Hier staat de oliebollenkraam alweer paraat op het plein. Zo even wat omzet genereren voor zequote:
Mijn lunch is opgewarmde pokebowl van gisteren./quote:
Proberen zou ik zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2026 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koffie zetten met red bull ipv water?
KofBull of Redfie.quote:
Ik zat nog te denken aan een terrasje met een lekker bakkie koffie, maar ben absoluut te brak voor dat.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weg te fikken op m'n balkon. Wat een weertje.
Ik vind die kleffe rijst wel een minpuntquote:Op zondag 4 oktober 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn lunch is opgewarmde pokebowl van gisteren./
Gamen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Nou, even verzinnen wat ik de rest van deze dag ga doen.
Ach, genoeg groente, kip en lekkere pittige saus. Prima voerquote:Op zondag 4 oktober 2026 13:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind die kleffe rijst wel een minpunt
Gamenquote:Op zondag 4 oktober 2026 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Nou, even verzinnen wat ik de rest van deze dag ga doen.
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik daar ook te brak voor ben overigens
Prima, hij is nog niet helemaal voorbij, er is over 4 uur nog een afscheidsdiner.quote:
Was er nog iets te zien in Malmo?quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima, hij is nog niet helemaal voorbij, er is over 4 uur nog een afscheidsdiner.
Maar 2 leuke steden gezien en het was ook een fijne groep en dito reisleider/buschauffeur
Hele nieuwe categorie livestreamers zojuist unlocked.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:16 schreef mschol het volgende:
elektrische tandenborstel gezien van 480 euro
van dyson, met camera
Opgewarmde pokebowl?quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn lunch is opgewarmde pokebowl van gisteren./
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |