Met die aanlopen begonnen ze in 2010 mee in Geelong, toen bijna de kopgroep het peloton op een rondje zette.quote:Op zaterdag 26 september 2026 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij was het 25/30 jaar geleden heel normaal om alleen rondjes te doen. Die lange aanlopen is van de laatste jaren.
quote:
zo had het bij de mannen ook kunnen zijn als Tadej niet gevallen was ... triestquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:17 schreef TAmaru het volgende:
Vollering gaat straks aan, niemand kan volgen en dan wint ze eenvoudig
hopelijk zien we dat morgen ookquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:19 schreef Szura het volgende:
De olumpies kampioene hangt op iedere heuvel aan het elastiek
quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
zo had het bij de mannen ook kunnen zijn als Tadej niet gevallen was ... triest
Was die er maar nooit bijquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk is het spijtig dat hij er niet bij is.
Toch reken ik op een gaaf WK.
Erg blij dat we die interviews nooit meer hoeven aan te horen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:36 schreef Pistolero het volgende:
Uttrup Ludwig, die was ook ooit wereldtop.
Nu al een tijdje, ja, niet.
Diederiksen was zelfs ooit wereldkampioen. Deense ziekte.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:36 schreef Pistolero het volgende:
Uttrup Ludwig, die was ook ooit wereldtop.
Nu al een tijdje, ja, niet.
Dat 'controle' idee werkt wel vaker niet op een WK.quote:
Die waait vanzelf terug. Vrij kansloos om zo lang alleen te rijden, E-bike of niet.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:42 schreef Felagund het volgende:
Squiban met haar e-bike zou ik niet ver weg laten rijden.
Ene A. Barry is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Die waait vanzelf terug. Vrij kansloos om zo lang alleen te rijden, E-bike of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |