quote:En hier weer verder.
Wat voor auto heb je en wat is de topsnelheid, en heb je hier een foto van? Zo nee, heb je een uitdagingIk trap af:
Nissan Almera 1.4 pulsar
topsnelheid in zijn 4 ...
En hier weer verder. .
Heb geen foto's... Maar het was 230 p/u in een Opel Kadett GSI 2.0i16v
hier staan er +/- 100.... vet mooi vooral die porsches, bmw's en mercedessen
quote:Doe ja natuurlijk ook niet zelf...
Op dinsdag 4 maart 2003 20:02 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Knap hoor met die snelheid een foto maken
Maar toch wel leuke foto's af en toe
quote:dat willen we dus niet hier, we willen pics
[b] BLABLA bergaf BLABLA A 657 BLABLA wind mee BLA "geen foto"
VW Passat TDI
Foto's door mij genomen, ik zat niet achter het stuur. Er volgen binnenkort meer
quote:Sohe. Daar ga ik met mijn dai. charade 1.0 ts nog overheen uit '88. Ik heb de 165/170 op teller gehaald. Pics volgen. Mayby maak ik er morgen wel 1tje.
Op zondag 23 maart 2003 20:05 schreef CreativeMind het volgende:
Daihatsu Charade TX 1.3 injectie 16v uit '91:
[afbeelding]150 jeej
quote:Ik heb een Golf II 1.6 zonder katalysator, met 75 pk dus, op 190 gekregen.
Op zondag 23 maart 2003 20:46 schreef Public Enemy het volgende:
VW Golf 1.6
Wel gesmokkeld hoor..
De N13/A13 bij Mesocco in Zwitserland bergaf in 4 tot de begrenzer @ 168, opschakelen naar 5 en je komt door de luchtweerstand heen. (tot het weer vlak wordt...)
mijn tdi tellerfoto staat in het eerste topic en op de tuftufclub
Op Benzine: 210km/h
op LPG: 200km/h
Topsnelheid met de nieuwe Astra Station 1.8i
Benzine / LPG: 180km/h ( aangezien hij nog geen maand oud is redelijk ingehouden )
Topsnelheid in de Nissan 200SX: 225km/h ( 1,8 Turbo )
Topsnelheid Astra Coupe 2,2: 230km/h evenals de Astra OPC ( zelfde motor alleen dan met TC aan/uit knop )
in duitsland achter een BMW aan (slipstream)
em als een op de weg!
quote:Wat zal je dashbord gekraakt hebben zeg.... en een E-kadett met goede wegligging
Op maandag 24 maart 2003 13:43 schreef BroesWillems het volgende:
195 km/h in een kadett 1.4S uit '90
quote:
Op maandag 24 maart 2003 14:20 schreef slashme het volgende:[..]
Wat zal je dashbord gekraakt hebben zeg.... en een E-kadett met goede wegligging
[afbeelding]
[/quote
LOL http://www.e39.de./topten/pics/m5_e34.jpg better luck next time
maar mijn renault megane break 1.9 dTi rijdt 185 op zijn top. wel getest al, geen foto nog.
quote:Foto ??, anders graag niets posten.
Op maandag 24 maart 2003 13:43 schreef BroesWillems het volgende:
195 km/h in een kadett 1.4S uit '90in duitsland achter een BMW aan (slipstream)
em als een
op de weg!
quote:nee sorry geen camera bij me, en met zo'n snelheid ben ik echt niet van plan om met mn andere hand een foto te maken....
Op maandag 24 maart 2003 17:15 schreef Public Enemy het volgende:[..]
Foto ??, anders graag niets posten.
quote:Waarom dat niet, als je een of andere slet langs je hebt zitten en het ritme waarmee ze je pijpt is te hoog/te laag help je haar toch ook een handje!
Op dinsdag 25 maart 2003 11:43 schreef BroesWillems het volgende:[..]
nee sorry geen camera bij me, en met zo'n snelheid ben ik echt niet van plan om met mn andere hand een foto te maken....
quote:Dat is z'n top ook niet. Alleen harder was even niet verantwoord hier.
Op zondag 23 maart 2003 23:57 schreef GenesiZ het volgende:[..]
Sohe. Daar ga ik met mijn dai. charade 1.0 ts nog overheen uit '88. Ik heb de 165/170 op teller gehaald. Pics volgen. Mayby maak ik er morgen wel 1tje.
quote:AmEn ...... de wijze heer heeft gesproken, dit soort rare opmerkingen als "ik kan geen camera vastpakken". bah
Op dinsdag 25 maart 2003 11:45 schreef vosss het volgende:[..]
Waarom dat niet, als je een of andere slet langs je hebt zitten en het ritme waarmee ze je pijpt is te hoog/te laag help je haar toch ook een handje!
quote:He Bush.. was dat met je eigen B52 Stelath bommenwerper
Op maandag 24 maart 2003 15:44 schreef George_Bush het volgende:
Mietjes.
quote:wat een dooddoener
Op dinsdag 25 maart 2003 12:56 schreef Kreator het volgende:
foto's graag ipv chatten.
jij weet ook hoe je topics omzeep moet helpen zeg!
En ik had nog ietwat over
quote:Fotosoep? Of rollenbank?
Op maandag 24 maart 2003 15:44 schreef George_Bush het volgende:
Mietjes.
quote:autobahn of Nordsleife
Op maandag 21 april 2003 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Fotosoep? Of rollenbank?
Duitse autobahn, Honda Accord 2.0. Ik ben net door de 220km/u gegaan, maar check de toeren.. harder wilde ik niet
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 21-04-2003 22:03]
quote:Dat kan beter
Op maandag 21 april 2003 21:42 schreef -Eddow- het volgende:
Peugeot 205 1.4iEn ik had nog ietwat over
quote:mooie snelheid zonder het rood te raken
Op maandag 21 april 2003 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
[afbeelding]Duitse autobahn, Honda Accord 2.0. Ik ben net door de 220km/u gegaan, maar check de toeren.. harder wilde ik niet
nais
(wel een GTi)
Zie onder m'n naam link hier.
Grotere foto heb ik nog ergens thuis.
Toerenteller stond tussen het gele en het rode
quote:Ellende met dat model auto is dat ie bijna los van de grond komt boven de 200.. dus kon amder sturen. Ook trilde het best wel
Op dinsdag 22 april 2003 11:48 schreef B4ron het volgende:[..]
mooie snelheid zonder het rood te raken
nais
quote:Geheel offtopic:
Op dinsdag 22 april 2003 16:35 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ellende met dat model auto is dat ie bijna los van de grond komt boven de 200.. dus kon amder sturen. Ook trilde het best wel
zoals je op de foto kan zien. Een fikse Golf, Passat, Mercedes, Audi of BMW red dat makkelijk (die haalde me steeds in
).
Reageer ff op het topic in V/A mbt de tapestreamer aangezien ik je niet op een andere manier te pakken kan krijgen....
quote:jij hebt nog weinig km's op je 205-je zeg.
Op maandag 21 april 2003 21:42 schreef -Eddow- het volgende:
Peugeot 205 1.4iEn ik had nog ietwat over
quote:Vind het trouwens wel vreemd dat de verbruik-teller nog in het midden staat... met zo'n snelheid en zoveel toeren staat die helemaal rechts.
Op maandag 24 maart 2003 15:44 schreef George_Bush het volgende:
Mietjes.
quote:Dat is geen verbruiksmeter maar volgens mij een oliedrukmeter ofzo.
Op woensdag 23 april 2003 02:16 schreef Kuuk het volgende:[..]
Vind het trouwens wel vreemd dat de verbruik-teller nog in het midden staat... met zo'n snelheid en zoveel toeren staat die helemaal rechts.
Vol verbruik. Bij mijn BMW in ieder geval wel...
quote:Alle BMW M series (buiten de SMG) hebben daar een olietemperatuur meter zitten.
Op woensdag 23 april 2003 02:16 schreef Kuuk het volgende:[..]
Vind het trouwens wel vreemd dat de verbruik-teller nog in het midden staat... met zo'n snelheid en zoveel toeren staat die helemaal rechts.
Vol verbruik. Bij mijn BMW in ieder geval wel...
Natuurlijk niet de topsnelheid maar wel bij -18 C over een zwaar besneeuwde autobahn met +/- 170 km/h.
Don't try this at home, en zeker niet zonder sneeuwbanden en 4x4
P.s. voor mensen die dit toch willen proberen, blijf in 1 baan !! Uit het spoor gaan zet je auto binnen 2 seconden achterstevoren (met een beetje sneeuw).
Ik heb het niet zelf meegemaakt maar op die bewuste avond in Duitsland heb ik menig dikke Mercedes achterstevoren zien gaan.
En in Duitsland is het wel relax rijden ja. Ben er maandag nog geweest toevallig (zie pic een stukje terug).
quote:Ik wil wel een meer rijden bij de oosterburen in je Renault Sport Spider
Op woensdag 23 april 2003 14:27 schreef JWD het volgende:
Mwah... om 23.00u 's avonds op een zondag is het bijna leeg op de Autobahn, daarnaast waren de meeste automobilisten binnen gebleven vanwege de sneeuw.
En het was ook nog eens op een vierbaansweg.
Dus wat dat betreft was het helemaal niet zo gek hoor, en ik kan aardig met mijn auto omgaan al zeg ik het zelf.
Het allerleukste aan onze oosterburen vind ik dat ze de linkerbaan netjes vrijhouden voor 'gekken' zoals ik, nauwelijks bestuurders die het nodig vinden om met 80 volledig links te blijven rijden.
Daar kunnen we in NL nog wat van leren.
Maar wat je zegt. Daar is de linker baan leeg. Daar komen alleen de gekken die over de 200 rijden.
quote:dat zegt 90% van de idioten in een gevaar op de weg ook....
Op woensdag 23 april 2003 14:27 schreef JWD het volgende:
Mwah... om 23.00u 's avonds op een zondag is het bijna leeg op de Autobahn, daarnaast waren de meeste automobilisten binnen gebleven vanwege de sneeuw.
En het was ook nog eens op een vierbaansweg.
Dus wat dat betreft was het helemaal niet zo gek hoor, en ik kan aardig met mijn auto omgaan al zeg ik het zelf.
Het allerleukste aan onze oosterburen vind ik dat ze de linkerbaan netjes vrijhouden voor 'gekken' zoals ik, nauwelijks bestuurders die het nodig vinden om met 80 volledig links te blijven rijden.
Daar kunnen we in NL nog wat van leren.
Maarja boeien, k ben geen morraalridder en rij ook wel eens heel soms te hard
quote:Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...
Op woensdag 23 april 2003 16:04 schreef jwstoop het volgende:[..]
dat zegt 90% van de idioten in een gevaar op de weg ook....
Maarja boeien, k ben geen morraalridder en rij ook wel eens heel soms te hard
quote:Een ongeluk blijft toch in een klein hoekje zitten.
Op woensdag 23 april 2003 16:12 schreef JWD het volgende:[..]
Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...
quote:dat maakt een lantaarnpaal niks uit hoor! Die gaat echt niet voor je opzij
Op woensdag 23 april 2003 16:12 schreef JWD het volgende:[..]
Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...
quote:Klopt, maar je hebt mensen die er net iets beter op kunnen anticiperen dan de gemiddelde weg gebruiker...
Op woensdag 23 april 2003 16:13 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Een ongeluk blijft toch in een klein hoekje zitten.
P.s. ging deze thread niet over topsnelheden ofzo ?
quote:Klopt
Op woensdag 23 april 2003 16:21 schreef JWD het volgende:[..]
P.s. ging deze thread niet over topsnelheden ofzo ?
zodra ik een digicam heb wil ik het wel eens proberen met mijn 205/405jes
En?quote:Op woensdag 23 april 2003 16:24 schreef GizartFRL het volgende:
Daar heb je ook geen tijd voor. Met die snelheid moet je constant elk schroefje aan draaien anders flikkert dat barrel uit elkaar. Ze zijn daar niet helemaal op gemaakt namelijkquote:Op woensdag 23 april 2003 21:28 schreef FluxC5 het volgende:
Op mijn brommer ga ik dus ECHT GEEN foto maken als ik 95/100 rijdt.
quote:Op woensdag 5 maart 2003 13:16 schreef LiQuiD_007 het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[b] BLABLA bergaf BLABLA A 657 BLABLA wind mee BLA "geen foto"
--------------------------------------------------------------------------------
dat willen we dus niet hier, we willen pics
(kzal er zelf vanavond 1 tje inzetten, waarschijnlijk (als het rustig is) +/- 230 (Audi A4 2.5 TDI Quattro)
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:47 schreef renkie het volgende:
[..]
Mr BlaBla himselve, bijna 2 jaar later en nog geen foto
quote:Op woensdag 23 april 2003 16:12 schreef JWD het volgende:
Ik heb nog geen enkele idioot in gevaar op de weg gezien met een FIA international race licentie.... Die heb ik dus wel...
quote:
192quote:Op donderdag 2 december 2004 22:48 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
Ok, met de Twingo, 1.2 L
In boekje staat topsnelheid 150 km. Gehaald 185 !!!
vorig jaar kwam ik terug van wintersport,begon het te sneeuwen, en er waren er ook van die mongolen, nog een jaguar s-type de vangrail in zien knallen en veel andere ongelukken op een weg van maar een aantal kilometer..quote:Op woensdag 23 april 2003 12:19 schreef JWD het volgende:
heey als je niet weet waar je over praat hou eve je bek dicht jaquote:Op donderdag 2 december 2004 22:07 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
ThaFreak beweerde toch die ook te hebben, naast zijn vele andere beweringen die twijfelachtig waren.![]()
hoezo levensgevaarlijk? wij trouwens ook bergaf(heuvel) in euhm duitsland volgens mijquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:26 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
192
Bergaf, en levensgevaarlijk!
filmpje ook goed?quote:Op zondag 5 december 2004 12:53 schreef -Eddow- het volgende:
Volgens mij heeft het topic : Topsnelheid (FOTO van je snelheidsmeter) Deel 2
Tuurlijkquote:
Wow wat is dat voor auto die onderste?quote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
flat out met de airco aan?quote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
ik gok een type R civicquote:Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wow wat is dat voor auto die onderste?
wat is er zo wow aan diequote:Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wow wat is dat voor auto die onderste?
als je voortaan nou ff erbij zet welke auto's dit zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
260/270 ongeveer?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef Sloper het volgende:
redline begint bij 8k rpm en bij 5,5k rpm rij ie al ruim 180, kan je nagaan wat hij bij 8k rijdt.
ik heb der 2 van 230+ alleen kan ik ze nergens kwijtquote:
de 1e is de deur uit!quote:Op donderdag 9 december 2004 03:27 schreef Catch22- het volgende:
mail ze maar naar "weg" ,pleur ik ze online
lees de FAQquote:Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?![]()
![]()
1. Upload je foto naar webspace (lees daarvoor inderdaad de FAQ, dat ga ik niet helemaal uitleggen).quote:Op donderdag 9 december 2004 08:31 schreef sanger het volgende:
Ik wil er ook wel 1 posten maar kan iemand mij zeggen hoe?![]()
![]()
Zat in de slipstream van een BMW, als er dan opeens wegwerkzaamheden zijn onderaan de heuvel dan realiseer je je hoeveel beter de remmen van z'on auto zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 10:53 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
hoezo levensgevaarlijk? wij trouwens ook bergaf(heuvel) in euhm duitsland volgens mij
dat waren filmpjes makker, daar heb ik ff geen ruimte voorquote:Op donderdag 9 december 2004 03:28 schreef Remon het volgende:
[..]
de 1e is de deur uit!
maar de laatste en grootste wil dus niet. of je heb ze nu 3x :S
IIg bedankt voor de hulp!
vertel? een wat te snelle landing van met een vliegtuig? of met een F16 lekker lang door gereden bij de start?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:10 schreef Scheepschroef het volgende:
M'n topsnelheid achter het stuur is trouwens 225, m'n topsnelheid in een voertuig op de grond is 397 km/h![]()
lijkt me heel gaafquote:Op zondag 12 december 2004 15:48 schreef Scheepschroef het volgende:
Nee, het was geen vliegtuig, alhoewel, technisch gezien bevond ik me misschien net niet op de grond.
[afbeelding](Ding kan trouwens +500)
Watjequote:Op woensdag 23 april 2003 21:28 schreef FluxC5 het volgende:
Oirschotquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier:
[afbeelding]
Vervangauto tijdens reparatie aan m'n eigen vliegend tapijt.
Foto is teller van een Citroën BX 19D uit 1987. De auto is bijna helemaal op, maar haalt toch nog de 160. Trilt wel als een bezetene.
Foto gemaakt op de A58 Tilburg-Eindhoven, ter hoogte van Oirschot ongeveer...
Maar toen dus niet. Toen stonden ze bij Tilburg wortel te schieten.quote:Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
daar waar ze vaak staan te controleren![]()
Juistemquote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef yup het volgende:
190 km/u op teller van Mitsubishi Space Wagon 2.0 GLXi. Dit was op gas. Op benzine moet 200 km/u mogelijk zijn.
2.0i 16v 133 pk.
A4 Schiphol-Amsterdam racer
Voor de leken: de A4 heeft geen trajectcontrole (nog niet) en geen flitsers. Iig tot Hoofddorp niet en terug van Hoofddorp-Amsterdam ook niet.
Het is een 5 baans weg (spitsstrook heb je erbij) en als het 's avonds is dan is het gewoon knallen met die ballen.
Zet je airco uit, dat scheelt in vermogenquote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef DJ_WB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
moet maar eens nieuwe gaan maken![]()
Ik mag toch hopen dat de bijrijder die foto's gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Duikvlucht richting grond:
[afbeelding]
Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.
Ik walg van jullie allemaal.
Beste meneer Balkenende wij hebben het wetsvoorstel om gevaarlijke kleurters een psychologische test te laten doen zodat ze geen foto's maken als ze 220 km/u rijden!quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Duikvlucht richting grond:
[afbeelding]
Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.
Ik walg van jullie allemaal.
Stel je voor, je rijdt 120km/h en je moet niesen, dan rijd je dus 120km/h met een seconde je ogen dicht, wat betekent dat je wel 2 meter met je ogen dicht zit te rijden, is dat niet gevaarlijk?quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:30 schreef Alcyone het volgende:
Serieus, je rijdt topsnelheid en je gaat foto's maken. Ik vrees echt dat ze al heel lang geleden een psychologische test hadden moeten verzinnen om jullie soort gevaarlijke kleuters van de weg te houden.
Ik walg van jullie allemaal.
Dat lijkt me serieus eng in een 200SXquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:22 schreef Estolan het volgende:
Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder >
Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ),
maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h
Hahah wat kansloos zeg. Je hebt er met photo shop een ferrari paardje in gemaaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:44 schreef Hugster het volgende:
Nog lang niet op top maar aardig onderweg
[afbeelding]
Jij kan niet rekenenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Stel je voor, je rijdt 120km/h en je moet niesen, dan rijd je dus 120km/h met een seconde je ogen dicht, wat betekent dat je wel 2 meter met je ogen dicht zit te rijden, is dat niet gevaarlijk?
geen id, dat merken we dan welquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus eng in een 200SX
Dat gaat wel een beetje ver. Als motorrijder ben je als slachtoffer wel in een slechte positie, maar vergeet niet dat een motorrijder zich daar erg bewust van is. Je kan niet zomaar iets verbieden, als het tot nu toe prima acceptabel en legaal is geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef scoll0n het volgende:
[..]
Jij kan niet rekenen
120 km/h is +- 30 m/s dus 1 sec ogen dicht is 30 meter ogen dicht.
Bovendien vind ik dat ze motorrijden zowieso moeten verbieden
'harry'quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef scoll0n het volgende:
[..]
Jij kan niet rekenen
120 km/h is +- 30 m/s dus 1 sec ogen dicht is 30 meter ogen dicht.
bovendien vind ik dat ze motorrijden zowieso moeten verbieden
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahah wat kansloos zeg. Je hebt er met photo shop een ferrari paardje in gemaakt![]()
![]()
deze heeft een mijlentellerquote:Op zondag 19 december 2004 11:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kansloos bij ferrari doen ze dat namelijk al fabriek af..
wist ik maar ik wilde jullie effe pestenquote:Op zondag 19 december 2004 11:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kansloos bij ferrari doen ze dat namelijk al fabriek af..
Dat klopt, heb ik ook niet gezegd dat ik dat wel kanquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef scoll0n het volgende:
Jij kan niet rekenen
Als ik 93 1/2 rijd heb ik alle hens aan dek nodig om te sturen hoorquote:Op maandag 20 december 2004 08:31 schreef renkie het volgende:
Goh, veel mensen hebben hier een bril nodig...
Topsnelheid ( foto van je snelheidsmeter) Deel 2!
Ja leuk maar die foto zegt niks. En leuk dat er een heel verhaal bij staat dat hij wellicht wel 300 kan. Maar we willen gewoon een foto zien van de snelheid die op dat moment gereden word. En bij jou staat die gewoon nog op 0KMquote:Op maandag 20 december 2004 09:09 schreef Estolan het volgende:
[afbeelding]
Nissan 200SX S13 1.8 Turbo ( aug. 1991 ) < 4 cyllinder >
Momenteel 240km/h top van de teller, auto rijd 230km/h digitaal ( gemeten met mn Greddy TurboTimer ),
maar straks als het 2JZ project af is ( 6 cyllinder 3.0 TwinTurbo ), zou hij ver de teller uit gaan rijden. zo tussen de 290km/h en 300km/h
volgens mij had ik een foto van een bekende dat de teller nog wat verder stondquote:Op maandag 20 december 2004 11:08 schreef cooln het volgende:
276 km/h in een Porsche 996 Carerra 2 op de terugweg vanaf de beurs in Essen, Duitsland.
[afbeelding]
(fioto gemaakt op 265)
Haha vet!! teminste een echte auto! Laro rulezz! En een reserve wiel op je motorkap ook!quote:Op zondag 19 december 2004 15:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vrooaaaarrrrrr !
[afbeelding]
Ik denk wel 93 1/2 !
Oja? vage Topicnaam danquote:Op maandag 20 december 2004 09:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja leuk maar die foto zegt niks. En leuk dat er een heel verhaal bij staat dat hij wellicht wel 300 kan. Maar we willen gewoon een foto zien van de snelheid die op dat moment gereden word. En bij jou staat die gewoon nog op 0KM![]()
OP eens lezen dan.quote:Op maandag 20 december 2004 22:45 schreef Estolan het volgende:
[..]
Oja? vage Topicnaam dan
Topsnelheid (foto van je snelheidsmeter)
Btw hij staat uit. DUH dat hij op 0 staat.
WAT een slechte kwaliteit!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
Sorry voor de slechte kwaliteit, opgenomen met mn telefoon
sorryquote:
Oei wat hardquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Vinnievw het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zaterdag in Duitsland.. Top is iets van 140, foto genomen om en nabij de 125.
Zeker diesel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Vinnievw het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zaterdag in Duitsland.. Top is iets van 140, foto genomen om en nabij de 125.
Ook Golf III, een TDI 90 met toen 217.000 op de teller. Het waren overigens maar 193 èchte kmh...quote:Op zondag 19 december 2004 11:05 schreef Riot het volgende:
Met mijn Golf 2.8vr6 uit '92 haal ik de 230 ook nog wel.
best knap vind ik met meer aals 200.000 op de teller.
Zal eens een keer een foto (laten) maken lijkt me ook wel lache.
Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef Vinnievw het volgende:
Jaja, alle 65PK's aan het werk! Is een diesel ja. 220D type W123.
Die woog waarschijnlijk geen 1500kgquote:Op woensdag 22 december 2004 01:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor!
Een W123 220D is dan ook geen autOOTJE.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Mijn autootje met 65 pk's liep toch wel wat harder hoor!
jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de tellerquote:Op zondag 19 december 2004 11:05 schreef Riot het volgende:
Met mijn Golf 2.8vr6 uit '92 haal ik de 230 ook nog wel.
best knap vind ik met meer aals 200.000 op de teller.
Zal eens een keer een foto (laten) maken lijkt me ook wel lache.
190 meters per uur? of 190 keer pompen per uur?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de teller![]()
Hangt af van overbrengingsverhoudingen enzo.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
jeee wat knap, met mijn BX haal ik de 190 ook nog wel.. met meer als 422.000 km op de teller![]()
maar daar ga ik geen foto van maken want dan houd ik liever het stuur vast met 2 handen
Tegen een Golf VR6 kan je het echt shaken hoor. Ook onder de 100. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 0 - 100 sprint. En het koppel e.d.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:16 schreef yup het volgende:
[..]
Hangt af van overbrengingsverhoudingen enzo.
Alfa 33 1.7i 16v heeft relatief korte bakverhoudingen, relatief laag top voor 133 pk, maar kan een VR6 makkelijk tot de 200 bijbenen of zelfs voorblijven. Natuurlijk na de 200 is het bye bye 33.
die dingen zijn echt ziek, ik heb een keer 290 gereden in een carrera4 996quote:Op maandag 20 december 2004 11:08 schreef cooln het volgende:
276 km/h in een Porsche 996 Carerra 2 op de terugweg vanaf de beurs in Essen, Duitsland.
[afbeelding]
(fioto gemaakt op 265)
Gequote voor nadruk.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:25 schreef 1299 het volgende:
[..]
Tegen een Golf VR6 kan je het echt shaken hoor. Ook onder de 100. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 0 - 100 sprint. En het koppel e.d.
Owjee, we krijgen hier toch niet van die trieste figuren die een kutgolfje rijden en denken dat ze door de geluidsbarriere kunnen he...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:25 schreef 1299 het volgende:
[..]
Tegen een Golf VR6 kan je het echt shaken hoor. Ook onder de 100. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 0 - 100 sprint. En het koppel e.d.
een VR6 gaat toch ook door de geluidsbarriere?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:27 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Owjee, we krijgen hier toch niet van die trieste figuren die een kutgolfje rijden en denken dat ze door de geluidsbarriere kunnen he...daar zijn er al iets te veel van op de weg
![]()
welke auto?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:31 schreef lottumracing het volgende:
ik knip wel als ik stil sta, van mij eigen design tellerplaten....
[afbeelding]
dan sjek je de nummerplaat....ja ik weet het...dat stond er net nog niet....maar dan vind je...quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:21 schreef Vinnievw het volgende:
Das best snel, wat voor Seat is het precies?
En waar vindt je die info dan?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:18 schreef lottumracing het volgende:
[..]
dan sjek je de nummerplaat....ja ik weet het...dat stond er net nog niet....maar dan vind je...
SEAT
LEON 1.8 20V.T CUPRA R
MOT.AMK 1781CC 154KW
05/02 - 00/00
Ik heb 1 keer 180 km/h per uur gehaald met mijn corsa 1.2 uit 1988.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:29 schreef Tozz het volgende:
[afbeelding]
180 km/h. Opel Kadett 1.3i op de A6
Record ligt op 185 met windje mee heuveltje af, maar toen had ik helaas geen foon.
Hahaah, ik vind golfjes zelf ook spuuglelijk en zou er nooit eentje kopen. Sterker nog ik zou er niet eens dood in gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:27 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Owjee, we krijgen hier toch niet van die trieste figuren die een kutgolfje rijden en denken dat ze door de geluidsbarriere kunnen he...daar zijn er al iets te veel van op de weg
![]()
Ok, maar het gaat hier om topsnelheid. Post maar is een foto van je topsnelheid van je Colt GTIquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:35 schreef 1299 het volgende:
Zelf rij ik een Mitsubishi Colt GTi die met de sprint naar de 100 de VR6 ongeveer wel bijhoud
ja sure!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:38 schreef Solitarias het volgende:
Op de fiets
[afbeelding]
Nu jullie weer .................
die dingen zijn nogal snel te misleiden hequote:Op vrijdag 31 december 2004 14:38 schreef Solitarias het volgende:
Op de fiets
[afbeelding]
Nu jullie weer .................
De teller uit, da's netjes.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:30 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
In Duitsland in mijn 206CC met open dak. Wooeiiiii
Alleen die olietemp. he..
Lol das nogal onmogelijk met veel minder cilinderinhoud en minder pk'squote:Op vrijdag 31 december 2004 18:50 schreef sniper20 het volgende:
[..]
Ok, maar het gaat hier om topsnelheid. Post maar is een foto van je topsnelheid van je Colt GTI![]()
die hoger is dan een Golf VR6
Alleen ziet ie er dan nog steeds niet uitquote:Op zondag 2 januari 2005 16:03 schreef 1299 het volgende:
[..]
Lol das nogal onmogelijk met veel minder cilinderinhoud en minder pk's
Plus dat de versnellingsbak geen hoge eindversnelling heeft. Harder dan 210 / 215 gaat hij niet. Maar kijk ook even naar de nieuwprijs. Voor het geld wat die vr6 extra kost kan ik er makkelijk een turbo op montoren en dan is het dag dag golfje.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:26 schreef Hugo_Boss het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 december 2004 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
Flatout filmpie
Focus 1.8 tddi wagon.
180 km/u, zn absolute topNet gereden op de A37 hoogeveen-emmen
Tjek ook t nummer op de radio
Sorry voor de slechte kwaliteit, opgenomen met mn telefoon
[/quote
HaHaHa, dat nummer op de radio!! ]Meesterlijk (dat je niet ff een ander nummer opzet met één hand aan het stuur en 180 op de teller
)
golf wel danquote:Op zondag 2 januari 2005 16:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Alleen ziet ie er dan nog steeds niet uit
Zo zo open dakquote:Op zondag 2 januari 2005 00:30 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
In Duitsland in mijn 206CC met open dak. Wooeiiiii
Alleen die olietemp. he..
Je hebt nu een volle tank miss heeft dat er ook nog mee te makenquote:Op zondag 2 januari 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden.
Haren?! Welke haren?quote:Op zondag 2 januari 2005 19:23 schreef Mashi-Maro het volgende:
[..]
Zo zo open dak![]()
zijn je haren er niet van afgewaaid???
![]()
![]()
1.3 D. 180kml/uquote:Op zondag 2 januari 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden.
En een redelijk toerental ook nog.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
hier 185 met fiat panda 1.3 diesel. Het ligt een beetje aan de wind hoe hard hij gaat (ik denk omdat het niet zon gestroomlijnd model is), normaal op vlak tussen 170 en 180 , met wind mee zelfs 190 gereden.
Gold en opgewaarde koektrommel met de rondingen van een baksteen. Die colt is tenminste zeldzaam en ziet er nog eens gelikt uit ook. Plus dat die jappen tenminste degelijk zijn.quote:
Ik vind het rijkelijk veel toeren voor een diesel. De mijne zit pas bij 206 op 4300 rpm, ook in vijf.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:28 schreef Riot het volgende:
[..]
En een redelijk toerental ook nog.
Zo kan je makkelijk tientallen of zelf honderden kilometers blijven rijden.![]()
Zeker met zo'n diesel
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:06 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Haren?! Welke haren?Eigenlijk zit ik in de CC meer afgeschermd dan de Slk, z4, s2000 of een Miata.
Dat zijn meer de echte roadsters.
[..]
Door een windscherm? hoebedoel je
dat de Slk enzo meer de roadsters zijn??
1.3 D. 180kml/u![]()
Techniek van tegenwoordig..
De tellerafwijking van tegenwoordigquote:Op maandag 3 januari 2005 01:06 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Haren?! Welke haren?Eigenlijk zit ik in de CC meer afgeschermd dan de Slk, z4, s2000 of een Miata.
Dat zijn meer de echte roadsters.
[..]
1.3 D. 180kml/u![]()
Techniek van tegenwoordig..
Probeer liever 220quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:58 schreef alsem het volgende:
mijn pa krijgt vrijdag een mistubishi outlander, met een 2.0 turbo motor erin, ze zeggen dat de topsnelheid op 250 ligt, dat gaan we eff uitproberen![]()
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:05 schreef 1299 het volgende:
Die outlander weegt meer dan 1500KG.. en dan met 200PK haal je nooit geen 250. 220 is max volgens de specs.
In een outlander dus wel.quote:Je hebt echt geen 300 pk nodig om 250 te halen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat klopt dus niet, op die snelheden doet gewicht er totaal niet meer toe, bija alle weerstand is luchtweerstand ,die kwadratisch toeneemt. Gewicht en rolweerstand zijn te verwaarlozen invloeden.
Dat is allemaal leuk en aardig maar een A8 met 150 pk (en dito koppel) haalt echt de 250 niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lees dit artikel maar eens: http://www.streetdreams.nl/tech/aerodynamica.html
Rolweerstand te verwaarlozen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat klopt dus niet, op die snelheden doet gewicht er totaal niet meer toe, bija alle weerstand is luchtweerstand ,die kwadratisch toeneemt. Gewicht en rolweerstand zijn te verwaarlozen invloeden.
quote:De luchtweerstand speelt vooral bij hogere snelheden en in ieder geval boven de 80 km/h een belangrijke rol. Bij verdubbeling van de snelheid wordt de luchtweerstand vier maal zo groot, dus het kwadraat. Verdrievoudig je de snelheid dan wordt de luchtweerstand negen keer zo groot. Dat geldt niet voor andere weerstanden zoals de rolweerstand en de transmissieweerstand.
Een gemakkelijk bewijs daarvan kun je zelf leveren: als je je hand bij 40 km/h uit het raam steekt en je doet het daarna bij 120 km/h, dan merk je (niet zo precies misschien) dan de luchtstroom een negen keer zo grote kracht uitoefent. Dat kost brandstof en motorvermogen en heeft ook invloed op de topsnelheid. Heb je bij 50 km/h bijvoorbeeld 4 kW nodig om de luchtweerstand te overwinnen, dan is er bij 150 km/h, 64 kW nodig. Er moet dus heel wat extra benzine verbrand worden om dit extra vermogen te ontwikkelen.
Zelfde motor, zelfde electronica, zelfde bak. Oh ja zelfde koppel en pk's (DUHH precies hetzelfde motor).quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef DIA het volgende:
yup heeft dat ook niet met de overbrenging-inspuiting en koppel enz te maken..... :S
Breed = frontaal oppervlak = luchtweerstand.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:55 schreef yup het volgende:
[..]
Rolweerstand te verwaarlozen?
Dacht het niet piet. Gooi eens wat brede banden (en dan bedoel ik echt breed) MET DEZELFDE DIAMETER onder je Panda, moet je niet ineens opkijken als ie 5-10 km/u minder snel kan...
je valt er zelf ook onder met je panda die 190 op de klok heeft staan. erg veel geloof ik er niet van wat je hier post.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb het linkje van dit topic overige maar gemaild naar Koos Spee , mailde me zowaar terug dat hij zeker gaat uitzoeken of er juridische stappen kunnen worden genomen. Nu ben ik geen fan van dhr Spee, maar ik zie dat veel users hier wel aardig asociaal weggedrag vertonen!
Ait space wagonquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef alsem het volgende:
de mitsubishi spacewagon die we nu hebben heeft al 220 gehaald iig, dus de outlander zal vast wel iets sneller zijn..
edit: het wordt toch een 2.4 liter zonder turbo.
deze zal een topsnelheid hebben van 119 mph
eff omrekenen: 191.511936 km per uur.. (whehe toch iets anders dan de dealer zei, wat een slome kutbak trouwens.. die spacewagon die we nu hebben is veel beter eerlijk gezecht..)
Bron:http://www.newcarnet.co.uk/NCN_18387_indepth.html?serialno=18387
(nog een edit)
De spacewagon 2.4 gdi waar 220 mee is gehaald kan volgens deze site maar 118 mph (omgerekend: 189.902592 kmph, 220 was dan ook in luxemburg bergaf, wind mee volgensmij..), dus deze nieuwe auto kan dus als je de waarde van de oude eraf trekt voor 20.000 euro, 1 mph harder.. :S
http://www.autoplanetuk.com/vehiclePages/9/90152_p.htm
de 2.0 turbo komt trouwens binnenkort pas uit en zal een topsnelheid van 137 mph hebben
ook eff omrekenen: 220.480128 kmph, (30 lager dan die grote bek van de dealer..)
Bron:http://www.automobilemag.(...)04/0411_mitsu_paris/
Zonder begrenzer loopt ie >260 km/hquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:43 schreef Xtreem het volgende:
BHFH die de rest de slim af is!
Om nog maar 'n duit in het zakje te doen:
Waarom denk je dat de G55 AMG (toch niet misselijk) met de aerodynamica van 'n tuinhuis begrensd is op 210
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Zonder begrenzer loopt ie >260 km/h![]()
Als je dan die vieze pandi van BHFH inhaalt waait ie met heel 't zootje de berm in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Zonder begrenzer loopt ie >260 km/h![]()
Als je dan die vieze pandi van BHFH inhaalt waait ie met heel 't zootje de berm in![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:14 schreef yup het volgende:
Ik vloog ooit met 275km op de teller in een 850csi een uitvoegende citroen bx fiat pinda voorbij. Die citroen roestende blik op wielen bleef meteen op de vluchtstrook staan. Hij zocht zijn verschillende stukken blik weer bijelkaar want de helft van het blikwerk was eraf gewaaid.
En van schrik was ie zijn sandalen ook nog kwijt geraakt. Die lagen ergens onder de bijrijder stoel.
Wat voor een diesel hebben Seat's tegenwoordig.quote:
Dat Seat van de vag-groep is weet ik nog wel, maar ik was vergeten dat ie klote diesels nu al 150pk hebbenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:31 schreef yup het volgende:
1.9 TDi met 150 pk denk ik... (TDi van VW dus want Seat is van VW).
Succesquote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dat Seat van de vag-groep is weet ik nog wel, maar ik was vergeten dat ie klote diesels nu al 150pk hebben.
Misschien moet ik ook maar proberen een diesel in mijn CC te lepelen.
BMW heeft nooit V12 diesel in productie gehad (helaas).quote:Op zondag 9 januari 2005 02:00 schreef Crashcat het volgende:
Waar is de v12 diesel van BMW gebleven dan? 4 a 500 pk met 800 nm toch.
Of was dat een studiemodel.
Wat voor mitshi heb je eigenlijk?
ik heb die 120d flatout gehad, 230 ofzoquote:Op zondag 9 januari 2005 01:36 schreef yup het volgende:
BMW heeft 120d met 163 pk bijv...
Wil je echt extreem moet je BMW's 535d hebben... 3.0 inlijn 6 twinturbo met 272 pk en 560 nm
Klopt, het is een 1.9 TDI van 150 pk gechipt naar 180 pkquote:Op zondag 9 januari 2005 01:31 schreef yup het volgende:
1.9 TDi met 150 pk denk ik... (TDi van VW dus want Seat is van VW).
RESPECT.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef Kentaro het volgende:
235 in mijn Seat dieseltje
[afbeelding]
en 305 in Pa zijn Audi RS6
[afbeelding]
Allebei op de A4
de trajectcontrole is alleen richting den haagquote:Op zondag 9 januari 2005 13:37 schreef Riot het volgende:
[..]
RESPECT.![]()
![]()
Dik 300 waaw ik ben nog nooit boven de 250 uit geweest.
Nog best te doen in zo'n audi denk ik.
En er was toen nog geen traject controle op de A4 neem ik aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |