Ik weet inmiddels dat jij een voorstander bent van het uitbuiten van zwakkere gewone mensen.quote:Op zondag 20 september 2026 12:05 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zoals werken?
Ik snap dat het voor jou een allergie oproept, maar dat hoort erbij als je een bloedzuigende parasiet bent.
Neuh, enkel een voorstander van geen geld weggooien aan parasieten die prima voor zichzelf kunnen zorgen maar daar te lui voor zijn.quote:Op zondag 20 september 2026 12:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat jij een voorstander bent van het uitbuiten van zwakkere gewone mensen.
Ik kan iemand die van TV-kijken haar beroep heeft gemaakt sowieso niet serieus nemen als het over werken gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:40 schreef nostra het volgende:
Gen Z vertelt Eelco hun kant. Fulltime werken levert een burnout op!
‘Beste Angela, ik leef niet om te werken, ik werk om te leven’, zeggen deze gen Z’ers
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-gen-zers~ac8aa41c/
De zwendel en oplichting van rijke belastingontduikers kost de staatskas heel wat meer centen.quote:Op zondag 20 september 2026 12:31 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Neuh, enkel een voorstander van geen geld weggooien aan parasieten die prima voor zichzelf kunnen zorgen maar daar te lui voor zijn.
Ah, torentje heeft een kloon.quote:Op zondag 20 september 2026 12:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De zwendel en oplichting van rijke belastingontduikers kost de staatskas heel wat meer centen.
En van iemand die boeken leest en recenseert?quote:Op zondag 20 september 2026 12:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan iemand die van TV-kijken haar beroep heeft gemaakt sowieso niet serieus nemen als het over werken gaat.
Geen idee.quote:
Dus?quote:Op zondag 20 september 2026 12:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik zou best meer betaald willen krijgen, maar ik geef het toch maar uit aan CD's.
Jij schopt naar beneden en likt naar boven, een zwakker gewoon mens kan dus geen zinnige discussie met jou voeren.quote:Op zondag 20 september 2026 12:31 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Neuh, enkel een voorstander van geen geld weggooien aan parasieten die prima voor zichzelf kunnen zorgen maar daar te lui voor zijn.
Je ontkent dus niet een bloedzuigende parasiet op daadwerkelijk werkende mensen te zijn. Goed om te weten.quote:Op zondag 20 september 2026 12:58 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij schopt naar beneden en likt naar boven, een zwakker gewoon mens kan dus geen zinnige discussie met jou voeren.
Zijn die daadwerkelijk werkende mensen nog maagd?quote:Op zondag 20 september 2026 12:59 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je ontkent dus niet een bloedzuigende parasiet op daadwerkelijk werkende mensen te zijn. Goed om te weten.
Jij ontkent toch ook niet dat jij bang bent voor de hoge omes?quote:Op zondag 20 september 2026 12:59 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je ontkent dus niet een bloedzuigende parasiet op daadwerkelijk werkende mensen te zijn. Goed om te weten.
quote:Op zondag 20 september 2026 13:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij ontkent toch ook niet dat jij bang bent voor de hoge omes?
Ik begrijp niet hoe het kan dat men iemand met zo'n agressief gedrag als jou helpt om via internet gewone mensen boos te maken.quote:Op zondag 20 september 2026 13:50 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Neem je medicijnen nou eens op tijd in.
Ik vind het vooral grappig dat jij jezelf als 'gewoon' beschouwt, als de 'norm'. Dat ben je niet. Een normaal persoon werkt zelf voor z'n geld, for starters.quote:Op zondag 20 september 2026 13:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe het kan dat men iemand met zo'n agressief gedrag als jou helpt om via internet gewone mensen boos te maken.
O, het is dus vooral grappig?quote:Op zondag 20 september 2026 14:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat jij jezelf als 'gewoon' beschouwt, als de 'norm'. Dat ben je niet. Een normaal persoon werkt zelf voor z'n geld, for starters.
Grappig dat dat soort idioten zichzelf als 'de norm' beschouwt.quote:Op zondag 20 september 2026 14:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
O, het is dus vooral grappig?
Ik begrijp je helemaal; ik lach me ook altijd rot om bloedzuigende parasieten.
Maar misschien hebben ze dan geen kans meer om jou aan het lachen te krijgen.quote:Op zondag 20 september 2026 14:21 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Grappig dat dat soort idioten zichzelf als 'de norm' beschouwt.
Bloedzuigende parasieten worden wat mij betreft de goot in geschopt waar ze horen.
Ik heb liever lagere belastingen.quote:Op zondag 20 september 2026 14:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar misschien hebben ze dan geen kans meer om jou aan het lachen te krijgen.
Dat zou toch zonde zijn.
Want er kan niet genoeg gelachen worden in dit saggerijnige land vol saggerijnige klagers.
Zoals ik al zei: de grootste belastingontduikers zitten bovenin.quote:Op zondag 20 september 2026 14:35 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik heb liever lagere belastingen.
Het gaat me niet om de kreupele steuntrekker. Het gaat me om de parasieten die gewoon kunnen werken, maar dat verrekken omdat gratis geld.quote:Op zondag 20 september 2026 14:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: de grootste belastingontduikers zitten bovenin.
In de annalen van de Panama Papers e.d. staan vermoedelijk meer namen van figuren die onze (of een andere) samenleving veel geld onttrekken dan in de archieven van de sociale dienst.
En het gaat in die annalen om miljarden, niet om die luizige paar centen die een kreupele steuntrekker jou kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |