Juve is ook matig...quote:
Dick Schreuder maakt Nederland te schande. Ik heb me nog nooit zo geschaamd voor mijn afkomst als vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Juve is ook matig...
Maar je ziet die gasten nu echt lachen en denken: ''Dit is toch geen prof club'' ?
Verschrikkelijk.
Ik was vandaag in de supermarkt maar alle hyperbolen waren uitverkocht, ik zie wie ze opgekocht heeft.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dick Schreuder maakt Nederland te schande. Ik heb me nog nooit zo geschaamd voor mijn afkomst als vandaag.
Jeetje zegquote:Op donderdag 17 september 2026 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dick Schreuder maakt Nederland te schande. Ik heb me nog nooit zo geschaamd voor mijn afkomst als vandaag.
Depay nieuwe aanvoerder.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:37 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig gaat Xavi ons land weer internationaal op de kaart zetten.
En vaste penaltynemerquote:Op donderdag 17 september 2026 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Depay nieuwe aanvoerder.
Depay - Mo Meerdink - Noa Langquote:Op donderdag 17 september 2026 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Depay nieuwe aanvoerder.
Ajax had gewoon normaal moeten doen, dan hadden we NEC in de conference league gestuurd waar ze thuis horen.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En daarom moeten we MAXIMAAL maar 5 teams afvaardigen. (en het liefst nog 3 in de Conference League. )
quote:Op donderdag 17 september 2026 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Depay - Mo Meerdink - Noa Lang
Nieuwe voorhoede van Tsjaabie @:wereldgozer
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over 2 seizoenen moet de kampioen voorronde cl spelen zoals t er nu uitziet
quote:Op donderdag 17 september 2026 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Akkoordquote:Op donderdag 17 september 2026 21:41 schreef PSVCL het volgende:
NEC mist de beste middenvelder van de Eredivisie (Sano),de motor.. dankzij hem waren ze vorig seizoen zo sterk
Dat zal wel meevallen denk ik. Moet het niet allemaal verkeerd vallenquote:Op donderdag 17 september 2026 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over 2 seizoenen moet de kampioen voorronde cl spelen zoals t er nu uitziet
Helene weer in hotpants of heeft ze zich deze keer wel degelijk gekleed.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Helené gaat zo aan Pastoor vragen NEC nog een kans heeft met een instemmende Mulderaids
Hotpants zijn niet oké ?quote:Op donderdag 17 september 2026 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Helene weer in hotpants of heeft ze zich deze keer wel degelijk gekleed.
En Linssen.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:02 schreef Caland het volgende:
Tokkie Dick denkt nog steeds dat het een goed idee is om met Chery en Tadic te voetballen
Gewoon lekker aanvallen met z'n allen, doen ze bij de Onder-9 ook.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:02 schreef Caland het volgende:
Tokkie Dick denkt nog steeds dat het een goed idee is om met Chery en Tadic te voetballen
Drie weken geen eredivisie.quote:
Ach nee. Is het weer zover?quote:
Rendacquote:Op donderdag 17 september 2026 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Meende even dat hij 8-0 had voorspeld maar dat was R-Woud93. Had ook gekund overigens.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:22 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:onlogisch met de juiste voorspelling.
NEC gaat een enorm leuke rubriek worden.quote:Op vrijdag 18 september 2026 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ach, Dick
@:alaphilippe_ @:maxi-mus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |