Of ontwikkelenquote:Op zaterdag 19 september 2026 14:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dan moeten wij wel goede alternatieven daarvoor hebben.
Klopt. Neem bv Holland signaal, nu Thales.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, en begrijp mij niet verkeerd: die afhankelijkheid is helemaal niet 'erg'. Want ze zijn ook afhankelijk van ons.
Tenzij we serieus wat aan drones gaan doen, en bv de VS doet dat dus niet, door hun drone eenheden maar af te schaffen, omdat de nieuwe generaal-hielenlikker vooral het werk van zijn voorganger af wil schaffenquote:Op zaterdag 19 september 2026 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Sterker nog, anders verliezen we gewoon, of hebben we in elk geval enorme slachtoffers
Inderdaad. Rusland heeft in Ukraine wel laten zien wat voor powerhouse dat is. Lopen zo over Oekraine heen.quote:Op zaterdag 19 september 2026 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En verdedigen tegen bijvoorbeeld Rusland doen we liever met de Amerikanen volop erbij.
Sterker nog, anders verliezen we gewoon, of hebben we in elk geval enorme slachtoffers
Is Frans. 0 kans dus.quote:Op zaterdag 19 september 2026 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt. Neem bv Holland signaal, nu Thales.
Daar is de VS trouwens nog agressief ingegaan om het te kunnen kopen.
Ik zeg niet dat we dag dag Amerika moeten doen, systemen die nu dienst doen kunnen prima blijven draaienquote:Op zaterdag 19 september 2026 14:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je dat moet doen voordat je 'dag dag Amerika' zegt.
Dat snap ik. Maar dan moeten we dus goede alternatieven hebben. Daarom ben ik enthousiast over bijvoorbeeld wero. Dat een Europees alternatief betalingssysteem gaat zijn. Dat zijn goede ontwikkelingen, bijv.quote:Op zaterdag 19 september 2026 14:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we dag dag Amerika moeten doen, systemen die nu dienst doen kunnen prima blijven draaien
Maar eventuele vervanger is verboten voor Amerikaanse bedrijven tot ze weer normaal doen
Afschalen
Lol niet eens gevolgd. Duurt 3 dagen IIRC, dit is dag 1.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:27 schreef ExTec het volgende:
En hoe was het met de "verkiezingen" in rus afgelopen?
Of ontwikkelenquote:Op zaterdag 19 september 2026 14:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan moeten we dus goede alternatieven hebben.
Vraag me af of we deze oorlog ook nog drones gaan meemaken die supersonisch vliegen. Zal me niet verbazen.quote:
Of microscopische drones zo groot als een mug, die dodelijk steken.quote:Op zaterdag 19 september 2026 15:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vraag me af of we deze oorlog ook nog drones gaan meemaken die supersonisch vliegen. Zal me niet verbazen.
Dat schip is de haven al uitquote:
Ja. En Trump is ook niet veel meer dan een tijdelijke quirk. Over nog geen 3 jaar is dat ook weer voorbij.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen die 'Amerika eruit willen gooien' zijn mentaal gehandicapt. Bovendien ook dopamineverslaafd en dement. Want dit is allerminst de eerste keer dat Amerika een beetje maf doet. Integendeel. Toch is en blijft het een essentiële bondgenoot. Europa is afhankelijk van Amerika, en Amerika is dat van ons.
Een van de grootste reden waarom die gehele 'Groenland invasie' niets meer was dan verbale diaree om de onderbuik van sommige stemmers wat te voeden is, omdat de Amerikaanse obligatiemarkt, aandelenmarkt en defensie-industrie diep afhankelijk is van Europees geld dat continu in de VS wordt gepompt.
Is Europa meer afhankelijk van de VS dan andersom? uiteraard. Maar dat is enkel relevant als het echt helemaal mis gaat. In die tussentijd zijn wij afhankelijk van elkaar en moeten wij het met elkaar doen.
Punt.
Die media-berichten worden allemaal vanuit Brussel gedicteerd, de machthebbers daar willen soevereiniteit en niks delen met de VS. Dat tast hun macht aan. De Europese burger moet zijn bek houden en betalen.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt geen reactie of media lezen of mensen zeggen: we doen het zelf! Gooi de Amerikanen Europa uit! Breek alle banden met de VS!
Gaan ze de diensplicht weer instellen of actief oproepen voor defensie:
IN geen honderd jaar!
Mij niet gezien!
Voor dat gebeurd ben ik al geëmigreerd!
Die 80% kan met de juiste input binnen 2 weken 180 graden anders lullen. Het is gewoon de zielloze massa die bijna 100% programmeerbaar is door DPG.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je overschat 80% van de Nederlanders die dat totaal niet inziet. Kijk maar eens naar de topreacties en likes op reacties op nu.nl of AD.nl.
Alles enorm anti VS en pro enorm dom lullen.
Ook in het dagelijks leven als je (lukrake)mensen spreekt.
Het is eenzaam als je als wen van de weinigen inziet hoe de wereld echt werkt en je hoort zoveel. dom gelul om je heen.
quote:Op zaterdag 19 september 2026 15:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of microscopische drones zo groot als een mug, die dodelijk steken.
[ afbeelding ]
Dat heet een raket en is er al lang.quote:Op zaterdag 19 september 2026 15:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vraag me af of we deze oorlog ook nog drones gaan meemaken die supersonisch vliegen. Zal me niet verbazen.
Testosteron hangt nauw samen met agressie, een nuttige eigenschap voor een soldaat in oorlogstijd.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:44 schreef ExTec het volgende:
Het machtige VS militaire apparaat, dat immer haar prioriteiten op orde heeft.
[ x ]
Een drone bestuurd door een 50 jarige vrouw met groen haar maalt niet om testosteron.
En voor die andere 20% breinloze is een Twitter berichtje van hun favoriete influencer voldoende. Die denken echt geen seconde na of er leugens in staan.quote:Op zaterdag 19 september 2026 15:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die 80% kan met de juiste input binnen 2 weken 180 graden anders lullen. Het is gewoon de zielloze massa die bijna 100% programmeerbaar is door DPG.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 19 september 2026 15:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die media-berichten worden allemaal vanuit Brussel gedicteerd, de machthebbers daar willen soevereiniteit en niks delen met de VS. Dat tast hun macht aan. De Europese burger moet zijn bek houden en betalen.
Geen zinnig mens wil straks belastingtarieven naar 70% om Amerika buiten te kunnen sluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |