Kijk uit naar het moment dat ze onvermijdelijk lostquote:Op zaterdag 26 september 2026 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een lange koers is goed voor LOTTE, hoor ik.
Dat alleen zou al voldoende reden zijn om de NOS te boycotten.quote:Op zaterdag 26 september 2026 15:29 schreef Marcoss het volgende:
De NOS gaat nu 3 uur live uitzenden om straks de finale enkel online te doen? Bijzonder wel
Qua commentaar zou ik altijd voor de NOS gaan met Andries: maar die heeft ook een dagje vrijaf blijkbaarquote:Op zaterdag 26 september 2026 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat alleen zou al voldoende reden zijn om de NOS te boycotten.
En toch zijn er nog altijd mensen die erin trappen
[ afbeelding ]
Annemiekquote:Op zaterdag 26 september 2026 16:26 schreef Felagund het volgende:
Iris mag haar microfoontje wel harder zetten.
Ah, zo slecht is/was ze te verstaan dus!quote:
Traditie op een WK hè!quote:Op zaterdag 26 september 2026 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze lange vlakke aanloop voegt niet zoveel toe.
NPO extraquote:Op zaterdag 26 september 2026 15:29 schreef Marcoss het volgende:
De NOS gaat nu 3 uur live uitzenden om straks de finale enkel online te doen? Bijzonder wel
Volgens mij was het 25/30 jaar geleden heel normaal om alleen rondjes te doen. Die lange aanlopen is van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 26 september 2026 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Traditie op een WK hè!
Al doen ze daar volgend jaar niet aan, terwijl dat parcours loodzwaar is
Na 2 rondjes nog met 12 overquote:Op zaterdag 26 september 2026 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Traditie op een WK hè!
Al doen ze daar volgend jaar niet aan, terwijl dat parcours loodzwaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |