Inmiddels tijd voor wat anders.quote:Op zaterdag 26 september 2026 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor een nieuw vers bakkie koffie
Ja, ik heb net een Weizen open getrokkenquote:
Lekker Bos!quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb net een Weizen open getrokken
Was dat laatste maar waar.quote:Op zondag 27 september 2026 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
Snuift een berg, kost een beetje
Snuift een beetje kost een bergquote:
Ik neem over een uurtje wel een kopjequote:Op maandag 28 september 2026 15:53 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
![]()
![]()
* NymphomaniacPhantasy deelt koffie met koekjes uit..
Oeh sterkte straks.quote:Op maandag 28 september 2026 17:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem over een uurtje wel een kopje
Zo nog even een powernapje voor de nachtdienst
als ik dat geweten had ....quote:Op maandag 28 september 2026 15:53 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
![]()
![]()
* NymphomaniacPhantasy deelt koffie met koekjes uit..
Een vrouw naar mijn hart. Eindelijk keihard aan de noeste arbeid voor Volk en Vaderlandquote:Op maandag 28 september 2026 17:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem over een uurtje wel een kopje
Zo nog even een powernapje voor de nachtdienst
Komt goedquote:
correct en tevens juistquote:
quote:Op maandag 28 september 2026 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart. Eindelijk keihard aan de noeste arbeid voor Volk en Vaderland
Jij bent veel te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 29 september 2026 23:38 schreef Shii het volgende:
Abo was verlopen, toch maar weer verlengd, want met reclame is het niet te doen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op woensdag 30 september 2026 03:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij bent veel te goed voor deze wereld.ik ook maar ook basis abboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bolk koning september 2026 met records 13369 punten en 771 op 1 dag
Op een 1e klas high end of 2de klas stoel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.
Ik kreeg 1 cadeau toen die verlopen wasquote:Op dinsdag 29 september 2026 23:38 schreef Shii het volgende:
Abo was verlopen, toch maar weer verlengd, want met reclame is het niet te doen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door drakin op 30-09-2026 23:12:32 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 30 september 2026 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg 1 cadeau toen die verlopen was![]()
EnIs met dubbel L en zonder CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 30 september 2026 16:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op een 1e klas high end of 2de klas stoel?Nee een fauteuil, bordeauxrood, zonder armleuning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Genoten van wat je zag?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nee een fauteuil, bordeauxrood, zonder armleuning.
ohh wat leuk Bos!!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
(Bijna) onderweg naar Kopenhagen
Ik ben nog in NLquote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh wat leuk Bos!!!!![]()
![]()
![]()
Ga je vandaag op vakantie?? Of ben je al ergens en ga je naar Kopenhagen vandaag? zoveel vragen nu![]()
Wat een leuk vooruitzicht Bos!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog in NL
Vanavond zal ik in Kopenhagen zijn.
Morgen daar een stadswandeling
Zaterdag naar Malmö, wat dichtbij Kopenhagen is
Zondag weer naar huis
Ben aan het kijken naar Malmö, ziet ook mooi uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zou nog kunnen dat de stadswandelingen worden omgewisseld
Dus dat Malmö morgen al is, maar dat hoor ik straks wel van de reisleider
Enjoyquote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
(Bijna) onderweg naar Kopenhagen
Heel veel plezier Bos!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog in NL
Vanavond zal ik in Kopenhagen zijn.
Morgen daar een stadswandeling
Zaterdag naar Malmö, wat dichtbij Kopenhagen is
Zondag weer naar huis
Kon niet kiezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
Lekker rustig hier. Even tijd voor mezelf.
[ afbeelding ]
Jazeker, was wel een lange rit. Zo rond 22.15 warwn we bij het hotel. Net ontbeten, om 8.30 moet ik in de bus zitten voor een rondleiding door de stad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 06:57 schreef Kissingbird het volgende:
Goed aangekomen daar @:bomenverzameling?
Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jazeker, was wel een lange rit. Zo rond 22.15 warwn we bij het hotel. Net ontbeten, om 8.30 moet ik in de bus zitten voor een rondleiding door de stad.
En kijken voor Lego-setjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
Oww zometeen op pad, heel veel plezier. Mooie indrukken opdoen en genieten daar
Extra koffer mee voor de Legoquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En kijken voor Lego-setjes
Legoquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Extra koffer mee voor de Lego![]()
![]()
Of ga je geen Lego shoppen ook?
Lego
VandaagWeerHeulHardVoetbalSpelendeOnderDeBaasZijnTijdOmdatHetKanWaterfietsieeeeeeeeeequote:
Iets wakkerder nu hiero. Wat voor een setjes wil je gaan bekijken/ shoppen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 08:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En kijken voor Lego-setjes
Ik overweeg nogsteeds de Nintendo 8bit te kopen #gekkeinstabielfietsendemarshatendebangominbepaaldeomstandighedenindeautoaangetroffentewordende aleentijdjenietroebelendevogelquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
VandaagWeerHeulHardVoetbalSpelendeOnderDeBaasZijnTijdOmdatHetKanWaterfietsieeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
En jaaa LegooooooHeb nog 1 doosje liggen om te maken bedenk ik me nu
Weet ik nog niet. Misschien iets typisch Deens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iets wakkerder nu hiero. Wat voor een setjes wil je gaan bekijken/ shoppen?
De 71374quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik overweeg nogsteeds de Nintendo 8bit te kopen #gekkeinstabielfietsendemarshatendebangominbepaaldeomstandighedenindeautoaangetroffentewordende aleentijdjenietroebelendevogel
Ben benieuwd wat je gaat aantreffen. Zit even op Google te kijken maar zie dan voornamelijk huisjes?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien iets typisch Deens.
Gewoon jezelf gunnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ging net even op lego.com rondkijken, maar dat is onverstandig (voor de hebberigheid en eventueel je geld)
Die ja! WTF! Waarom is die zo duur geworden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De 71374was ooit 160 zie ik maar duuuuuur nu
Maaaar alsjenooitjetelefoonvasthoudtinhetverkeerddangewoonkopen![]()
EN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enorm duur!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die ja! WTF! Waarom is die zo duur geworden?
dts spam!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:19 schreef maily het volgende:
Check this out @:EvilSkittle
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:19 schreef maily het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben gegaan voor wat normalerquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je gaat aantreffen. Zit even op Google te kijken maar zie dan voornamelijk huisjes?
En wellicht iets betaalbaarderquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben gegaan voor wat normaler
Een Spongebob brickhead set en een set van Wednesday
Ik denk dat het vergelijkbaar is. Wel in een officiële LEGO winkel, maar die heb je in NL ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En wellicht iets betaalbaarder![]()
Leuke aandenkens zo
Ja en hier kun je nog speuren naar een aanbieding maaaar dit is toch leuk(er) want wellicht denk je dan terug aan je weekend daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat het vergelijkbaar is. Wel in een officiële LEGO winkel, maar die heb je in NL ook
Denk het welquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en hier kun je nog speuren naar een aanbieding maaaar dit is toch leuk(er) want wellicht denk je dan terug aan je weekend daar
@maily ontmoeten in de IKEAquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk het wel
Morgen dan ook nog eens naar het land van ABBA en IKEA. Ben ook nog nooit geweest.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:19 schreef maily het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja was leuk vandaagquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:maily ontmoeten in de IKEA![]()
Klinks als een druk weekend. Leuke dag gehad?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:maily ontmoeten in de IKEA![]()
Klinks als een druk weekend. Leuke dag gehad?
quote:
quote:
Leukquote:
En hallowwwtjessssquote:
Hee kissquote:
Kiii to the Biiiiquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
[..]
Leuk
[..]
En hallowwwtjessss![]()
![]()
Nee helaas ik vond het wel mooi toen. Ik heb wel van die strakke leren broeken gehad. Moest je op bed liggen om de rits dicht te krijgen.quote:
Mannen droegen ook van die strakke broeken. M’n broer had er een paar. Van die Dennie Christian dingen als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee helaas ik vond het wel mooi toen. Ik heb wel van die strakke leren broeken gehad. Moest je op bed liggen om de rits dicht te krijgen.
Ik moest even googlen, maar denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Er was een periode dat het ook heel erg in was om in een leren broek te lopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Mannen droegen ook van die strakke broeken. M’n broer had er een paar. Van die Dennie Christian dingen als je begrijpt wat ik bedoel.
Oh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
nee.
in oudere topics ....
raaarrrr
o nee, dat noemen we bijzonder
Ook met keelpijn en steeds bijna omvallend?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.kippenforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?t=70484
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook met keelpijn en steeds bijna omvallend?
Gewoon zeggen dat je gaat meerderenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:34 schreef StevenHyde het volgende:
Was van plan om wat te minderen. Maar deze week juist veel slecht eten op
heb je echt nog honger nu of gewoon zin in vads?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:34 schreef StevenHyde het volgende:
Was van plan om wat te minderen. Maar deze week juist veel slecht eten op
Vads?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je echt nog honger nu of gewoon zin in vads?
Beiden!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je echt nog honger nu of gewoon zin in vads?
Dan een boterham pakken of soep als dat in huis is of zo? Of noedel soepje?quote:
Goed zooooquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
Maar ik ga het maar niet doen. Keertje ruggengraat
tweede keer vandaagquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
Maar ik ga het maar niet doen. Keertje ruggengraat
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
hier ook![]()
soms is het ineens een feestje
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is it mie youre looking for?
Er is nog een (nieuw) liedje met die tekstquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is it mie youre looking for?
Ja Malmö is best leuk voor een dagje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Bos!!!
![]()
Hoe was/ is het daar? Leuke dag gehad?
Leuk liedjequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Er is nog een (nieuw) liedje met die tekst
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 4 oktober 2026 08:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Inmiddels weer in Deutschland. Duurt nog wel een uurtje of 12 voor ik weer thuis ben
Naar verwachting zijn we om 18 uur op het verzamelpunt, daar komen dan ook de bussen aan die andere reizen hebben gemaakt. Dan is er eten en daarna gaan de bussen naar de opstapplaatsen en dan moet ik nog naar huis lopenquote:Op zondag 4 oktober 2026 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hoe kan het nog zo lang duren eer je thuis bent?
Vandaar dat het nog een lange trip naar huis is.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Naar verwachting zijn we om 18 uur op het verzamelpunt, daar komen dan ook de bussen aan die andere reizen hebben gemaakt. Dan is er eten en daarna gaan de bussen naar de opstapplaatsen en dan moet ik nog naar huis lopen
Dat laatste is iets van een half uurtje
Ik hoef morgen niet te werken, dus dat scheeltquote:Op zondag 4 oktober 2026 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vandaar dat het nog een lange trip naar huis is.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:42 schreef maily het volgende:
@:StevenHyde aka ananassie
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100163462_d18c5739
CC @:greysbones @:KissingBird @:Shii
Sorry ze snapten de hint niet een eerste keerquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:42 schreef maily het volgende:
@:StevenHyde aka ananassie
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100163462_d18c5739
CC @:greysbones @:KissingBird @:Shii
Daar zit niet veel inquote:Op donderdag 8 oktober 2026 03:57 schreef EvilSkittle het volgende:
Goede morgen allemaal!
[ afbeelding ]
Niet eens besnedenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 08:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
10cm alleen al aan voorhuid, ja!
En ik ga ook niet in m’n boxer douchen onder de douche staan! (In het geval van gezamenlijk douchen na het sporten)quote:
Ook hier goooedeeemorguhhhhquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 08:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
10cm alleen al aan voorhuid, ja!
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:10 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
En ik ga ook niet in m’n boxer douchen onder de douche staan! (In het geval van gezamenlijk douchen na het sporten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Snap dat je dat denkt, maar jij weet niet hoe groot m’n eikel is!quote:
Ag gossie die verzuipt gewoon in dat velquote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Snap dat je dat denkt, maar jij weet niet hoe groot m’n eikel is!
Jij sportquote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:10 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
En ik ga ook niet in m’n boxer douchen onder de douche staan! (In het geval van gezamenlijk douchen na het sporten)
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 03:57 schreef EvilSkittle het volgende:
Goede morgen allemaal!
[ afbeelding ]
Een skittle-sized?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Snap dat je dat denkt, maar jij weet niet hoe groot m’n eikel is!
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:37 schreef greysbones het volgende:
Vanmiddag Bila
Horen hoe geweldig ze me vinden![]()
Deze opmerking is wel een gemiste kansquote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik speur dat je in de verdediging gaat
Hallo Piemel van Skittlequote:
Lijkt me een dreigement zoquote:
Zaliewelnietgelezenhebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze opmerking is wel een gemiste kans
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hallo Piemel van Skittle
Hoe gaat het met jou vandaag?
Heeft Skittle alweer die te strakke string aan?
Jeetje ik snap dat jij je daardoor nog kleiner voelt
Ftfyquote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
zoo jij bent ook lekker op dreef
![]()
![]()
![]()
Nou kom maar op met die turbo / ienieminie piemel skittle
Krijg medelijden met skittlequote:
Maar hij was er welquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
gaat weer lekker
he he toch gelukt![]()
Hulloquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Fladdert nogquote:
Dat is wel fijn dat het vogeltje nog fladdertquote:Op donderdag 8 oktober 2026 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fladdert nog![]()
Hoe is het met Jussiee
Lepelendquote:Op donderdag 8 oktober 2026 22:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat het vogeltje nog fladdert![]()
Jussie helikoptert ook nog gewoon
quote:
Thx ,jij ook birdiequote:Op donderdag 8 oktober 2026 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
thnxie
Ga welSlaap lekker Jussie
Mogguhquote:
quote:
Is het nou alweer middagquote:
Avondje is aangebrokenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Is het nou alweer middag
O goedemiddag dan
quote:
quote:
Dan heb ik net andere plannenquote:
JustinKKKKKKKKKKKKKKquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|