Ja maar nu is het heerlijk.quote:
Ja dat is wel een beetje mijn geheim om 20 december te halen. Dat was het vorig jaar schijnbaarquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook geen vaatwasser om mijn huis op te warmen helaas.
Hier ook. Maar de thermostaat geeft nu nog 20,5 aanquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin, onder de 18 is verwarming aan.
En jij hebt vast buren om je heen die ook stoken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje mijn geheim om 20 december te halen. Dat was het vorig jaar schijnbaar
Als je de grote test van 6 december niet meetelt dan.
En een vaatwasser.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
En jij hebt vast buren om je heen die ook stoken.
Gaat het bij jou ook snel zodra de temperaturen buiten zakken zoals vanaf donderdag het geval is?quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier ook. Maar de thermostaat geeft nu nog 20,5 aan
Ja. Is een 2 onder 1 kap dus aan 3 kanten open dus buitentemperatuur is wel duidelijk te merken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat het bij jou ook snel zodra de temperaturen buiten zakken zoals vanaf donderdag het geval is?
Ik gok dat ik hem vrijdag ook kan doen. Misschien zaterdag.
Ach ja, de jongeren.quote:Bij een vechtpartij onder Molen de Valk, aan de rand van het kermisterrein in Leiden, zijn zaterdagavond twee gewonden gevallen. De mannen, afkomstig uit Den Haag, werden neergestoken.
Het incident gebeurde rond 23.15 uur. Volgens een woordvoerder van de politie vond er een confrontatie plaats tussen twee groepen jongeren. Na het incident zijn de jongeren weggerend in de richting van het Schuttersveld.
Het is erg dat dit bijna geen nieuws meer is.quote:
helaas haags jij bent de target van de goed werkende kleine ondernemer waarbij ze de meeste centjes werghalenquote:
Dat hoor ik al jaren. Ik wens ze succes, mij krijgen ze niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
helaas haags jij bent de target van de goed werkende kleine ondernemer waarbij ze de meeste centjes werghalen
Ok, dan heb ik nog heel even om aan m'n stapjes te komen. En dan een lekker toetje regelen.quote:De zon gaat vandaag, op zondag 4 oktober 2026, rond 19:10 uur onder in de omgeving van Oud Ade (Nederland).
Zonnetijden voor vandaag
• Zonsopkomst: ca. 07:45 uur
• Zonsondergang: ca. 19:10 uur
• Einde schemering (volledig donker): ca. 20:40 – 21:00 uur
dan kunnen we hier in het noorden ze zon niet onder zien gaan als hij helemaal daar onder gaatquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
De zon gaat vandaag, op zondag 4 oktober 2026, rond 19:10 uur onder in de omgeving van Oud Ade (Nederland).
Jammer de bammerquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kunnen we hier in het noorden ze zon niet onder zien gaan als hij helemaal daar onder gaat
Geen geit hebben om je borden schoon te laten likken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:04 schreef Ama het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat mijn wasmachine ook een programma heeft om snel iets in een half uurtje te wassen. Het staat ook gewoon op de wasmachine.
Ik stop ook geen borden in de wasmachine.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen geit hebben om je borden schoon te laten likken.![]()
Ja vakantie duurt altijd veel te kortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |