Dat zou ik in dit geval wel doen, gewoon elke beklimming flink tempo rijden en vermoeidheid stapelen. Je wilt Vollering met haar geschiedenis op kampioenschappen niet in een tactisch gevecht hebben. Morgen wil je dat juist wel.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat gaat de tactiek worden vandaag? De koers simpelweg zo zwaar mogelijk dat Demi alleen weg kan rijden of kan sprinten met Kasia en of Reusser?
Ik vermoed dat Kasia overal gaat aanvallen en dat Demi alles dicht gaat rijden voor iedereen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat gaat de tactiek worden vandaag? De koers simpelweg zo zwaar mogelijk dat Demi alleen weg kan rijden of kan sprinten met Kasia en of Reusser?
Dat zou wel kunnen werken als je met 3 of max 4 overblijft.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Kasia overal gaat aanvallen en dat Demi alles dicht gaat rijden voor iedereen.
Nederland heeft een paar flinke brommers mee. Als Niewiedoma al vroeg solo vertrekt zet je Markus op kop en dan rijdt ze zich compleet naar de klote. Het wordt een ander verhaal als ook een Longo Borghini meegaat die dat veel beter kan.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Kasia overal gaat aanvallen en dat Demi alles dicht gaat rijden voor iedereen.
Dat was vorig jaar ook al de beste tactiek geweest, maar toen gingen WE gewoon lekker in de aanval. De vraag of Ten Dam daar iets van heeft geleerd.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:51 schreef Faraday01 het volgende:
Weten we eigenlijk hoe het met PFP is? Die is na de tour niet meer gesignaleerd en zit op 20 koersdagen in 2026
quote:“Pauline Ferrand-Prévot zal dit seizoen niet meer koersen”, schrijft de Nederlandse ploeg op X. “In overleg met het team is besloten dat Pauline de tijd zal nemen om te rusten en te herstellen.”
quote:Op zaterdag 26 september 2026 14:58 schreef DiegoFuser het volgende:
LOTTE maakt veel grapjes en heeft in de gym gezeten met Axel Merckx.
Dit is gespeeld.
Hij is wel eens meer een doorgesnoven zwerver geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2026 15:10 schreef Remco het volgende:
[..]
Voor zijn doen vind ik hem er nog redelijk uit zien.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:
Toen was Vollering ook duidelijk niet goed genoegquote:Op zaterdag 26 september 2026 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al de beste tactiek geweest, maar toen gingen WE gewoon lekker in de aanval. De vraag of Ten Dam daar iets van heeft geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |