Daar hadden best een paar nullen achter mogen staan.quote:
24 linkse Antifa-mensen aangehouden in Den Haag.quote:
Blijf dat jezelf maar wijsmaken, hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
24 linkse Antifa-mensen aangehouden in Den Haag.
Huh?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blijf dat jezelf maar wijsmaken, hoor.
Nee, gewoon doorsnee extreem rechtse mafklappers met waanideeėn.quote:
zeg je dat nou als grap ?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
24 linkse Antifa-mensen aangehouden in Den Haag.
quote:
Jij kunt wel wat vrolijke muziek van The Cure gebruiken.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]dat is het zorgwekkende ervan.
Gratis?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]dat is het zorgwekkende ervan. En vergeet niet: ook dit soort types krijgt gratis stemrecht.
Ik wist niet dat veel linkse mensen liegen en mogelijk bedriegen, daarmee spelen ze toch rechts in de kaart?quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Linkse mensen doen bijna altijd alsof.
Wist je dat niet?
Heb jij de verkiezingsuitslagen wel eens bekeken?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat veel linkse mensen liegen en mogelijk bedriegen, daarmee spelen ze toch rechts in de kaart?
Ik weet slechts dat rechts blijft groeien.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Heb jij de verkiezingsuitslagen wel eens bekeken?
Nee, zoiets doe je niet op een schoolreisje.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ziet eruit als een gezellig schoolreisje weer.
Teveel suiker op denk ik. Al dat snoepwerk in de bus...quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ziet eruit als een gezellig schoolreisje weer.
Precies.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:37 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik weet slechts dat rechts blijft groeien.
En toch is alles de schuld van links? Explain?quote:
In BNW wordt alles uitgelegd.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En toch is alles de schuld van links? Explain?
In BNW bevestigen alu hoedjes dat de hoedjes van hun opponenten inderdaad van aluminium zijn gemaakt.quote:
De Alluminati?quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
In BNW bevestigen alu hoedjes dat de hoedjes van hun opponenten inderdaad van aluminium zijn gemaakt.
Verdomme, ik moest lachen.quote:
Zouden ze op de terugweg ook onder de banken duiken zodat de mensen die hen opwachten bij het tehuis denken dat ze net in de bus zitten?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Teveel suiker op denk ik. Al dat snoepwerk in de bus...
TADAAAAAA!!!quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zouden ze op de terugweg ook onder de banken duiken zodat de mensen die hen opwachten bij het tehuis denken dat ze net in de bus zitten?
Ah, we hebben een ervaringsdeskundige, zie ik.quote:
Tuurlijk, schoolreisje, de scouting als je nog welpje was...quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, we hebben een ervaringsdeskundige, zie ik.
7 oktober zal wel lachen worden hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2026 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens wel opvallend dat je van die zogenaamde tegendemonstratie niet van dit soort beelden ziet.
Dus weer rechts dat er een puinhoop van gaat maken, begrijp ik?quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
7 oktober zal wel lachen worden hoor.
En helaas heb ik ervoor gekozen om die dag met het ov te reizen. Iemand wedje leggen dat ik een propallie ga meppen op een treinstation?
Misschien kun je je eigen minigenocide uitvoerenquote:Op zaterdag 19 september 2026 22:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En helaas heb ik ervoor gekozen om die dag met het ov te reizen. Iemand wedje leggen dat ik een propallie ga meppen op een treinstation?
Ik wed dat je niemand slaat.quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou knap zijn aangezien ik nog nooit rechts heb gestemdquote:Op zaterdag 19 september 2026 22:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus weer rechts dat er een puinhoop van gaat maken, begrijp ik?
Ik weet zeker dat ik voor Hamas lid kan doorgaan, als dat is wat je bedoelt. Mijn broer is in het verleden ook voor Marokkaan uitgemaakt, dus ik kan dit.quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:50 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien kun je je eigen minigenocide uitvoeren
De Lord is nooit in de war.quote:Op zaterdag 19 september 2026 23:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou knap zijn aangezien ik nog nooit rechts heb gestemd![]()
Oh, je bedoelde natuurlijk die mensen die voor die conservatieven opkomen. Ik was even in de war.
En hoorde je die sluwe Antifa-hufters scanderen in het filmpje over Elsrechts 2.0?quote:Op zondag 20 september 2026 10:59 schreef Bluesdude het volgende:
https://www.leidschdagblad.nl/binnenland/demonstratie-spuiplein-den-haag-voorbij/161689243.html
Weinig mensen, vreedzaam, niet rellen...
Tjaaaa zo versterkt men het beeld dat extreemrechts op het malieveld echt wel tuig is.
Duivels plan van antifa !!!
Het is een zorgwekkende ontwikkeling dat rechts blijft groeien, want van rechts moeten de gewone mensen de meeste tijd doen waar ze geen zin in hebben tegen een ontoereikende vergoeding.quote:
De 'gewone' mensen stemmen daar zelf voor.quote:Op zondag 20 september 2026 11:31 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is een zorgwekkende ontwikkeling dat rechts blijft groeien, want van rechts moeten de gewone mensen de meeste tijd doen waar ze geen zin in hebben tegen een ontoereikende vergoeding.
Zoals werken?quote:Op zondag 20 september 2026 11:31 schreef torentje het volgende:
want van rechts moeten de gewone mensen de meeste tijd doen waar ze geen zin in hebben
Is er al een topic over vampieren?quote:Op zondag 20 september 2026 12:05 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zoals werken?
Ik snap dat het voor jou een allergie oproept, maar dat hoort erbij als je een bloedzuigende parasiet bent.
Ik weet inmiddels dat jij een voorstander bent van het uitbuiten van zwakkere gewone mensen.quote:Op zondag 20 september 2026 12:05 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zoals werken?
Ik snap dat het voor jou een allergie oproept, maar dat hoort erbij als je een bloedzuigende parasiet bent.
Neuh, enkel een voorstander van geen geld weggooien aan parasieten die prima voor zichzelf kunnen zorgen maar daar te lui voor zijn.quote:Op zondag 20 september 2026 12:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat jij een voorstander bent van het uitbuiten van zwakkere gewone mensen.
Ik kan iemand die van TV-kijken haar beroep heeft gemaakt sowieso niet serieus nemen als het over werken gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:40 schreef nostra het volgende:
Gen Z vertelt Eelco hun kant. Fulltime werken levert een burnout op!
‘Beste Angela, ik leef niet om te werken, ik werk om te leven’, zeggen deze gen Z’ers
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-gen-zers~ac8aa41c/
De zwendel en oplichting van rijke belastingontduikers kost de staatskas heel wat meer centen.quote:Op zondag 20 september 2026 12:31 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Neuh, enkel een voorstander van geen geld weggooien aan parasieten die prima voor zichzelf kunnen zorgen maar daar te lui voor zijn.
Ah, torentje heeft een kloon.quote:Op zondag 20 september 2026 12:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De zwendel en oplichting van rijke belastingontduikers kost de staatskas heel wat meer centen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |