Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Dat weten mensen toch van te voren. Het is geen kliniek met afdelingshag. Ook al zijn ze er gek zat voorquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben nog geen PGB zeker, te weinig punten.. dan moet Angela maar ff afkicken
Ergens hoop ik dat ze in de min komen. Roken kost nogal watquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Beseffen rokers voordat ze die loods instappen niet dat roken weleens een probleem zou kunnen zijn.
Angela was (even) gestopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Beseffen rokers voordat ze die loods instappen niet dat roken weleens een probleem zou kunnen zijn.
Wow, het valt meteen op!quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
Ziet er voor het eerst netjes uit die keuken.
Altijd mensen het beste gunnen jijquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ze in de min komen. Roken kost nogal wat
Zo begint het, over een tijdje is het 'Sem mept Lisanne, keihard uit de tree'quote:
Ow ja, dat is die Semquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo begint het, over een tijdje is het 'Sem mept Lisanne, keihard uit de tree'
Is toch gewoon een soort van kennismakingsrondje voor en met de nieuwe bewonersquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
"stel elkaar wat diepe vragen"
Zo'n speeddate is daar toch niet geschikt voor... dat doe je spontaan dunkt mij
Niets mis met vooroordelen bij dit programmaquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Patrick vind ik ergens best intimiderend... iets te gelikt of zo. En ja, dat zijn vooroordelen
Ik denk net als die paar vrouwen denken dat hij eerder van de mannen is maar niet echt wil zeggen ofzo. Lisanne valt ook op vrouwen toch dacht ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sem is een snelle jongen, die ligt in notime onder Lisetje
Nee dat was Yvonne.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:46 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik denk net als die paar vrouwen denken dat hij eerder van de mannen is maar niet echt wil zeggen ofzo. Lisanne valt ook op vrouwen toch dacht ik
Ja, maar dan dwing je toch geen diepe vragen af? Dan vraag je toch eerder naar iemands beroep of favoriete boekquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch gewoon een soort van kennismakingsrondje voor en met de nieuwe bewoners
Touchequote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met vooroordelen bij dit programma
Dit is pas dag 3, daar kan je amper wat van vinden nog.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:43 schreef schetterklep het volgende:
Ik vind er niet meer zoveel leuke mensen in zitten bedenk ik me
Angela geeft Marjolein en Laurel de schuld van die tering herriequote:
Ja ze moeten altijd zuinig leven. En dan wil er iemand rookwaar kopen. Het is trouwens wel een pittige dame zo te ziequote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd mensen het beste gunnen jij
(plaag je maar)
Oh er is geen bed reclame geweest dit keer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Jeugherberg is weer open
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met je eens hoor! Plaagde je gewoon een beetjequote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze moeten altijd zuinig leven. En dan wil er iemand rookwaar kopen. Het is trouwens wel een pittige dame zo te zie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |