als je voortaan nou ff erbij zet welke auto's dit zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
260/270 ongeveer?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef Sloper het volgende:
redline begint bij 8k rpm en bij 5,5k rpm rij ie al ruim 180, kan je nagaan wat hij bij 8k rijdt.
ik heb der 2 van 230+ alleen kan ik ze nergens kwijtquote:
de 1e is de deur uit!quote:Op donderdag 9 december 2004 03:27 schreef Catch22- het volgende:
mail ze maar naar "weg" ,pleur ik ze online
lees de FAQquote:Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?![]()
![]()
1. Upload je foto naar webspace (lees daarvoor inderdaad de FAQ, dat ga ik niet helemaal uitleggen).quote:Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?![]()
![]()
Zat in de slipstream van een BMW, als er dan opeens wegwerkzaamheden zijn onderaan de heuvel dan realiseer je je hoeveel beter de remmen van z'on auto zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 10:53 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
hoezo levensgevaarlijk? wij trouwens ook bergaf(heuvel) in euhm duitsland volgens mij
dat waren filmpjes makker, daar heb ik ff geen ruimte voorquote:Op donderdag 9 december 2004 03:28 schreef Remon het volgende:
[..]
de 1e is de deur uit!
maar de laatste en grootste wil dus niet. of je heb ze nu 3x :S
IIg bedankt voor de hulp!
vertel? een wat te snelle landing van met een vliegtuig? of met een F16 lekker lang door gereden bij de start?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:10 schreef Scheepschroef het volgende:
M'n topsnelheid achter het stuur is trouwens 225, m'n topsnelheid in een voertuig op de grond is 397 km/h![]()
lijkt me heel gaafquote:Op zondag 12 december 2004 15:48 schreef Scheepschroef het volgende:
Nee, het was geen vliegtuig, alhoewel, technisch gezien bevond ik me misschien net niet op de grond.
[afbeelding](Ding kan trouwens +500)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |