Duitsland is op een andere zenderquote:
We roddelen hier niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh spits van Anderlecht.
Zal Capuchon die zou wel weer gaan claimen.
Ik hoop haxquote:
Gelukkig zit zijn hele familie op de tribune want 100 e wedstrijdquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
CAPTAIN Virgil staat weer lucht te dekken
Van Bommel wel dan?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:21 schreef PSVCL het volgende:
oranje had beter van bommel hoofdcoach kunnen maken ipv xavi die nooit iets heeft bereikt als coach
quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
We roddelen hier niet.
@:capuchon_jongen
Ik vind het vooral defensief slecht.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:21 schreef fetX het volgende:
Het voetbal onder Xavi is nog niet geweldig hè.
Je mag hier alleen haten op Veerman.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:23 schreef -XOR- het volgende:
Die pass van Veerman op Summerville was best geil.
Ik vond die dubbeldekkers altijd heel lekker, maar goed die zijn nog slechter voor je tanden dan het echte snuifgerijquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn dropjes. Maar niet zomaar dropjes.
De beste dropjes.
Leuk gevondenquote:
Daarom zit zijn familie op de tribune die kan hem hopelijk wijs maken dat hij moet stoppenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:23 schreef matspontius het volgende:
Toppertje van Dijk stond weer fantastisch opgesteld. Wat een armoede deze man - enig zelfinzicht ontbreekt!
Ik zal jou eens soccen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, een Nederlands soccer forum.
Nog meer van dit soort grappen en ik ga met het serviës smijten.quote:
Dat is van het niveau in saudie Arabië waar Xavi zeven prijzen won en met Barcelona kampioen werd.quote:
Op wiequote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Mensen die haten op Van Dijn zijn opvallend vaak de mensen die de domme onderbuikmeningen van o.a. Derksen en co. klakkeloos overnemen.
Van Dijnquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Mensen die haten op Van Dijn zijn opvallend vaak de mensen die de domme onderbuikmeningen van o.a. Derksen en co. klakkeloos overnemen.
Goddank val ik ditmaal aan de goede kant.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Mensen die haten op Van Dijk zijn opvallend vaak de mensen die de domme onderbuikmeningen van o.a. Derksen en co. klakkeloos overnemen.
Ik heb nog niemand zien haten op van Dijn. Heeft die uberhaupt ooit een Interland gespeeld?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Ik moet dat spul niet kopen. Moddervet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond die dubbeldekkers altijd heel lekker, maar goed die zijn nog slechter voor je tanden dan het echte snuifgerij
En kikkertjes?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik moet dat spul niet kopen. Moddervet.
ik zou ook kampioen worden met barca , dat is geen topprestatie. kampioen worden met antwerp is alsof je in NL kampioen wordt fc utrecht ofzo. en bommel liet in zijn eerste half jaar toplevel voetbal zien met PSV ( totdat ie teveel ging bemoeien met interne onzin, toen ging het mis)quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is van het niveau in saudie Arabië waar Xavi zeven prijzen won en met Barcelona kampioen werd.
Dikke doos.
NEDERLAND HEEFT WEER EEN SPITS!quote:
Dumfries deed weer niks.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Mensen die haten op Van Dijk zijn opvallend vaak de mensen die de domme onderbuikmeningen van o.a. Derksen en co. klakkeloos overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |