Bedoel je dan rechts extremisme of ultra rechts?quote:Op maandag 21 september 2026 14:50 schreef Korenfok het volgende:
Zolang wij democratisch blijven, is het totaal niet onmogelijk dat precies het tegen overgestelde ideologie over 20 jaar het grootste onderwerp zal zijn.
Nee, ik bedoel welkom in mijn land zingende groepen (dus het aller andere uiterste van ultra rechts)quote:Op maandag 21 september 2026 18:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Bedoel je dan rechts extremisme of ultra rechts?
Herr Savelberg, van de Telegraaf nota benequote:Op dinsdag 22 september 2026 13:58 schreef nostra het volgende:
Kritische Nederlandse journalisten, ze zijn er wel. In Duitsland.
[ x ]
Dat is waar die algemene vergadering deels voor bedoeld is. Maar aangezien het binnen twintig minuten werd afgerond lijkt het me eerder ijzig dan gezellig te zijn geweestquote:
Volgens het AD: Issa Remmo is het hoofd van een clan die geldt als een meedogenloze roversbende.quote:Op maandag 21 september 2026 17:56 schreef nostra het volgende:
https://www.morgenpost.de(...)iner-linken-auf.html
Issa Remmo op het Die Linke feestje.
Nou valt het hier wel meer mensen op dat je (geholpen door AI) doorgaans alleen maar afgeeft op alles wat uit het politieke midden komt - en begrip uitspreekt voor de ‘flankpartijen’ waar kiezers naartoe gaan - maar moeten we die mêlee aan posts soms in een ander perspectief gaan zetten nu je bereid bent dat punt te onderstrepen met propaganda van Lavrov of all people? Een hoefijzerperspectief wellicht?quote:Op zondag 27 september 2026 10:08 schreef Perrin het volgende:
Lavrov was niet onder de indruk van Wadephul.
Toen we elkaar ontmoetten, vroeg ik hem het doel van zijn bezoek uiteen te zetten. Hij haalde zijn aantekeningen tevoorschijn en las een tekst voor die woordelijk overeenkwam met wat Duitse leiders dagelijks officieel en in het openbaar verklaren.
Dat is in essentie wat de heer Wadephul mij vertelde. Ik hoorde er niets nieuws in. De ondertoon kwam hierop neer: "Ik ben naar u toe gekomen - ik heb me verwaardigd met u in gesprek te gaan - dus nu moet u, in ruil voor dit 'gebaar van goede wil' van mijn kant, concessies doen aan het Oekraïense front en zorgen voor een akkoord over de Zwarte Zee-regio, zodat tankers en drogeladingschepen er ongehinderd doorheen kunnen varen."
[ x ]
Ik post hier wat één kant van het verhaal meldt. Misschien kun jij daar iets inhoudelijks aan toevoegen? In plaats van die kinderachtige persoonlijke aanvalletjes.quote:Op zondag 27 september 2026 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou valt het hier wel meer mensen op dat je (geholpen door AI) doorgaans alleen maar afgeeft op alles wat uit het politieke midden komt - en begrip uitspreekt voor de ‘flankpartijen’ waar kiezers naartoe gaan - maar moeten we die mêlee aan posts soms in een ander perspectief gaan zetten nu je bereid bent dat punt te onderstrepen met propaganda van Lavrov of all people? Een hoefijzerperspectief wellicht?
Wat is de meerwaarde van het posten van die drek?quote:Op zondag 27 september 2026 14:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik post hier wat één kant van het verhaal meldt. Misschien kun jij daar iets inhoudelijks aan toevoegen? In plaats van die kinderachtige persoonlijke aanvalletjes.
Er zijn weinig mensen die Poetin (en Lavrov) meer verachten dan ik, maar hoe doet dat terzake?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |