Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Dat weten mensen toch van te voren. Het is geen kliniek met afdelingshag. Ook al zijn ze er gek zat voorquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben nog geen PGB zeker, te weinig punten.. dan moet Angela maar ff afkicken
Ergens hoop ik dat ze in de min komen. Roken kost nogal watquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Beseffen rokers voordat ze die loods instappen niet dat roken weleens een probleem zou kunnen zijn.
Angela was (even) gestopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Beseffen rokers voordat ze die loods instappen niet dat roken weleens een probleem zou kunnen zijn.
Wow, het valt meteen op!quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
Ziet er voor het eerst netjes uit die keuken.
Altijd mensen het beste gunnen jijquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ze in de min komen. Roken kost nogal wat
Zo begint het, over een tijdje is het 'Sem mept Lisanne, keihard uit de tree'quote:
Ow ja, dat is die Semquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo begint het, over een tijdje is het 'Sem mept Lisanne, keihard uit de tree'
Is toch gewoon een soort van kennismakingsrondje voor en met de nieuwe bewonersquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
"stel elkaar wat diepe vragen"
Zo'n speeddate is daar toch niet geschikt voor... dat doe je spontaan dunkt mij
Niets mis met vooroordelen bij dit programmaquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Patrick vind ik ergens best intimiderend... iets te gelikt of zo. En ja, dat zijn vooroordelen
Ik denk net als die paar vrouwen denken dat hij eerder van de mannen is maar niet echt wil zeggen ofzo. Lisanne valt ook op vrouwen toch dacht ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sem is een snelle jongen, die ligt in notime onder Lisetje
Nee dat was Yvonne.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:46 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik denk net als die paar vrouwen denken dat hij eerder van de mannen is maar niet echt wil zeggen ofzo. Lisanne valt ook op vrouwen toch dacht ik
Ja, maar dan dwing je toch geen diepe vragen af? Dan vraag je toch eerder naar iemands beroep of favoriete boekquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch gewoon een soort van kennismakingsrondje voor en met de nieuwe bewoners
Touchequote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met vooroordelen bij dit programma
Dit is pas dag 3, daar kan je amper wat van vinden nog.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:43 schreef schetterklep het volgende:
Ik vind er niet meer zoveel leuke mensen in zitten bedenk ik me
Angela geeft Marjolein en Laurel de schuld van die tering herriequote:
Ja ze moeten altijd zuinig leven. En dan wil er iemand rookwaar kopen. Het is trouwens wel een pittige dame zo te ziequote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd mensen het beste gunnen jij
(plaag je maar)
Oh er is geen bed reclame geweest dit keer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Jeugherberg is weer open
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met je eens hoor! Plaagde je gewoon een beetjequote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze moeten altijd zuinig leven. En dan wil er iemand rookwaar kopen. Het is trouwens wel een pittige dame zo te zie
Zijn ex-vriendinnen bijvoorbeeld niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Neen, niet iedereen wordt vrolijk van het liefdesleven van Sem
Sommige kijkers ook nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn ex-vriendinnen bijvoorbeeld niet.
Zelfs geen dimlichtjequote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Patrick is niet echt een helder licht hoor
Was afgesprokenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Dus Patrick lekt ook naar een ander bondje
Daar word je ook dood ongelukkig van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Ook niet zo handig Dennis, met alleen drie dames in een bondje.
Kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar word je ook dood ongelukkig van.
Weet ik. Ik ken je tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor! Plaagde je gewoon een beetje
Ja, zat ook te denken, die vrouw is niet op d'r giecheltje gevallen.
Het lijkt wel elke keer dat ze de meest pittige wat oudere mensen kiezen
Die hoopt gewoon dat het pijn doetquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Anna Mae zit echt aan iedereen te plukken met haar pincet.
Ze is ineens zichtbaar ja, een stuk leuker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die hoopt gewoon dat het pijn doet![]()
![]()
Vind deze versie van Anna-Mae wel leuker dan die stille muis die we tot nu toe gezien hebben
Helemaal mee eens, die lippen gaan allemaal op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Het is absoluut niet aan mij, maar die jonge meiden zouden echt moeten stoppen met die lippen opspuiten, echt zwaar zonde.
Het klopt gewoon niet bij het gezicht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Het is absoluut niet aan mij, maar die jonge meiden zouden echt moeten stoppen met die lippen opspuiten, echt zwaar zonde.
Nou dat niet alleen, het zit er vaak zo dik bovenop dat het zo'n gezicht juist helemaal niet mooier maakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die lippen gaan allemaal op elkaar lijken.
Dat is het doel van die "extraatjes" Afspraken maken en half of niet nakomen, herrie in het hok.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. To Naai Or Not To Naai .. Wantrouwen broeit al![]()
[ afbeelding ]
Elk programma is verplicht als zelfdoding genoemd wordt of ter sprake komt het telefoonnummer van de hulplijn onderin beeld te zetten. En het een zielig verhaaltje noemen echt wtf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 21:17 schreef freaky40 het volgende:
Toch een wat mindere aflevering zo na de hele TR winst. Begint met een of ander zielig verhaaltje van Marjolein met gelijk een 'hulp bij zelfdoding' telefoonnummer er onder. Ze dachten, nu we de ring hebben gelijk maar op de deug toer gaan. Gezellig!![]()
Sem is wel een mannetje, wordt als homo gezien maar is het toch echt niet. Hij houdt echt van vrouwen...ja ja, hij is zo dol op dat hij ze wel in elkaar kan meppen als de geruchten waar zijn....
Die Patrick zit echt in de verkeerde show, die past meer in die Temptation-achtige programma's of alle spin offs daar van. Die gaat geheid vreemd binnen kort. Een relatie van 4 maanden is natuurlijk niets, dat kan stuk.
Joshlyn haar laatste cyclus blijkbaar, of toch niet. Wordt door andere al gepusht om langer te blijven, dus dat doet ze denk ik...Die is daar niet weg te slaan.
Angela is wel leuk denk ik, maar ja rookverslaafde als een malle dus dat wordt een moeilijke tijd als ze daar geen budget voor hebben.
Younes nog weinig van gezien, zo is er altijd wel 1 deelnemer die buiten de boot valt in zo'n cyclus. Moet nog even een verhaallijntje voor verzonnen worden.
Anna Mae bloeit op en begint zowaar wat kriebels in haar voorbips te creëren en flirt er vrolijk op los of trekt neus of wenkbrauw haren er uit bij mannen...kickt ze op vooral als het pijn doet. Klein Chinees sadistje.
Laurel liet min of meer al doorschemeren dat hij het moeilijk heeft, zijn kinderen mist en al op het punt staat om naar huis te gaan. Dus dat zal wel de reden zijn. Slappe vaatdoet en funest voor deze show als deelnemers binnen een cyclus vertrekken! Dus gelijk aanvullen FEBO, doe dat nou gewoon want met 4 sta je sterker dan met 3, het is toch wat 'competitie vervalsing' zo.
Valt me op dat ze het mededelingen/kalender bord in de keuken nog helemaal niet hebben bijgewerkt. De witte stip staat nog steeds op zondag!
Ik ook, en Sayf ging er ook mooi op in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterke vrouw
Diep respect voor haar
Vreselijk. Standje max wit. Ik snap niet dat mensen dat mooi vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
DAt gebit van Patrick is ook nieuw en volgens mij iets te groot, kan zijn mond niet heel goed dicht doen en zit steeds heen en weer te bewegen. En soort Jürgen Klopp
Vond het een vreemd verhaal eigenlijk, beetje in scene gezet zelfs of het een moetje was van de FEBO.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 23:32 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik ook, en Sayf ging er ook mooi op in.
Super knap van die Marjolein dat ze het zo goed verwerkt lijkt te hebben zonder van het padje geraakt te zijn.
Ik vond het ook wel heftig om meteen te vertellen ja. Wellicht moest het om sympathie bij de kijkers te creëren maar wel raar dat je zulke dingen vanuit productie zou verplichten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 00:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond het een vreemd verhaal eigenlijk, beetje in scene gezet zelfs of het een moetje was van de FEBO.
Ja, triester kan inderdaad haast niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Elk programma is verplicht als zelfdoding genoemd wordt of ter sprake komt het telefoonnummer van de hulplijn onderin beeld te zetten. En het een zielig verhaaltje noemen echt wtf.
Wat natuurlijk ook niet gebeurt. Laat je niet gek makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 00:27 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel heftig om meteen te vertellen ja. Wellicht moest het om sympathie bij de kijkers te creëren maar wel raar dat je zulke dingen vanuit productie zou verplichten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |