Een vrouw naar mijn hart. Eindelijk keihard aan de noeste arbeid voor Volk en Vaderlandquote:Op maandag 28 september 2026 17:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem over een uurtje wel een kopje
Zo nog even een powernapje voor de nachtdienst
Komt goedquote:
correct en tevens juistquote:
quote:Op maandag 28 september 2026 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart. Eindelijk keihard aan de noeste arbeid voor Volk en Vaderland
Jij bent veel te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 29 september 2026 23:38 schreef Shii het volgende:
Abo was verlopen, toch maar weer verlengd, want met reclame is het niet te doen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op woensdag 30 september 2026 03:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij bent veel te goed voor deze wereld.ik ook maar ook basis abboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bolk koning september 2026 met records 13369 punten en 771 op 1 dag
Op een 1e klas high end of 2de klas stoel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.
Ik kreeg 1 cadeau toen die verlopen wasquote:Op dinsdag 29 september 2026 23:38 schreef Shii het volgende:
Abo was verlopen, toch maar weer verlengd, want met reclame is het niet te doen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door drakin op 30-09-2026 23:12:32 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 30 september 2026 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg 1 cadeau toen die verlopen was![]()
EnIs met dubbel L en zonder CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 30 september 2026 16:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op een 1e klas high end of 2de klas stoel?Nee een fauteuil, bordeauxrood, zonder armleuning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Genoten van wat je zag?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nee een fauteuil, bordeauxrood, zonder armleuning.
ohh wat leuk Bos!!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
(Bijna) onderweg naar Kopenhagen
Ik ben nog in NLquote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh wat leuk Bos!!!!![]()
![]()
![]()
Ga je vandaag op vakantie?? Of ben je al ergens en ga je naar Kopenhagen vandaag? zoveel vragen nu![]()
Wat een leuk vooruitzicht Bos!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog in NL
Vanavond zal ik in Kopenhagen zijn.
Morgen daar een stadswandeling
Zaterdag naar Malmö, wat dichtbij Kopenhagen is
Zondag weer naar huis
Ben aan het kijken naar Malmö, ziet ook mooi uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zou nog kunnen dat de stadswandelingen worden omgewisseld
Dus dat Malmö morgen al is, maar dat hoor ik straks wel van de reisleider
Enjoyquote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
(Bijna) onderweg naar Kopenhagen
Heel veel plezier Bos!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 08:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog in NL
Vanavond zal ik in Kopenhagen zijn.
Morgen daar een stadswandeling
Zaterdag naar Malmö, wat dichtbij Kopenhagen is
Zondag weer naar huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |