bron: www.nieuws.nlquote:Fiat Panda populairste auto onder vrouwen
Uitgegeven op 31 december 2004 om 16:49 uur
De Fiat Panda is de meest populaire auto onder Nederlandse vrouwen. Dat blijkt vrijdag uit cijfers van de RDC Automotive Monitor. In totaal 4.734 vrouwen kozen voor de kleine auto. De Peugeot 206 staat met 4.690 registraties op de tweede plaats.
In het kader van de AutoRai 2005 heeft MarketResponse Nederland een marktonderzoek laten uitvoeren rond het thema vrouw en auto. In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, bestaan er weinig verschillen in aankoopredenen tussen mannen en vrouwen. De verschillen zitten volgens het onderzoek in de details: vrouwen kiezen vaker voor een compact formaat dan mannen.
In het oriëntatiegedrag voor de aankoop zitten wel verschillen tussen de geslachten. Mannen raadplegen vaker media, zoals internet, autobladen, folders en tv-programma's over auto's. Vrouwen raadplegen vaker anderen voordat zij een beslissing nemen.
gelukkig denkt niet iedereen zoals jijquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De Panda is in Nederland, maar ook in heel europa veruit de best verkochte auto is het kleine segment ook overigens.Laten we hopen dat dit fiat weer de nodige financiele lucht kan geven om GM buiten de deur te houden. Helaas zijn de marges op de panda nu ook niet zo groot dat de panda meteen de redding van een onafhankelijk fiat is.
Fiat heeft met de facelifts van de punto en de mulipla en met de saaie stilo nogal wat missers gemaakt. Ik denk met weemoed terug aan de nog nauwlijks voorbije tijden van de Eerste multipla, de Barchetta, coupé fiat en de spider. We hebben gelukkig de nieuwe panda die aan de ogen van het het uitgezakte GM management is ontsnapt, maar laten we hopen dat er binnenkort de suffe zeurneuzen van opel de deur gewezen worden, want dat die een slechte invloed hebben op veel van fiats nieuwe modellen is evident.
komop yup.. dat weet je toch al langerquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:26 schreef yup het volgende:
Ja Opel is erg suf bezig.
De Vectra is suf de nieuwe Astra is suf en de Corsa is ook suf. Dus niet, alhoewel die Corsa is niet zo bijzonder, maar de Vectra en de Astra zijn dus NIET suf.
Je bent wel een erg suffe clown BHFH. Juist de modellen van Opel zijn vernieuwender dan ooit terwijl Fiat wel erg suffe modellen nu maakt...
Ok maar toch.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:29 schreef Youp het volgende:
[..]
komop yup.. dat weet je toch al langerhij rijdt een nieuwe panda for god's sake!!
![]()
kloptquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:36 schreef yup het volgende:
[..]
Ok maar toch.
Opel suf noemen (nu dan) is gewoon dom. Of je het mooi vind of niet is kwestie van smaak. Maar de nieuwe Opel's maken wel wat "los" zeg maar bij de mensen.
Net zoals de nieuwe 5/7/einser van BMW. Lelijk of mooi is smaak, maar ze zijn absoluut niet suf.
en ook daar komt ie vaak erg goed uit te de testquote:Op maandag 3 januari 2005 12:21 schreef 1299 het volgende:
Hahaha idd.. kortom jij raadpleegt alleen hoe hij er uit ziet. En mannen kijken liever objectieve testen enzo waardoor ze zeker geen fiat panda zullen kopen
Geweldig filmpjequote:Op donderdag 6 januari 2005 21:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
SCHOKKEND FILMPJE!!!(NIET VOOR JEUGDIGE KIJKERS!!!)![]()
![]()
http://www.rdvenema.nl/Schokkend%20Panda%20Filmpje.wmv
WHAAHHAHAHHAH LOOOLLZZZZZquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sterker ik heb met een OUDE panda (die ik ook heb gereden) 750cc zon zelfde BMW850csi waar yup zo mee loopt te pochen eruit gereden op het klaverblad hoevelaken. (is voor dat soort bakken een erg moeilijke boch, terwijl je een panda daar doorheen kan gooien! IS DUS GEEN GRAP, zoals wel weer gezegd gaat worden door sommigen)
Mijn panda kon harder door de bocht dan die BMW (mede ook door goed sturen van mij) Ik zag in mn spiegels hoe die man bijna tegen de vangrail slipte. Panda's model 1987 en nieuwer hebben door de onafhankelijke achteras en uitgekiende gewiochtsverdeling een zeer goede wegligging en menig moderne auto rij je er in (bepaalde) bochten mee uit. (natuurlijk niet lange snelle bochten, maar wel korte doordraaiers)
die kwalifikatie kende ik nog niet, wat bedoel je ermee?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:52 schreef yup het volgende:
850CSi champion of the lane changers
Ah, letterlijk dus, ok.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:22 schreef yup het volgende:
DE kampioen der baanwisselaars*
*baanwisselaar is een auto die van baan wisselt op de snelweg.
Door die meesturende achteras kan dat apparaat razendsnel van baan wisselen...
Vandaar dat de meeste tests ook zeggen dat de 850CSi betere wegligging heeft dan de 840i die toch beduidend minder weegt...
Zou best kunnen als het glad wegdek was en die BMW trapte iets te enthousiast zijn gas in om jou in te halen...oeps da's pech, kont wegquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
840 , of 850, die dingen zien er hetzelfde uit . Het feit is dat ie mij in mijn mijn panda 750L op knooppunt Hoevelaken niet kon bijhouden en bijna zn auto in de vangrail slipte. (hij kon zwaar oversturend zn auto nog net eruit halen) die bmw redde het gewoon niet qua bochtensnelheid dankzij de zeer goede omega-achteras van de panda model '88
-dubbel-quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
840 , of 850, die dingen zien er hetzelfde uit . Het feit is dat ie mij in mijn mijn panda 750L op knooppunt Hoevelaken niet kon bijhouden en bijna zn auto in de vangrail slipte. (hij kon zwaar oversturend zn auto nog net eruit halen) die bmw redde het gewoon niet qua bochtensnelheid dankzij de zeer goede omega-achteras van de panda model '88
ook een simpele 840 rij jij al niet weg met je nieuwe panda.. ook niet in de bochten... laat staan met je oude pandaquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
840 , of 850, die dingen zien er hetzelfde uit . Het feit is dat ie mij in mijn mijn panda 750L op knooppunt Hoevelaken niet kon bijhouden en bijna zn auto in de vangrail slipte. (hij kon zwaar oversturend zn auto nog net eruit halen) die bmw redde het gewoon niet qua bochtensnelheid dankzij de zeer goede omega-achteras van de panda model '88
t maakt nog nieteens uit WAT voor een BMW... van de eerste tot de laatste (op de Isetta na danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Five_Aces het volgende:
BMW vs pinda.... lijkt me een interressante wedstrijd
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Volgens de garage verbetert het nog iets naarmate er wat meer km's op de teller staan. (Ik had geklaagd dat ik aanvankelijk minder dan 1:20 gemiddeld reed)
Tijdens het rijden met een 840ci heb ik mogen waarnemen dat je NIET aan je pedalen moet komen om een rotonde te nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:29 schreef Yakult het volgende:
[..]
Ah, letterlijk dus, ok.
Ik lees net dat de CSi door de hydraulische achterasbesturing uitblinkt in de uitwijktest en in het corrigeren in de bochten (of het wisselen van rijbaan dus)
(ik denk dat BHFH dan een 'gewone' 840Ci of 850Ci het snot voor de ogen heeft gereden in zijn Fiat 850-killer)
Gaan misschien ook een panda kopen, en ik had het idee dat de blauwe metallic kleur donkerder was, maar die van jou is best licht, vandaarquote:Op maandag 10 januari 2005 17:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
teseo blauw metallic, hoezo?
Ja ik heb ook de MP# speler en 6 speakers/subwoofer! geeft supergeluid! (de installatie van fiat is van blaupunkt)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Gaan misschien ook een panda kopen, en ik had het idee dat de blauwe metallic kleur donkerder was, maar die van jou is best licht, vandaar
Heb jij trouwens ook voor de mp3-speler gekozen?
Zo ja, ondersteund deze ook ID-3?
1 van die 2 moet weg... supergeluid/blaupunkt, streep door wat niet van toepassing isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de MP# speler en 6 speakers/subwoofer! geeft supergeluid! (de installatie van fiat is van blaupunkt)
Ik heb er nog geen mp3 in uitgeprobeerd (moet ik nog testen), omdat ik geen cd's heb met mp3 en ik tot nu toe geen zin had een cd te branden... Wat is ID-3 trouwens?
De foto's zijn een beetje brak, ik zal wel eens wat foto's maken bij wat mooier weer, hij is best donkerblauw, ligt helemaal aan de lichtval! Ik vind de kleur erg mooi.
installatie in de fiat is van blaupunktquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:56 schreef Youp het volgende:
[..]
1 van die 2 moet weg... supergeluid/blaupunkt, streep door wat niet van toepassing is
-edit-
ID-3 is een uitgebreide nametag van het mp3tje waardoor je mooi op je schermpje ziet welke plaat draait enzo...
Blijkbaar mezelf niet zooo goed uitgedrukt. Ik wou enkel zeggen dat de 8serie een fantastisch stabiele bak is , maar, zoals met de rest van de RWD's, ook gevoelig is aan gladde wegen...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:07 schreef Five_Aces het volgende:
Je kan wel aan de pendalen komen, maar daar ook een beetje gevoel bij hebben is wel handigEn dat heb je niet als je er toevallig 5 min mee gereden hebt, zeker niet als je nog nooit met zovel power + RWD in de regen gereden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |