Mijn creator droeg de fedora. Ik ben opgeleid in the Guild of the Assassins dus draag het liefst zwart.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heb je je fedora opgezet voor dat je met die geniale comeback op de proppen kwam?
Alleen als ze tegen moslims zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Noem je deze jodenhatende extremistische relschoppers nou "volkse medemensen"?
Daar hadden best een paar nullen achter mogen staan.quote:
24 linkse Antifa-mensen aangehouden in Den Haag.quote:
Blijf dat jezelf maar wijsmaken, hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
24 linkse Antifa-mensen aangehouden in Den Haag.
Huh?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blijf dat jezelf maar wijsmaken, hoor.
Nee, gewoon doorsnee extreem rechtse mafklappers met waanideeën.quote:
zeg je dat nou als grap ?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
24 linkse Antifa-mensen aangehouden in Den Haag.
quote:
Jij kunt wel wat vrolijke muziek van The Cure gebruiken.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]dat is het zorgwekkende ervan.
Gratis?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]dat is het zorgwekkende ervan. En vergeet niet: ook dit soort types krijgt gratis stemrecht.
Ik wist niet dat veel linkse mensen liegen en mogelijk bedriegen, daarmee spelen ze toch rechts in de kaart?quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Linkse mensen doen bijna altijd alsof.
Wist je dat niet?
Heb jij de verkiezingsuitslagen wel eens bekeken?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat veel linkse mensen liegen en mogelijk bedriegen, daarmee spelen ze toch rechts in de kaart?
Ik weet slechts dat rechts blijft groeien.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Heb jij de verkiezingsuitslagen wel eens bekeken?
Nee, zoiets doe je niet op een schoolreisje.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ziet eruit als een gezellig schoolreisje weer.
Teveel suiker op denk ik. Al dat snoepwerk in de bus...quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ziet eruit als een gezellig schoolreisje weer.
Precies.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:37 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik weet slechts dat rechts blijft groeien.
En toch is alles de schuld van links? Explain?quote:
In BNW wordt alles uitgelegd.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En toch is alles de schuld van links? Explain?
In BNW bevestigen alu hoedjes dat de hoedjes van hun opponenten inderdaad van aluminium zijn gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |