abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221931755
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:47 schreef raptorix het volgende:
Sowieso is het zo schattig dat mensen denken dat Rob zijn eigen mailtjes en socials bij houd, ik schat dat hij daar een team voor heeft van een man of 15.
Dat denkt niemand volgens mij.

En hij kan gewoon opdracht geven het op zijn minst ieets authentieker te laten lijken.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221931761
quote:
Sowieso is het zo schattig dat mensen denken dat Rob zijn eigen mailtjes en socials bij houd, ik schat dat hij daar een team voor heeft van een man of 15.
Het grappige is dat hij dus zelf aangeeft dat inderdaad te doen. Dus wat je hier eigenlijk dus zegt is dat Jetten heeft gelogen tegen de kamer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221931780
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het grappige is dat hij dus zelf aangeeft dat inderdaad te doen. Dus wat je hier eigenlijk dus zegt is dat Jetten heeft gelogen tegen de kamer.
Nou dan is zijn antwoord dus heel simpel, dat een medewerker die kennelijk tegen de instructies in AI heeft gebruikt, sluipt er tegenwoordig ook vrij snel in, want 1 click verkeerd in je word document en het is via AI aangepast.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221931805
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou dan is zijn antwoord dus heel simpel, dat een medewerker die kennelijk tegen de instructies in AI heeft gebruikt, sluipt er tegenwoordig ook vrij snel in, want 1 click verkeerd in je word document en het is via AI aangepast.
Oh, en wie is daar eindverantwoordelijk voor?

Jetten zegt overigens dat hij zijn persoonlijke account zelf beheert.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221931844
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Oh, en wie is daar eindverantwoordelijk voor?

Jetten zegt overigens dat hij zijn persoonlijke account zelf beheert.
Hij zelf natuurlijk, en dit ging naar mijn weten niet om zijn persoonlijke account maar om het officieele.
pi_221931855
Overigens is er trouwens ook nogal een verschil tussen je berichten door AI te laten verzinnen en redigeren, ik gebruik op teksten die ik schrijf ook een stukje AI redigering omdat ik gewoon niet zo een goede schrijver ben, ik geef ook altijd heel nadrukkelijk in de prompt aan dat er aan de inhoud en tone of voice niets veranderd mag worden, is dat zo erg?
  donderdag 8 oktober 2026 @ 11:11:46 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221931892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
Waaaaaauuuuwwwww. Vijf hele berichten in zes maanden tijd.

Er zijn belangrijkere dingen op te lossen dan dit. Fucking hell. :')
Het gaat niet om het aantal berichten maar om het liegen tegen de kamer. Met een premier die liegt tegen de tk gaan we helemaal niks oplossen
pi_221931895
Hij had toch ook eerlijk kunnen zijn en meteen zeggen dat hij AI gebruikt?
pi_221931960
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 11:05 schreef raptorix het volgende:
Overigens is er trouwens ook nogal een verschil tussen je berichten door AI te laten verzinnen en redigeren, ik gebruik op teksten die ik schrijf ook een stukje AI redigering omdat ik gewoon niet zo een goede schrijver ben, ik geef ook altijd heel nadrukkelijk in de prompt aan dat er aan de inhoud en tone of voice niets veranderd mag worden, is dat zo erg?
En soms, als mijn mail wat te stekelig is, vraag ik het wat vriendelijker doch netjes zakelijk te houden.

Iedereen die doet alsof het gebruik van AI om je teksten te redigeren een doodzonde is, stelt zich vreselijk aan, heeft boter op zijn hoofd of is nog niet aanbeland in 2026.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221931995
quote:
Maar dát is 't m nou juist. Iedereen weet dat. We leven in 2026, het grootste deel van de volwassen mensheid weet hoe social media werkt, en dat daar bij beroemde mensen hele teams achter zitten.

En juist dat maakt het er over liegen zo triest.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 10:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dan had dát zijn antwoord moeten zijn. Ipv draaien en liegen over iets compleet onbelangrijks.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221932139
En juist dat toch in eerste instantie liegen, over nota bene zoiets compleet irrelevant en stompzinnig als dit, maakt het problematisch. Kijk, we weten allemaal wel dat politici liegen. Part of the gig. Hell, ik durf zelfs wel te opperen dat je het als politicus niet eens haalt, of er überhaupt al tussen komt, zonder bereid te zijn om wanneer het écht noodzakelijk is, eens keihard te liegen of achter te houden.

Maar over dit soort stommiteiten liegen (of in het beste licht, een soort van trickle-truth?), dat maakt je onbetrouwbaar. Dat vertelt mensen dat je het verschil niet meer ziet tussen 'noodgedwongen de laatste optie om te liegen', en 'elke keer dat het net even makkelijker is'. Een normalisering van de leugen, zijnde een van de eerste opties, zelfs om maar met een amper-lastige-situatie om te gaan. Dat neigt naar pathologisch liegen. En dán verlies je massaal het vertrouwen van derden.

Want dat is hoe leugens werken. Zo maak ik me er bijvoorbeeld geen enkele illusies over dat de mensen in mijn leven die het meeste om me geven, toch af en toe wel eens tegen me liegen. Want we zijn allemaal mensen, en liegen is heel menselijk. En toch vertrouw ik ze blind, omdat ik weet dat liegen voor hen een zwaarwegend middel is. Maar dat zou veranderen wanneer een van mijn geliefden bij het minste of geringste gaat liegen. Dán verlies ik vertrouwen.

En dat zeer belangrijke onderscheid in noodzaak kunnen maken, die vereiste van zwaarwegendheid alvorens te liegen, is wat steeds meer en meer politici uit het oog lijken te verliezen. En het verrast me helemaal niets dat Jetten blijkbaar ook tot die groep behoort.

Geschreven zonder AI

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 08-10-2026 12:09:58 ]
  donderdag 8 oktober 2026 @ 12:06:43 #37
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221932168
Ik denk met weemoed terug aan Van Agt, die zou er, met zijn wollige taalgebruik, zoveel onbekende termen door heen gegooid hebben dat je op het einde niet wist of 'ie nou loog of de waarheid sprak.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221932169
En eh, ja .. wellicht was ik voor 2021 nog te jong en naïef, maar het voelt voor mij alsof het Mark met zijn ontbrekende actieve herinnering was, die die deur permanent open heeft gezet.
pi_221932175
En een en ander laat nog onverlet dat ook Pangram niet onfeilbaar is, en vaak fouten worden gemaakt met aanmerken van door AI-gegenereerde teksten, terwijl dat niet zo is.
pi_221932201
Er liggen belangrlijke zaken op tafel voor heer Jetten.
Maar het begint wel bij de basis ... liegen hoort nooit.
Alhoewel hij wellicht deze dingen idd niet zelf tyhpt
pi_221932227
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 12:08 schreef miss_sly het volgende:
En een en ander laat nog onverlet dat ook Pangram niet onfeilbaar is, en vaak fouten worden gemaakt met aanmerken van door AI-gegenereerde teksten, terwijl dat niet zo is.
Hoe klein het ook lijkt, ik vind het wel terecht als hij hierover aan de tand gevoeld wordt. Als er daadwerkelijk AI gebruikt wordt op het MinPres account terwijl hij eerst zei van niet is dat natuurlijk een politieke doodzonde. Niet vanwege AI, maar vanwege liegen.
pi_221932232
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Je trekt Pangram in twijfel ten faveure van een premier die bewezen eerder gelogen heeft over dit onderwerp ?
pi_221932244
En dat hele 'ik ben niet zo goed met woorden / sterk in me uitdrukken' of 'ik gebruik het om mijn verhaal te verbeteren', daar heb ik zo ook mijn twijfels bij. Je goed uit kunnen drukken is ook gewoon een vaardigheid die te trainen en verbeteren is, en ik heb nou niet echt het idee dat je veel leert van 'het een ander laten doen'.

We zien bij politici (om het toch bij dat volk te houden) al dat er een verschil zit tussen 'goed kunnen speechen' en 'een goede speech kunnen schrijven', daar dat laatste al een product van meerdere mensen is ipv louter de speecher zelf. Gaan we dat in schriftelijke interacties (bijvoorbeeld discussies op internetfora ...) ook zien? Dat 'een goed argument kunnen maken' flink aan waarde verliest, omdat users dat steeds meer aan AI over gaan laten? Dat het straks steeds meer om 'in de goede vorm kunnen presenteren' gaat?
pi_221932245
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 11:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En soms, als mijn mail wat te stekelig is, vraag ik het wat vriendelijker doch netjes zakelijk te houden.

Iedereen die doet alsof het gebruik van AI om je teksten te redigeren een doodzonde is, stelt zich vreselijk aan, heeft boter op zijn hoofd of is nog niet aanbeland in 2026.
Het gaat om het liegen erover natuurlijk.
pi_221932253
Wat Jetten doet is blijkbaar gewoon het niveau van de D66 politicus.

Hoeveel blunderende politici hebben ze al afgeleverd deze periode? Inclusief faalpremier Jetten?

Nu dit weer:
twitter

Wéér een D66 politicus die blijkt er gewoon echt niks van te snappen.

Er gaat iets heel erg mis bij de selectie binnen d66 of ze worden geselecteerd op basis van andere kwaliteiten.
pi_221932262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 12:17 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Hoe klein het ook lijkt, ik vind het wel terecht als hij hierover aan de tand gevoeld wordt. Als er daadwerkelijk AI gebruikt wordt op het MinPres account terwijl hij eerst zei van niet is dat natuurlijk een politieke doodzonde. Niet vanwege AI, maar vanwege liegen.
"geschreven door mijn PR-team en/of AI, waarschijnlijk maar niet altijd door mij vluchtig goedgekeurd voor verzending"

Onder elke tweet/twat/post. 100% transparantie.
  donderdag 8 oktober 2026 @ 12:22:46 #47
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221932270
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 12:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Hoeveel blunderende politici hebben ze al afgeleverd deze periode? Inclusief faalpremier Jetten?

Nu dit weer:
[ x ]

Er gaat iets heel erg mis bij de selectie binnen d66 of ze worden geselecteerd op basis van andere kwaliteiten.
Wat is dit? Is zij stoned? wtf :')
pi_221932272
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 12:21 schreef probeer het volgende:

[..]
"geschreven door mijn PR-team en/of AI, waarschijnlijk maar niet altijd door mij vluchtig goedgekeurd voor verzending"
Er zijn strenge voorwaarden waaronder AI mag voor het MinPres account, dus ik ben wel benieuwd.
pi_221932276
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 12:17 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je trekt Pangram in twijfel ten faveure van een premier die bewezen eerder gelogen heeft over dit onderwerp ?
Niet ten faveure van wie dan ook. Het is feitelijk zo dat er nog geen enkele detector is die onfeilbaar is op dit gebied. En ik denk dat je ermee uit moet kijken het wel als zodanig te gebruiken. Zeker als je mensen ergens van gaat beschudigen.

Overigens ben ik aan het zoeken naar beelden waarop hij zegt het niet te gebruiken op het account van MinPres, maar dat kan ik niet vinden. In mijn herinnering heeft hij alleen gezegd dat het gebruikt wordt, maar dat er ook altijd mensen naar kijken. Wat dus gewoon vrij standaard is.
pi_221932288
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 12:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Nu dit weer:
[ x ]

<nee> als je haar zo hoort praten.
Activisten in de politiek.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 08-10-2026 18:06:58 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')