Omdat je geen 'recht' hebt op spreken in het EU parlement. Hebben jij en ik niet, een niet EU ingezetene nog minder.quote:Op donderdag 24 september 2026 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
https://www.ft.com/conten(...)908e3?syn-25a6b1a6=1
Waarom?
Klopt. Alleen was het geen officiële bijeenkomst van het parlement. Maar een lezing op een fractievergadering georganiseerd door de AfD. Waarbij de toegang haar zonder opgave van reden werd geweigerd.quote:Op donderdag 24 september 2026 13:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat je geen 'recht' hebt op spreken in het EU parlement. Hebben jij en ik niet, een niet EU ingezetene nog minder.
Daar spreken is een privilege, wat het EU parlement je moet gunnen.
Het opzichtige concern-trollen zal ik verder negeren.
Je hebt geen "recht" op opgaaf van reden.quote:Op donderdag 24 september 2026 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt. Alleen was het geen officiële bijeenkomst van het parlement. Maar een lezing op een fractievergadering georganiseerd door de AfD. Waarbij de toegang haar zonder reden van opgave werd geweigerd.
Kosjer.
Wat een onzin. "Vrije democratie". Daar geef je toch zo hoog over op?quote:Op donderdag 24 september 2026 13:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt geen "recht" op opgaaf van reden.
Hun huis, hun regels.
De vredesbeweging en Rusland gezinde users:quote:Op donderdag 24 september 2026 12:07 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-het-nauw~b8c8dd479/
Zal de tekst niet posten ivm auteursrecht.
De vredesbeweging wordt hier even schaakmat gezet.
Mendel is een Kremlin puppet.quote:Op donderdag 24 september 2026 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
https://www.ft.com/conten(...)908e3?syn-25a6b1a6=1
Voormalig loyalist en persvoorlichter Mendel krijgt sancties van Zelensky. En kreeg een ban vorige week voor het spreken in een gebouw van het EU parlement.
Waarom? zij vindt dat Oekraïne de oorlog nu moet proberen te beëindigen omdat de prijs van voortzetting volgens haar groter wordt dan wat Oekraïne ermee kan bereiken.
Mooie Russische manier van omgaan met 'dissonanten'.
quote:
Wel eng hoe makkelijk ze van team switchen in dat soevereine land.quote:
Ik vind het ook nogal tekenend, dat die baan waar je met pek en veren verwijderd bent, nog steeds prominent op alle sociale media profielen staat, in de vorm van "ex-whatever in regering whatever", en meer ook niet.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Wel eng hoe makkelijk ze van team switchen in dat soevereine land.
Van inner circle Zelensky naar Kremlin Puppet.
Gewoon een rancuneuze wappie.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Dat is vrij gebruikelijk als je ergens vertrokken bent. Bovendien snap ik je 'pek en veren' opmerking niet. Want Zelensky heeft haar ontslagen toen ze zelf te kennen gaf te willen stoppen.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal tekenend, dat die baan waar je met pek en veren verwijderd bent, nog steeds prominent op alle sociale media profielen staat, in de vorm van "ex-whatever in regering whatever", en meer ook niet.
Er is een Oorlog en Defensie forum waar je allerhande topics over allerhande oorlogen kunt openen. Dit topic in NWS blijft zoals het isquote:Op donderdag 24 september 2026 13:16 schreef xzaz het volgende:
Petitie om topic te hernoemen naar "Oorlog in Rusland"
Nou, blijft zoals het is... 😄quote:Op donderdag 24 september 2026 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er is een Oorlog en Defensie forum waar je allerhande topics over allerhande oorlogen kunt openen. Dit topic in NWS blijft zoals het is
Dan is toch juist geen Moscow Marjorie meer?quote:Op donderdag 24 september 2026 14:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gewoon een rancuneuze wappie.
In de VS heb je Moscow Marjorie, die is geswitcht van Trump meeloper naar Trump hater.
Zij vindt dat Trump nog teveel doet voor Oekrainequote:Op donderdag 24 september 2026 14:32 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dan is toch juist geen Moscow Marjorie meer?
Verder vind ik het vrij simpel om te zeggen dat Zelensky "de oorlog moet stoppen". Het is geen waar twee vechten hebben twee schuld: Rusland is een ander soeverein land binnen gevallen en Oekraïne verdedigt zich daar tegen. Putin moet met de oorlog stoppen, hij is de aggressor.
Mendel is rancuneus en wil graag haar boek verkopen. Verder heeft ze geen alternatief. Ze zegt dat Zelensky er een zooitje van maakt. Dat mag, want vvmu. Alleen als je er geen alternatief tegenover zet en alleen maar in het eigen nest schijt is het natuurlijk geen wonder dat je geen vrienden maakt.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Dit principe is voor meerdere lieden in dit topic nog altijd lastig te begrijpen.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:32 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dan is toch juist geen Moscow Marjorie meer?
Verder vind ik het vrij simpel om te zeggen dat Zelensky "de oorlog moet stoppen". Het is geen waar twee vechten hebben twee schuld: Rusland is een ander soeverein land binnen gevallen en Oekraïne verdedigt zich daar tegen. Putin moet met de oorlog stoppen, hij is de aggressor.
Hybride oorlog met Rusland lijkt me een betere naamquote:Op donderdag 24 september 2026 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er is een Oorlog en Defensie forum waar je allerhande topics over allerhande oorlogen kunt openen. Dit topic in NWS blijft zoals het is
Je bent goedgelovig.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Bovendien snap ik je 'pek en veren' opmerking niet. Want Zelensky heeft haar ontslagen toen ze zelf te kennen gaf te willen stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |