Ja, triester kan inderdaad haast niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Elk programma is verplicht als zelfdoding genoemd wordt of ter sprake komt het telefoonnummer van de hulplijn onderin beeld te zetten. En het een zielig verhaaltje noemen echt wtf.
Wat natuurlijk ook niet gebeurt. Laat je niet gek makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 00:27 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel heftig om meteen te vertellen ja. Wellicht moest het om sympathie bij de kijkers te creëren maar wel raar dat je zulke dingen vanuit productie zou verplichten.
Deed ze al eens aan mee voor De Bondgenoten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat het voor LLDL was gaf Instagram aan.
Was al vanaf dag 1 te zien, macho-ventje dat denkt dat iedereen bang voor hem is en een stap opzij doet. Mooi dat niet iedereen dat doet. Snel naar je gezin terug engerd, misschien dat ze daar voor je in de houding springen.quote:
Ze gaat al die programma's afquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deed ze al eens aan mee voor De Bondgenoten.
Dat ligt eraan welk verhaal, dat ze haar ouders op jonge leeftijd kwijt is geraarkt, of dat ze graag wil weten of Sem een borsten of billenman is?quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 12:30 schreef Chea49 het volgende:
Heb ik nou het Marjoleinverhaal gemist? Herinner het me in ieder geval niet.
Da's wel heel jong! 😉quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:38 schreef Soury het volgende:
Patrick heeft een vriendin van 4 maanden.
Maar met wie? Hij heeft al een "Marjolijntje" thuis zitten.. die vervangen voor zo'n zelfde heeft geen nut.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 15:43 schreef freaky40 het volgende:
Neem ik niet serieus, die gaat voor de bijl.
Ik denk dat Sygorn wel een kans maakt, het lijkt er op dat die nix met Dylan wilquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Hij blijft na deze cyclus nog wel even plakken denk ik en anders is daar gewillige Joshlyn nog altijd die voor alles open staat en blijkbaar Ian al vergeten is.
quote:
Vind het ook ietwat dubieusquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:20 schreef spapaars het volgende:
Was toch al raar dat Lauren daar al binnen is gebracht voor het finalespel.
Voegde niets toe.
Oef... die man...quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Brood maken is vrouwenwerk, oke Patrick
Vanaf nu noemen we hem Andrewquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Brood maken is vrouwenwerk, oke Patrick
Het is te leen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze mochten toch geen eten weggeven? Of heb ik dat zelf willen horen
Degene die punten krijgen voor eten ( als troef)quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze mochten toch geen eten weggeven? Of heb ik dat zelf willen horen
Iewls!quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff op kauwen en dan als braakbal terug geven?
Of via een nummer twee in de potquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff op kauwen en dan als braakbal terug geven?
Modeshow voor zijn sponsorquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
Waarom loopt Laurel er eigenlijk bij als co van de boswachter show ?
Je hebt helemaal gelijk...quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
tja je mag het lenen, niet houden
Past goed bij het kunstgras.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
Waarom loopt Laurel er eigenlijk bij als co van de boswachter show ?
Naja... zoiets kan wel lang duren... alleen hoe is hij door de keuring gekomen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
2 jaar geleden een burn out gekregen
Ja en?
Wat heeft dat met nu te maken ?
De slangen hebben voedsel en Sayf is toch geen slang?(die is een haai)quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die punten krijgen voor eten ( als troef)
Dat was niet sayf toch
Uhuquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw Laurel is niet gezond.. ook zielig
Wie heeft hem dan binnen gelaten ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Alleen knock outs verneukt ze standaardquote:
Ja... en zijn gespeelde "diepzinnigheid" en "wijsheid¨quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik niet, hij zegt die bij iedereen die weg gaat
...en een doos Kleenexquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijgt zijn bondje nu ook weer strafpunten?
Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijgt zijn bondje nu ook weer strafpunten?
"Ja maar dan ook peuken!quote:
Hoe hij loopt ook, lekker breed lopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vier maanden, ben benieuwd of die relatie het overleeft.
Kan het niet helpen, die Patrick mag ik niet zo
Voor peuken moet je alles opgeven... zelfs de frikandellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Ja maar dan ook peuken!" ~ Angela (waarschijnlijk)
En 'n tube midelgan voor de spierpijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
omdat Zeef nu alleen vieze dingetjes moet doen?
(sorry dit gaat misschien te ver![]()
)
Dat ja en is niet de eerste keer dat iemand uit zijn bondje vertrekt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Sayf vooral baalt om de puntjes die hij in moet leveren en nu met twee dames overblijft, terwijl hij dacht aan Laurel een stevige bondgenoot te hebben.
Niets weg door geweld zoals werd gezegd. Gewoon zijn 24 uur aangevraagd lol.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ja die heeft steeds geen geluk.quote:
Tja... viel te verwachtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets weg door geweld zoals werd gezegd. Gewoon zijn 24 uur aangevraagd lol.
Dom gedoe altijd. Wat een lol zeg omdat soort dingen te verzinnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... viel te verwachten
Jup, die juice channels liegen er lustig op los , als je maar kliktquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets weg door geweld zoals werd gezegd. Gewoon zijn 24 uur aangevraagd lol.
Ja daarom, dat is toch best heel sneu.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ja en is niet de eerste keer dat iemand uit zijn bondje vertrekt.
Ja...maar dat trekt mensen en geeft centjes en zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dom gedoe altijd. Wat een lol zeg omdat soort dingen te verzinnen.
Het haantjequote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe hij loopt ook, lekker breed lopen
Hou op met mij hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap dat Laurel zich niet goed voelt, ondanks zijn uniek gewenning periode van een week als 1ste Nieuwe zit it ; ie tussen geile jonkies, en teveel thuisfoto's , dan wil je wel weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |