Heb je daar überhaupt nog wat aan?quote:Op zaterdag 26 september 2026 17:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze kunnen beter op De Vries wachten.
Nee.quote:Op zaterdag 26 september 2026 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je daar überhaupt nog wat aan?
Die moet nog wel een rondje aan de boom kunnen schudden.quote:Op zaterdag 26 september 2026 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je daar überhaupt nog wat aan?
Ze gaat zich lekker verstoppen ("moe moe moe") en rijdt dan aan het eind Vollering naar het zilver.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die moet nog wel een rondje aan de boom kunnen schudden.
Lijkt mij niet. In de achtervolgende groep was ze al een van de mindere.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die moet nog wel een rondje aan de boom kunnen schudden.
Met die aanlopen begonnen ze in 2010 mee in Geelong, toen bijna de kopgroep het peloton op een rondje zette.quote:Op zaterdag 26 september 2026 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij was het 25/30 jaar geleden heel normaal om alleen rondjes te doen. Die lange aanlopen is van de laatste jaren.
quote:
zo had het bij de mannen ook kunnen zijn als Tadej niet gevallen was ... triestquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:17 schreef TAmaru het volgende:
Vollering gaat straks aan, niemand kan volgen en dan wint ze eenvoudig
hopelijk zien we dat morgen ookquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:19 schreef Szura het volgende:
De olumpies kampioene hangt op iedere heuvel aan het elastiek
quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
zo had het bij de mannen ook kunnen zijn als Tadej niet gevallen was ... triest
Was die er maar nooit bijquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk is het spijtig dat hij er niet bij is.
Toch reken ik op een gaaf WK.
Erg blij dat we die interviews nooit meer hoeven aan te horen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:36 schreef Pistolero het volgende:
Uttrup Ludwig, die was ook ooit wereldtop.
Nu al een tijdje, ja, niet.
Diederiksen was zelfs ooit wereldkampioen. Deense ziekte.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:36 schreef Pistolero het volgende:
Uttrup Ludwig, die was ook ooit wereldtop.
Nu al een tijdje, ja, niet.
Dat 'controle' idee werkt wel vaker niet op een WK.quote:
Die waait vanzelf terug. Vrij kansloos om zo lang alleen te rijden, E-bike of niet.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:42 schreef Felagund het volgende:
Squiban met haar e-bike zou ik niet ver weg laten rijden.
Ene A. Barry is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Die waait vanzelf terug. Vrij kansloos om zo lang alleen te rijden, E-bike of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |