abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221890749
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 07:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is ook wel een goede.
Laat een een ter dood veroordeelde kiezen uit een laatste ‘menu’.

Hoe wil je dood gaan? :D
In sommige staten kon je kiezen in het verleden, volgens mij kogel of gaskamer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 1 oktober 2026 @ 08:26:45 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_221890758
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 07:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Leeft hij nog?
Uiteraard, die is alweer geruime tijd op vrije voeten.
♡ Kuiken ♡ Guppy ♡
pi_221890759
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt. Na de executie worden ze vrij snel gecremeerd en de nabestaanden worden ook later pas ingelicht.
Toch wordt de doodstraf in Japan alleen voltrokken bij mensen die meerdere moorden hebben gepleegd.
Hoewel ik tegen de doodstraf ben kan ik daar niet echt om rouwen.
De Japanse Rechtspraak is nogal een dingetje, sta je daar voor de rechter dan ben je vrijwel altijd schuldig omdat men blind vertrouwt op het werk van de politie.
  donderdag 1 oktober 2026 @ 08:29:12 #54
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221890770
#believeallwomen

het was de neger die alles deed geloof haar tranen /s

dames die hun witte tranen niet als privilege gebruiken :')
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  donderdag 1 oktober 2026 @ 08:29:13 #55
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221890771
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
In sommige staten kon je kiezen in het verleden, volgens mij kogel of gaskamer.
En Old Sparky en ophanging. In sommige staten kan dat nog steeds.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221890773
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bron?
Ik lees dat het gerechtshof een paar dagen geleden nog onderzoeken moest doen naar wat ze precies had gedaan. Ja, een jonge vrouw vermoord. Maar dat van in stukjes snijden en martelen lees ik voor het eerst vanaf jou.
Dat onderzoeken ging vooral over het feit dat ze in haar jeugd misbruikt is en ptss heeft opgelopen en of dit alles wel meegenomen is in het vonnis toentertijd.

Dat riekt al naar een matig rechtssysteem.
  donderdag 1 oktober 2026 @ 08:29:41 #57
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221890774
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
De Japanse Rechtspraak is nogal een dingetje, sta je daar voor de rechter dan ben je vrijwel altijd schuldig omdat men blind vertrouwt op het werk van de politie.
Ja, dat geloof ik wel. Gezien de hiërarchie in de samenleving daar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221890776
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik vind het heel bijzonder dat iemand die euthanasie op de planning heeft staan niet een niet reanimeren beleid heeft.
Die zijn er genoeg hoor; men wil op een waardige manier afscheid nemen van 'iedereen', diegenen een laatste groet geven.
  donderdag 1 oktober 2026 @ 08:31:21 #59
438527 MissButterflyy
pi_221890781
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Die zijn er genoeg hoor; men wil op een waardige manier afscheid nemen van 'iedereen', diegenen een laatste groet geven.
Wat een onzin. De kans dat goed uit een reanimatie komt is niet groot, zeker als je al ongeneeslijk bent.
Kun je afscheid nemen van een kasplantje.
pi_221890787
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:26 schreef Burdie het volgende:

[..]
Volgens mij was zijn parool afgewezen.
pi_221890792
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een onzin.
Ook gelijk onzin. :{

Flikker dan maar gelijk een eind op.
pi_221890793
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bron?
Ik lees dat het gerechtshof een paar dagen geleden nog onderzoeken moest doen naar wat ze precies had gedaan. Ja, een jonge vrouw vermoord. Maar dat van in stukjes snijden en martelen lees ik voor het eerst vanaf jou.
Het martelen met een stanleymes duurde 30 minuten, ze hebben o.a. een pentagram in haar borst gekerfd, en met een stuk beton haar schedel ingeslagen en vervolgens een stuk van haar schedel meegenomen als trofee.

Spuitje dit stuk stront.
Laat maar waaien
  donderdag 1 oktober 2026 @ 08:36:46 #63
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221890807
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is voor mij niet anders hier in Nederland.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221890816
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:36 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is voor mij niet anders hier in Nederland.
Daarom moet je het geluk hebben dat je een goede advocaat hebt.
pi_221890844
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:26 schreef Burdie het volgende:

[..]
Het is Nederland niet...hij kreeg levenslang en zit gewoon nog vast.
pi_221890850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:45 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Het is Nederland niet...hij kreeg levenslang en zit gewoon nog vast.
Want in Nederland kom je wel ff vrij met levenslang?
pi_221890854
Hahaha heerlijk.
pi_221890857
Hak gewoon haar kop eraf
pi_221890874
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Is inderdaad bijzonder. Een soortgelijk iets had mijn tante ook.

Zij zou (wegens uitbehandelde kanker) op een dag euthanasie krijgen. Die dag (ochtend) was mijn moeder aanwezig om haar de laatste steun te geven (aankleden, wassen, e.d.). De rest van de familie zou later die ochtend komen om een laatste afscheid te hebben.

Mijn tante was naar de wc gegaan. Nadat ze klaar daarmee was, stond ze op en viel direct weer op de grond; hartaanval.

Wat doe je dan op zo'n moment? De huisarts was er nog niet...reanimeren zodat de rest van de familie ook afscheid kan nemen? Of toch maar laten zoals het is, omdat het toch aan het eind van de dag 'afgelopen' zou zijn?

Uiteindelijk (in een split second) heeft mijn moeder gekozen voor het laatste. En terecht ook.

Net zo goed als het in dit geval ook zo zou moeten; de lijdensweg wordt alleen maar erger zo.
Heftig allemaal... -O-
Een tante van mij mocht ook euthanasie krijgen, maar ze koos er op dat moment niet voor.
Ze knapte vervolgens iets op, maar merkte toch dat de kwaliteit van het leven dermate achteruit was gegaan dat ze toch een einde er aan wilde hebben.
Mocht niet meer, ze was te veel opgeknapt!
Ze mocht wel voor begeleide passieve euthanasie kiezen, dus zichzelf uithongeren en van de dorst laten omkomen, met dure kunstmatige druppels die het ergste dorstgevoel zouden onderdrukken.
pi_221890896
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 07:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Leeft hij nog?
Ja, hij heeft levenslang gekregen als ik het goed gelezen heb.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221890899
En dan dat laffe excuus waar de softies van deze wereld vatbaar voor zijn, "ja ik was geestelijk niet in orde tijdens de moord", ja domme kut, zoveel mensen zijn niet in orde maar die plegen ook geen martelmoorden, leg gewoon rekenschap af voor je daad.
Laat maar waaien
pi_221890910
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 07:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Is idd niet gezond om maaltijden over te slaan. :N
Misschien deed ze aan Intermittent Fasting.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221890917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:57 schreef UitStraling het volgende:
En dan dat laffe excuus waar de softies van deze wereld vatbaar voor zijn, "ja ik was geestelijk niet in orde tijdens de moord", ja domme kut, zoveel mensen zijn niet in orde maar die plegen ook geen martelmoorden, leg gewoon rekenschap af voor je daad.
Dit ja.

Nul medelijden mee. Dat het een vrouw is mag geen verzachtende omstandigheid zijn.
  donderdag 1 oktober 2026 @ 09:07:06 #74
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221890944
Ziek wijf, laat haar maar flink lijden, met haar slachtoffer had ze ook geen medelijden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 1 oktober 2026 @ 09:07:30 #75
438527 MissButterflyy
pi_221890947
https://www.instagram.com(...)MW9tdmRhcmFmZDNudA==

Jessica Villerius is ook aanwezig.
  Redactie Frontpage donderdag 1 oktober 2026 @ 09:08:28 #76
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221890956
Lekkere staatsmarteling weer.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_221890990
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:52 schreef ToT het volgende:

[..]
Heftig allemaal... -O-
Een tante van mij mocht ook euthanasie krijgen, maar ze koos er op dat moment niet voor.
Ze knapte vervolgens iets op, maar merkte toch dat de kwaliteit van het leven dermate achteruit was gegaan dat ze toch een einde er aan wilde hebben.
Mocht niet meer, ze was te veel opgeknapt!
Ze mocht wel voor begeleide passieve euthanasie kiezen, dus zichzelf uithongeren en van de dorst laten omkomen, met dure kunstmatige druppels die het ergste dorstgevoel zouden onderdrukken.
Heftig. En belachelijk dat 'actieve' euthanasie dan niet meer mag, maar 'passief' dus schijnbaar wel. Heel erg krom allemaal.

Maar wij zijn geen beesten allemaal; mensen onnodig laten lijden is nergens voor nodig en gaat het doel van de straf volledig voorbij.

In dit geval hadden ze haar ook niet moeten reanimeren, maar moeten laten sterven, de 'behandeling' afmaken. Op een waardige manier.
  Moderator donderdag 1 oktober 2026 @ 09:16:49 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221891010
Die had gewoon in '95 gewoon een kogel moeten krijgen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221891042
Komt ze nu vrij?
pi_221891049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 07:35 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ] de dame in kwestie met haar partner in satanic crime.

Zouden dat opzettelijk doen? Haar nog even laten lijden? 🤔
What happened to Tadaryl Shipp? 'Baby Satan' and a life behind bars

At the time of the crime, Tadaryl Shipp was a teenager fascinated with Satanism, earning the nickname "Baby Satan" from his peers at Knoxville's Job Corps center. He helped corner Colleen Slemmer and actively participated in the attack, using a pocketknife and pieces of brick during a torture session that lasted more than half an hour.

Because he was 17 at the time of the murder, Tennessee law barred Shipp from facing capital punishment. In 1997, a Knox County jury sentenced him to life in prison, albeit with the legal eligibility to seek parole after serving the minimum required sentence for a juvenile offender.

2025 foto. Zit nog vast.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_221891291
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 09:21 schreef Jeroboam het volgende:
Komt ze nu vrij?
Nee waarom? De straf is pas voltooid als deze onomkeerbaar is. Zo staat het exact omschreven in de wet.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221891325
Een totale fuckup. Eerst 30 jaar alvorens men die gaat uitvoeren en een uur alvorens men die wil uitvoeren uitstellen en dan na twee pogingen gaat het alsnog compleet mis. En dat schijnt vaker mis te gaan met die methode.

Een reden des te meer om tegen de doodstraf te zijn, maar levenslang zonder ooit nog in de maatschappij terug te keren. Ook al omdat in het verleden omschuldigen de dood zijn ingejaagd.
pi_221891339
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 10:15 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nee waarom? De straf is pas voltooid als deze onomkeerbaar is. Zo staat het exact omschreven in de wet.
Heb ik teveel films gekeken? Dacht dat je vrijkaartje kreeg als de straf je niet dood kreeg.
pi_221891350
Ik volg deze zaak al zeker 20 jaar, inclusief haar ontsnappingspogingen en de poging tot moord op een andere gevangene.

Wat mij nog het meest is bijgebleven, is de gruwelijke moord waarbij zij samen met 2 anderen het slachtoffer in de val lokte. Terwijl het slachtoffer herhaaldelijk smeekte om haar leven te sparen zou Pike hebben gezegd: “The bitch is still breathing” waarna ze het slachtoffer met een baksteen tegen het hoofd sloeg en een stuk van haar schedel als souvenir bewaarde. Het was voor het slachtoffer een pure marteling en een verschrikkelijke dood.

Hoe zwaar haar jeugd ook is geweest, dat vormt voor mij geen excuus voor het plegen van zo n moord. Ik vind dat haar daden zeer zwaar bestraft mogen worden en begrijp waarom in deze zaak de doodstraf is opgelegd.

Wat ik daarnaast moeilijk vind aan het argument dat haar huidige omstandigheden onmenselijk zouden zijn, is dat ik zelf al bijna 30 jaar grotendeels zonder sociale contacten leef. Het lijkt in eerste instantie misschien onmenselijk, maar je kunt je aan zo’n bestaan aanpassen, het uiteindelijk accepteren en zelfs weer een zekere mate van rust of tevredenheid vinden.
greetings and salutations
  Moderator donderdag 1 oktober 2026 @ 10:34:32 #85
441859 crew  Lenny77
pi_221891361
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 07:38 schreef ToT het volgende:
Ook duidelijk dat je een mannentaak niet aan vrouwen moet overlaten, zoals ze gewenst had. :')
:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221891394
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 10:29 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Heb ik teveel films gekeken? Dacht dat je vrijkaartje kreeg als de straf je niet dood kreeg.
Dat is alleen bij ‘Final Destination’ zo :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 1 oktober 2026 @ 10:46:36 #87
438527 MissButterflyy
pi_221891403
https://www.nu.nl/buitenl(...)ie-christa-pike.html

Tennessee schort de uitvoerig van de doodstraf tijdelijk op.
pi_221891405
Misschien moeten ze een Duitser aanstellen, die nog een paar blikken heeft liggen :X
100% gegrandeerd

Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 1 oktober 2026 @ 10:47:40 #89
438527 MissButterflyy
pi_221891406
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 10:32 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik volg deze zaak al zeker 20 jaar, inclusief haar ontsnappingspogingen en de poging tot moord op een andere gevangene.

Wat mij nog het meest is bijgebleven, is de gruwelijke moord waarbij zij samen met 2 anderen het slachtoffer in de val lokte. Terwijl het slachtoffer herhaaldelijk smeekte om haar leven te sparen zou Pike hebben gezegd: “The bitch is still breathing” waarna ze het slachtoffer met een baksteen tegen het hoofd sloeg en een stuk van haar schedel als souvenir bewaarde. Het was voor het slachtoffer een pure marteling en een verschrikkelijke dood.

Hoe zwaar haar jeugd ook is geweest, dat vormt voor mij geen excuus voor het plegen van zo n moord. Ik vind dat haar daden zeer zwaar bestraft mogen worden en begrijp waarom in deze zaak de doodstraf is opgelegd.

Wat ik daarnaast moeilijk vind aan het argument dat haar huidige omstandigheden onmenselijk zouden zijn, is dat ik zelf al bijna 30 jaar grotendeels zonder sociale contacten leef. Het lijkt in eerste instantie misschien onmenselijk, maar je kunt je aan zo’n bestaan aanpassen, het uiteindelijk accepteren en zelfs weer een zekere mate van rust of tevredenheid vinden.
Goed. Maar jij zal niet in een dodencel zitten.
pi_221891411
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 07:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een enorm circus zit er toch om executies van gevangenen in de VS heen.

Ik vind het bijna net zo immoreel om een gevangene nu al een paar keer bijna de doodstraf te geven, en toch weer net niet.

Maar ze leeft dus nog, en krijgt nu in het ziekenhuis weer levensreddende medicatie. 8)7
Het hypocriete Hooggerechtshof wat het ongeboren kind erg beschermd maar levenden dood laat maken..

En dan in dat land de mond vol hebben over andere barbaarse culturen terwijl ze zelf barbaarse executies uitvoeren.

pi_221891415
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 10:32 schreef -Deluzion- het volgende:

Dat hele doodstraf gebeuren in de VS een een groot media circus. Bovendien zijn er ook staten die de doodstraf niet meer uitvoeren.
De misdaad van Taylor Schabusiness(zei tegen politie dat ze het hoofd vergeten had mee te nemen om te bewaren) nog een stapje verder dan Pike. Maar die heeft dan geluk dat de staat Wisconsin geen doodstraf zal geven. Nee de doodstraf is iets uit de middeleeuwen.
pi_221891439
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Goed. Maar jij zal niet in een dodencel zitten.
Mijn punt gaat vooral over het gebrek aan sociale contacten. Dat wordt bij mensen in langdurige detentie zoals Breivik vaak als een onmenselijke omstandigheid beschreven, terwijl hij daar bijvoorbeeld een eigen fitnessruimte, spelcomputer en zelfs huisdieren heeft.

Ik vind het daarom te makkelijk om het ontbreken van sociale contacten op zichzelf als “onmenselijk” te bestempelen. Een mens kan zich er ook aan aanpassen en er uiteindelijk mee leren leven. Dat is mij na 30 jaar zonder sociale contacten ook gelukt. Sterker nog, ik zou nu niet eens meer anders willen en voel me er prima bij.
pi_221891440
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 10:49 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat hele doodstraf gebeuren in de VS een een groot media circus. Bovendien zijn er ook staten die de doodstraf niet meer uitvoeren.
De misdaad van Taylor Schabusiness(zei tegen politie dat ze het hoofd vergeten had mee te nemen om te bewaren) nog een stapje verder dan Pike. Maar die heeft dan geluk dat de staat Wisconsin geen doodstraf zal geven. Nee de doodstraf is iets uit de middeleeuwen.

Het gaat dan ook om "middeleeuwse" misdaden. ;(
Exaudi orationem meam
  donderdag 1 oktober 2026 @ 10:58:06 #94
438527 MissButterflyy
pi_221891448
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 10:56 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Mijn punt gaat vooral over het gebrek aan sociale contacten. Dat wordt bij mensen in langdurige detentie zoals Breivik vaak als een onmenselijke omstandigheid beschreven, terwijl hij daar bijvoorbeeld een eigen fitnessruimte, spelcomputer en zelfs huisdieren heeft.

Ik vind het daarom te makkelijk om het ontbreken van sociale contacten op zichzelf als “onmenselijk” te bestempelen. Een mens kan zich er ook aan aanpassen en er uiteindelijk mee leren leven. Dat is mij na 30 jaar zonder sociale contacten ook gelukt. Sterker nog, ik zou nu niet eens meer anders willen en voel me er prima bij.
Dat zal best dat het jou wel goed lukt, maar veel mensen gaan er wel slecht op.
Misschien weet je niet beter, en heb je altijd meer afgezonderd geleefd en nooit veel sociale contacten gehad?
pi_221891459
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 10:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het hypocriete Hooggerechtshof wat het ongeboren kind erg beschermd maar levenden dood laat maken..

En dan in dat land de mond vol hebben over andere barbaarse culturen terwijl ze zelf barbaarse executies uitvoeren.

Het gaat natuurlijk om de zwaarte van het misdrijf; satanische moorden, terroristische aanslagen etc, mogen wat mij betreft met de dood worden bestraft,
Barbaarse culturen doden mensen al voor belediging of homofilie :{
Exaudi orationem meam
pi_221891463
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 07:35 schreef ToT het volgende:
Dus ze proberen haar leven te redden omdat ze niet snel genoeg dood was, zodat ze haar leven na herstel later opnieuw kunnen proberen te beëindigen.

Makes sense.
Ja het mag allemaal wat kosten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 1 oktober 2026 @ 11:02:27 #97
438527 MissButterflyy
pi_221891470
Op prime staat trouwens een serie over vrouwen in de dodencel, waar ook een aflevering over haar gaat.
Die ga ik binnenkort maar eens kijken.
pi_221891474
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 10:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat zal best dat het jou wel goed lukt, maar veel mensen gaan er wel slecht op.
Misschien weet je niet beter, en heb je altijd meer afgezonderd geleefd en nooit veel sociale contacten gehad?
Dat is juist de fase waar je doorheen moet. In het begin kan het heel zwaar zijn, maar na verloop van tijd wen je eraan, accepteer je het en wordt het uiteindelijk echt beter. Een mens moet soms eerst door een moeilijke periode en lijden voordat dingen beter worden. Dat is bij mij in ieder geval zo gegaan. Ik heb er uiteindelijk vrede mee gekregen en voel me er nu goed onder.
Daarom vermoed ik dat Pike het uiteindelijk ook best naar haar zin had in haar eentje, ondanks dat ze natuurlijk in een gevangenis zit.
  donderdag 1 oktober 2026 @ 11:06:29 #99
438527 MissButterflyy
pi_221891498
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 11:02 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat is juist de fase waar je doorheen moet. In het begin kan het heel zwaar zijn, maar na verloop van tijd wen je eraan, accepteer je het en wordt het uiteindelijk echt beter. Een mens moet soms eerst door een moeilijke periode en lijden voordat dingen beter worden. Dat is bij mij in ieder geval zo gegaan. Ik heb er uiteindelijk vrede mee gekregen en voel me er nu goed onder.
Daarom vermoed ik dat Pike het uiteindelijk ook best naar haar zin had in haar eentje, ondanks dat ze natuurlijk in een gevangenis zit.
Je weet gewoon niet of dat voor iedereen zo gaat.
Iedereen is anders, en mensen zijn in het algemeen gelukkiger in gezelschap.
pi_221891511
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 11:00 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Het gaat natuurlijk om de zwaarte van het misdrijf; satanische moorden, terroristische aanslagen etc, mogen wat mij betreft met de dood worden bestraft,
Barbaarse culturen doden mensen al voor belediging of homofilie :{
Een land wat de doodstraf uitvoert blijft hoe dan ook een barbaars fenomeen waarbij de zwaarte van de misdaad los staat van het feit dat je als staat bewust burgers door.

De usa heeft de laatste 12 maanden zelfs 234 burgers zonder enig proces op zee gedood. Totaal barbaars.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')