Durf nu al bijna te voorspellen hoe etappes eruit gaan zien. ITT elite M/V start op de markt in Groningen en finish op TT circuit. Is circa 35km dus prima afstand. Andere categorieën starten in wisselende plaatsen in Drenthe met finish op TT circuit. Wegwedstrijd zelfde concept. Alleen dan finish op de ~VAM~ Thijs Rondhuis bergquote:Op woensdag 23 september 2026 11:52 schreef DeeBee het volgende:
WIJ krijgen het WK, in 2034
VAMBERGED
Als we nog flink wat afval verbranden moet de VAM-berg nog wel tien meter hoger kunnenquote:Op woensdag 23 september 2026 21:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Durf nu al bijna te voorspellen hoe etappes eruit gaan zien. ITT elite M/V start op de markt in Groningen en finish op TT circuit. Is circa 35km dus prima afstand. Andere categorieën starten in wisselende plaatsen in Drenthe met finish op TT circuit. Wegwedstrijd zelfde concept. Alleen dan finish op de ~VAM~ Thijs Rondhuis berg
Dan moeten we juist geen afval verbranden.quote:Op woensdag 23 september 2026 22:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als we nog flink wat afval verbranden moet de VAM-berg nog wel tien meter hoger kunnen
Er ligt heel wat AVI-bomdemas https://www.afvalzorg.nl/(...)ikkelingen-vam-berg/quote:Op woensdag 23 september 2026 22:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Dan moeten we juist geen afval verbranden.
Heel Groningen en Drenthe lijkt mij volstrekt ongeschikt voor een WK-parcours.quote:Op woensdag 23 september 2026 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
De VAM-berg is toch niet geschikt voor een WK-parcours.
Dan zullen ze het wel min of meer geschikt maken daarvoor. Kan me geen WK in Drenthe voorstellen zonder.quote:Op woensdag 23 september 2026 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
De VAM-berg is toch niet geschikt voor een WK-parcours.
Ja, eens hoor. Hoogstens Noord-Groningen en dan maar hopen dat het regent en waait. In de bossen van Drenthe gaat sowieso niks gebeuren.quote:Op woensdag 23 september 2026 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel Groningen en Drenthe lijkt mij volstrekt ongeschikt voor een WK-parcours.
We gaan nooit meer koersen over vochtige flinten?quote:Op woensdag 23 september 2026 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. Hoogstens Noord-Groningen en dan maar hopen dat het regent en waait. In de bossen van Drenthe gaat sowieso niks gebeuren.
Ik kan het me niet voorstellen met een WK.quote:Op woensdag 23 september 2026 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We gaan nooit meer koersen over vochtige flinten?
Nou ja behalve als we windkracht 4-5 krijgen en het circuit idee verlaten. Dan kan het een fantastische waaier koers worden. Zonder dat flopshowquote:Op woensdag 23 september 2026 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Overijssel verdient veel meer het recht op een WK. Daar worden jaarlijks tenminste nog genoeg koersen georganiseerd.quote:Op woensdag 23 september 2026 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een koers winnen, op welk niveau dan ook, had ik écht niet meer verwachtquote:
Eens, stelt nog weinig voor en toch vraag je nu al af wat er allemaal gebeurd is in de sekte.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een koers winnen, op welk niveau dan ook, had ik écht niet meer verwacht
Fabio Jakobsen maakt indruk in Belgische kermiskoers en zet sprint naar zijn handquote:Op vrijdag 25 september 2026 00:51 schreef wimderon het volgende:
Wel traditioneel matig gepositioneerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |