Ik heb ontzetten problemen met gezichten onthouden, ik onthoud wel goed hoe mensen lopen, kan dat meestal dan ook vrij goed nadoenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mensen/primaten hebben een mentale capaciteit om max 150 soortgenoten gemiddeld in hun gedachten te houden, daarna heb je abstractere vormen van mentale cohesie nodig.
Je bent niet de enige ik heb dat ook.quote:Op zondag 4 oktober 2026 11:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb ontzetten problemen met gezichten onthouden, ik onthoud wel goed hoe mensen lopen, kan dat meestal dan ook vrij goed nadoen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 oktober 2026 11:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb ontzetten problemen met gezichten onthouden, ik onthoud wel goed hoe mensen lopen, kan dat meestal dan ook vrij goed nadoen
Altijd +1 voor Monty Python.quote:
Er had gewoon een backup kogel moeten zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2026 02:00 schreef Red_85 het volgende:
Maareh, hoe zit het nou? Moeten we opeens meelij hebben met een psychopatische satanische moordenaar?
Ze zat in die dodencel voor een reden he. Het is niet zo dat er twijfel is over haar daad ofso.
Nah haar nog wat laten lijden is niet zo heel erg. Kan er niet mee zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 07:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er had gewoon een backup kogel moeten zijn
Gelukkig hebben ze haar leven gered zodat ze haar alsnog kunnen doodmakenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 23:56 schreef Flow3r het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ectie/162693589.html
[ afbeelding ]
Onzin, genoeg mensen die dit vrijwillig willen doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:11 schreef Samhain het volgende:
Alle mensen die reppen over kogel of vuurpeloton; iemand op die manier doden is qua uitvoering veel impactvoller dan een injectie. Menig mens zal toch moeite hebben met het doden van een ander mens, dus je legt schutters ook nogal wat op.
Gebeurt in Amerika maar in 5 staten (t is wel zo dat mensen die geëxecuteerd gaan worden ook zélf wel om die vorm vragen).
Ah en jij denkt dat ze met willekeurige vrijwilligers werken?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:13 schreef incel het volgende:
[..]
Onzin, genoeg mensen die dit vrijwillig willen doen.
Geen idee. Je hebt wel iets van Jury Duty. Misschien kan je ook execution duty krijgen dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:22 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ah en jij denkt dat ze met willekeurige vrijwilligers werken?
Je hebt in bepaalde geloven executioners. In de naam van Allah ongelovigen executeren. Lopen er vast wel wat van rondquote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:11 schreef Samhain het volgende:
Alle mensen die reppen over kogel of vuurpeloton; iemand op die manier doden is qua uitvoering veel impactvoller dan een injectie. Menig mens zal toch moeite hebben met het doden van een ander mens, dus je legt schutters ook nogal wat op.
Gebeurt in Amerika maar in 5 staten (t is wel zo dat mensen die geëxecuteerd gaan worden ook zélf wel om die vorm vragen).
Ik heb het even opgezocht: men doet het wel vrijwillig maar het is specifiek gekwalificeerd personeel:quote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:23 schreef incel het volgende:
[..]
Geen idee. Je hebt wel iets van Jury Duty. Misschien kan je ook execution duty krijgen dan.
quote:Strikte eisen: In Idaho (waar het vuurpeloton de primaire executiemethode is) moeten vrijwilligers bijvoorbeeld minstens drie jaar gecertificeerd zijn, een vlekkeloos disciplinair dossier hebben zónder incidenten rondom excessief geweld, en een perfecte score behalen tijdens een schietvaardigheidstest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |