helaas haags jij bent de target van de goed werkende kleine ondernemer waarbij ze de meeste centjes werghalenquote:
Dat hoor ik al jaren. Ik wens ze succes, mij krijgen ze niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
helaas haags jij bent de target van de goed werkende kleine ondernemer waarbij ze de meeste centjes werghalen
Ok, dan heb ik nog heel even om aan m'n stapjes te komen. En dan een lekker toetje regelen.quote:De zon gaat vandaag, op zondag 4 oktober 2026, rond 19:10 uur onder in de omgeving van Oud Ade (Nederland).
Zonnetijden voor vandaag
• Zonsopkomst: ca. 07:45 uur
• Zonsondergang: ca. 19:10 uur
• Einde schemering (volledig donker): ca. 20:40 – 21:00 uur
dan kunnen we hier in het noorden ze zon niet onder zien gaan als hij helemaal daar onder gaatquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
De zon gaat vandaag, op zondag 4 oktober 2026, rond 19:10 uur onder in de omgeving van Oud Ade (Nederland).
Jammer de bammerquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kunnen we hier in het noorden ze zon niet onder zien gaan als hij helemaal daar onder gaat
Geen geit hebben om je borden schoon te laten likken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:04 schreef Ama het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat mijn wasmachine ook een programma heeft om snel iets in een half uurtje te wassen. Het staat ook gewoon op de wasmachine.
Ik stop ook geen borden in de wasmachine.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen geit hebben om je borden schoon te laten likken.![]()
Ja vakantie duurt altijd veel te kortquote:
Wel geiten?quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stop ook geen borden in de wasmachine.
Ja 3 weken en een beetjequote:
ja je bent net op tijd terugquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig nog wel een beetje acceptabel weer bij thuiskomst, niet gelijk vol in de herfst
Gisteren zat ik nog met 40+, dus alsnog wel frisjes hierquote:
verschil moet er zijnquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren zat ik nog met 40+, dus alsnog wel frisjes hier
Er liep er eentje langs met 2 kleintjes toen we ergens in het bos zaten te lunchenquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel beren heb je geknuffeld?
Waren ze ook broodjes aan het smeren?quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er liep er eentje langs met 2 kleintjes toen we ergens in het bos zaten te lunchen
Oh? Was je je overhemden en blousen niet?quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stop ook geen borden in de wasmachine.
Hm... jij vertrekt en we krijgen prachtig weer, je komt terug en we krijgen pleurisregen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig nog wel een beetje acceptabel weer bij thuiskomst, niet gelijk vol in de herfst
Nee op zoek naar broodjes denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waren ze ook broodjes aan het smeren?
Ja stiekem ben ik een weergodquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... jij vertrekt en we krijgen prachtig weer, je komt terug en we krijgen pleurisregen.
Ik zie hier een verband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |