quote:Op donderdag 1 oktober 2026 10:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste interlandbreak ooit?
https://www.uefa.com/runn(...)1-71162754025e-1000/quote:Negreira matter
UEFA can confirm that it has received from Real Madrid CF a substantial amount of documents related to the ongoing investigation into FC Barcelona in the matter involving José María Enríquez Negreira, the former vice-president of the Technical Committee of Referees of the Royal Spanish Football Federation (the so-called “Negreira matter”).
The UEFA Ethics and Disciplinary Inspectors have also received these latest documents which they will assess as part of their ongoing review.
Niks mis met beleggen hoor. Lekker boterhammetje met boter en kaas.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen moet het lekker zelf weten maar elke man die in het openbaar over beleggen/crypto begon tegen mij was een enorme kutlul.
2001? Wie dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
https://www.uefa.com/runn(...)1-71162754025e-1000/
Real Madrid dacht: Wij willen ook meedoen!
3x raden wie er algemeen directeur was bij Barcelona toen dit allemaal begon.
Het is geen level playing field - vermogen maakt vermogen, de middenklasse een eerlijke kans geven om überhaupt vermogend te worden, is belangrijker dan het belang van VVD'ende boomers, me dunkt.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 16:36 schreef Steven184 het volgende:
Maar is iemand die 20 jaar zijn geld in hetzelfde bedrijf heeft zitten - en laten we voor het gemak even vanuit gaan dat het een bedrijf is waar jij in gelooft, voor zover dat bestaat - en daar 6-8% per jaar aan overhoudt en daarmee voorkomt dat zijn geld significant minder waard wordt door inflatie nou zo moreel verwerpelijk?
Te Kloese?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
https://www.uefa.com/runn(...)1-71162754025e-1000/
Real Madrid dacht: Wij willen ook meedoen!
3x raden wie er algemeen directeur was bij Barcelona toen dit allemaal begon.
Ik snap het hoor. Vind het wel beetje dubbel hoor want zelfde kabinet zit hele tijd mensen te motiveren om te gaan beleggen want dat is kennelijk goed voor je portemonnee en economie. En tegelijk willen ze dan een ordinaire graai uit je portemonnee doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk praten zonder al te veel spaargeld/beleggingen, maar de arrogantie van de bezittende middenklasse dat de overheid van hun rendement af moet blijven vind ik ook enorm storend.
Het is wel bijzonder dat ze zoiets simpels niet kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:49 schreef Felagund het volgende:
De doodstraf is in de VS weer een grandioos succes lees ik, wel toevallig dat Jessica Villerius bij de pogingen tot doodstraf aanwezig was omdat ze er een docu over maakt.
Deze arts was schijnbaar ook al eerder dit jaar bij een doodstraf die ook al mislukte en vorig jaar ook bij een doodstraf die bijna mislukte.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat ze zoiets simpels niet kunnen.
Zou het een activist zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze arts was schijnbaar ook al eerder dit jaar bij een doodstraf die ook al mislukte en vorig jaar ook bij een doodstraf die bijna mislukte.
Zeker. Ik sta ook positief tegen een hogere vermogensbelasting zoals gezegd. En het liefst progressief. En met aanpak van de geitenpaadjes. En dat moet dan ook leiden tot een lagere inkomstenbelasting, zodat de (lagere) middenklasse een potje kunnen opbouwen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 18:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Het is geen level playing field - vermogen maakt vermogen, de middenklasse een eerlijke kans geven om überhaupt vermogend te worden, is belangrijker dan het belang van VVD'ende boomers, me dunkt.
BOOS wijzen ACT! Leidertje spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:10 schreef Szura het volgende:
FURDJULLED @:deebee
Buitenspel opheffen, lekker op een meter blijven en het duel mijden. Nepleider.
Ik zit te wachten op de woordgrapjes van Mexicano, maar ze komen maar niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van deze Griekse gouden generatie kun je altijd verliezen natuurlijk!
Houden het achterin verrassend goed dichtquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de woordgrapjes van Mexicano, maar ze komen maar niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |