kon je ook zelf vinden op de site van kopspijkers.....ik vond het btw echt bagger muziek!
Ik vond ze in ieder geval top, ken niet veel mensen die met een cello rock/punk kunne maken.
quote:Werd dat niet zo aangekondigd
Op zondag 23 maart 2003 00:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik vond het wel een goed optreden.Maar wtf heeft apocalyptica nou met punk te maken?
quote:uhmm ik zou een tv-progamma niet als referendum gebruiken.
Op zondag 23 maart 2003 00:54 schreef Sitethief het volgende:[..]
Werd dat niet zo aangekondigd
quote:Tjah, ik weet zeer weinig van de diverse muziekstijlen af, wat mij goed in de oren klinkt daar ben ik meteen aan verkocht. Ik ben dan ook fan van de meest uiteenlopende bands en artiesten.
Op zondag 23 maart 2003 00:57 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
uhmm ik zou een tv-progamma niet als referentie gebruiken.
quote:T'waren toch cello's ? contabassen zijn toch nog groter en kliken nog lager
Op zondag 23 maart 2003 00:49 schreef Mulnix het volgende:
Laat ik zeggen dat ik het een minuutje grappig vond dat er zo'n rocker op een contrabas zit te rossen en te headbangen. De muziek stelde daarna niet zoveel meer voor.
quote:het is al nacht he
Op zondag 23 maart 2003 00:59 schreef Muggenlip het volgende:
uhmmm... ik zou "referendum" niet gebruiken als je "referentie" bedoelt.
rel. date: 10.02.2003
Pulling classical strings now and getting tough!
Their new album Reflections (release date: February 10, 2003) will catapult Apocalyptica, the heavy cello thunder from the darkest depths of
quote:Dinsdag 15.00
Op zondag 23 maart 2003 01:14 schreef Yodium het volgende:
Weet iemand ook wanneer de herhaling is???Wil ik wel graag ff zien nog
quote:Danku schrijf ik dat ff in mijn agenda
Op zondag 23 maart 2003 01:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dinsdag 15.00
Maar geloof me maar, je draait het nooit meer.
Het is curieus. Leuk. Maar na 20 minuten ga je een shoarmaatje halen.
quote:Vlak voor 'Deze Week', dat was zeker de moeite waard
Op zondag 23 maart 2003 01:20 schreef Yodium het volgende:Danku schrijf ik dat ff in mijn agenda
in welk deel van het programma speelden ze? Of was het hele programma wel leuk?
De rest heb ik maar met een half oog geken
quote:Helemaal mee eens.... ik heb hun CD gekocht maar idd, ik draai hem nooit.
Op zondag 23 maart 2003 01:20 schreef tong80 het volgende:
Heb hun CD's gedownload. Even leuk.Maar geloof me maar, je draait het nooit meer.
Maar vind het wel leuk ze even 1 nummertje live te zien.
Heb ze ook op Waldrock gezien, dat duurde ongeveer een half uur, en dat was ook lang genoeg... maar wel erg leuk om te zien.
quote:Dankje...ik doe om 15.40 de tv wel aan
Op zondag 23 maart 2003 01:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vlak voor 'Deze Week', dat was zeker de moeite waard
De rest heb ik maar met een half oog geken
quote:tja, ze hebben een CD met Metallica-covers?,
Op zondag 23 maart 2003 00:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik vond het wel een goed optreden.Maar wtf heeft apocalyptica nou met punk te maken?
quote:Goh, is Kopspijkers weer, wist ik dus effe niet. En apocalyptica bij Kopspijkers? Zozo, After Forever was dus niet genoeg uit die takken. Kijk de uitzending nog wel online dan.
Op zondag 23 maart 2003 01:20 schreef tong80 het volgende:
Heb hun CD's gedownload. Even leuk.Maar geloof me maar, je draait het nooit meer.
Apocalyptica heerst echt wel, geloof mij, en je draait het echt wel weer vaker. Maargoed ik ga ze morgen(vandaag, whatever) zien in 013.
quote:Ben benieuwd, heb ze nu 2 jaar op CD.
Op zondag 23 maart 2003 02:05 schreef metalbazzz het volgende:geloof mij, en je draait het echt wel weer vaker. Maargoed ik ga ze morgen(vandaag, whatever) zien in 013.
Zal je laten weten wanneer ik ze weer draai.
door dit topic bedenk ik me ineens dat het mogelijk is om via inet de afleveringen van kopspijkers te kijken
beetje ontopic
heb wel eens wat gehoord van ze, en het klonk zeker wel aardig, maar heb te weinig gehoord ervan om een goed oordeel er over te kunnen geven.
quote:Ja daar had ik dus ook last van. ik kon het melodietje meeneurien, maar kon het maar niet plaatsen!
Op zondag 23 maart 2003 10:48 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Alleen wat coverden ze nou precies gisteren? Ik herkende het duidelijk, maar kon het gewoon niet plaatsen
quote:Het eerste stukje wist ik idd nog wel
Op zondag 23 maart 2003 11:15 schreef LenL het volgende:
het eerste stukje was nothing else matters van metallica, het tweede was eigen werk.
Nee, dat tweede stuk was wel echt een rock nummer cover, maar van wie... i dunno
quote:Op de site van kopspijkers staat:
Op zondag 23 maart 2003 10:48 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Alleen wat coverden ze nou precies gisteren? Ik herkende het duidelijk, maar kon het gewoon niet plaatsen
Dit soort actiefoto's bedoel ik dan:
Maar ! Ze zijn zekers niet lelijk.
En kopspijkers is ook online te zien..
http://info.omroep.nl/vara?nav=bnzvCsHzGHIcHbE&partpush=xenxFsHzGHIDcD
quote:Klopt, en ze hadden er eerst ook geen percussie bij.
Op zondag 23 maart 2003 12:13 schreef nonzz het volgende:
Dat nummer wat ze bij kopspijkers speelden was echt hun eigen nummer. Ze zijn sinds hun nieuwe cd gestopt met het coveren van Metallica.
Ik vind ze zelf zonder drums mooier, maar ik vond dit ook niet verkeerd.
quote:Ik heb wel eens een oudedr concert gezien op de duitse tv, toen gingen ze met hun cecllos op het podium als een gek staan heabangen terwijl ze een sepultura cover speelden... dat was echt te veel van het goede. Ik zou ngo wel een keer een live video van hun versie van master of puppets willen zien.
Op zondag 23 maart 2003 11:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb echt in geen tijden zo hard moeten lachen. Ik kende Apocalyptica al langer, en ik vond ze ook goed, en fijn om te horen enzo, maar toen zag ik ze optreden. Dat headbangen !![]()
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |