die kwalifikatie kende ik nog niet, wat bedoel je ermee?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:52 schreef yup het volgende:
850CSi champion of the lane changers
Ah, letterlijk dus, ok.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:22 schreef yup het volgende:
DE kampioen der baanwisselaars*
*baanwisselaar is een auto die van baan wisselt op de snelweg.
Door die meesturende achteras kan dat apparaat razendsnel van baan wisselen...
Vandaar dat de meeste tests ook zeggen dat de 850CSi betere wegligging heeft dan de 840i die toch beduidend minder weegt...
Zou best kunnen als het glad wegdek was en die BMW trapte iets te enthousiast zijn gas in om jou in te halen...oeps da's pech, kont wegquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
840 , of 850, die dingen zien er hetzelfde uit . Het feit is dat ie mij in mijn mijn panda 750L op knooppunt Hoevelaken niet kon bijhouden en bijna zn auto in de vangrail slipte. (hij kon zwaar oversturend zn auto nog net eruit halen) die bmw redde het gewoon niet qua bochtensnelheid dankzij de zeer goede omega-achteras van de panda model '88
-dubbel-quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
840 , of 850, die dingen zien er hetzelfde uit . Het feit is dat ie mij in mijn mijn panda 750L op knooppunt Hoevelaken niet kon bijhouden en bijna zn auto in de vangrail slipte. (hij kon zwaar oversturend zn auto nog net eruit halen) die bmw redde het gewoon niet qua bochtensnelheid dankzij de zeer goede omega-achteras van de panda model '88
ook een simpele 840 rij jij al niet weg met je nieuwe panda.. ook niet in de bochten... laat staan met je oude pandaquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
t maakt nog nieteens uit WAT voor een BMW... van de eerste tot de laatste (op de Isetta na danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Five_Aces het volgende:
BMW vs pinda.... lijkt me een interressante wedstrijd
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Volgens de garage verbetert het nog iets naarmate er wat meer km's op de teller staan. (Ik had geklaagd dat ik aanvankelijk minder dan 1:20 gemiddeld reed)
Tijdens het rijden met een 840ci heb ik mogen waarnemen dat je NIET aan je pedalen moet komen om een rotonde te nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:29 schreef Yakult het volgende:
[..]
Ah, letterlijk dus, ok.
Ik lees net dat de CSi door de hydraulische achterasbesturing uitblinkt in de uitwijktest en in het corrigeren in de bochten (of het wisselen van rijbaan dus)
(ik denk dat BHFH dan een 'gewone' 840Ci of 850Ci het snot voor de ogen heeft gereden in zijn Fiat 850-killer)
Gaan misschien ook een panda kopen, en ik had het idee dat de blauwe metallic kleur donkerder was, maar die van jou is best licht, vandaarquote:Op maandag 10 januari 2005 17:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
teseo blauw metallic, hoezo?
Ja ik heb ook de MP# speler en 6 speakers/subwoofer! geeft supergeluid! (de installatie van fiat is van blaupunkt)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Gaan misschien ook een panda kopen, en ik had het idee dat de blauwe metallic kleur donkerder was, maar die van jou is best licht, vandaar
Heb jij trouwens ook voor de mp3-speler gekozen?
Zo ja, ondersteund deze ook ID-3?
1 van die 2 moet weg... supergeluid/blaupunkt, streep door wat niet van toepassing isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de MP# speler en 6 speakers/subwoofer! geeft supergeluid! (de installatie van fiat is van blaupunkt)
Ik heb er nog geen mp3 in uitgeprobeerd (moet ik nog testen), omdat ik geen cd's heb met mp3 en ik tot nu toe geen zin had een cd te branden... Wat is ID-3 trouwens?
De foto's zijn een beetje brak, ik zal wel eens wat foto's maken bij wat mooier weer, hij is best donkerblauw, ligt helemaal aan de lichtval! Ik vind de kleur erg mooi.
installatie in de fiat is van blaupunktquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:56 schreef Youp het volgende:
[..]
1 van die 2 moet weg... supergeluid/blaupunkt, streep door wat niet van toepassing is
-edit-
ID-3 is een uitgebreide nametag van het mp3tje waardoor je mooi op je schermpje ziet welke plaat draait enzo...
Blijkbaar mezelf niet zooo goed uitgedrukt. Ik wou enkel zeggen dat de 8serie een fantastisch stabiele bak is , maar, zoals met de rest van de RWD's, ook gevoelig is aan gladde wegen...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:07 schreef Five_Aces het volgende:
Je kan wel aan de pendalen komen, maar daar ook een beetje gevoel bij hebben is wel handigEn dat heb je niet als je er toevallig 5 min mee gereden hebt, zeker niet als je nog nooit met zovel power + RWD in de regen gereden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |