Ja maar nu is het heerlijk.quote:
Ja dat is wel een beetje mijn geheim om 20 december te halen. Dat was het vorig jaar schijnbaarquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook geen vaatwasser om mijn huis op te warmen helaas.
Hier ook. Maar de thermostaat geeft nu nog 20,5 aanquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin, onder de 18 is verwarming aan.
En jij hebt vast buren om je heen die ook stoken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje mijn geheim om 20 december te halen. Dat was het vorig jaar schijnbaar
Als je de grote test van 6 december niet meetelt dan.
En een vaatwasser.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
En jij hebt vast buren om je heen die ook stoken.
Gaat het bij jou ook snel zodra de temperaturen buiten zakken zoals vanaf donderdag het geval is?quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier ook. Maar de thermostaat geeft nu nog 20,5 aan
Ja. Is een 2 onder 1 kap dus aan 3 kanten open dus buitentemperatuur is wel duidelijk te merken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat het bij jou ook snel zodra de temperaturen buiten zakken zoals vanaf donderdag het geval is?
Ik gok dat ik hem vrijdag ook kan doen. Misschien zaterdag.
Ach ja, de jongeren.quote:Bij een vechtpartij onder Molen de Valk, aan de rand van het kermisterrein in Leiden, zijn zaterdagavond twee gewonden gevallen. De mannen, afkomstig uit Den Haag, werden neergestoken.
Het incident gebeurde rond 23.15 uur. Volgens een woordvoerder van de politie vond er een confrontatie plaats tussen twee groepen jongeren. Na het incident zijn de jongeren weggerend in de richting van het Schuttersveld.
Het is erg dat dit bijna geen nieuws meer is.quote:
helaas haags jij bent de target van de goed werkende kleine ondernemer waarbij ze de meeste centjes werghalenquote:
Dat hoor ik al jaren. Ik wens ze succes, mij krijgen ze niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
helaas haags jij bent de target van de goed werkende kleine ondernemer waarbij ze de meeste centjes werghalen
Ok, dan heb ik nog heel even om aan m'n stapjes te komen. En dan een lekker toetje regelen.quote:De zon gaat vandaag, op zondag 4 oktober 2026, rond 19:10 uur onder in de omgeving van Oud Ade (Nederland).
Zonnetijden voor vandaag
• Zonsopkomst: ca. 07:45 uur
• Zonsondergang: ca. 19:10 uur
• Einde schemering (volledig donker): ca. 20:40 – 21:00 uur
dan kunnen we hier in het noorden ze zon niet onder zien gaan als hij helemaal daar onder gaatquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
De zon gaat vandaag, op zondag 4 oktober 2026, rond 19:10 uur onder in de omgeving van Oud Ade (Nederland).
Jammer de bammerquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kunnen we hier in het noorden ze zon niet onder zien gaan als hij helemaal daar onder gaat
Geen geit hebben om je borden schoon te laten likken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:04 schreef Ama het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat mijn wasmachine ook een programma heeft om snel iets in een half uurtje te wassen. Het staat ook gewoon op de wasmachine.
Ik stop ook geen borden in de wasmachine.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen geit hebben om je borden schoon te laten likken.![]()
Ja vakantie duurt altijd veel te kortquote:
Wel geiten?quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stop ook geen borden in de wasmachine.
Ja 3 weken en een beetjequote:
ja je bent net op tijd terugquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig nog wel een beetje acceptabel weer bij thuiskomst, niet gelijk vol in de herfst
Gisteren zat ik nog met 40+, dus alsnog wel frisjes hierquote:
verschil moet er zijnquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren zat ik nog met 40+, dus alsnog wel frisjes hier
Er liep er eentje langs met 2 kleintjes toen we ergens in het bos zaten te lunchenquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel beren heb je geknuffeld?
Waren ze ook broodjes aan het smeren?quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er liep er eentje langs met 2 kleintjes toen we ergens in het bos zaten te lunchen
Oh? Was je je overhemden en blousen niet?quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hm... jij vertrekt en we krijgen prachtig weer, je komt terug en we krijgen pleurisregen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig nog wel een beetje acceptabel weer bij thuiskomst, niet gelijk vol in de herfst
Nee op zoek naar broodjes denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waren ze ook broodjes aan het smeren?
Ja stiekem ben ik een weergodquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... jij vertrekt en we krijgen prachtig weer, je komt terug en we krijgen pleurisregen.
Ik zie hier een verband.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heb je je dekentje al klaar?quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren zat ik nog met 40+, dus alsnog wel frisjes hier
Ben je niet naar huis gestoomd?quote:
moeten we de pliesie inschakelen?quote:
Had ik in het vliegtuig al, daar ging de temperatuur echt alle kanten op, ene moment een ijskast en daarna weer een saunaquote:
Iewlquote:Op zondag 4 oktober 2026 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik in het vliegtuig al, daar ging de temperatuur echt alle kanten op, ene moment een ijskast en daarna weer een sauna
Geen idee, was sowieso ook wel een overvolle vlucht omdat die van gisteren was gecanceldquote:
Ik ging op de terugweg langs m'n moeder. Eigenlijk met het idee om spullen op te halen. Maar het is loodzwaar, en geen bus op zondag. Dus na het eten ga ik er vandoor, morgen een nieuwe poging.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, was sowieso ook wel een overvolle vlucht omdat die van gisteren was gecanceld
Iedereen iemand op schoot?quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, was sowieso ook wel een overvolle vlucht omdat die van gisteren was gecanceld
Gelukkig zal ik premium en bleef mij dat bespaardquote:
En die rouleerde de hele tijdquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook geen vaatwasser om mijn huis op te warmen helaas.
op de wasmachinequote:
Daar boven hangt nu een heel systeem voor de afzuiging dus past niks boven.quote:
Je bent er nog steedsquote:Op zondag 4 oktober 2026 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Pasta carbo restje eten en nieuwe Jesse Maya vlog kijken![]()
Bekijk deze YouTube-video
In een huurhuis?quote:
buiten onder de partytent dan maarquote:Op zondag 4 oktober 2026 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar boven hangt nu een heel systeem voor de afzuiging dus past niks boven.
Die was weggewaaid/opgeruimd, daarom konden we niet naar haar verjaardag.quote:
ah gemist...quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die was weggewaaid/opgeruimd, daarom konden we niet naar haar verjaardag.
Uhuhquote:
Genoeg bieries op, moet eigenlijk naar bedquote:
Opgeruimd ja.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die was weggewaaid/opgeruimd, daarom konden we niet naar haar verjaardag.
Goed gereedschap hangt onder een afdakje!quote:
Dat gaat wel een hele kleine vaatwasser worden dan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah gemist...
staat het huisje van hedwig nog?
dan moet ie daar maar in
Dit komt me bekend voorquote:Op zondag 4 oktober 2026 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genoeg bieries op, moet eigenlijk naar bed
Snurk ze!quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genoeg bieries op, moet eigenlijk naar bed
Ik zou me wel zorgen maken als je daar een vaatwasser hebt hangenquote:Op zondag 4 oktober 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdakje!
Of ging het daar niet over?
True.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou me wel zorgen maken als je daar een vaatwasser hebt hangen
Ach, je moet je niet te veel zorgen makenquote:Op zondag 4 oktober 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ja, je moet dat ding ergens kwijt.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is voor de buitenkeuken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heksenjachtquote:Op zondag 4 oktober 2026 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. De laatste tijd hou je het vaak maar een dag of 2 vol
Het is tenslotte bijna Halloweenquote:
Hier zitten we ook al klaar.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
Mooi op tijd voor foeballuh
quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
Mooi op tijd voor foeballuh
Fijnquote:
Heb je daar nu een week/dagabonnement lopen ofzo?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je daar nu een week/dagabonnement lopen ofzo?
Ik heb deze rage gemist en daar baal ik niet vanquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:37 schreef maily het volgende:
@:Ama
De crompoucedubaibolgurk, is die wel zo lekker?
quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jah. Even een malfoid kostuum kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |