Ik denk dat het hem wel wat lijkt om een ander landen te gaan trainen ja. Een wissel naar het bondscoachschap van Engeland ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
Ziet Xavi aanleiding om te wisselen? Nou ja Noa Lang wisselen lijkt mij vrij nuttig.
Goede binnenkomer dit wel.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond, ik moest nog even doen alsof ik sociaal ben.
Hoe spelen WE?
Ah dus jij kunt zo invallen?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:47 schreef Arizona het volgende:
Mijn pyjama ziet er wel stukken beter uit dan die shirtjes van de wissels
IK lig te luieren, zij moeten scherp zijnquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:48 schreef Fred_B het volgende:
We komen gelukkig scherp uit de kleedkamer.
Ho Ho. Over twaalf minuten moet jij erin he.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
IK lig te luieren, zij moeten scherp zijn
Altijd tegen ons.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
Dit zou normaliter gewoon geel moeten zijn. Maar de scheidsrechter marchandeert omdat die al geel heeft...
Om met de woorden van de andere grote Wout te spreken: ik moet juist niks!quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho Ho. Over twaalf minuten moet jij erin he.
Dat verklaart veel.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:50 schreef Strani het volgende:
Overigens uit m'n laatste gesprek met Xavi: We hebben afgesproken dat Nederland niet meer één helft goed gaat spelen, maar dat het vanaf nu voor de helft goed gaat spelen.
Ik kijk momenteel niet maar als ik naar de score kijk denk ik dat dat plan aardig wordt uitgevoerd.
Heb jij ook ooit ruzie gehad met Messi?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om met de woorden van de andere grote Wout te spreken: ik moet juist niks!
Niet dat ik weet, ik eet nooit Lays in ieder geval!quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij ook ooit ruzie gehad met Messi?
Denk het voortaan wel verstandiger is om als we met drie verdedigers spelen dat dan met drie centrum verdedigers te doen die bij elkaar staan en niet eentje helemaal links en de ander helemaal rechts. En Van Dijk in zijn eentje maakt m ook alleen maar kwetsbaarder.quote:
Deze moet je om meerdere redenen wel winnen ja.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
Deze moet je gewoon winnen. Als Duitsland ook "gewoon" wint, dan ziet de poule er mooi uit.
Achterin is het onnodig kwetsbaar inderdaad. En dat tegen een matige tegenstander.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk het voortaan wel verstandiger is om als we met drie verdedigers spelen dat dan met drie centrum verdedigers te doen die bij elkaar staan en niet eentje helemaal links en de ander helemaal rechts. En Van Dijk in zijn eentje maakt m ook alleen maar kwetsbaarder.
Die is vrolijk verder gegaan op zijn niveau van voor de goal tegen Griekenland.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Reijnders moet hem gewoon neerleggen voor Dumfries.
Jij hoeft ook niet te werken vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
IK lig te luieren, zij moeten scherp zijn
Hij telt zowaarquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:13 schreef Redefine het volgende:
Ik durf niet te juichen. Genoeg mogelijkheden voor de VAR
Die goal past wel bij mijn opmerkingquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:10 schreef Redefine het volgende:
Ah ik herken de laatste tien minuten de Spaanse hand van Xavi in het spel. Ze willen nu de bal in het doel lopen.
Nouquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:16 schreef Arizona het volgende:
Ik zit klaar voor de razendsnelle tegentreffer.
Misschien gaan er bomen vallen.quote:
Ja, dit ziet er pijnlijk uitquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:31 schreef Redefine het volgende:
Van de Ven kan wel een pijnstiller of acht gebruiken
Van de week. Dat leek ons een uitstekende aanpak. Wacht nou maar gewoon af.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:33 schreef Redefine het volgende:
@:Strani wanneer heb jij 'aparcar el autobús' met Xavi besproken
Dan weten we i.i.g. wie we de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de week. Dat leek ons een uitstekende aanpak. Wacht nou maar gewoon af.
Nee joh, geen momént gevaarlijk geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weten we i.i.g. wie we de schuld kunnen geven.
Dat zal wel bij Duitsland Uit gebeurenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:37 schreef Redefine het volgende:
Aan deze reeks wedstrijden ontbreekt eigenlijk alleen nog een makkelijk gegeven penalty.
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, geen momént gevaarlijk geweest.
Dat was wel het spreekwoordelijke vrouwen en kinderen eerst ja.quote:
Welterusten liefie.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
Nou ja wel gewonnen. Welterusten allen![]()
En goedemorgen in het Servisch is dobro jutro
En jij ook lekker dromen!quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weltrusten
Het weekend is weer voorbij,
Jij ook lekker dromen!quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En jij ook lekker dromen!
En Redefine ook! en de rest dan ook maar.
Een vers kopje theeeeeeeeeeeeee neem ik aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |