En die had nog een contract, dus ruimte voor Ganna!quote:
Vraag me af of die renners dat nou zo leuk vinden. Zo'n Walscheid kan nog makkelijk 5 jaar mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En die had nog een contract, dus ruimte voor Ganna!
Wel een bizar proces hoor, gewoon renners vervroegd met pensioen sturen en ploegleider maken om ruimte te maken voor nieuwe renners…
Zelfs ook een Noors paspoort en spreekt de taal helemaalquote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:12 schreef Flecha het volgende:
Sheffield naar Uno-X. Die zag ik niet aankomen, Noorse moeder blijkbaar
Volgens de Colombiaantjes klopt er overigens niets van dat Jody overweegt te stoppen.quote:
Kan Christophe Noppe aangepast worden naar Henri Vandenabeele, Timo Roosen of Dylan Teuns?quote:Op woensdag 23 september 2026 11:51 schreef DeeBee het volgende:
U moet hier zijn voor al het tranfernieuws in het wielerpeloton.
[ afbeelding ]
https://www.procyclingstats.com/teams/transfers
Nou is het wel zo dat werkelijk elke renner bij Uno-X vleugels lijkt te krijgen de laatste twee jaar, dus ik zie het wel gebeuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beetje onder de radar gebleven, maar de knakworsten hadden precies hetzelfde probleem als Lidl-Trek. Teveel renners, opgelost door Bystrom ondanks een doorlopend contract met pensioen te laten gaan. Daardoor ontstond er eindelijk ruimte voor Sheffield, waar ze wel al een tijd mee in verband werden gebracht.
Als iemand hem ooit leert sturen natuurlijk een goede aanwinst. Grote als.
Magnus Kulset hadden ze nooit kunnen laten vliegen though.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:01 schreef Funzel het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat werkelijk elke renner bij Uno-X vleugels lijkt te krijgen de laatste twee jaar, dus ik zie het wel gebeuren.
Mijn paint skills zijn hier niet goed genoeg voor denk, maar ga je gang!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan Christophe Noppe aangepast worden naar Henri Vandenabeele, Timo Roosen of Dylan Teuns?
15 renners voor 2027. En bij Total is zo ongeveer alles wat iets kan al bezet voor komend seizoen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |