandag 24 maart 2003 @ 13:43 |
195 km/h in een kadett 1.4S uit '90 in duitsland achter een BMW aan (slipstream) em als een | |
slashme | maandag 24 maart 2003 @ 14:20 |
quote:Wat zal je dashbord gekraakt hebben zeg.... en een E-kadett met goede wegligging ![]() | |
#ANONIEM | maandag 24 maart 2003 @ 14:24 |
quote: ![]() ![]() | |
George_Bush | maandag 24 maart 2003 @ 15:44 |
Mietjes. ![]() | |
Ultimora | maandag 24 maart 2003 @ 15:49 |
[quote]Op maandag 24 maart 2003 15:44 schreef George_Bush het volgende: Mietjes. ![]() [afbeelding]
| |
-PassY- | maandag 24 maart 2003 @ 16:36 |
geen foto (misschien binnenkort mocht ik in een bepaald land zijn ![]() maar mijn renault megane break 1.9 dTi rijdt 185 op zijn top. wel getest al, geen foto nog. | |
Public Enemy | maandag 24 maart 2003 @ 17:15 |
quote:Foto ??, anders graag niets posten. | |
#ANONIEM | dinsdag 25 maart 2003 @ 11:43 |
quote:nee sorry geen camera bij me, en met zo'n snelheid ben ik echt niet van plan om met mn andere hand een foto te maken.... | |
vosss | dinsdag 25 maart 2003 @ 11:45 |
quote:Waarom dat niet, als je een of andere slet langs je hebt zitten en het ritme waarmee ze je pijpt is te hoog/te laag help je haar toch ook een handje! ![]() | |
CreativeMind | dinsdag 25 maart 2003 @ 12:12 |
quote:Dat is z'n top ook niet. Alleen harder was even niet verantwoord hier. ![]() | |
basjeP24 | dinsdag 25 maart 2003 @ 12:47 |
quote:AmEn ...... de wijze heer heeft gesproken, dit soort rare opmerkingen als "ik kan geen camera vastpakken". bah ![]() | |
Heldesk | dinsdag 25 maart 2003 @ 12:52 |
Hier nog een dikke top ![]() Ja ja. ![]() | |
Jerommeke4 | dinsdag 25 maart 2003 @ 12:55 |
quote:He Bush.. was dat met je eigen B52 Stelath bommenwerper ![]() | |
Kreator | dinsdag 25 maart 2003 @ 12:56 |
foto's graag ipv chatten. | |
vosss | donderdag 27 maart 2003 @ 14:00 |
quote:wat een dooddoener ![]() jij weet ook hoe je topics omzeep moet helpen zeg! | |
Broodjepoep | dinsdag 1 april 2003 @ 10:46 |
was niet mijn auto maar goed ree er wel in ![]() ![]() | |
-Eddow- | maandag 21 april 2003 @ 21:42 |
Peugeot 205 1.4i En ik had nog ietwat over | |
Dr_Flash | maandag 21 april 2003 @ 21:53 |
quote:Fotosoep? Of rollenbank? ![]() | |
Xtreem | maandag 21 april 2003 @ 21:57 |
quote:autobahn of Nordsleife | |
NiGeLaToR | maandag 21 april 2003 @ 22:02 |
Duitse autobahn, Honda Accord 2.0. Ik ben net door de 220km/u gegaan, maar check de toeren.. harder wilde ik niet [Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 21-04-2003 22:03] | |
killerb | maandag 21 april 2003 @ 22:03 |
quote:Dat kan beter ![]() ![]() | |
-Eddow- | maandag 21 april 2003 @ 22:13 |
Ja dat geloof ik best maar er moest weer es zo nodig iemand inhalen.. waardoor ik weer moest afremmen | |
killerb | dinsdag 22 april 2003 @ 11:38 |
en het bewijs ![]() En dat met een 1.4i | |
B4ron | dinsdag 22 april 2003 @ 11:48 |
quote:mooie snelheid zonder het rood te raken nais | |
Draz | dinsdag 22 april 2003 @ 11:58 |
Haha 215 met een Swift 1.3 ![]() (wel een GTi) Zie onder m'n naam link hier. Grotere foto heb ik nog ergens thuis. | |
NiGeLaToR | dinsdag 22 april 2003 @ 16:35 |
quote:Ellende met dat model auto is dat ie bijna los van de grond komt boven de 200.. dus kon amder sturen. Ook trilde het best wel ![]() ![]() | |
Zooi | dinsdag 22 april 2003 @ 17:05 |
quote:Geheel offtopic: Reageer ff op het topic in V/A mbt de tapestreamer aangezien ik je niet op een andere manier te pakken kan krijgen.... | |
slashyou | dinsdag 22 april 2003 @ 17:16 |
quote:jij hebt nog weinig km's op je 205-je zeg. | |
Kuuk | woensdag 23 april 2003 @ 02:16 |
quote:Vind het trouwens wel vreemd dat de verbruik-teller nog in het midden staat... met zo'n snelheid en zoveel toeren staat die helemaal rechts. Vol verbruik. Bij mijn BMW in ieder geval wel... | |
fetcher | woensdag 23 april 2003 @ 06:41 |
quote:Dat is geen verbruiksmeter maar volgens mij een oliedrukmeter ofzo. In de M modellen zit geen verbruiksmeter ![]() | |
killerb | woensdag 23 april 2003 @ 11:18 |
Die verbruiksmeters zijn wel verschrikkelijk irritant. Dat ding zwiept de hele tijd heen en weer ![]() | |
JWD | woensdag 23 april 2003 @ 12:19 |
quote:Alle BMW M series (buiten de SMG) hebben daar een olietemperatuur meter zitten.
P.s. voor mensen die dit toch willen proberen, blijf in 1 baan !! Uit het spoor gaan zet je auto binnen 2 seconden achterstevoren (met een beetje sneeuw). | |
killerb | woensdag 23 april 2003 @ 14:11 |
Dat je dat durft met 170 door de sneeuw ![]() | |
JWD | woensdag 23 april 2003 @ 14:27 |
Mwah... om 23.00u 's avonds op een zondag is het bijna leeg op de Autobahn, daarnaast waren de meeste automobilisten binnen gebleven vanwege de sneeuw. En het was ook nog eens op een vierbaansweg. Dus wat dat betreft was het helemaal niet zo gek hoor, en ik kan aardig met mijn auto omgaan al zeg ik het zelf. Het allerleukste aan onze oosterburen vind ik dat ze de linkerbaan netjes vrijhouden voor 'gekken' zoals ik, nauwelijks bestuurders die het nodig vinden om met 80 volledig links te blijven rijden. Daar kunnen we in NL nog wat van leren. | |
killerb | woensdag 23 april 2003 @ 15:29 |
Nouja zolang je alleen jezelf in de vangrail parkeert maakt het niet uit natuurlijk ![]() En in Duitsland is het wel relax rijden ja. Ben er maandag nog geweest toevallig (zie pic een stukje terug). | |
ook_gek | woensdag 23 april 2003 @ 15:43 |
quote:Ik wil wel een meer rijden bij de oosterburen in je Renault Sport Spider ![]() Maar wat je zegt. Daar is de linker baan leeg. Daar komen alleen de gekken die over de 200 rijden. | |
jwstoop | woensdag 23 april 2003 @ 16:04 |
quote:dat zegt 90% van de idioten in een gevaar op de weg ook.... ![]() Maarja boeien, k ben geen morraalridder en rij ook wel eens heel soms te hard | |
JWD | woensdag 23 april 2003 @ 16:12 |
quote:Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel... | |
GizartFRL | woensdag 23 april 2003 @ 16:13 |
quote:Een ongeluk blijft toch in een klein hoekje zitten. ![]() | |
Blommetje | woensdag 23 april 2003 @ 16:16 |
quote:dat maakt een lantaarnpaal niks uit hoor! Die gaat echt niet voor je opzij ![]() | |
JWD | woensdag 23 april 2003 @ 16:21 |
quote:Klopt, maar je hebt mensen die er net iets beter op kunnen anticiperen dan de gemiddelde weg gebruiker... Klinkt mischien arrogant maar op een circuit leer je aardig wat over de verschillende dingen die met een auto mogelijk- en niet mogelijk zijn. Het is natuurlijk niet zo dat een beetje coureur nooit een ongeluk krijgt (ze rijden meestal wat harder ![]() P.s. ging deze thread niet over topsnelheden ofzo ? | |
GizartFRL | woensdag 23 april 2003 @ 16:24 |
quote:Klopt ![]() zodra ik een digicam heb wil ik het wel eens proberen met mijn 205/405jes | |
FluxC5 | woensdag 23 april 2003 @ 21:28 |
Op mijn brommer ga ik dus ECHT GEEN foto maken als ik 95/100 rijdt. | |
-Eddow- | woensdag 1 december 2004 @ 16:57 |
quote:En? | |
trance40 | woensdag 1 december 2004 @ 18:10 |
quote:Daar heb je ook geen tijd voor. Met die snelheid moet je constant elk schroefje aan draaien anders flikkert dat barrel uit elkaar. Ze zijn daar niet helemaal op gemaakt namelijk ![]() | |
Remon | woensdag 1 december 2004 @ 18:26 |
230 êcht wel!![]() oke, oke 220+ met toeren over alleen de snelweg hield op. ![]() voor de duidenlijkheid met aflezen | |
Joostve | woensdag 1 december 2004 @ 23:55 |
CITROEN SAXO VTS 16V | |
ook_gek | donderdag 2 december 2004 @ 00:06 |
![]() Volvo station bak van Ballebek in duitsland. Dit is een diesel. We hebben harder gereden nog. Je kan ook zien dat we nog een zooi toeren over hadden. Op dit moment waren we in achtervolging van een BMW 645. Echter hebben we deze nooit in weten te halen ![]() Het model was toen nog niet uit. | |
Rietvaerder | donderdag 2 december 2004 @ 08:15 |
![]() | |
Steve-O | donderdag 2 december 2004 @ 10:29 |
geeneens een wheelie ![]() | |
tuut84 | donderdag 2 december 2004 @ 10:33 |
ik vorige week nog met m'n golf 1.3 155 km/h ik denk dat hij mischien nog net door kan lopen tot de 160 km/h | |
renkie | donderdag 2 december 2004 @ 10:47 |
quote: Mr BlaBla himselve, bijna 2 jaar later en nog geen foto ![]() | |
Xtreem | donderdag 2 december 2004 @ 10:58 |
quote: ![]() 'k heb bijna 2 jaar geleden 'n stukkie met 'm in zijn leon gereden.... 230 in de A4 van papa geloof ik bij hem wel ![]() en hij post hier al ruim 'n jaar niet/nauwelijks ![]() | |
Nerdmans | donderdag 2 december 2004 @ 11:33 |
quote: ![]() | |
Lega-Nord | donderdag 2 december 2004 @ 22:07 |
quote: ThaFreak beweerde toch die ook te hebben, naast zijn vele andere beweringen die twijfelachtig waren. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 2 december 2004 @ 22:41 |
quote: Jij bent toch niet zo'n ventje die bij een overdruk tankstation aan motorrijders vraagt of ze een wheelie willen maken he... ? | |
Rietvaerder | donderdag 2 december 2004 @ 22:42 |
quote: Ben ik niet hoor trouwens ![]() | |
jeroen-heeft-koffie-nodig | donderdag 2 december 2004 @ 22:48 |
Ok, met de Twingo, 1.2 L In boekje staat topsnelheid 150 km. Gehaald 185 !!! | |
Scheepschroef | zaterdag 4 december 2004 @ 16:26 |
quote:192 ![]() Bergaf, en levensgevaarlijk! | |
Nerdmans | zondag 5 december 2004 @ 02:05 |
199 ofzo... de snelweg was net iets te kort..... Volgende keer wordt het een 200+ foto ![]() ow ja renault laguna 1.8 uit '94 [ Bericht 10% gewijzigd door Nerdmans op 05-12-2004 19:04:49 ] | |
alsem | zondag 5 december 2004 @ 02:13 |
quote:vorig jaar kwam ik terug van wintersport,begon het te sneeuwen, en er waren er ook van die mongolen, nog een jaguar s-type de vangrail in zien knallen en veel andere ongelukken op een weg van maar een aantal kilometer.. | |
Nerdmans | zondag 5 december 2004 @ 02:16 |
quote: ![]() ![]() | |
ThaFreak | zondag 5 december 2004 @ 02:20 |
quote:heey als je niet weet waar je over praat hou eve je bek dicht ja | |
Catch22- | zondag 5 december 2004 @ 02:55 |
geen pic, maar mijn record is 220 in een BMW 120d | |
aKra | zondag 5 december 2004 @ 03:12 |
Zelf gereden: Geen foto (alleen film maar geen zin om te cutten) bij de hand maar 243 KM/u in een Nissan 350Z... Mee gereden: 320KM/u+ in een Ferrari 360 Spider F1 (geruis damn hey ... je kon elkaar NIET verstaan!) op de autobahn met mijn vader van wintersport ![]() (Zelf wel iets van 280 met die Ferrari gereden in Nederland, maar dat was maar een paar keer als inhaalactie @ opgefokte Golfjes...) ![]() ![]() ![]() | |
jeroen-heeft-koffie-nodig | zondag 5 december 2004 @ 10:53 |
quote:hoezo levensgevaarlijk? wij trouwens ook bergaf(heuvel) in euhm duitsland volgens mij | |
-Eddow- | zondag 5 december 2004 @ 12:53 |
Volgens mij heeft het topic : Topsnelheid (FOTO van je snelheidsmeter) Deel 2 | |
Remon | zondag 5 december 2004 @ 16:24 |
quote:filmpje ook goed? | |
dangerous_dave | zondag 5 december 2004 @ 16:30 |
![]() Audi A4 1.8 20v | |
-Eddow- | zondag 5 december 2004 @ 16:32 |
quote:Tuurlijk | |
Nerdmans | maandag 6 december 2004 @ 11:48 |
Vorige topic: Topsnelheid (foto van je snelheidsmeter) | |
rudedeltadude | maandag 6 december 2004 @ 12:11 |
Zal binnenkort wel ff een fotootje van de teller van mijn italiaanse delta integrale plaatsen... dan kunnen jullie verder je mond houden over de Duitse stugheid, ok? | |
Just.an.Illusion | dinsdag 7 december 2004 @ 14:47 |
Ford Escort 1.8i 16V uit 1996. | |
Gumballs | dinsdag 7 december 2004 @ 15:52 |
in een 525tds exe, maar hij ging 215km/h, moest net af remmen:( in mijn c180 bj 95, maar nu loopt ie 210km/h ![]() | |
ninja-mod | woensdag 8 december 2004 @ 01:04 |
![]() Ik had nog ietsje over ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 8 december 2004 @ 02:08 |
quote:welke slechte game is dat, dan? ![]() ![]() | |
DJ_WB | woensdag 8 december 2004 @ 07:59 |
moet maar eens nieuwe gaan maken ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 8 december 2004 @ 08:04 |
![]() ![]() | |
1299 | woensdag 8 december 2004 @ 11:52 |
quote:Wow wat is dat voor auto die onderste? | |
Sloper | woensdag 8 december 2004 @ 16:22 |
quote:flat out met de airco aan? | |
Nerdmans | woensdag 8 december 2004 @ 17:35 |
quote:ik gok een type R civic ![]() | |
marruuuk | woensdag 8 december 2004 @ 20:05 |
quote:wat is er zo wow aan die | |
Sloper | woensdag 8 december 2004 @ 22:37 |
redline begint bij 8k rpm en bij 5,5k rpm rij ie al ruim 180, kan je nagaan wat hij bij 8k rijdt. | |
Catch22- | woensdag 8 december 2004 @ 22:42 |
1:3 ? | |
Joostve | woensdag 8 december 2004 @ 23:26 |
quote:als je voortaan nou ff erbij zet welke auto's dit zijn ![]() | |
BazzoS | woensdag 8 december 2004 @ 23:32 |
quote:260/270 ongeveer? ![]() | |
Hugster | donderdag 9 december 2004 @ 01:05 |
quote:Nee 235 km/h, het is een Civic Type R ![]() | |
Remon | donderdag 9 december 2004 @ 03:18 |
quote:ik heb der 2 van 230+ alleen kan ik ze nergens kwijt | |
Catch22- | donderdag 9 december 2004 @ 03:27 |
mail ze maar naar weg ,pleur ik ze online | |
Remon | donderdag 9 december 2004 @ 03:28 |
quote:de 1e is de deur uit! maar de laatste en grootste wil dus niet. of je heb ze nu 3x :S IIg bedankt voor de hulp! [ Bericht 7% gewijzigd door Remon op 09-12-2004 04:20:41 ] | |
DJ_WB | donderdag 9 december 2004 @ 07:50 |
quote: ![]() andere range rover | |
sanger | donderdag 9 december 2004 @ 08:31 |
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe? ![]() ![]() | |
mighty_myte | donderdag 9 december 2004 @ 08:51 |
ik haalde laatst 200 in mijn VW Jetta uit '91 met 2,7 ton op de teller. we hebben het hier over een 1.6 met carbu. volgens het boekje gaat hij 160, maar ik haal normaal met gemak 175. dit was bergaf op de autobahn. rare auto. | |
mighty_myte | donderdag 9 december 2004 @ 08:51 |
quote:lees de FAQ | |
Just.an.Illusion | donderdag 9 december 2004 @ 10:58 |
quote:1. Upload je foto naar webspace (lees daarvoor inderdaad de FAQ, dat ga ik niet helemaal uitleggen). 2. Als je dat al kunt: doe dat dus en zet de url van het plaatje als volgt neer: [img] url plaatje [/img] aan elkaar vast helemaal. | |
Scheepschroef | donderdag 9 december 2004 @ 14:31 |
quote:Zat in de slipstream van een BMW, als er dan opeens wegwerkzaamheden zijn onderaan de heuvel dan realiseer je je hoeveel beter de remmen van z'on auto zijn. | |
Remon | donderdag 9 december 2004 @ 19:52 |
Filmpje 1 (9,2mb) Filmpje 2 (5,5mb) | |
sniper20 | donderdag 9 december 2004 @ 21:09 |
![]() Met mijn Golfje op de autobahn ![]() | |
Catch22- | donderdag 9 december 2004 @ 21:13 |
quote:dat waren filmpjes makker, daar heb ik ff geen ruimte voor ![]() | |
Remon | zaterdag 11 december 2004 @ 02:00 |
230 echtwel! [ Bericht 15% gewijzigd door Remon op 11-12-2004 02:06:35 ] | |
Scheepschroef | zaterdag 11 december 2004 @ 13:10 |
M'n topsnelheid achter het stuur is trouwens 225, m'n topsnelheid in een voertuig op de grond is 397 km/h ![]() | |
RaTz | zaterdag 11 december 2004 @ 16:42 |
Geen foto helaas, maar wel zelf een keer 260 km/u gereden in een EVO VIII op de Autobahn ![]() | |
Joostve | zondag 12 december 2004 @ 14:49 |
quote:vertel? een wat te snelle landing van met een vliegtuig? of met een F16 lekker lang door gereden bij de start? | |
Scheepschroef | zondag 12 december 2004 @ 15:48 |
Nee, het was geen vliegtuig, alhoewel, technisch gezien bevond ik me misschien net niet op de grond.![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 12 december 2004 @ 15:50 |
Aparte snelheidsmeter heb jij | |
GiSH | zondag 12 december 2004 @ 16:49 |
![]() (in duitsland) | |
Joostve | zondag 12 december 2004 @ 16:54 |
quote:lijkt me heel gaaf ![]() over het plaatje hier boven, ik neem aan dat dit een VW beetle is? | |
Daffodil31LE | maandag 13 december 2004 @ 17:55 |
Hier:![]() Vervangauto tijdens reparatie aan m'n eigen vliegend tapijt. Foto is teller van een Citroën BX 19D uit 1987. De auto is bijna helemaal op, maar haalt toch nog de 160. Trilt wel als een bezetene. Foto gemaakt op de A58 Tilburg-Eindhoven, ter hoogte van Oirschot ongeveer... | |
GWD | maandag 13 december 2004 @ 18:56 |
+/- 280km/u 530d E61 Chiptuned, foto van de teller maken wordt een beetje loos omdat hij ervanaf loopt ... aan de andere kant ook wel leuk trouwens, zal ik binnenkort even doen ![]() | |
GWD | maandag 13 december 2004 @ 19:07 |
quote:Watje ![]() ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 13 december 2004 @ 19:20 |
quote:Oirschot ![]() ![]() ![]() ![]() | |
TheOneAndOnly | maandag 13 december 2004 @ 19:27 |
quote:daar waar ze vaak staan te controleren ![]() | |
-Xerxes- | maandag 13 december 2004 @ 19:28 |
quote:Jammer dat Wheelcentre daar niet meer zit; was altijd lache met Marco ![]() | |
Daffodil31LE | maandag 13 december 2004 @ 19:29 |
quote:Maar toen dus niet. Toen stonden ze bij Tilburg wortel te schieten. En dan nog... Belgische nummerplaten. | |
Kluupkluup | maandag 13 december 2004 @ 21:49 |
3381 km/h met een mini | |
yup | maandag 13 december 2004 @ 21:56 |
190 km/u op teller van Mitsubishi Space Wagon 2.0 GLXi. Dit was op gas. Op benzine moet 200 km/u mogelijk zijn. 2.0i 16v 133 pk. A4 Schiphol-Amsterdam racer ![]() Voor de leken: de A4 heeft geen trajectcontrole (nog niet) en geen flitsers. Iig tot Hoofddorp niet en terug van Hoofddorp-Amsterdam ook niet. Het is een 5 baans weg (spitsstrook heb je erbij) en als het 's avonds is dan is het gewoon knallen met die ballen. | |
Scheepschroef | maandag 13 december 2004 @ 22:45 |
Hmmm, snelste dat ik ooit gewaagd heb op de NL snelwegen is toch echt precies 169 km/h ![]() | |
Joostve | dinsdag 14 december 2004 @ 11:38 |
quote:Juistem ![]() geniet er nog maar even van, wie weet wat ze binnenkort weer gaan verzinnen | |
dr.dray | dinsdag 14 december 2004 @ 17:00 |
![]() Zondag gereden in mijn Mazda 323 1.3 uit 1987 op de A7 richting Hoorn | |
quility | dinsdag 14 december 2004 @ 20:54 |
![]() Opel Vectra 1.6i uit 1991, tempratuur meter is daar kapot... Heb em ook wel eens op 180 gehad ![]() | |
Hugster | zaterdag 18 december 2004 @ 00:44 |
Nog lang niet op top maar aardig onderweg ![]() ![]() ![]() | |
Alcyone | zaterdag 18 december 2004 @ 09:30 |
Duikvlucht richting grond:![]() Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden. Ik walg van jullie allemaal. | |
D-Devil | zaterdag 18 december 2004 @ 10:52 |
quote:Zet je airco uit, dat scheelt in vermogen ![]() | |
more | zaterdag 18 december 2004 @ 10:55 |
quote:Ik mag toch hopen dat de bijrijder die foto's gemaakt heeft. | |
StefanP | zaterdag 18 december 2004 @ 13:50 |
![]() Niet echt, ik ben blijven steken op 260 omdat de zekering voor de begrenzer er nog in zat en ik sowieso niet harder durfde ![]() | |
pAin | zaterdag 18 december 2004 @ 14:01 |
quote:Toerental ![]() | |
Juggernaut | zaterdag 18 december 2004 @ 14:04 |
quote:boeh huillie ![]() | |
estranged | zaterdag 18 december 2004 @ 14:05 |
![]() ergens in duitsland een tijdje geleden | |
Tallz | zaterdag 18 december 2004 @ 14:17 |
quote:Beste meneer Balkenende wij hebben het wetsvoorstel om gevaarlijke kleurters een psychologische test te laten doen zodat ze geen foto's maken als ze 220 km/u rijden! | |
Five_Aces | zaterdag 18 december 2004 @ 14:31 |
260 km/u in de M3, meer kan wel (zou 285 moeten kunnen volgens de geleerden), maar ik vond het eigenlijk al hard zat. En nee dan laat ik niet even los om foto's te maken ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 18 december 2004 @ 14:33 |
quote:Stel je voor, je rijdt 120km/h en je moet niesen, dan rijd je dus 120km/h met een seconde je ogen dicht, wat betekent dat je wel 2 meter met je ogen dicht zit te rijden, is dat niet gevaarlijk? | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 18 december 2004 @ 14:35 |
Opzich zie ik het nut om met een hoge snelheid je kilometer teller te fotograveren ook niet. MAAAR ik vind het wel leuk om te zien ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 18 december 2004 @ 14:39 |
Als het nou nog eens echt hoge snelheden waren zou ik zeggen ok ![]() | |
Xtreem | zaterdag 18 december 2004 @ 14:42 |
En het verschilt natuurlijk ook per auto... ![]() 160 in 'n caddy is een grotere prestatie dan 220 in een 530d.... 180 in m'n ma's excel vond ik VEEL enger dan 205 in 'n A6......... | |
D-Devil | zaterdag 18 december 2004 @ 16:12 |
Mijn corsa tipt net de 200 aan, dus ik mag niet klagen. Heb in een audi van het werk wel al 220 kunnen rijden A4 station 2.5 V6 TDI. en met iemand mee in een VR6 245 totdat de toerenbegrenzer insloeg. | |
Alcyone | zaterdag 18 december 2004 @ 16:15 |
quote:haha dommie ![]() | |
D-Devil | zaterdag 18 december 2004 @ 16:17 |
Ik wist dat ik ergens een foto moest hebben ervan..![]() ![]() Audi A4 station 2.5 V6 TDI dus. | |
#ANONIEM | zaterdag 18 december 2004 @ 16:22 |
Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder > Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ), maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 18 december 2004 @ 17:16 |
quote:Dat lijkt me serieus eng in een 200SX ![]() | |
ook_gek | zaterdag 18 december 2004 @ 18:18 |
quote:Hahah wat kansloos zeg. Je hebt er met photo shop een ferrari paardje in gemaakt ![]() ![]() ![]() | |
scoll0n | zaterdag 18 december 2004 @ 19:38 |
quote:Jij kan niet rekenen 120 km/h is +- 30 m/s dus 1 sec ogen dicht is 30 meter ogen dicht. bovendien vind ik dat ze motorrijden zowieso moeten verbieden | |
#ANONIEM | zaterdag 18 december 2004 @ 21:01 |
quote:geen id, dat merken we dan wel ![]() | |
Scheepschroef | zaterdag 18 december 2004 @ 22:35 |
En als dat niet gaat een close ratio versnellingsbak erin? | |
Nec341i | zondag 19 december 2004 @ 00:57 |
opel tigra 1.4 automaat, 195 in duitsland had nog iets over, niet veel. moest remmen voor iemand die 170 reed op de linkerbaan ![]() | |
Alcyone | zondag 19 december 2004 @ 01:48 |
quote:Dat gaat wel een beetje ver. Als motorrijder ben je als slachtoffer wel in een slechte positie, maar vergeet niet dat een motorrijder zich daar erg bewust van is. Je kan niet zomaar iets verbieden, als het tot nu toe prima acceptabel en legaal is geweest. Net als bij de automobilisten is er een harde rotte kern die er niks van snapt en alleen volgas geeft. De rest moet je niet lastig vallen, maak liever die rotte kern bewust. | |
Youp | zondag 19 december 2004 @ 03:14 |
quote:'harry' ![]() | |
Riot | zondag 19 december 2004 @ 11:05 |
Met mijn Golf 2.8vr6 uit '92 haal ik de 230 ook nog wel. best knap vind ik met meer aals 200.000 op de teller. Zal eens een keer een foto (laten) maken lijkt me ook wel lache. | |
D-Devil | zondag 19 december 2004 @ 11:47 |
quote: ![]() Kansloos bij ferrari doen ze dat namelijk al fabriek af. ![]() | |
Ultimora | zondag 19 december 2004 @ 15:11 |
quote:deze heeft een mijlenteller | |
Captain_Chaos | zondag 19 december 2004 @ 15:52 |
Vrooaaaarrrrrr ! Ik denk wel 93 1/2 ! | |
ook_gek | zondag 19 december 2004 @ 16:56 |
quote:wist ik maar ik wilde jullie effe pesten ![]() | |
Rietvaerder | zondag 19 december 2004 @ 17:55 |
quote:Dat klopt, heb ik ook niet gezegd dat ik dat wel kan ![]() Owja? Waarom moeten ze motorrijden verbieden? ![]() | |
Sport_Life | zondag 19 december 2004 @ 18:42 |
Toen ik een maand geleden in Duitsland ging rotsklimmen heb ik de 15 jaar oude Mazda 323 van de vader van een vriend eens flink opgejaagd.. 170 km/h en ik kon nog harder, maar dat vond ik een beetje riskant.. Het stuur trilde bijna uit mn klauwen en mn bijrijder vond het niet zo heel erg veilig wat ik aan het doen was ![]() Maar t schoot wel op ![]() | |
Vinnievw | zondag 19 december 2004 @ 21:28 |
Gister met de Benz van mn pa de 140 aangetikt in Duitsland, had nog gas over maar de motor maakte wel erg veel toeren. 4 man erin, vlakke weg. (Het is een 220D W123, 0-100 in 30 sec ![]() | |
renkie | maandag 20 december 2004 @ 08:31 |
Goh, veel mensen hebben hier een bril nodig... Topsnelheid ( foto van je snelheidsmeter) Deel 2! | |
Captain_Chaos | maandag 20 december 2004 @ 08:41 |
quote:Als ik 93 1/2 rijd heb ik alle hens aan dek nodig om te sturen hoor ![]() | |
#ANONIEM | maandag 20 december 2004 @ 09:09 |
Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder > Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ), maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h | |
ook_gek | maandag 20 december 2004 @ 09:19 |
quote:Ja leuk maar die foto zegt niks. En leuk dat er een heel verhaal bij staat dat hij wellicht wel 300 kan. Maar we willen gewoon een foto zien van de snelheid die op dat moment gereden word. En bij jou staat die gewoon nog op 0KM ![]() | |
t0n | maandag 20 december 2004 @ 09:34 |
quote:die toerenteller... ![]() | |
cooln | maandag 20 december 2004 @ 11:08 |
276 km/h in een Porsche 996 Carerra 2 op de terugweg vanaf de beurs in Essen, Duitsland.![]() (fioto gemaakt op 265) | |
Ultimora | maandag 20 december 2004 @ 11:11 |
quote:volgens mij had ik een foto van een bekende dat de teller nog wat verder stond ![]() | |
-calimero- | maandag 20 december 2004 @ 11:21 |
quote:Haha vet!! teminste een echte auto! Laro rulezz! En een reserve wiel op je motorkap ook! | |
#ANONIEM | maandag 20 december 2004 @ 22:45 |
quote:Oja? vage Topicnaam dan ![]() Topsnelheid (foto van je snelheidsmeter) Btw hij staat uit. DUH dat hij op 0 staat. | |
Nerdmans | dinsdag 21 december 2004 @ 08:59 |
quote:OP eens lezen dan. Het hoeft niet de teller uit hoor, een mooie 240 doen we ook al wel voor ![]() | |
kikoooooo | dinsdag 21 december 2004 @ 21:54 |
Flatout filmpie Focus 1.8 tddi wagon. 180 km/u, zn absolute top ![]() Tjek ook t nummer op de radio ![]() Sorry voor de slechte kwaliteit, opgenomen met mn telefoon | |
slashyou | dinsdag 21 december 2004 @ 21:59 |
quote:WAT een slechte kwaliteit!! | |
kikoooooo | dinsdag 21 december 2004 @ 22:03 |
quote:sorry ![]() t gaat om t idee ![]() Ik beweeg, stuur met 1 hand @ 180 km/u filmpie ziet er op de telefoon wel redelijk uit, maar worden op de pc altijd een stuk minder | |
Vinnievw | dinsdag 21 december 2004 @ 23:49 |
![]() Afgelopen zaterdag in Duitsland.. Top is iets van 140, foto genomen om en nabij de 125. | |
Sport_Life | dinsdag 21 december 2004 @ 23:50 |
quote:Oei wat hard ![]() | |
yup | dinsdag 21 december 2004 @ 23:55 |
quote:Zeker diesel. | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 21 december 2004 @ 23:56 |
quote:idd.. In nederland had hij een flinke bekeuring gehad ![]() | |
Vinnievw | dinsdag 21 december 2004 @ 23:56 |
Jaja, alle 65PK's aan het werk! Is een diesel ja. 220D type W123. | |
Scheepschroef | woensdag 22 december 2004 @ 00:42 |
Hmmm, met m'n moeders agila 1.0 (driecilinder) ga ik ook niet harder dan 140 ;-( Met m'n pa z'n 2.2dCi wel gewoon 200, doe mij dan maar diesel ![]() | |
heijx | woensdag 22 december 2004 @ 01:40 |
quote:Ook Golf III, een TDI 90 met toen 217.000 op de teller. Het waren overigens maar 193 èchte kmh... ![]() ![]() | |
IbuprofeN | woensdag 22 december 2004 @ 01:44 |
Hmmm ik heb alleen maar een scooter dus mijn teller gaat niet verder dan 40 ![]() | |
rudedeltadude | woensdag 22 december 2004 @ 01:45 |
quote:Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor! | |
j22flyingdownwind | woensdag 22 december 2004 @ 01:54 |
quote:Die woog waarschijnlijk geen 1500kg ![]() | |
heijx | woensdag 22 december 2004 @ 01:56 |
quote:Een W123 220D is dan ook geen autOOTJE. ![]() | |
Fulcrum_X | woensdag 22 december 2004 @ 10:30 |
quote:jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de teller ![]() maar daar ga ik geen foto van maken want dan houd ik liever het stuur vast met 2 handen ![]() | |
slashme | woensdag 22 december 2004 @ 11:07 |
quote:190 meters per uur? of 190 keer pompen per uur? | |
yup | woensdag 22 december 2004 @ 20:16 |
quote:Hangt af van overbrengingsverhoudingen enzo. Alfa 33 1.7i 16v heeft relatief korte bakverhoudingen, relatief laag top voor 133 pk, maar kan een VR6 makkelijk tot de 200 bijbenen of zelfs voorblijven. Natuurlijk na de 200 is het bye bye 33. | |
1299 | woensdag 22 december 2004 @ 22:25 |
quote:Tegen een Golf VR6 kan je het echt shaken hoor. Ook onder de 100. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 0 - 100 sprint. En het koppel e.d. | |
alsem | donderdag 23 december 2004 @ 10:30 |
quote:die dingen zijn echt ziek, ik heb een keer 290 gereden in een carrera4 996 ![]() | |
jeucken | donderdag 23 december 2004 @ 11:23 |
quote:Gequote voor nadruk. | |
ddx | vrijdag 24 december 2004 @ 18:39 |
nog niet op top max wat ik gereden heb (in deze auto) was 254 op gps teller loopt alleen niet verder dan 260 ![]() | |
Vinnievw | zaterdag 25 december 2004 @ 16:21 |
Das best snel, wat voor Seat is het precies? | |
ddx | zaterdag 25 december 2004 @ 17:18 |
-calimero- | zaterdag 25 december 2004 @ 21:27 |
quote:Owjee, we krijgen hier toch niet van die trieste figuren die een kutgolfje rijden en denken dat ze door de geluidsbarriere kunnen he... ![]() ![]() | |
ook_gek | zaterdag 25 december 2004 @ 21:32 |
quote:een VR6 gaat toch ook door de geluidsbarriere? | |
-Muse- | zaterdag 25 december 2004 @ 21:35 |
Mijn fiets ook | |
lottumracing | dinsdag 28 december 2004 @ 10:31 |
ik knip wel als ik stil sta, van mij eigen design tellerplaten.... | |
ninja-mod | dinsdag 28 december 2004 @ 17:45 |
![]() ![]() | |
mistermaniac | dinsdag 28 december 2004 @ 22:00 |
quote:welke auto? | |
Theuno | woensdag 29 december 2004 @ 09:00 |
[offtopic] En waarvan en hoe heb je ze gemaakt ? [/offtopic] | |
lottumracing | woensdag 29 december 2004 @ 12:42 |
ik heb ze voor mijn 323f gemaakt, gewoon met PSP en Photoshop ontworpen(deels gejat)....en daarna op overhead sheets uitgeprint...2 maal....zodat het zwarte niet te erg doorschijnt.....ik heb ook de verliuchting aangepast die normaal standaard lillik groen is.... | |
InTrePidIvity | woensdag 29 december 2004 @ 12:48 |
Alleen dat ColdAsIce vind ik een beetje jammer... | |
lottumracing | woensdag 29 december 2004 @ 12:55 |
das mijn sig....coldasice....vandaar | |
Five_Aces | woensdag 29 december 2004 @ 13:11 |
Vind het wel wat hebben, is weer eens wat anders als de <insert color> tellerplaten. Niet dat ik het bij mij zou doen overigens. | |
Tozz | woensdag 29 december 2004 @ 14:29 |
![]() 180 km/h. Opel Kadett 1.3i op de A6 Record ligt op 185 met windje mee heuveltje af, maar toen had ik helaas geen foon. | |
lottumracing | woensdag 29 december 2004 @ 16:18 |
quote:dan sjek je de nummerplaat....ja ik weet het...dat stond er net nog niet....maar dan vind je... SEAT LEON 1.8 20V.T CUPRA R MOT.AMK 1781CC 154KW 05/02 - 00/00 | |
-calimero- | woensdag 29 december 2004 @ 16:23 |
quote:En waar vindt je die info dan? ![]() | |
lottumracing | woensdag 29 december 2004 @ 16:32 |
op www.heuts.nl dan online winkel...daarna kun je een nummerplaat invoeren en krijg je de info te zien.....werkt ook bij ingevoerde autos.... | |
ddx | woensdag 29 december 2004 @ 19:16 |
154KW is trouwens origineel is inmiddels 260Pk/360Nm | |
Vinnievw | woensdag 29 december 2004 @ 20:13 |
Ik heb het ook opgezocht, maar ik wist zn nummer plaat nog niet toen ik dat postte. | |
Konijn | woensdag 29 december 2004 @ 21:42 |
quote:Ik heb 1 keer 180 km/h per uur gehaald met mijn corsa 1.2 uit 1988. Zal wel een flinke teller afwijking zijn maar het was wel grappig. Het leek net alsof de auto ging ontploffen ![]() | |
Hugo_Boss | vrijdag 31 december 2004 @ 08:26 |
[quote]Op dinsdag 21 december 2004 21:54 schreef kikoooooo het volgende: Flatout filmpie Focus 1.8 tddi wagon. 180 km/u, zn absolute top ![]() Tjek ook t nummer op de radio ![]() Sorry voor de slechte kwaliteit, opgenomen met mn telefoon [/quote HaHaHa, dat nummer op de radio!! ] ![]() ![]() | |
1299 | vrijdag 31 december 2004 @ 14:35 |
quote:Hahaah, ik vind golfjes zelf ook spuuglelijk en zou er nooit eentje kopen. Sterker nog ik zou er niet eens dood in gevonden willen worden. Dat neemt niet weg dat in deze situatie de golf gewoon veel sneller is. Zelf rij ik een Mitsubishi Colt GTi die met de sprint naar de 100 de VR6 ongeveer wel bijhoud ![]() | |
Solitarias | vrijdag 31 december 2004 @ 14:38 |
Op de fiets![]() Nu jullie weer ................. | |
sniper20 | vrijdag 31 december 2004 @ 18:50 |
quote:Ok, maar het gaat hier om topsnelheid. Post maar is een foto van je topsnelheid van je Colt GTI ![]() die hoger is dan een Golf VR6 | |
GiSH | vrijdag 31 december 2004 @ 18:58 |
quote:ja sure!! | |
Joostve | vrijdag 31 december 2004 @ 20:56 |
quote:die dingen zijn nogal snel te misleiden he | |
mistermaniac | zaterdag 1 januari 2005 @ 12:19 |
Bandenmaat op 999 zetten en dan fietsen ![]() | |
Crashcat | zondag 2 januari 2005 @ 00:30 |
![]() In Duitsland in mijn 206CC met open dak. Wooeiiiii ![]() Alleen die olietemp. he.. | |
Riot | zondag 2 januari 2005 @ 09:50 |
quote:De teller uit, da's netjes. Helemaal met het dak open. Dat verklaart ook wel die olietemp. denk ik. ![]() | |
bolkedebeer | zondag 2 januari 2005 @ 10:57 |
topsnelheid BMW 320 D Daarna liep ie nog iets op naar de 212, maar toen was de koek op. Ergens is de wagen begrensd, want deze snelheid was in een mum van tijd bereikt. Ter info; dit is de 100 Kw-versie van de 320D | |
1299 | zondag 2 januari 2005 @ 16:03 |
quote:Lol das nogal onmogelijk met veel minder cilinderinhoud en minder pk's ![]() Plus dat de versnellingsbak geen hoge eindversnelling heeft. Harder dan 210 / 215 gaat hij niet. Maar kijk ook even naar de nieuwprijs. Voor het geld wat die vr6 extra kost kan ik er makkelijk een turbo op montoren en dan is het dag dag golfje. | |
kikoooooo | zondag 2 januari 2005 @ 16:30 |
quote:Alleen ziet ie er dan nog steeds niet uit ![]() | |
kikoooooo | zondag 2 januari 2005 @ 16:31 |
quote: ![]() ![]() | |
Fulcrum_X | zondag 2 januari 2005 @ 16:53 |
quote:golf wel dan ![]() | |
kikoooooo | zondag 2 januari 2005 @ 18:39 |
quote:beter dan die colt | |
Mashi-Maro | zondag 2 januari 2005 @ 19:23 |
quote:Zo zo open dak ![]() ![]() ![]() ![]() | |
yup | zondag 2 januari 2005 @ 21:53 |
Baksteen op wielen Mitsubishi Space Wagon van 1998 met 2.0 16v SOHC heb ik 199 op de teller mee kunnen halen, kon echt wel harder, maar het verkeer liet niet toe... Dit was met benzine... Verder vandaag nog met die baksteen 190 met G3 gas gereden... Jammer dat ik geen cameraphone heb en onze digicam is kapot ![]() | |
BloodhoundFromHell | zondag 2 januari 2005 @ 22:08 |
![]() hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden. | |
ook_gek | zondag 2 januari 2005 @ 22:58 |
had ik nou niet achter jou gedacht BloodhoundFromHell | |
alki | zondag 2 januari 2005 @ 23:10 |
quote:Je hebt nu een volle tank miss heeft dat er ook nog mee te maken ![]() | |
Crashcat | maandag 3 januari 2005 @ 01:06 |
quote:Haren?! Welke haren? ![]() Dat zijn meer de echte roadsters. quote:1.3 D. 180kml/u ![]() Techniek van tegenwoordig.. | |
Riot | maandag 3 januari 2005 @ 16:28 |
quote:En een redelijk toerental ook nog. Zo kan je makkelijk tientallen of zelf honderden kilometers blijven rijden. ![]() Zeker met zo'n diesel | |
1299 | maandag 3 januari 2005 @ 20:13 |
quote:Gold en opgewaarde koektrommel met de rondingen van een baksteen. Die colt is tenminste zeldzaam en ziet er nog eens gelikt uit ook. Plus dat die jappen tenminste degelijk zijn. | |
heijx | dinsdag 4 januari 2005 @ 02:51 |
quote:Ik vind het rijkelijk veel toeren voor een diesel. De mijne zit pas bij 206 op 4300 rpm, ook in vijf. Tijd voor een zesbak, BHFH. ![]() | |
Mashi-Maro | dinsdag 4 januari 2005 @ 14:42 |
quote: | |
yup | dinsdag 4 januari 2005 @ 15:41 |
quote:De tellerafwijking van tegenwoordig ![]() ![]() ![]() ![]() | |
alsem | dinsdag 4 januari 2005 @ 15:58 |
mijn pa krijgt vrijdag een mistubishi outlander, met een 2.0 turbo motor erin, ze zeggen dat de topsnelheid op 250 ligt, dat gaan we eff uitproberen ![]() | |
1299 | dinsdag 4 januari 2005 @ 16:06 |
quote:Probeer liever 220 | |
yup | dinsdag 4 januari 2005 @ 16:13 |
Haha wat zijn we weer grappig. Een outlander die 250 haalt, dan heb je dus effe 300 pk ofzo nodig. Ik denk dat 220 ofzo haalbaarder is... | |
Viper_74 | dinsdag 4 januari 2005 @ 16:15 |
quote:Wordt ie getrokken door een bmw X5 dan ![]() | |
Riot | dinsdag 4 januari 2005 @ 16:27 |
Je hebt echt geen 300 pk nodig om 250 te halen. Ligt meer aan PK/Gewicht verhouding. Maar met een outlander kan je het idd wel shaken die 250 | |
yup | dinsdag 4 januari 2005 @ 17:04 |
Met een outlander wel | |
1299 | dinsdag 4 januari 2005 @ 17:05 |
Die outlander weegt meer dan 1500KG.. en dan met 200PK haal je nooit geen 250. 220 is max volgens de specs. | |
yup | dinsdag 4 januari 2005 @ 20:07 |
quote:Dat hoef je mij niet te vertellen. Mijn antwoord was op dit: quote:In een outlander dus wel. | |
BloodhoundFromHell | dinsdag 4 januari 2005 @ 20:18 |
met die snelheden maakt het gewicht overigens niks meer uit. Het is puur de stroomlijn die telt. | |
yup | dinsdag 4 januari 2005 @ 23:17 |
Met die snelheden maakt gewicht WEL wat uit. Een A8 met 2 ton en 150 pk zal een lager top hebben dan een Kadett met 150 pk en 1 ton. Omdat de Kadett lichter is zal hij zijn gewicht kunnen doorsleuren door de wind heen, de A8 is te zwaar om dan harder te kunnen. Maar in de praktijk maakt 100-300 kilo meestal niks uit. Maar verschillen van 500+ kilo's merk je weldegelijk in de topsnelheid. | |
BloodhoundFromHell | dinsdag 4 januari 2005 @ 23:28 |
dat klopt dus niet, op die snelheden doet gewicht er totaal niet meer toe, bija alle weerstand is luchtweerstand ,die kwadratisch toeneemt. Gewicht en rolweerstand zijn te verwaarlozen invloeden. | |
BloodhoundFromHell | dinsdag 4 januari 2005 @ 23:32 |
lees dit artikel maar eens: http://www.streetdreams.nl/tech/aerodynamica.html | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 4 januari 2005 @ 23:51 |
quote: quote:Dat is allemaal leuk en aardig maar een A8 met 150 pk (en dito koppel) haalt echt de 250 niet. | |
yup | dinsdag 4 januari 2005 @ 23:55 |
quote:Rolweerstand te verwaarlozen? Dacht het niet piet. Gooi eens wat brede banden (en dan bedoel ik echt breed) MET DEZELFDE DIAMETER onder je Panda, moet je niet ineens opkijken als ie 5-10 km/u minder snel kan... | |
BloodhoundFromHell | woensdag 5 januari 2005 @ 00:07 |
Verwaarlozen is wellicht ook wat overdreven, zeker bij lagere snelheden, maar waar het om gaat is dat de luchtweerstand IN TEGENSTELLING TOT de rolweerstand en andere weerstanden kwadratisch toeneemt, dus naarmate de snelheid hoger wordt een naar verhouding steeds frotere rol speelt. bij snelheden van 200+ is de luchtweerstand misschien wel 90% van de totale weerstand die een auto ondervindt. Ik quote even uit het artikel: quote: | |
yup | woensdag 5 januari 2005 @ 00:15 |
Je hebt wel gelijk eigenlijk ![]() Een Calibra met 2.0i 115 pk kan 205. Een Vectra met 2.0i 115 pk kan 198. Beide zelfde 5 bak met zelfde overbrengingen, beide 0-100 ong. 10 seconden. Calibra weegt 1220 kilo, Vectra weegt 1070 kilo... Toch is de Calibra sneller. | |
DIA | woensdag 5 januari 2005 @ 00:35 |
yup heeft dat ook niet met de overbrenging-inspuiting en koppel enz te maken..... :S | |
yup | woensdag 5 januari 2005 @ 00:48 |
quote:Zelfde motor, zelfde electronica, zelfde bak. Oh ja zelfde koppel en pk's (DUHH precies hetzelfde motor). | |
Xtreem | woensdag 5 januari 2005 @ 13:43 |
![]() BHFH die de rest de slim af is! ![]() Om nog maar 'n duit in het zakje te doen: Waarom denk je dat de G55 AMG (toch niet misselijk) met de aerodynamica van 'n tuinhuis begrensd is op 210 ![]() | |
1299 | woensdag 5 januari 2005 @ 14:06 |
Wat ik me afvraag: maakt het nog uit of je je auto verlaagd? Ik bedoel gaat de lucht en anders niet onderdoor wat en met verlagen bovenlangs gaat? | |
Repeat | woensdag 5 januari 2005 @ 15:00 |
Gewicht is niet van belang op de snelheid van een auto. Omdat auto's traag zijn willen ze gewoon hun weg vervolgen en worden alleen maar afgeremd door de wind en banden ed. De motor hoeft dus alleen voor een kracht te zorgen die die lucht- en rolweerstand opheft. Als je 2 dezelfde auto's hebt, met dezelfde luchtweerstand ed, en 1 helemaal volgiet met beton en de ander niet zouden ze in theorie dus even hard moeten gaan, omdat de motor bij allebei de auto's evenveel weerstand moet opheffen, het enige probleem is dat bij een zware auto de snelheid niet bereikt wordt, door verkeerde overbrengingsverhoudingen en te weinig trekkracht voor dat gewicht ed. Hier op fok ook nog eens een uitgebreide discussie over gevoerd, maar dat kan ik met de brakke search niet vinden ![]() | |
1299 | woensdag 5 januari 2005 @ 15:14 |
Ja het klopt wel. Want als ik meer mensen meeneem in mijn auto is de topsnelheid gewoon hetzelfde. Alleen trekt hij wel een stuk minder snel op. Volgens mijn is de topsnelheid wel lager als je omhoog moet rijden of niet? | |
odebeijer | woensdag 5 januari 2005 @ 16:21 |
Volgens mij ging het hier om FOTO's. Niet om een welles nietus discussie ![]() | |
heijx | woensdag 5 januari 2005 @ 21:23 |
quote:Breed = frontaal oppervlak = luchtweerstand. ![]() | |
Crashcat | woensdag 5 januari 2005 @ 22:54 |
Met onze een van onze vroegere auto lukte het niet eens de 220 te bereiken. Was toendertijd een Grand Voyager LE met een v6 erin en zwaar dat ie was ![]() | |
Nerdmans | donderdag 6 januari 2005 @ 20:04 |
Psssst plaats eens gewoon foto's ! | |
alsem | donderdag 6 januari 2005 @ 20:23 |
de mitsubishi spacewagon die we nu hebben heeft al 220 gehaald iig, dus de outlander zal vast wel iets sneller zijn.. edit: het wordt toch een 2.4 liter zonder turbo. deze zal een topsnelheid hebben van 119 mph eff omrekenen: 191.511936 km per uur.. (whehe toch iets anders dan de dealer zei, wat een slome kutbak trouwens.. die spacewagon die we nu hebben is veel beter eerlijk gezecht..) Bron:http://www.newcarnet.co.uk/NCN_18387_indepth.html?serialno=18387 (nog een edit) De spacewagon 2.4 gdi waar 220 mee is gehaald kan volgens deze site maar 118 mph (omgerekend: 189.902592 kmph, 220 was dan ook in luxemburg bergaf, wind mee volgensmij..), dus deze nieuwe auto kan dus als je de waarde van de oude eraf trekt voor 20.000 euro, 1 mph harder.. :S http://www.autoplanetuk.com/vehiclePages/9/90152_p.htm de 2.0 turbo komt trouwens binnenkort pas uit en zal een topsnelheid van 137 mph hebben ook eff omrekenen: 220.480128 kmph, (30 lager dan die grote bek van de dealer..) Bron:http://www.automobilemag.(...)04/0411_mitsu_paris/ [ Bericht 20% gewijzigd door alsem op 06-01-2005 20:30:30 ] | |
Repeat | donderdag 6 januari 2005 @ 20:43 |
Je moet ook niet naar dealers luisteren ![]() ![]() Een beetje autoliefhebber weet er minstens net zo veel van als zon verkoper, zeker als je je er even in gaat verdiepen voordat je erheen gaat ![]() | |
BloodhoundFromHell | donderdag 6 januari 2005 @ 20:55 |
Ik heb het linkje van dit topic overige maar gemaild naar Koos Spee , mailde me zowaar terug dat hij zeker gaat uitzoeken of er juridische stappen kunnen worden genomen. Nu ben ik geen fan van dhr Spee, maar ik zie dat veel users hier wel aardig asociaal weggedrag vertonen! | |
M5 | donderdag 6 januari 2005 @ 21:07 |
quote:je valt er zelf ook onder met je panda die 190 op de klok heeft staan. erg veel geloof ik er niet van wat je hier post. | |
Domi | donderdag 6 januari 2005 @ 22:02 |
en toch ga je er op in ![]() | |
yup | donderdag 6 januari 2005 @ 22:15 |
quote:Ait space wagon ![]() Wij hebben van '98, 2.0i 16v sohc 133 pk... Haalt op benzine (LPG G3/benzine kan je kiezen) 199 (gas over) op de teller ![]() | |
j22flyingdownwind | vrijdag 7 januari 2005 @ 10:35 |
quote: ![]() | |
j22flyingdownwind | vrijdag 7 januari 2005 @ 10:42 |
quote:Zonder begrenzer loopt ie >260 km/h ![]() Als je dan die vieze pandi van BHFH inhaalt waait ie met heel 't zootje de berm in ![]() ![]() | |
Xtreem | vrijdag 7 januari 2005 @ 22:34 |
quote: ![]() loopt dat tuinhuis 260?!?! ![]() | |
GrotePier | vrijdag 7 januari 2005 @ 23:47 |
276 KM/H op mijn Yamaha YZF R6 | |
yup | zaterdag 8 januari 2005 @ 00:40 |
quote: ![]() quote: ![]() | |
Crashcat | zaterdag 8 januari 2005 @ 23:59 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Kentaro | zondag 9 januari 2005 @ 00:30 |
235 in mijn Seat dieseltje en 305 in Pa zijn Audi RS6 Allebei op de A4 ![]() | |
yup | zondag 9 januari 2005 @ 00:33 |
Kentaro u are tha man ![]() A4 roeleert laten we hopen dat het ZO BLIJFT. (woon in Amsterdam A4 is 5 minuten van me weg, ring A10 op Den-Haag/Utrecht+Schiphol volgen kom je vanzelf op de A4 ![]() | |
Crashcat | zondag 9 januari 2005 @ 01:29 |
quote:Wat voor een diesel hebben Seat's tegenwoordig. Ik heb helemaal geen tijd meer om alle infofacts over auto's bij te houden. ![]() | |
yup | zondag 9 januari 2005 @ 01:31 |
1.9 TDi met 150 pk denk ik... (TDi van VW dus want Seat is van VW). | |
Crashcat | zondag 9 januari 2005 @ 01:33 |
quote:Dat Seat van de vag-groep is weet ik nog wel, maar ik was vergeten dat ie klote diesels nu al 150pk hebben ![]() Misschien moet ik ook maar proberen een diesel in mijn CC te lepelen. | |
yup | zondag 9 januari 2005 @ 01:36 |
BMW heeft 120d met 163 pk bijv... Wil je echt extreem moet je BMW's 535d hebben... 3.0 inlijn 6 twinturbo met 272 pk en 560 nm ![]() | |
Crashcat | zondag 9 januari 2005 @ 02:00 |
Waar is de v12 diesel van BMW gebleven dan? 4 a 500 pk met 800 nm toch ![]() Of was dat een studiemodel. Wat voor mitshi heb je eigenlijk? | |
Mashi-Maro | zondag 9 januari 2005 @ 02:04 |
quote:Succes | |
yup | zondag 9 januari 2005 @ 02:34 |
quote:BMW heeft nooit V12 diesel in productie gehad (helaas). De koning in Europa qua cylindertal = 333 pk ofzo V10 TDi van VW. Mitsu is niet vna mij ![]() Is een Space Wagon ( ![]() ![]() ![]() | |
Catch22- | zondag 9 januari 2005 @ 03:51 |
quote:ik heb die 120d flatout gehad, 230 ofzo ![]() de uno wil maar 155 oid ![]() | |
Kentaro | zondag 9 januari 2005 @ 12:56 |
quote:Klopt, het is een 1.9 TDI van 150 pk gechipt naar 180 pk | |
Riot | zondag 9 januari 2005 @ 13:37 |
quote:RESPECT. ![]() ![]() Dik 300 waaw ik ben nog nooit boven de 250 uit geweest. Nog best te doen in zo'n audi denk ik. En er was toen nog geen traject controle op de A4 neem ik aan ![]() | |
Kentaro | zondag 9 januari 2005 @ 13:40 |
quote:de trajectcontrole is alleen richting den haag ![]() ![]() | |
Nerdmans | zondag 9 januari 2005 @ 15:51 |
en dicht ![]() |