Het zou niet mogen in Oktoberquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:20 schreef gianni61 het volgende:
Middagje op het terras gezeten.
Heerlijk
en dan is het 's nachts licht en overdag donker?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan is het 's nachts licht en overdag donker?
dat mag pas na de zuidlaardermarkt heb ik altijd geleerd, dus nog even twee week geduldquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:30 schreef Ama het volgende:
Ja vanaf donderdag 13 graden. Dan zal de verwarming ergens dit weekend aan gaan denk ik.
quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:30 schreef Ama het volgende:
Ja vanaf donderdag 13 graden. Dan zal de verwarming ergens dit weekend aan gaan denk ik.
Mijn uitdaging was altijd november. Dat is de afgelopen twee jaar amper een uitdaging geweest en met hoe veel warmte er nu in huis hangt kan ik vast weer een gooi naar sinterklaas doen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat mag pas na de zuidlaardermarkt heb ik altijd geleerd, dus nog even twee week geduld
vorig jaar heb ik volgens mij ook december gehaaldquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn uitdaging was altijd november. Dat is de afgelopen twee jaar amper een uitdaging geweest en met hoe veel warmte er nu in huis hangt kan ik vast weer een gooi naar sinterklaas doen.
Geen idee wat dat is, maar er zijn al jaren geweest dat die in september al eens aan wasquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat mag pas na de zuidlaardermarkt heb ik altijd geleerd, dus nog even twee week geduld
dat is een markt in Zuidlarenquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar er zijn al jaren geweest dat die in september al eens aan was
Hmm. Dat gaat mijn jaren 60 huis niet halen meestalquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is een markt in Zuidlaren![]()
op de derde dinsdag van oktober
Het warmt hier niet zo snel meer op in huis door de zon, het is nu 19 graden binnen dus dat zakt wel snel als het onder de 18 is.quote:
hier gelukkig makkelijkquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Dat gaat mijn jaren 60 huis niet halen meestal
Wat een onzin, onder de 18 is verwarming aan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dutjegenot beste genot. Ik voel me wel echt helemaal futloos sinds mijn dutje net.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:47 schreef Barbusse het volgende:
Iets te lang in de zon gezeten. Even dutje doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |