abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221931596
Volkskrant heeft het hele stuk maar mogen we niet plaatsen, dus vandaar de GS versie:

quote:
De premier van alle Jetbots heeft de Kamer verkeerd geïnformeerd over zijn AI-gebruik op X. Dat heet ook wel: GLASHARD LIEGEN. Uit een knap staaltje menselijk handelen van Forum voor Democratie en de Volkskrant blijkt dat de Robbot AI heeft gebruikt voor posts op zijn officiële MinPres-account, terwijl hij dat eerder nog ontkende na Kamervragen van Pepijn van Houwelingen.

Jetten 'schreef' dat AI alleen gebruikt werd voor posts op zijn privé-account (zoals deze bijvoorbeeld), en dat zou niet vallen onder een schending van de AI-richtlijn van de Rijksoverheid, hoewel die posts wel degelijk in zijn hoedanigheid als premier werden geplaatst. Gelukkig heeft de Volkskrant een abonnement op de betrouwbaarste AI-detector Pangram, en die bevestigde wat iedereen met ogen al vermoedde: "De stelling dat AI niet werd gebruikt op de officiële accounts blijkt nu onwaar. Vijf berichten uit het afgelopen half jaar zijn volgens detectiemodel Pangram door AI gegenereerd.

Het gaat om posts van gemiddeld zo’n tweehonderd woorden." Het ergste blijft dat Jetten wat Jetten wil zeggen kennelijk niet kan laten zeggen door Jetten en daarom maar via AI wordt gezegd wat AI denkt dat Jetten wil zeggen. En het resultaat van wat AI denkt dat Jetten wil zeggen is heel helder: NIETS. En we hebben zo'n vermoeden dat AI wat Jettentaal betreft eigenlijk heel dicht op de werkelijkheid zit. Enfin, zin in een motie van wantrouwen nu.
https://www.geenstijl.nl/5192432/premier-jetten-loog

Kwalijke zaak van AI-Robbie, die keer op keer laat zien dat hij simpelweg te licht is voor de functie van premier. Dit AI dossier sleept ook alweer weken achter hem aan omdat hij weigert aan enige vorm van zelfreflectie te doen en dus ervoor kiest de Kamer "verkeerd" te informeren. Een politieke doodzonde, ben benieuwd wat de consequenties gaan zijn.
pi_221931606
Het land is te klein, iemand (waarschijnlijk niet eens hij zelf maar zijn PR afdeling) gebruikt AI om wat tekst te genereren op de social media.

Wat een fophef weer zeg, is dit nu echt waar we ons druk over moeten maken?

Heel FvD zit vol met liegers en bedriegers en juist die club staat met het vingertje te wijzen :') _O-
  donderdag 8 oktober 2026 @ 10:07:28 #3
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221931612
-lama
pi_221931617
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:05 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Het land is te klein, iemand (waarschijnlijk niet eens hij zelf maar zijn PR afdeling) gebruikt AI om wat tekst te genereren op de social media.

Wat een fophef weer zeg, is dit nu echt waar we ons druk over moeten maken?
Ik snap dat je te dom bent om te begrijpen wat hier gebeurt is. Bedankt voor je bijdrage desalniettemin.
  donderdag 8 oktober 2026 @ 10:09:06 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221931618
ik luister sws niet waar wat die man zegt
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221931623
quote:
15s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:09 schreef junkiesietze het volgende:
ik luister sws niet waar wat die man zegt
Jetten ademt = jetten liegt dus idd niet zo veel waard er naar te luisteren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221931625
Het zal ook niet :') Liegende en bedriegende politici :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_221931628
Wat een gezeik zeg
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  donderdag 8 oktober 2026 @ 10:16:23 #9
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221931641
Roborobbyrobocop met een eentonige communicatiestyle _O_
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221931646
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Roborobbyrobocop met een eentonige communicatiestyle _O_

_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 8 oktober 2026 @ 10:19:05 #11
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221931650
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:17 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

_O-
:D
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221931652
Jetten liegt... wow stop de persen!!
Geen interesse.
pi_221931653
Wat Errrrrrrrrrug, gelukkig zijn er geen belangrijke dossiers die meer op de plank liggen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221931656
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:02 schreef William_Papadin het volgende:
Volkskrant heeft het hele stuk maar mogen we niet plaatsen, dus vandaar de GS versie:
[..]

Een politieke doodzonde, ben benieuwd wat de consequenties gaan zijn.
Oh, die zullen er heus niet zijn. Het niveau is inmiddels zodanig gezakt dat je gewoon aantoonbaar verzonnen verhalen als feiten kunt brengen (Boekholt), duidelijk niet op de hoogte hoeft te zijn van je eigen beleid (Aerdts), of je consequent incompetent kan betonen zonder dat het nog gevolgen heeft.
pi_221931658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:08 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ik snap dat je te dom bent om te begrijpen wat hier gebeurt is. Bedankt voor je bijdrage desalniettemin.
Begrijpen doe ik het zeker. Ik zie liever dat ze zich druk maken om dingen die er wel toe doen ipv deze onzin
  donderdag 8 oktober 2026 @ 10:34:30 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221931692
Bij Jetten zal dit sowieso niemand moeten verbazen. Kijk naar zijn allereerste optreden in dat ouwe fillmpje van Lubach. Daarin zien we alles wat we moeten weten.

We zullen zien hoe vaak hij er mee weg gaat komen. Teflon Mark kon het, dus nu kijken hoe ver Teflon Rob gaat komen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221931697
Je moet wel een enorme kleuter zijn als je denkt dat beslissingen door de politiek in Nederland genomen worden, kortom weinig om over druk te maken.
  donderdag 8 oktober 2026 @ 10:37:04 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221931698
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:05 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Is gewoon een gigantisch probleem. Gewoon ingestudeerde verhaatljes waarin ze zich aan alle kanten ingegraven hebben.

Kijk wat er gebeurt als left laser ze plotseling overvalt met vragen, dan zijn ze in paniek. Bij die Rutger van Powned gebeurde hetzelfde.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221931707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jetten ademt = jetten liegt dus idd niet zo veel waard er naar te luisteren.
Zelfs als hij de waarheid spreekt heeft het zelden enige inhoudt.

Het is een volstrekt lege buikspreekpop en bewijst iedere week, zo niet iedere dag dat hij niet capabel genoeg is.

Poseren voor de foto en een uit zijn hoofd geleerd tekstje opdreunen is eigenlijk het enige wat hij kan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221931709
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zelfs als hij de waarheid spreekt heeft het zelden enige inhoudt.

Het is een volstrekt lege buikspreekpop en bewijst iedere week, zo niet iedere dag dat hij niet capabel genoeg is.

Poseren voor de foto en een uit zijn hoofd geleerd tekstje opdreunen is eigenlijk het enige wat hij kan hoeft.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 oktober 2026 @ 10:41:45 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_221931713
Waaaaaauuuuwwwww. Vijf hele berichten in zes maanden tijd.

Er zijn belangrijkere dingen op te lossen dan dit. Fucking hell. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_221931733
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
Waaaaaauuuuwwwww. Vijf hele berichten in zes maanden tijd.

Er zijn belangrijkere dingen op te lossen dan dit. Fucking hell. :')
volgens TS zijn wij te dom om te begrijpen wat hier gebeurd.
pi_221931739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:34 schreef Harvest89 het volgende:
Bij Jetten zal dit sowieso niemand moeten verbazen. Kijk naar zijn allereerste optreden in dat ouwe fillmpje van Lubach. Daarin zien we alles wat we moeten weten.

We zullen zien hoe vaak hij er mee weg gaat komen. Teflon Mark kon het, dus nu kijken hoe ver Teflon Rob gaat komen.
Markie Mark was toch van een betere kwaliteit teflon: zelf een gebrekkig geheugen en een dermate antieke Nokia met nog minder geheugen.

Geheugen vol? "Ja sorry ik kon dus niet anders dan die SMSjes wissen hahahaha" :s)

pi_221931740
Sowieso is het zo schattig dat mensen denken dat Rob zijn eigen mailtjes en socials bij houd, ik schat dat hij daar een team voor heeft van een man of 15.
pi_221931752
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Prima, dan kunnen we daar ook gewoon rapper Sjors voor inhuren, die doet het voor 1/6 van de prijs.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221931755
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:47 schreef raptorix het volgende:
Sowieso is het zo schattig dat mensen denken dat Rob zijn eigen mailtjes en socials bij houd, ik schat dat hij daar een team voor heeft van een man of 15.
Dat denkt niemand volgens mij.

En hij kan gewoon opdracht geven het op zijn minst ieets authentieker te laten lijken.
pi_221931761
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:47 schreef raptorix het volgende:
Het grappige is dat hij dus zelf aangeeft dat inderdaad te doen. Dus wat je hier eigenlijk dus zegt is dat Jetten heeft gelogen tegen de kamer.
pi_221931780
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het grappige is dat hij dus zelf aangeeft dat inderdaad te doen. Dus wat je hier eigenlijk dus zegt is dat Jetten heeft gelogen tegen de kamer.
Nou dan is zijn antwoord dus heel simpel, dat een medewerker die kennelijk tegen de instructies in AI heeft gebruikt, sluipt er tegenwoordig ook vrij snel in, want 1 click verkeerd in je word document en het is via AI aangepast.
pi_221931805
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou dan is zijn antwoord dus heel simpel, dat een medewerker die kennelijk tegen de instructies in AI heeft gebruikt, sluipt er tegenwoordig ook vrij snel in, want 1 click verkeerd in je word document en het is via AI aangepast.
Oh, en wie is daar eindverantwoordelijk voor?

Jetten zegt overigens dat hij zijn persoonlijke account zelf beheert.
pi_221931844
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Oh, en wie is daar eindverantwoordelijk voor?

Jetten zegt overigens dat hij zijn persoonlijke account zelf beheert.
Hij zelf natuurlijk, en dit ging naar mijn weten niet om zijn persoonlijke account maar om het officieele.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')