Man met een mening Jan Bakelants wordt ook nog even gesloopt.quote:Maar wel altijd met focus op het Vlaamse werk, en nauwelijks op klimkoersen.
“Ik ben daar niet mee akkoord.”
Velen menen van wel, waaronder ook onze analist Jan Bakelants.
“Jan Bakelants zegt veel, hè.” (lacht)
Wat een debiele transfer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:02 schreef H.Vviv het volgende:
Ineos is bezig met renners aankondigen.
[ x ]
Daar zit hij al!quote:
Ja, klopt inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zit hij al!
Volgens mij gaat hij naar Pinarello
En ondertussen doet Unibet Rockets nog steeds schijtlollig op social media over vanalles en nog iets. Dat wordt weer janken voor Bas Tietenkop komend voorjaar als de uitnodigingen voor de TdF verstuurd worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Burgos doet een serieuze gooi naar de Tour.
Ciccone en Pidcock zijn allebei wel alphamannetjes wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 17:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pinarello.
Ik denk niet dat alleenheerser Pidcock dit heel leuk gaat vinden.
Het gaat helemaal geinig worden als Roglic er ook nog bij komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 17:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ciccone en Pidcock zijn allebei wel alphamannetjes wat dat betreft.
Ciccone heeft nog wel aardig wat kopwerk voor Pedersen gedaan volgens mij. Van Pidcock kan ik mij niets herinneren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 17:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ciccone en Pidcock zijn allebei wel alphamannetjes wat dat betreft.
Die staat straks gewoon bij de beste drie pro teams als Picnic de WT-licentie opgeeft en Q36.5 naar de WT gaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ondertussen doet Unibet Rockets nog steeds schijtlollig op social media over vanalles en nog iets. Dat wordt weer janken voor Bas Tietenkop komend voorjaar als de uitnodigingen voor de TdF verstuurd worden.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 17:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gaat helemaal geinig worden als Roglic er ook nog bij komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |