Ja, ik ook. Achteraf dan. Bilspieren zijn best prima te doen, gevoelig maar okay. Hamstrings vind ik wel echt takkepijn doen, maar het gevoel achteraf is zo fijn. Al moet ik zeggen dat het dit keer wel langer duurt. Ik heb normaal gesproken de mazzel dat een paar uur later echt al alle stijfheid uit mijn benen is, en ik me dus al heel snel weer fantastisch voel. Dit keer voelt het nu nog als veel spierpijn, maar ik heb de hele avond op de bank liggen werken en geen moment de zeurende doorstralende pijn gevoeld die ik vanochtend al bij een kwartier zitten/liggen/whatever had. Dat scheelt al zoveelquote:
Als kind gingen mijn ouders, mijn zus en ik alle verjaardagen van de hele familie af.quote:Op maandag 28 september 2026 21:09 schreef Tele6 het volgende:
…
Kost een boel tijd & mentale kalmte maar het is wel je familie he.
Ja heel mooi!quote:Op maandag 28 september 2026 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een bijzonder mooie aflevering weer van Dwars door de Pyreneeën.
Ik wel, oa uit de boeken van Kathleen McGowan die ik heb verslonden. Beetje mystiek. Maar ook enigszins “geadopteerd” door mensen die geloven in complottheorieën rondom coronaquote:Op maandag 28 september 2026 22:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja heel mooi!
Nog nooit van die katharen gehoord!
Ja! 'Bent u de baby'quote:Op maandag 28 september 2026 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wel, oa uit de boeken van Kathleen McGowan die ik heb verslonden. Beetje mystiek. Maar ook enigszins “geadopteerd” door mensen die geloven in complottheorieën rondom corona
Maar vooral dat contact met de baby van 83, zo mooi dat hij gevonden is.
Hamstrings heb ik nooit gehad, maar bilspier en rug vind ik wel heel lekker.quote:Op maandag 28 september 2026 21:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Achteraf dan. Bilspieren zijn best prima te doen, gevoelig maar okay. Hamstrings vind ik wel echt takkepijn doen, maar het gevoel achteraf is zo fijn. Al moet ik zeggen dat het dit keer wel langer duurt. Ik heb normaal gesproken de mazzel dat een paar uur later echt al alle stijfheid uit mijn benen is, en ik me dus al heel snel weer fantastisch voel. Dit keer voelt het nu nog als veel spierpijn, maar ik heb de hele avond op de bank liggen werken en geen moment de zeurende doorstralende pijn gevoeld die ik vanochtend al bij een kwartier zitten/liggen/whatever had. Dat scheelt al zoveel
Lekker ritme heb jij zegquote:Op dinsdag 29 september 2026 07:56 schreef Clubsoda het volgende:
Zo. Koffie gedronken, tosti's in de puber gestopt, bedden afgehaald, was aangezet, aan een sterfdag gedacht, sociaal contact onderhouden met moeder en zu en een peuter aangekleed. Het wordt tijd dat ik een rondje ga hollen
quote:Op dinsdag 29 september 2026 07:44 schreef MadMaster het volgende:
Igor is terug om z'n egelsburcht klaar te maken voor de winter.
Hij hobbelt heen en weer in de tuin om blaadjes op te pikken die hij in z'n huis dumpt…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou dat zo houdenquote:Op dinsdag 29 september 2026 06:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hamstrings heb ik nooit gehad, maar bilspier en rug vind ik wel heel lekker.
Trapezius is gemeen.
Dit klinkt hemelsquote:Op dinsdag 29 september 2026 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker ritme heb jij zeg![]()
Ik ben net wakker. Ik heb een vrije dag, in alle eenzaamheid![]()
Ik heb een meeting van een uurtje en verder ga ik niet veel doen.
Ik zou het doen. Ik ben net terug uit de Eifel en zag superveel fietsers van allerlei types, volgens mij is het prachtig fietsen daar.quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:55 schreef fietsie het volgende:
-gaap-
Vakantie geboekt. Vol in een periode waarin officieel 'alle verlof opties zijn ingetrokken' maar aangezien ik juist pas -na- die periode aan de bak mag, was t toch wel rond te maken![]()
Weekje naar de Eifel; nu in dubio of ik mn fiets zal meenemen of niet.
Ja het dubio zit ook wat in een schrik-momentje een week geleden waarbij de fietsendrager ineens "afzakte" op de trekhaak..quote:Op dinsdag 29 september 2026 10:14 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Ik ben net terug uit de Eifel en zag superveel fietsers van allerlei types, volgens mij is het prachtig fietsen daar.
Ik heb B vorig jaar meegenomen naar het Sinterklaasfeest. (Toen vierden we het in regio Rotterdam en waren mijn ouders er niet bij)quote:Op dinsdag 29 september 2026 10:53 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 wat maakt dat je daar 'maar overheen moet komen'? Het lijkt net of het uitgangspunt is dat je daarheen moet, en je alleen nadenkt over waarom je dat niet wil en hoe je dat toch kunt doen. Wat maakt dat voor jou de optie van niet gaan, niet op tafel ligt?
En als je vindt dat je erheen moet omdat je het contact niet geheel wil verbreken en af en toe langsgaan cruciaal is voor het onderhouden van het contact, waarom moet dat dan nu met Sinterklaas en kan dat niet op een ander moment? Er zijn toch genoeg andere momenten dat je erheen zou kunnen gaan dat je niét leuke alternatieve plannen had?
Een housewarming organiseren ?quote:Op dinsdag 29 september 2026 11:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb B vorig jaar meegenomen naar het Sinterklaasfeest. (Toen vierden we het in regio Rotterdam en waren mijn ouders er niet bij)
Hij denkt, waarom zou je vorig jaar moeite doen om contact te zoeken met vaders kant vd familie en nu wil je ineens niet meer. Het was toch gezellig vorig jaar.
Hij zou het wel leuk vinden om mijn vaders kant vd familie weer te zien. En de traditie is dat dat met Sinterklaas gebeurt.
Ik heb geen alternatief plan voor wanneer B dan al die mensen zou kunnen ontmoeten dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |