Én, wil je er bij zijn? vanaf maandag 3 maart is je kans!
Voor het bijwonen van de nieuwe reeks opnames kun je vanaf maandag 3 maart a.s bellen met Vara Publieksservice. De kaarten zijn verkrijgbaar via telefoonnummer: 0900 - 0123 en kosten 4 euro 54.
Naar mijn mening moetten ze toch écht wel nieuwe elementen anders ben ik bang dat ze toch over hun hoogtepunt heen zijn. Maar, ik zit iig wel zaterdag 22 maart om 8 uur voor de tv .
quote:jaaaaaaaaa nog maar 19 daagjes *telt al maanden af*
Op zondag 2 maart 2003 14:28 schreef XxxPimxxX het volgende:
Kopspijkers is terug! Dat wil zeggen dat het team van Jack zich weer heeft geinstalleerd en dat we allemaal uitkijken naar 22 maart. Dan is Kopspijkers weer iedere zaterdagavond rond acht uur te zien op Nederland 3.Én, wil je er bij zijn? vanaf maandag 3 maart is je kans!
Voor het bijwonen van de nieuwe reeks opnames kun je vanaf maandag 3 maart a.s bellen met Vara Publieksservice. De kaarten zijn verkrijgbaar via telefoonnummer: 0900 - 0123 en kosten 4 euro 54.
Naar mijn mening moetten ze toch écht wel nieuwe elementen anders ben ik bang dat ze toch over hun hoogtepunt heen zijn. Maar, ik zit iig wel zaterdag 22 maart om 8 uur voor de tv.
Bij deze mijn KS-smilie :
quote:jaaa beter! we kunnen weer!
Op zondag 2 maart 2003 14:28 schreef XxxPimxxX het volgende:
Kopspijkers is terug! Dat wil zeggen dat het team van Jack zich weer heeft geinstalleerd en dat we allemaal uitkijken naar 22 maart. Dan is Kopspijkers weer iedere zaterdagavond rond acht uur te zien op Nederland 3.Én, wil je er bij zijn? vanaf maandag 3 maart is je kans!
Naar mijn mening moetten ze toch écht wel nieuwe elementen anders ben ik bang dat ze toch over hun hoogtepunt heen zijn. Maar, ik zit iig wel zaterdag 22 maart om 8 uur voor de tv.
quote:vorige keer was t alleen al voor december in iets van een half uur uitverkocht
Op zondag 2 maart 2003 14:49 schreef Elvi het volgende:
Ik hoop dat het net zoals vorige keer gaat! Toen konden mensen per maand bellen, en niet zoals voorgaande jaren: 1 keer bellen voor het hele seizoen. Dan grijp je er al snel naast.Bij deze mijn KS-smilie
:
quote:Volgens mij weet bijna niemand het
Op zondag 2 maart 2003 14:53 schreef swentibold het volgende:[..]
vorige keer was t alleen al voor december in iets van een half uur uitverkocht
en hoeveel zei jack ook alweer dat er toen gebeld hadden? 50 duizend ofzo toch? en toen wonnen ze ook nog es de televizierring ff hopen dat nog niet iedereen doorheeft dat je maandag kan bellen
anders zonder kaartje erheen
....
quote:(ja ik wist t wel al
Op zondag 2 maart 2003 14:57 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
Volgens mij weet bijna niemand het
quote:Ik geloof dat die er wel aan zit ja (>16 geloof ik), maar daar letten ze verder niet echt op. Tenminste, je kan natuurlijk niet met een hele schoolklas aan komen zetten. Maar gewoon in een groepje van verder 16+ kan het in principe wel
Op zondag 2 maart 2003 16:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zit er een minimum leeftijd aan? Netzoals bij veel programma's?
quote:ik dacht vanaf 11 dat daar de grens lag ofzo maar dat weet ik niet zeker trouwens k denk dat als een volwassen iemand die kaartjes besteld/haalt ze dan nog moeilijk iets kunnen zeggen over een jong iemand die mee is
Op zondag 2 maart 2003 17:31 schreef Veerboot het volgende:[..]
Ik geloof dat die er wel aan zit ja (>16 geloof ik), maar daar letten ze verder niet echt op. Tenminste, je kan natuurlijk niet met een hele schoolklas aan komen zetten. Maar gewoon in een groepje van verder 16+ kan het in principe wel
quote:Volgens mijn was het niet vanaf 11, maar ik weet niet helemaal zeker vanaf welke leeftijd het wel was eigenlijk
Op zondag 2 maart 2003 17:48 schreef swentibold het volgende:
ik dacht vanaf 11 dat daar de grens lag ofzo maar dat weet ik niet zeker trouwens k denk dat als een volwassen iemand die kaartjes besteld/haalt ze dan nog moeilijk iets kunnen zeggen over een jong iemand die mee isdenk dat ze alleen niet al te kleine kinderen willen omdat die a. niet stilzitten en b. sommige dingen niet snappen
quote:Dat was een item uit een van de eerste tv-shows van Spijkerman.. (ook iets met 'spijker' in de naam).. ging ie een prijs uitrijken aan de meest 'kamp' gekleedde man... André Hazes heeft hem wel eens gewonnen
Op zondag 2 maart 2003 19:22 schreef XxxPimxxX het volgende:
Trainingspak vd week?
quote:ja ik wel en ik heb nog kaartjes kunen krijgen ook
Op maandag 3 maart 2003 14:06 schreef XxxPimxxX het volgende:
Niet geprobeerd, jij wel?
quote:dat laatste onderdeel roeleert de pan uit hehe en paul helemaal, nie slecht voor een 'soapie'
Op maandag 3 maart 2003 18:45 schreef DJ_Robbie het volgende:
Leuk, laaste onderdeel is nog altijd het leukst, alhoewel die dingnen die opvallen in de media ook altijd wel erg leuk zijn
quote:Zeker!
Op maandag 3 maart 2003 20:55 schreef swentibold het volgende:[..]
dat laatste onderdeel roeleert de pan uit hehe en paul helemaal, nie slecht voor een 'soapie'
![]()
quote:zekers weten,tsjek me 'huisje' (lekker simpel in elkaar gezet onder t motto als t maar werkt) maar owen bakt er ook wel wat van al lijken zijn typetjes sneller op elkaar, kwa uiterlijk vooral..
Op dinsdag 4 maart 2003 19:32 schreef UFOtje het volgende:[..]
Zeker!
Die gast is echt
Hij kan ook als enige van het "kopspijkersteam" meerdere typetjes heel goed.
quote:eerste aflevering: kopspijkeren tussen Joop vd Ende en Reinout Oerlemans
Op dinsdag 18 maart 2003 21:27 schreef AirRaid het volgende:
schopje omhoog
quote:Was leuker als het tussen De Mol en Oerlemans was (die hebben toch ruzie?)
Op woensdag 19 maart 2003 01:14 schreef evert het volgende:[..]
eerste aflevering: kopspijkeren tussen Joop vd Ende en Reinout Oerlemans
quote:w00t beter dat het weer terug is... maar idd, hopelijk is het cabaret nivo een stuk hoger
Op zondag 2 maart 2003 14:29 schreef Viola_Holt het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen het laatste onderdeel leuk. De cabaretiers. Maar de kwaliteit daarvan is ook nogal verschillend.
maar WoEIjJjjjjjjjjjjjjjj
quote:wélke ' vorige keer'
Op woensdag 19 maart 2003 19:04 schreef Blaze85 het volgende:[..]
w00t beter dat het weer terug is... maar idd, hopelijk is het cabaret nivo een stuk hoger
vorige keer was het boring... en hopelijk hebben ze een ook wat ander concept
![]()
maar WoEIjJjjjjjjjjjjjjjj
quote:Ik zag het net in de gids staan!
Op woensdag 19 maart 2003 01:14 schreef evert het volgende:eerste aflevering: kopspijkeren tussen Joop vd Ende en Reinout Oerlemans
Goede start van het seizoen om Joop van den Ende voor zo'n spelletje te krijgen! Die man heeft dat soort aandacht helemaal niet nodig, dus imo erg bijzonder dat die aan zoiets meedoet!
quote:Joop van den Ende loopt de laatste week opeens een paar tv-programma's af om de musical de Drie Musketeers te promoten.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik zag het net in de gids staan!
Goede start van het seizoen om Joop van den Ende voor zo'n spelletje te krijgen! Die man heeft dat soort aandacht helemaal niet nodig, dus imo erg bijzonder dat die aan zoiets meedoet!
Hoop dat Jack wat leuke nieuwe elementen erin heeft, anders gaat het teveel leunen op de typetjes.
quote:Ow vandaar
Op vrijdag 21 maart 2003 16:29 schreef mbn het volgende:Joop van den Ende loopt de laatste week opeens een paar tv-programma's af om de musical de Drie Musketeers te promoten.
Dan is het ineens een stuk minder opvallend dat die komt
quote:idd
Op zaterdag 22 maart 2003 13:44 schreef swentibold het volgende:
nog 6 uur en 25 minuten.. klinkt al stuk beter dan bijna 3 maanden
quote:Ik keek helemaal alleen voor die typetjes.
Op zaterdag 22 maart 2003 14:10 schreef kezmania het volgende:
Hoop wel dat er wat nieuwe dingen inzitten, keek de laatste tijd alleen maar voor het kopspijkeren, en de typetjes
Ik hoop dat Jack dit seizoen z'n blik paranormale gasten dichtlaat, dat ie niet meer quasi-spontaan gaat lachen bij filmpjes en dat ie ook niet meer zo Bijzonder Enorm Ontzettend Blij is dat er een band bij hem wil optreden.
Dan kan het wel wat worden.
Mar dad is mein menign whehehe .
quote:Nu al geen redden meer aan.
Op zaterdag 22 maart 2003 17:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoop dat Jack dit seizoen z'n blik paranormale gasten dichtlaat, dat ie niet meer quasi-spontaan gaat lachen bij filmpjes en dat ie ook niet meer zo Bijzonder Enorm Ontzettend Blij is dat er een band bij hem wil optreden.Dan kan het wel wat worden.
Maar cabratiers moeten nog komen
Ik wil it ook weten. WIE O WIE??
de mooiste uitspraak ooit van neplaurentien wa snog wel "kloontjesvolk"
Al moet ik wel zeggen dat de caberetiers me zeker niet tegenvielen
quote:jij zit te veel op Fok!
Op zaterdag 22 maart 2003 21:07 schreef Jerruh het volgende:
de mooiste uitspraak ooit van neplaurentien wa snog wel "kloontjesvolk"
"klootjesvolk"!!
quote:Dat was zeker zo.....
Op zaterdag 22 maart 2003 21:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Schitterend einde!
quote:ja vond k ook btje veel t ' ouwe vertrouwde' maar toch ging de tijd weer veel te snel en heb ik zeker op t laatst weer erg gelachen enne mssn moesten ook zij nog wel btje 'inkomen'.
Op zaterdag 22 maart 2003 21:14 schreef Sandman2k3 het volgende:
Ik was niet erg onder de indruk van deze aflevering; het was niet echt vernieuwend, gouden ezel, paar psychopaten en grappige filmpjes, maarja, da is het suc6 van het programma, dus, waarom een succesformule veranderen???Al moet ik wel zeggen dat de caberetiers me zeker niet tegenvielen
![]()
![]()
![]()
Ja, drie jaar geleden.
quote:Ik sluit mij hier volledig bij aan. Ik moet wel zeggen dat ik Spijkerman niet irritant vond dit keer. Hij ging geen antwoorden voorzeggen tijdens het Spijkerspel en ook ging hij niet zelf slaan.
Op zaterdag 22 maart 2003 22:31 schreef Veerboot het volgende:
Wat u en ons opviel in de media: niet leuk.
Extreme strijkbouten: leuk
Kopspijkeren: leuk
Gesprek aan tafel: niet leuk
Gouden ezel: niet leuk
Muziek: goed!
Typetjes aan tafel: leuk!
Conclusie: wel aardig
Al met al dus een aardige aflevering.
Rare Belgen zijn altijd leuk
Cabaret was goed: the mother-in-law of all bombs
Het cabaret is 9 van de 10 keer leuk. Ook dit keer.
En Paul Groot is idd erg goed.
Sanne Wallis de Vries krijgt echter nog geen dolfijn aan het lachen.
quote:Hmm, ik vind haar als Laurentien echt geweldig goed
Op zondag 23 maart 2003 19:30 schreef tong80 het volgende:Sanne Wallis de Vries krijgt echter nog geen dolfijn aan het lachen.
Cabaret was super wegens Paul Groot.. Vond izjn immitatie weer briljant.. Balkenende word ook altijd leuk gedaan..
quote:als altijd
Op zondag 23 maart 2003 19:28 schreef evert het volgende:
paul groot is briljant!
owen wordt ook steeds beter en sanne is gewoon btje 'apart' maar wel leuk deze keer vond ik, had eigenlijk gegokt dat ze margarita zou doen
quote:ja stom he en daar staat dan nog bij ' binnen enkele uren na de uitzending' volgens mij hebben ze dat nog nooit gehaald
Op zondag 23 maart 2003 23:20 schreef dfr0st het volgende:
alweer begonnenshit de eerste gemist en hij is nogsteeds niet online
http://info.omroep.nl/vara?nav=bnzvCsHzGHIcHbE
quote:Dat vond ik ook de hoogtepuntjes. Voor de rest kon het me niet zoveel aan de buis kluisteren, maar ja, ik word niet gedwongen om te kijken
Op zaterdag 29 maart 2003 21:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond Gerard en Bos erg leuk.
quote:Ja vond ik ook, ze moeten spijkerman ook een keer flink in de zeik zetten ofzo...
Op zaterdag 29 maart 2003 21:24 schreef Bosbeetle het volgende:
ik vond spijkerman lullig doen tegen die neger ... maarja hij had last van zn rug hè
quote:ja zeker!!
Op zaterdag 29 maart 2003 21:18 schreef Ambassador het volgende:
Geweldige uitzending. Vooral dat Al Jazeera stukje met saddam en joling.
quote:ja ook tegen die fietsgozerd. spijkerman
Op zaterdag 29 maart 2003 21:24 schreef Bosbeetle het volgende:
ik vond spijkerman lullig doen tegen die neger ... maarja hij had last van zn rug hè
Nog maar een weekje of anderhalf en dan gaak naar zijn optreden in eindhoven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat spel wordt trouwens wel heel erg afgezaagd.
'je mag 'm nog even 'rechtslaan'
Het gene wat leuk is, is niet leuk vanwege hem:
- Wat U en ons opviel in de media: hij verzamelt de fragmenten niet, doet zijn redactie. Hij kondigt het alleen niet grappig aan.
- Kopspijkeren: hij verzamelt de fragmenten niet, doet zijn redactie. Hij slaat dus alleen wat spijkers er dieper in (haha )
- Aan tafel op het eind: Verzint hij niet, doet het cabaretteam.
Dan heb je nog over:
- Muziek: maakt hij niet, doet de artiest.
- Gesprekjes: Hij is maar wat trots dat hij al die figuren in zijn uitzending heeft, maar gaat (zoals vanavond) associaal met ze om.
Spijkerman:
En oja, het liplezen is ook niet leuk.
quote:Volgens mij is dat ook niet de bedoeling. Kopspijkers is voor een groot deel entertainment en dan hoeft het niet altijd per sé grappig te zijn.
Op zaterdag 29 maart 2003 21:55 schreef Emily87 het volgende:
Dat liplezen is trouwens NIET grappig.
Of wel?
Ik vond die imitatie van Wouter Bos briljant. Het leek echt net of hij er zelf zat.Ik vond echter het optreden van die drummer wat tegenvallen....had wat spectaculairder verwacht met een 62-deels drumstel
Maar het was iig weer een goeie aflevering...
[Dit bericht is gewijzigd door GeFrenzy2 op 29-03-2003 22:14]
quote:Precies, de stem leek (vond ik) ook heel erg op die van Bos
Op zaterdag 29 maart 2003 22:13 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik vond die imitatie van Wouter Bos briljant. Het leek echt net of hij er zelf zat.Ik vond echter het optreden van die drummer wat tegenvallen....had wat spectaculairder verwacht met een 62-deels drumstelMaar het was iig weer een goeie aflevering...
quote:Ik kan ook met een 100-deels drumstel daar gaan zitten en dan vervolgens op 6 drums een of ander dramatisch iets ten gehore brengen
Op zaterdag 29 maart 2003 22:13 schreef GeFrenzy2 het volgende:
had wat spectaculairder verwacht met een 62-deels drumstel
God, wat ben ik negatief vanavond
quote:klonk idd erg ok
Op zaterdag 29 maart 2003 22:04 schreef search64 het volgende:
Terry Bozzio gaaaf!Nog maar een weekje of anderhalf en dan gaak naar zijn optreden in eindhoven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rest van het programma vond ik niks aan, maar dat is eik geen nieuws. Maar je moet wat...
van dat drumstel had ik ook wel wat meer verwacht... die was meer psysidelic drum ofzo
Vorig jaar bleef ik thuis voor Kopspijkers. Ik hoop dat ze dat niveau weer halen!
quote:De muziek en die rare sporten vond ik nu juist weer minder.
Op zondag 30 maart 2003 00:38 schreef Stonehead het volgende:
Het was wel een aardige uitzending, met name het begin van het cabaret was leuk. De gejatte grap met de broertjes De Boer hadden ze echt moeten weglaten, als ik die flauwiteiten wil horen zet ik Edwin Evers wel op. De Al Jazeera-spoof was ook compleet veel te vergezocht. De Gouden Ezel was niet de moeite. Maar de muziek was wel weer interessant, en het item met die rare sporten is ook wel leuk.Vorig jaar bleef ik thuis voor Kopspijkers. Ik hoop dat ze dat niveau weer halen!
quote:nou.. zo ver gezocht was die nou ook weer niet hoor.
Op zondag 30 maart 2003 00:38 schreef Stonehead het volgende:
Het was wel een aardige uitzending, met name het begin van het cabaret was leuk. De gejatte grap met de broertjes De Boer hadden ze echt moeten weglaten, als ik die flauwiteiten wil horen zet ik Edwin Evers wel op. De Al Jazeera-spoof was ook compleet veel te vergezocht. De Gouden Ezel was niet de moeite. Maar de muziek was wel weer interessant, en het item met die rare sporten is ook wel leuk.Vorig jaar bleef ik thuis voor Kopspijkers. Ik hoop dat ze dat niveau weer halen!
quote:de boer zuigde en het rare sporten shit ook, maar het cabaret hebben ze iets langer gemaakt
Op zondag 30 maart 2003 00:41 schreef Cora het volgende:[..]
De muziek en die rare sporten vond ik nu juist weer minder.
Over die de Boer grap, ben ik het wel met je eens.
quote:Hij geeft shows van 2 keer 45 minuten dan kun je niet constant hakken, en dan kun je ook niet in 5 minuutjes alles even laten zien.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:13 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
Ik vond echter het optreden van die drummer wat tegenvallen....had wat spectaculairder verwacht met een 62-deels drumstel
Kijk even op http://www.terrybozzio.com onder de filmpjes als je echte gave dingen wil zien. Vooral zijn onafhankelijk is geweldig (dwz zijn armen en benen doen andere dingen tegelijkertijd). Niet voor niets dat hij als de beste drummer van de wereld wordt gezien.
quote:rechtse politici he..volgens mij is dit een aardig lijstje van alle politici die voorbij zijn gekomen, dus vraag ik me toch af hoe ze die 'rechtse' tellen
Op zondag 30 maart 2003 15:19 schreef G1Ace het volgende:
ik heriner me dat er vorig jaar heel veel kritiek was dat alleen de rechtse politici belachelijk werden gemaakt
alweer, gister werd Bos ook belachelijk gemaakt (tijdje dacht ik dat het echt Wouter Bos was, toen die binnen kwam)
tegenover 3/4 mensen van de lpf
quote:Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik zou de VVD toch wel onder 'rechts' scharen. Opzich.
Op zondag 30 maart 2003 23:26 schreef swentibold het volgende:[..]
rechtse politici he..volgens mij is dit een aardig lijstje van alle politici die voorbij zijn gekomen, dus vraag ik me toch af hoe ze die 'rechtse' tellen
-JP balkendende
-jaap de hoop scheffer
-annemarie jorritsma
-hans dijkstal
-wim kok
-Frank de grave
-ad melkert
-gerrit zalm
-lubbers
-bolkenstein
-brinkhorst
-jan pronk
-joris voorhoeven
-jan marijnissen
-...tegenover 3/4 mensen van de lpf
En het CDA ook wel.
quote:Het is één groot complot!
Op zondag 30 maart 2003 23:26 schreef swentibold het volgende:[..]
rechtse politici he..volgens mij is dit een aardig lijstje van alle politici die voorbij zijn gekomen, dus vraag ik me toch af hoe ze die 'rechtse' tellen
-JP balkendende
-jaap de hoop scheffer
-annemarie jorritsma
-hans dijkstal
-wim kok
-Frank de grave
-ad melkert
-gerrit zalm
-lubbers
-bolkenstein
-brinkhorst
-jan pronk
-joris voorhoeven
-jan marijnissen
-...tegenover 3/4 mensen van de lpf
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:42 schreef Blaze85 het volgende:
wouter bos rockte inderdaad... eindelijk het ware 'gezicht' van die linkse rat
[..]
Dat laatste stukje Al-Jazeera was echt meesterlijk. Ik zat ff te twijfelen - is 't nou echt of niet? - tot Joling Saddam op z'n schouders komt tikken.
quote:Ik vind het op zich wel leuk, vooral Jeroen mag ik wel
Op donderdag 3 april 2003 10:50 schreef swentibold het volgende:spelkandidaten 5 april = Elsemieke Havenga en Jeroen Latijnhouwers.
echt weer spraakmakende types
quote:bij mij klinken die namen ergens wel bekend maar kan dr niet echt opkomen waarvan..
Op donderdag 3 april 2003 12:43 schreef Veerboot het volgende:[..]
Ik vind het op zich wel leuk, vooral Jeroen mag ik wel
quote:RTL Nieuws (beide)
Op donderdag 3 april 2003 13:23 schreef swentibold het volgende:[..]
bij mij klinken die namen ergens wel bekend maar kan dr niet echt opkomen waarvan..
![]()
en ik mag ze nog van dichtbij bekijken ook![]()
maar dat stukje van Jan Peter Balkenede en Wouter Bos was na een minuut al niet meer grappig
voor de rest vond ik er eigenlijk geen bal aan.
En trouwens, dat stukje van die NOS-balk was oud (anderhalve week geleden al) en dat stukje van die NOS Journaals gast over Volkert van der G. hebben ze ook gejat van Barend en van Dorp.
Maar Roy van Zuydewijn was wel erg grappig
"Stelletje amateurs!"
quote:tegenwoordig is half nederland een BN'er
Op donderdag 3 april 2003 10:50 schreef swentibold het volgende:spelkandidaten 5 april = Elsemieke Havenga en Jeroen Latijnhouwers.
echt weer spraakmakende types
quote:de rest was minder ja ;P
Op zaterdag 5 april 2003 21:08 schreef greatgonzo het volgende:
die kaart van de Roy was echt geinig ja! (op soestdijk zit nog een versleten duitse scherpschutter)voor de rest vond ik er eigenlijk geen bal aan.
quote:ik zat ook op de clue te wachten... alleen die joint was leuk
Op zaterdag 5 april 2003 21:01 schreef calvobbes het volgende:
Dat stukje van Roy van Zuiderwijk met z'n aanvalplan was wel erg goed ("bij Delft liggen een aantal oranjes ingegraven)
maar dat stukje van Jan Peter Balkenede en Wouter Bos was na een minuut al niet meer grappig
quote:dat van die blonde belgische was ook al zeker 3 weken oud zo niet ouder en ze zei t uiteindelijk wel goed maar ja dan laten ze natuurlijk weer alleen dat van die smurfen zien/horen, best wel nep dus
Op zaterdag 5 april 2003 21:12 schreef Veerboot het volgende:
Gatver, wat begin ik meer en meer een hekel te krijgen aan die Spijkerman zegEn trouwens, dat stukje van die NOS-balk was oud (anderhalve week geleden al) en dat stukje van die NOS Journaals gast over Volkert van der G. hebben ze ook gejat van Barend en van Dorp.
quote:ze zeiden dat t ze eerst de neiging hadden gehad om op elke lokatie (iets van 7) ook iets grappigs te doen maar dan werd t een té lollig ( ja weet ff t goeie woord er voor niet) filmpje en t moest wel 1 geheel worden natuurlijk. En ze hadden zelf wel moeten lachen om t 'echte einde' maar in de uitzending werd er helemaal niet om gelachen (das er volgens mij dus later onder gezet ghehe) maar ik denk dat dat kwam doordat ze dat nog geen 5 minuten ervoor al hadden laten zien en t nieuwe er dus af was. mah jah op zich zijn die filmpjes tot nu toe wel elke keer leuk
Op zaterdag 5 april 2003 22:17 schreef Blaze85 het volgende:[..]
ik zat ook op de clue te wachten... alleen die joint was leuk
http://info.omroep.nl/vara?nav=bnzvCsHzGHIcHbE&partpush=xenxFsHzGHIDcD
quote:ja en sinds dit seizoen kan je ook nog es alleen t cabaret trug kijken haha ze worden eindelijk handug daaro
Op maandag 7 april 2003 16:39 schreef A.l.e.x het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, allle afleveringen staan onlinehttp://info.omroep.nl/vara?nav=bnzvCsHzGHIcHbE&partpush=xenxFsHzGHIDcD
quote:Die realplayer stream doet hier gewoon constant 300/500 kbps en WMP ook zoiets
Op dinsdag 8 april 2003 19:21 schreef endoor het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met de streaming afleveringen te kijken via de site van kopspijkers.... zowel thuis als op m'n werk is het niet te doen....
quote:tsja veel mensen met t zelfde idee he..
Op dinsdag 8 april 2003 19:26 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dat het programma nu een beetje te gehyped wordt. Vooral dat Cabaret wordt nu erg uitgemolken. Natuurlijk vind ik het meestal nog wel erg sterk, maar zo geniaal is het nou toch ook weer niet. Ik wilde trouwens maandag bellen voor kaarten,(ik woon om de hoek van de studio waar het wordt opgenomen, leek me wel geinig) maar het was na een uur al uitverkocht. Ik kwam er gewoon niet meer tussen. Dat vind ik toch wel overdreven.
quote:Vet cool
Op zaterdag 12 april 2003 20:08 schreef GeFrenzy2 het volgende:
*Schop*Begint zo weer....zo te zien hebben ze die minister vna Informatie bij het cabaret
![]()
Al-Sahhaf ownage
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 21:02 schreef Rahl het volgende:
ROTFL!!!Dat stukje met BZN was echt hilarisch
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 21:02 schreef Rahl het volgende:
ROTFL!!!Dat stukje met BZN was echt hilarisch
quote:dinsdag 15.00 herhaling
Op zondag 13 april 2003 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb het BZN-stukje gemist...
quote:of online kijken daar staat t al
Op zondag 13 april 2003 18:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
dinsdag 15.00 herhaling
quote:Of online.
Op zondag 13 april 2003 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
dinsdag 15.00 herhaling
Die symmetriegrap was een oude grap, die maakte Bouvrie ook over de WTC ramp.
BZN was zeer sterk
"Ik keek TV en zag hetvolgende. Ik dacht...."
Nee lul dat doet je redactie, die is gewoon goed. Al presenteert Ron Brandsteder het programma Kopspijkers, dan nog is het leuk.
Jij bent niets meer dan een CallTv presentator.
BZN was btw hilarisch
quote:haha
Op maandag 14 april 2003 21:19 schreef SunChaser het volgende:
Nee lul dat doet je redactie, die is gewoon goed. Al presenteert Ron Brandsteder het programma Kopspijkers, dan nog is het leuk.
quote:ik denk niemand
Op vrijdag 18 april 2003 12:32 schreef Blaze85 het volgende:
wie komen er vanavond'k denk:
Wouter Bos
Gerrit Zalm
en Boris Dittrich
raar he zo'n vrije dag
Ed Maas zou wel eens leuk zijn maar die is misschien niet bekend genoeg daarvoor.
quote:whoopsie, ik zei toch vandaag
Op vrijdag 18 april 2003 12:47 schreef PLAE@ het volgende:[..]
ik denk niemand
raar he zo'n vrije dag
beau van erven doorns en albert verlinden zijn te gast
WOEIJ!!!!!
willem oltmans was het beste het afgelopen jaar
quote:Inderdaad, ik dacht dat Spijkerman dit seizoen zich niet zou verlagen.
Op zaterdag 19 april 2003 20:35 schreef amnesiac het volgende:
omg weer een wannabe medium
quote:Heb ik gemist. Wat deed ie ?
Op zaterdag 19 april 2003 20:36 schreef Blaze85 het volgende:
strakke actie van beau!
quote:Jeuj
Op zaterdag 19 april 2003 20:32 schreef amnesiac het volgende:
Zwarte pieten
quote:Met de grote hamer nam ie en sprong.... en sloeg mis
Op zaterdag 19 april 2003 20:42 schreef tong80 het volgende:[..]
Heb ik gemist. Wat deed ie ?
Willem Oltmans, Maxim Verhagen, Mat Herben
lekker rechts weer afzeiken
quote:tsja maar matje en maxiempje niet
Op zaterdag 19 april 2003 20:47 schreef Blaze85 het volgende:
oltmans is ultra links gekke
quote:Oltmans is ultra tegen alles.
Op zaterdag 19 april 2003 20:47 schreef Blaze85 het volgende:
oltmans is ultra links gekke
quote:Yep.
Op zaterdag 19 april 2003 20:54 schreef Libris het volgende:
Van Muiswinkel is echt goed!
"nu de oorlog goed is afgelopen moet u toch voor de oorlog zijn"
lol, moet die linkse spijkerman nodig zeggen
quote:Wouter Bos zullen ze er echt nooit bij zetten
Op zaterdag 19 april 2003 21:03 schreef Blaze85 het volgende:
Viel trouwens best tegen het cabaret, vorige keer was beter. Mat herben heb ik nou wel gezien en ik had iets beters van oltmans verwacht. en ze hadden wouter bos ipv maxime verhagen moeten uitnodigen
quote:Nou, ik vond Willem Oltmans eigenlijk de leukse van de drie dit keer.
Op zaterdag 19 april 2003 21:03 schreef Blaze85 het volgende:
Viel trouwens best tegen het cabaret, vorige keer was beter. Mat herben heb ik nou wel gezien en ik had iets beters van oltmans verwacht. en ze hadden wouter bos ipv maxime verhagen moeten uitnodigen
als kopspijkers je nie bevalt ....
quote:Je hebt het toch niet tegen mij
Op zaterdag 19 april 2003 21:28 schreef DAMH het volgende:
anders kijk je als rechtse rakker toch lekker na dat intelectuele adam's family op je favo commerciele omroep ??als kopspijkers je nie bevalt ....
quote:ik heb et tegen iedereen die steeds maar weer zeikt dat het zo links is enzo boehoe,,, de hele wereld is rechts laat ons nou onze 10 minuten van linkse comedie hebben
Op zaterdag 19 april 2003 21:30 schreef amnesiac het volgende:[..]
Je hebt het toch niet tegen mij
quote:Laatst hadden ze 'm hoor. In het verleden is Rosenmuller ook vaak nagedaan. Maar als het je niet zint ga je toch lekker Ab Normaal kijken?
Op zaterdag 19 april 2003 21:07 schreef amnesiac het volgende:[..]
Wouter Bos zullen ze er echt nooit bij zetten
"Moment, ik krijg een bericht door van Jezus en Maria Magdalena"
quote:ze hadden Wouter voor die ene voetbalwedstrijd tegen Tsjechie samen met Jan Peter
Op zaterdag 19 april 2003 21:36 schreef ullie het volgende:[..]
Laatst hadden ze 'm hoor. In het verleden is Rosenmuller ook vaak nagedaan. Maar als het je niet zint ga je toch lekker Ab Normaal kijken?
quote:duh, maar hij was al eerder nagedaan, en toen was ie veel beter
Op zaterdag 19 april 2003 21:20 schreef -B- het volgende:[..]
Nou, ik vond Willem Oltmans eigenlijk de leukse van de drie dit keer.
Leuk voor ze, en een redelijk waar oordeel ook van de jury.
Volgens mij zijn de Curry's uit Amerika teruggekomen en hebben zich gevestigd in Belgie en ze hebben nog een kleine huisje in Amsterdam. De reden dat ze o.a. in Belgie wonen is omdat Adam een internetbedrijf heeft en we weten hoe het er in de ICT sector aan toe gaat. Mocht dat bedrijfje wat in NL gevestigd is failliet gaan dan kunnen schuldeisers niet aan z'n eigendommen in Belgie komen, waardoor hij gewoon z'n eigen tegen problemen heeft ingedekt.
En als jij uit Amerika komt en je gaat in Belgie wonen, dan ontduik je toch geen Nederlandse belasting?
Ik heb een hekel aan "The adams family" maar Jack moet niet stom gaan zitten bashen ;r
quote:eigenlijk zou dan de Vara op zich een prijsje moeten krijgen voor de hoeveelheid humor die ze op tv brengen , maar nu is toevallig kopspijkers hun best bekeken/succesvolste dus krijgen ze daarvoor prijsje ook leuk
Op woensdag 23 april 2003 18:23 schreef SigmundFreud het volgende:
Teletekst:
Kopspijkers krijgt op 22 mei de Zilveren Nipkowschijf, de prijs van tv-critici voor het beste tv-programma. "In een land waar tv-humor dun bezaaid is,steekt het VARA-programma met kop en schouders boven de rest uit", aldus de jury.Leuk voor ze, en een redelijk waar oordeel ook van de jury.
weet nou al niet meer waar ik heen wou met dit gelul whaha
btw komende zaterdag Hans Sibbel (aka : lebbis) en Eric van Sauers
en nog ff voor de lol ofzo =
quote:Alles was bagger idd.
Op zaterdag 26 april 2003 21:01 schreef CaptainCab het volgende:
Worst episode ever
Het succes is 'm na die prijs al vroeg naar het hoofd gestegen.
Spijkerman dumpen.
Het Cabaret een eigen programma geven.
quote:nee ging een beetje klote...
Op zaterdag 26 april 2003 21:19 schreef Patch het volgende:
niemand moest lachen bij de opname van de broer van Fortuin....
quote:Terwijl ze de lach er achteraf in kunnen monteren.
Zo slecht vonden ze het zelf.
quote:tering eej. kijk dan niet meer ofzo.
Op zaterdag 26 april 2003 21:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Was niet echt grappig vanavond (zoals gewoonlijk)
quote:Ik zeg toch niet dat er NIKS aan is? En ik bepaal zelf wel of ik kijk, of niet
Op zaterdag 26 april 2003 21:21 schreef FlyingFox het volgende:[..]
tering eej. kijk dan niet meer ofzo.
.
quote:ja inderdaad ja...
Op zaterdag 26 april 2003 21:20 schreef tong80 het volgende:[..]
Terwijl ze de lach er achteraf in kunnen monteren.
Zo slecht vonden ze het zelf.
quote:Idd, nog niet zo'n bagger aflevering gezien als deze.....
Op zaterdag 26 april 2003 21:01 schreef CaptainCab het volgende:
Worst episode ever
Bagger.
En die vergulde Ezel is ook een aanfluiting. Eddy Keur nomineren voor ezel? Die man doet gewoon waarvoor hij door Yorin is ingehuurd.
En dan zeggen, ik ga op zoek naar een foto, ik kom er nog wel achter hoe hij eruit ziet. Iedereen kent Eddy Keur, dis heeft zelfs nog eigen Quizen gepresenteerd enzo.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 27-04-2003 08:35]
quote:Vanwege zijn 'poging tot humor'. Hij deed ten minste nog een poging
Op zondag 27 april 2003 01:18 schreef SunChaser het volgende:
En die vergulde Ezel is ook een aanfluiting. Eddy Keur nomineren voor ezel? Die man doet gewoon waarvoor hij door Yorin is ingehuurd.
quote:http://www.angelfire.com/fl/adrianus/Keur.html
Op zondag 27 april 2003 01:18 schreef SunChaser het volgende:
Oeh, dat was slecht. Het wordt per seizoen, nee per aflevering, slechter, het wordt tijd dat ze een jaar of 2 stoppen.Bagger.
En dan zeggen, ik ga op zoek naar een foto, ik kom er nog wel achter hoe hij eruit ziet. Iedereen kent Eddy Keur, dis heeft zelfs nog eigen Quizen gepresenteerd enzo.
hier staat een schilderij van hem
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 27-04-2003 14:02]
quote:T einde vond ik wel grappig (en toen hoorde ik ook echt wel mensen lachen) ....'Ik denk dat Pim het zo gewild had Simon..'
En sowieso vind ik t wel een leuk programma, t kopspijkerspel was echt vet....Cabaret was idd niet supergaaf ofzo, maar wel grappig..
misschien tijd voor wat vernieuwing...
quote:LoL idd
Op zondag 27 april 2003 13:59 schreef Duiveltja het volgende:
De nominatie van Cash & Carlo was idd hypocriet. Het publiek moest zelfs hardop lachen om de grap. De caberetiers van Kopspijkers zelf maken veel hardere grappen
quote:dieptepunt was wel dat van simon en marten fortuyn
Op zondag 27 april 2003 10:56 schreef InWonderland het volgende:[..]
T einde vond ik wel grappig (en toen hoorde ik ook echt wel mensen lachen) ....'Ik denk dat Pim het zo gewild had Simon..'
En sowieso vind ik t wel een leuk programma, t kopspijkerspel was echt vet....Cabaret was idd niet supergaaf ofzo, maar wel grappig..
alleen remkes was geinig met z'n harde uitspraken
en z'n mooie gebit
en eerlijk gezegd was het vorige week ook al niet zo leuk.
quote:waarom geen normale fok smilies
Op zondag 27 april 2003 18:36 schreef Blaze85 het volgende:
dit was het nieuws komt toch ook binnenkort weer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Ik zie het verschil niet met klapvee ...
Op zondag 27 april 2003 18:40 schreef SunChaser het volgende:
een lachmachine
quote:Iedereen die Jensen afzeikt verdient van mij een lintje... nou ja, das wat overdreven, een pluim dan Jensen is geen een grote eikel die het inderdaad niet zou schuwen om de boel te manipuleren.
Die Spijkerman wordt sowieso vervelend. Hij had in de pers ook afgegeven op Jensen omdat hij een lachmachine gebruikte. Laat anderen en concentreer je eens op je eigen naar beneden glijdende show.
Haal Spijkerman uit dat programma, zo snel mogelijk!
Dus om dit nou meteen de slechtste aflevering te noemen, vind ik ook een beetje ver gaan hoor.
quote:Paul Groot was, zoals gewoonlijk, idd erg goed. Maar het was gewoon niet grappig, vond ik dan.
Op zondag 27 april 2003 20:11 schreef UFOtje het volgende:
Ik verbaas mij er een beetje over dat veel fokkers het cabaret gedeelte zo *kut* vonden.
Hoe die Paul Groot Borris Boris Dittrich Imiteert is toch geweldig?!
Dat stukje met de broers van Pim was toch ook wel mooi gevonden.Dus om dit nou meteen de slechtste aflevering te noemen, vind ik ook een beetje ver gaan hoor.
quote:Toen Gerard Joling (of all people) in zijn programma De Waarheid dat vertelde aan Jensen heeft Jensen gelukkig genadeloos teruggeslagen.
Die Spijkerman wordt sowieso vervelend. Hij had in de pers ook afgegeven op Jensen omdat hij een lachmachine gebruikte. Laat anderen en concentreer je eens op je eigen naar beneden glijdende show.
En daar heeft hij volkomen gelijk in.
quote:Ik vind zijn show wel grappig. Hij durft zijn gasten tenminste voor lul te zetten.
Op zondag 27 april 2003 18:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Iedereen die Jensen afzeikt verdient van mij een lintje... nou ja, das wat overdreven, een pluim dan Jensen is geen een grote eikel die het inderdaad niet zou schuwen om de boel te manipuleren.
quote:Idd. Je kunt wel een goede imitatie doen, maar zonder goed materiaal kom je nergens. En dat stukje met de gebroeders Fortuyn was eerst enkele lange minuten gelul over niks, met een paar zwakke pogingen tot een grap erin vermengd (beSet, BvD) en eindigt dan met een clue die je van mijlenver al zag aankomen
Op zondag 27 april 2003 20:18 schreef Veerboot het volgende:[..]
Paul Groot was, zoals gewoonlijk, idd erg goed. Maar het was gewoon niet grappig, vond ik dan.
Ik snap ook niet dat ze tegenwoordig bijna heel dat cabaret vullen met politici. Tijdens de verkiezingen kan ik mij er wel wat bij voorstellen, maar om nou nog steeds met minister X en minister Y te komen..
quote:die Owen kan zijn stem maar niet verdraaien waardoor het altijd Owen blijft die iemand nadoet en niet iemand wordt
Op zondag 27 april 2003 20:42 schreef Opie het volgende:
En dan die dramatische imitatie van Dolf Janssen.Ik snap ook niet dat ze tegenwoordig bijna heel dat cabaret vullen met politici. Tijdens de verkiezingen kan ik mij er wel wat bij voorstellen, maar om nou nog steeds met minister X en minister Y te komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |