als je voortaan nou ff erbij zet welke auto's dit zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
260/270 ongeveer?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef Sloper het volgende:
redline begint bij 8k rpm en bij 5,5k rpm rij ie al ruim 180, kan je nagaan wat hij bij 8k rijdt.
ik heb der 2 van 230+ alleen kan ik ze nergens kwijtquote:
de 1e is de deur uit!quote:Op donderdag 9 december 2004 03:27 schreef Catch22- het volgende:
mail ze maar naar "weg" ,pleur ik ze online
lees de FAQquote:Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?![]()
![]()
1. Upload je foto naar webspace (lees daarvoor inderdaad de FAQ, dat ga ik niet helemaal uitleggen).quote:Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?![]()
![]()
Zat in de slipstream van een BMW, als er dan opeens wegwerkzaamheden zijn onderaan de heuvel dan realiseer je je hoeveel beter de remmen van z'on auto zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 10:53 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
hoezo levensgevaarlijk? wij trouwens ook bergaf(heuvel) in euhm duitsland volgens mij
dat waren filmpjes makker, daar heb ik ff geen ruimte voorquote:Op donderdag 9 december 2004 03:28 schreef Remon het volgende:
[..]
de 1e is de deur uit!
maar de laatste en grootste wil dus niet. of je heb ze nu 3x :S
IIg bedankt voor de hulp!
vertel? een wat te snelle landing van met een vliegtuig? of met een F16 lekker lang door gereden bij de start?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:10 schreef Scheepschroef het volgende:
M'n topsnelheid achter het stuur is trouwens 225, m'n topsnelheid in een voertuig op de grond is 397 km/h![]()
lijkt me heel gaafquote:Op zondag 12 december 2004 15:48 schreef Scheepschroef het volgende:
Nee, het was geen vliegtuig, alhoewel, technisch gezien bevond ik me misschien net niet op de grond.
[afbeelding](Ding kan trouwens +500)
Watjequote:Op woensdag 23 april 2003 21:28 schreef FluxC5 het volgende:
Oirschotquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier:
[afbeelding]
Vervangauto tijdens reparatie aan m'n eigen vliegend tapijt.
Foto is teller van een Citroën BX 19D uit 1987. De auto is bijna helemaal op, maar haalt toch nog de 160. Trilt wel als een bezetene.
Foto gemaakt op de A58 Tilburg-Eindhoven, ter hoogte van Oirschot ongeveer...
Maar toen dus niet. Toen stonden ze bij Tilburg wortel te schieten.quote:Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
daar waar ze vaak staan te controleren![]()
Juistemquote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef yup het volgende:
190 km/u op teller van Mitsubishi Space Wagon 2.0 GLXi. Dit was op gas. Op benzine moet 200 km/u mogelijk zijn.
2.0i 16v 133 pk.
A4 Schiphol-Amsterdam racer
Voor de leken: de A4 heeft geen trajectcontrole (nog niet) en geen flitsers. Iig tot Hoofddorp niet en terug van Hoofddorp-Amsterdam ook niet.
Het is een 5 baans weg (spitsstrook heb je erbij) en als het 's avonds is dan is het gewoon knallen met die ballen.
Zet je airco uit, dat scheelt in vermogenquote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
Ik mag toch hopen dat de bijrijder die foto's gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Duikvlucht richting grond:
[afbeelding]
Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.
Ik walg van jullie allemaal.
Beste meneer Balkenende wij hebben het wetsvoorstel om gevaarlijke kleurters een psychologische test te laten doen zodat ze geen foto's maken als ze 220 km/u rijden!quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Duikvlucht richting grond:
[afbeelding]
Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.
Ik walg van jullie allemaal.
Stel je voor, je rijdt 120km/h en je moet niesen, dan rijd je dus 120km/h met een seconde je ogen dicht, wat betekent dat je wel 2 meter met je ogen dicht zit te rijden, is dat niet gevaarlijk?quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.
Ik walg van jullie allemaal.
Dat lijkt me serieus eng in een 200SXquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:22 schreef Estolan het volgende:
Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder >
Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ),
maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h
Hahah wat kansloos zeg. Je hebt er met photo shop een ferrari paardje in gemaaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:44 schreef Hugster het volgende:
Nog lang niet op top maar aardig onderweg
[afbeelding]
Jij kan niet rekenenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Stel je voor, je rijdt 120km/h en je moet niesen, dan rijd je dus 120km/h met een seconde je ogen dicht, wat betekent dat je wel 2 meter met je ogen dicht zit te rijden, is dat niet gevaarlijk?
geen id, dat merken we dan welquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus eng in een 200SX
Dat gaat wel een beetje ver. Als motorrijder ben je als slachtoffer wel in een slechte positie, maar vergeet niet dat een motorrijder zich daar erg bewust van is. Je kan niet zomaar iets verbieden, als het tot nu toe prima acceptabel en legaal is geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef scoll0n het volgende:
[..]
Jij kan niet rekenen
120 km/h is +- 30 m/s dus 1 sec ogen dicht is 30 meter ogen dicht.
Bovendien vind ik dat ze motorrijden zowieso moeten verbieden
'harry'quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef scoll0n het volgende:
[..]
Jij kan niet rekenen
120 km/h is +- 30 m/s dus 1 sec ogen dicht is 30 meter ogen dicht.
bovendien vind ik dat ze motorrijden zowieso moeten verbieden
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahah wat kansloos zeg. Je hebt er met photo shop een ferrari paardje in gemaakt![]()
![]()
deze heeft een mijlentellerquote:Op zondag 19 december 2004 11:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kansloos bij ferrari doen ze dat namelijk al fabriek af..
wist ik maar ik wilde jullie effe pestenquote:Op zondag 19 december 2004 11:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kansloos bij ferrari doen ze dat namelijk al fabriek af..
Dat klopt, heb ik ook niet gezegd dat ik dat wel kanquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef scoll0n het volgende:
Jij kan niet rekenen
Als ik 93 1/2 rijd heb ik alle hens aan dek nodig om te sturen hoorquote:Op maandag 20 december 2004 08:31 schreef renkie het volgende:
Goh, veel mensen hebben hier een bril nodig...
Topsnelheid ( foto van je snelheidsmeter) Deel 2!
Ja leuk maar die foto zegt niks. En leuk dat er een heel verhaal bij staat dat hij wellicht wel 300 kan. Maar we willen gewoon een foto zien van de snelheid die op dat moment gereden word. En bij jou staat die gewoon nog op 0KMquote:Op maandag 20 december 2004 09:09 schreef Estolan het volgende:
[afbeelding]
Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder >
Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ),
maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h
volgens mij had ik een foto van een bekende dat de teller nog wat verder stondquote:Op maandag 20 december 2004 11:08 schreef cooln het volgende:
276 km/h in een Porsche 996 Carerra 2 op de terugweg vanaf de beurs in Essen, Duitsland.
[afbeelding]
(fioto gemaakt op 265)
Haha vet!! teminste een echte auto! Laro rulezz! En een reserve wiel op je motorkap ook!quote:Op zondag 19 december 2004 15:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vrooaaaarrrrrr !
[afbeelding]
Ik denk wel 93 1/2 !
Oja? vage Topicnaam danquote:Op maandag 20 december 2004 09:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja leuk maar die foto zegt niks. En leuk dat er een heel verhaal bij staat dat hij wellicht wel 300 kan. Maar we willen gewoon een foto zien van de snelheid die op dat moment gereden word. En bij jou staat die gewoon nog op 0KM![]()
OP eens lezen dan.quote:Op maandag 20 december 2004 22:45 schreef Estolan het volgende:
[..]
Oja? vage Topicnaam dan
Topsnelheid (foto van je snelheidsmeter)
Btw hij staat uit. DUH dat hij op 0 staat.
WAT een slechte kwaliteit!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
Sorry voor de slechte kwaliteit, opgenomen met mn telefoon
sorryquote:
Oei wat hardquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Vinnievw het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zaterdag in Duitsland.. Top is iets van 140, foto genomen om en nabij de 125.
Zeker diesel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Vinnievw het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zaterdag in Duitsland.. Top is iets van 140, foto genomen om en nabij de 125.
Ook Golf III, een TDI 90 met toen 217.000 op de teller. Het waren overigens maar 193 èchte kmh...quote:Op zondag 19 december 2004 11:05 schreef Riot het volgende:
Met mijn Golf 2.8vr6 uit '92 haal ik de 230 ook nog wel.
best knap vind ik met meer aals 200.000 op de teller.
Zal eens een keer een foto (laten) maken lijkt me ook wel lache.
Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef Vinnievw het volgende:
Jaja, alle 65PK's aan het werk! Is een diesel ja. 220D type W123.
Die woog waarschijnlijk geen 1500kgquote:Op woensdag 22 december 2004 01:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor!
Een W123 220D is dan ook geen autOOTJE.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor!
jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de tellerquote:Op zondag 19 december 2004 11:05 schreef Riot het volgende:
Met mijn Golf 2.8vr6 uit '92 haal ik de 230 ook nog wel.
best knap vind ik met meer aals 200.000 op de teller.
Zal eens een keer een foto (laten) maken lijkt me ook wel lache.
190 meters per uur? of 190 keer pompen per uur?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de teller![]()
Hangt af van overbrengingsverhoudingen enzo.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de teller![]()
maar daar ga ik geen foto van maken want dan houd ik liever het stuur vast met 2 handen
Tegen een Golf VR6 kan je het echt shaken hoor. Ook onder de 100. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 0 - 100 sprint. En het koppel e.d.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:16 schreef yup het volgende:
[..]
Hangt af van overbrengingsverhoudingen enzo.
Alfa 33 1.7i 16v heeft relatief korte bakverhoudingen, relatief laag top voor 133 pk, maar kan een VR6 makkelijk tot de 200 bijbenen of zelfs voorblijven. Natuurlijk na de 200 is het bye bye 33.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |